Bosch BBH21621 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBH21621 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Lex 30-06-2019

Zeer slecht ontwerp

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Apparaat nu 3 jaar in bezit en nu voor de 2de keer de zuigmond afgebroken, wat een slecht ontworpen produkt. Zuigt op zich goed, maar moet lang opladen en zoals gezegd kwetsbaar ontwerp. Ik ga hem niet maar laten repareren, want dat duurt twee weken en dan sneuvelt hij toch weer binnen een jaar. Toch maar voor de Dyson, goedkoop in dit geval duurkoop.

Pluspunten

• Zuigt goed

Minpunten

• Slecht ontwerp, zuigmond breekt snel af
  • Opladen duurt lang

ark 28-08-2018

Handige combinatie, snoerloos en accu gaat lang genoeg mee

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Handig, zo'n kruimeldief en stofzuiger ineen. En dankzij de accu geen gedoe meer met een snoer.
De accu gaat lang genoeg mee om ruim de helft van mijn huis te kunnen stofzuigen (pakweg 70 van de 116 vierkante meter) - en dan ben ik er ook wel klaar mee voor die dag. En de volgende dag is 'ie weer mooi volgeladen.

Pluspunten

• snoerloos
  • voldoende accuduur

Minpunten

• kruimeldief heeft alleen stand 'keihard'

Wilma 19-11-2017

Makkelijk hanteerbaar

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Makkelijke snoerloze stofzuiger met aparte kruimeldief.
Erg gebruiksvriendelijk . Is snel opgeladen.

Sanne 15-11-2017

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Het is een super stofzuiger. Heel erg goed wendbaar en kan met 1 hand stofzuigen. Je hoeft geen extra kracht te zetten, vanwege te sterke zuigkracht. Hij pakt al het vuil van de grond. Ik heb niet zo'n heel groot huis, dus ik kan er prima 2 keer mee stofzuigen voordat ik hem opnieuw moet opladen. Daarnaast leeg ik de bak elke keer als ik gezogen heb (dat moet ook wel want zo groot is die bak niet). Enige minpuntje is dat hij niet heel goed onder het bed kan of een lage stoel. De kruimeldief zit daarvoor in de weg, maar dan pak ik hem eraf en ga er met de kruimeldief onder mijn bed.

Deborrah 14-11-2017

steel stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

super modern licht snel krachtig apparaat zeker ook voor kleden onder de bank en honden haren alles in een handomdraai schoon draadloos en werkt super snel en handig

Ineke 14-11-2017

Stofzuigen wordt leuk door deze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Sinds twee weken heb ik deze stofzuiger en ik ben er superblij mee. Hij is licht, snoerloos en hij zuigt heel goed. Enige nadeel is dat je hem relatief vaak moet legen, omdat er niet zoveel in kan. Maar het legen gaat heel snel en eenvoudig (veel makkelijker en schoner dan mijn zakloze stofzuiger mét snoer'. Dus op zich is dat niet erg. En op zich zou het fijn zijn als ie iets korter hoeft op te laden, maar daar tegenover staat dat ie heel stil is en een goede zuigkracht heeft. Ik ben dik tevreden en zou hem iedereen aanraden! Ook vanwege de prijs. Echt een stuk goedkoper dan vergelijkbare snoerloze stofzuigers van andere merken.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • goede zuigkracht
  • stil

Minpunten

• relatief lange oplaadtijd
  • klein opvangreservoir

Els 09-11-2017

lichte stofzuiger; doet wat ie moet doen; handig 2 in 1

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Ik vond mijn oude stofzuiger te zwaar worden en heb deze 2 in 1 steelstofzuiger aangeschaft om niet steeds van boven naar beneden vv te hoeven gaan. Verrassend sterk, prettig om handzuiger los te kunnen gebruiken en mooi om te zien

Pluspunten

• doet wat ie moet doen
  • mooi uiterlijk; lichtgewicht

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken
  • duurzaamheid onbekend vanwege recente aanschaf

Stevens 05-11-2017

Zo makkelijk!

