Bosch BBH21621 - Reviews

Laadtijd
16 uur
Bedrijfstijd
32 min

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

A. Broek 02-05-2017

goede stofzuiger en kruimeldief in 1!

lichte stofzuiger, die uit zichzelf blijft staan. licht van gewicht en snoerloos. Kruimeldief is makkelijk schoon te maken en ideaal om de trap mee te stofzuigen.

Pluspunten

• snoerloos
  • kruimeldief gemakkelijk legen
  • licht van gewicht
  • blijft uit zichzelf recht op staan

Minpunten

• opladen neemt ongeveer 16 uur in beslag

Jo 31-03-2017

Handig en Handzaam apparaat!!!

Na aankoop van deze stofzuiger, was t heel gemakkelijk om hem in elkaar te zetten. We hebben hem uitgeprobeerd en is super praktisch. Je "legt " hem gewoon plat om onder een kast te stofzuigen. Ook het schoonmaken is super simpel en makkelijk! Prijs is prima en ook de kleur oogt fris. Ik kan alleen maar zeggen: fantastische aankoop!

Sanne 15-11-2017

Top stofzuiger

Het is een super stofzuiger. Heel erg goed wendbaar en kan met 1 hand stofzuigen. Je hoeft geen extra kracht te zetten, vanwege te sterke zuigkracht. Hij pakt al het vuil van de grond. Ik heb niet zo'n heel groot huis, dus ik kan er prima 2 keer mee stofzuigen voordat ik hem opnieuw moet opladen. Daarnaast leeg ik de bak elke keer als ik gezogen heb (dat moet ook wel want zo groot is die bak niet). Enige minpuntje is dat hij niet heel goed onder het bed kan of een lage stoel. De kruimeldief zit daarvoor in de weg, maar dan pak ik hem eraf en ga er met de kruimeldief onder mijn bed.

Deborrah 14-11-2017

steel stofzuiger

super modern licht snel krachtig apparaat zeker ook voor kleden onder de bank en honden haren alles in een handomdraai schoon draadloos en werkt super snel en handig

Ineke 14-11-2017

Stofzuigen wordt leuk door deze stofzuiger

Sinds twee weken heb ik deze stofzuiger en ik ben er superblij mee. Hij is licht, snoerloos en hij zuigt heel goed. Enige nadeel is dat je hem relatief vaak moet legen, omdat er niet zoveel in kan. Maar het legen gaat heel snel en eenvoudig (veel makkelijker en schoner dan mijn zakloze stofzuiger mét snoer'. Dus op zich is dat niet erg. En op zich zou het fijn zijn als ie iets korter hoeft op te laden, maar daar tegenover staat dat ie heel stil is en een goede zuigkracht heeft. Ik ben dik tevreden en zou hem iedereen aanraden! Ook vanwege de prijs. Echt een stuk goedkoper dan vergelijkbare snoerloze stofzuigers van andere merken.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • goede zuigkracht
  • stil

Minpunten

• relatief lange oplaadtijd
  • klein opvangreservoir

Els 09-11-2017

lichte stofzuiger; doet wat ie moet doen; handig 2 in 1

Ik vond mijn oude stofzuiger te zwaar worden en heb deze 2 in 1 steelstofzuiger aangeschaft om niet steeds van boven naar beneden vv te hoeven gaan. Verrassend sterk, prettig om handzuiger los te kunnen gebruiken en mooi om te zien

Pluspunten

• doet wat ie moet doen
  • mooi uiterlijk; lichtgewicht

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken
  • duurzaamheid onbekend vanwege recente aanschaf

Stevens 05-11-2017

Zo makkelijk!

Recent deze Bosch stofzuiger gekocht, en wat was ik verrast! Zuigkracht is heel goed. Kruimels, blaadjes, hondenharen allemaal geen probleem.
Allereerst natuurlijk de verpakking. Compact verpakt, en makkelijk te monteren.
Hij was al wat opgeladen, dus meteen even geprobeerd. Wat was het aangenaam om met deze Bosch te stofzuigen. makkelijk wendbaar, zelfs de trap stofzuigen gaat prima. Ideaal natuurlijk dat hij zonder kabel te gebruiken is.
Dan even de opvangbak leeggooien en wat uitkloppen buiten. Een druk op de knop en de opvangbak is los.
Dan het opladen, dit wijst zich ook vanzelf. De Bosch kan makkelijk in een hoekje rechtop blijven staan, inpluggen in het stopcontact , en opladen maar.
Volledig opladen duurt wel even( 4-7 uurtjes) maar nadien weer makkelijk zeker 20-30 minuten te gebruiken.
De stofzuiger is te demonteren tot handstofzuigertje, met dezelfde kracht!
Dus al met al ben ik zeer tevreden over deze stofzuiger, en doet niet onder voor mijn gewone zakloze stofzuiger van een ander merk.

Pluspunten

• makkelijk te monteren
  • makkelijk weg te zetten , rechtop
  • mooie kleur
  • goede zuigkracht

Minpunten

• nog geen

ctml59 05-11-2017

zooooo makkelijk

Wat is dit een gemakkelijk apparaat waar je elke dag plezier van hebt. Niet met een zware stofzuiger de trap op en af maar je pakt hem gewoon op en dan snoerloos aan de gang. De accuduur is ruim voldoende voor het dagelijkse werk. De "ingebouwde" kruimeldief is ook superhandig voor het kleine werk.
Kattenharen plukt hij zo van de bank door de ronddraaiende borstel. Gewoon TOP.

Pluspunten

• super handelbaar apparaat
  • zuigt als een volwaardige stofzuiger
  • makkelijk de trap op en af
  • ruim voldoende accuduur
  • ingebouwde kruimeldief

Minpunten

• de kleur, maar dat is persoonlijk.

sofi 04-11-2017

mooie desing

Makkelijker in gebruik dan een normale stofzuiger en hij neemt ook nog eens weinig ruimte in.
Mega handig en zonder snoer.

R Lachman 01-11-2017

Handig zonder snoer en goede zuigkracht

Handig zonder snoer, mooi design, flexibele kop, maakt het leuk om te stofzuigen. Goede prijs. Met aanbieding en teruggave van Bosch heb ik maar 99 euro betaald.

Nibor25 01-11-2017

Goed in gebruik

Product is makkelijk te gebruiken en op te laden. Neemt niet veel ruimte in beslag en ook de los te koppelen 'kruimel dief' is handig in gebruik. Ook als je een huisdier heb zuigt deze stofzuiger goed.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk op te bergen

M op het Veld 17-10-2017

Makkelijk in gebruik, goede zuigkracht

Ik heb deze voor mijn moeders 81e verjaardag gekocht, hij is niet zo zwaar, gemakkelijk in gebruik en ze hoeft zich niet meer te bukken. Voor kruimels op tafel neemt de handstofzuiger, ze is er erg blij mee.

Jules 11-05-2017

Wendbaar

Product net gekocht en hij lijkt te voldoen: hij is wendbaar, makkelijk in gebruik en zuigt het stof goed op. Ik gebruik deze stofzuiger voor snel even wat stof op te zuigen naast de grotere stofzuiger.

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigt goed

Minpunten

• lange oplaatijd