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Recent deze Bosch stofzuiger gekocht, en wat was ik verrast! Zuigkracht is heel goed. Kruimels, blaadjes, hondenharen allemaal geen probleem.
Allereerst natuurlijk de verpakking. Compact verpakt, en makkelijk te monteren.
Hij was al wat opgeladen, dus meteen even geprobeerd. Wat was het aangenaam om met deze Bosch te stofzuigen. makkelijk wendbaar, zelfs de trap stofzuigen gaat prima. Ideaal natuurlijk dat hij zonder kabel te gebruiken is.
Dan even de opvangbak leeggooien en wat uitkloppen buiten. Een druk op de knop en de opvangbak is los.
Dan het opladen, dit wijst zich ook vanzelf. De Bosch kan makkelijk in een hoekje rechtop blijven staan, inpluggen in het stopcontact , en opladen maar.
Volledig opladen duurt wel even( 4-7 uurtjes) maar nadien weer makkelijk zeker 20-30 minuten te gebruiken.
De stofzuiger is te demonteren tot handstofzuigertje, met dezelfde kracht!
Dus al met al ben ik zeer tevreden over deze stofzuiger, en doet niet onder voor mijn gewone zakloze stofzuiger van een ander merk.

Pluspunten

• makkelijk te monteren
  • makkelijk weg te zetten , rechtop
  • mooie kleur
  • goede zuigkracht

Minpunten

• nog geen

ctml59 05-11-2017

zooooo makkelijk

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Wat is dit een gemakkelijk apparaat waar je elke dag plezier van hebt. Niet met een zware stofzuiger de trap op en af maar je pakt hem gewoon op en dan snoerloos aan de gang. De accuduur is ruim voldoende voor het dagelijkse werk. De "ingebouwde" kruimeldief is ook superhandig voor het kleine werk.
Kattenharen plukt hij zo van de bank door de ronddraaiende borstel. Gewoon TOP.

Pluspunten

• super handelbaar apparaat
  • zuigt als een volwaardige stofzuiger
  • makkelijk de trap op en af
  • ruim voldoende accuduur
  • ingebouwde kruimeldief

Minpunten

• de kleur, maar dat is persoonlijk.

sofi 04-11-2017

mooie desing

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Makkelijker in gebruik dan een normale stofzuiger en hij neemt ook nog eens weinig ruimte in.
Mega handig en zonder snoer.

R Lachman 01-11-2017

Handig zonder snoer en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Handig zonder snoer, mooi design, flexibele kop, maakt het leuk om te stofzuigen. Goede prijs. Met aanbieding en teruggave van Bosch heb ik maar 99 euro betaald.

Nibor25 01-11-2017

Goed in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Product is makkelijk te gebruiken en op te laden. Neemt niet veel ruimte in beslag en ook de los te koppelen 'kruimel dief' is handig in gebruik. Ook als je een huisdier heb zuigt deze stofzuiger goed.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk op te bergen

M op het Veld 17-10-2017

Makkelijk in gebruik, goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Ik heb deze voor mijn moeders 81e verjaardag gekocht, hij is niet zo zwaar, gemakkelijk in gebruik en ze hoeft zich niet meer te bukken. Voor kruimels op tafel neemt de handstofzuiger, ze is er erg blij mee.

Jules 11-05-2017

Wendbaar

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Product net gekocht en hij lijkt te voldoen: hij is wendbaar, makkelijk in gebruik en zuigt het stof goed op. Ik gebruik deze stofzuiger voor snel even wat stof op te zuigen naast de grotere stofzuiger.

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigt goed

Minpunten

• lange oplaatijd

A. Broek 02-05-2017

goede stofzuiger en kruimeldief in 1!

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

lichte stofzuiger, die uit zichzelf blijft staan. licht van gewicht en snoerloos. Kruimeldief is makkelijk schoon te maken en ideaal om de trap mee te stofzuigen.

Pluspunten

• snoerloos
  • kruimeldief gemakkelijk legen
  • licht van gewicht
  • blijft uit zichzelf recht op staan

Minpunten

• opladen neemt ongeveer 16 uur in beslag

Jo 31-03-2017

Handig en Handzaam apparaat!!!

Geschreven voor: Bosch BBH21621 paars

Na aankoop van deze stofzuiger, was t heel gemakkelijk om hem in elkaar te zetten. We hebben hem uitgeprobeerd en is super praktisch. Je "legt " hem gewoon plat om onder een kast te stofzuigen. Ook het schoonmaken is super simpel en makkelijk! Prijs is prima en ook de kleur oogt fris. Ik kan alleen maar zeggen: fantastische aankoop!