stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de stofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marjan 05-01-2020

Dyson Big Ball Alergie

Geschreven voor: stofzuiger

Bijgeleverde voet na 2 jaar al kapot. De 2de voet zuigt de haren niet weg, blijven voor de kleine zijopeningen hangen en kantelt telkens. Onmogelijk om mee te stofzuigen, wie heeft dat verzonnen. Mijn velletje op de onderarm beknelt regelmatig tussen de stofzuigerstang en het gebogen uiteinde van de slang. Heel pijnlijk.Het ringetje dat de zuigkracht tijdelijk verminderen moet en niet zo veel gebruikt werd is reeds afgebroken. De vorige stofzuiger van Dyson was ik veel meer tevreden over. Deze is een vervelende stofzuiger en niet tevreden. Ook het legen van het stof gaat niet vlekkeloos. Bak gaat spontaan open door ondeugdelijk sluiting en stof over stofzuiger heen en op vloer. Waardeloos. Je moet zo voorzichtig zijn om dit te voorkomen. Nu op zoek naar een nieuwe voet. Pfffff

Pluspunten

• zuigkracht
  • geen stofzak

Minpunten

• snel kapot
  • geen goede stofzuigervoeten bijgeleverd
  • Stof bak gaat bij verwijderen spontaan open

Dyson Benelux 06-01-2020

Beste Marjan,

Zo te lezen kunnen een aantal onderdelen vervangen worden. Wij verzoeken u vriendelijk ons te contacteren. Dan kunnen wij samen kijken hoe het gebruiksgemak geoptimaliseerd kan worden.

Dit valt trouwens allemaal binnen de garantie termijn.

Dyson Benelux
0800-0206203 (Gratis) / help@dyson.nl

Marcus 20-11-2017

Raakt snel verstopt

Geschreven voor: stofzuiger

Grote zuigkracht, maar hij raakt verstopt bij het kleinste stukje dat op de grond ligt. Een blaadje, een stukje papier. Alles groter dan een dubbeltje. Vervolgens is dat erg moeilijk te verweideren. Dagelijks ongemak van deze miskoop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stofreservoir

Minpunten

• Raakt snel verstopt
  • Valt vaak om

Raymond 19-11-2017

Enorm wennen, sterke stofzuiger maar minder soepel

Geschreven voor: stofzuiger

Enorm sterke stofzuiger en redelijk licht. Veel mogelijkheden voor opzetstukken e.d. Helaas is het mondstuk grof en groot waardoor we niet alle plekjes meer kunnen bereiken. Hij is redelijk luidruchtig. Helaas is ook net de vergrendeling van de filter afgebroken waardoor hij bij afhalen open valt. We gaan Dyson contacten hierover.

Pluspunten

• Kracht
  • Gewicht
  • Veel hulpmiddelen

Minpunten

• Groot mondstuk
  • Herrie
  • Kwetsbare sluiting bij filter

Sandra zagt 13-09-2017

Dyson Big Ball Allergy

Geschreven voor: stofzuiger

Een super geweldige handzame stofzuiger, zuigkracht ideaal vooral met huisdieren die nogal verharen.
Heb al meerdere stofzuigers geprobeerd, maar de dyson krijgt het echt schoon.

Pluspunten

• Goeie zuigkracht
  • Lichte stofzuiger
  • Ball rolt automatische terug
  • Veel accessoires
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Snoer had langer gemogen

Violette 30-08-2017

Voldoende zuigkracht en goede wendbaarheid.

Geschreven voor: stofzuiger

Met de aanschaf van de Dyson stofzuiger zijn eindelijk tal van dagelijkse ergernissen de wereld uit. Met de goede wendbaarheid en zijn lange snoer kan ik nu stofzuigen zonder zwoegen en zweten. Zeker een aanrader voor een druk huishouden met kinderen en huisdieren. ook het legen van het stofreservoir gaat makkelijk en zonder al te veel stuiven.

Niels 29-08-2017

Keurig!

Geschreven voor: stofzuiger

Goeie stofzuiger voor mensen met houten vloeren/parket/laminaat. De stofzuiger zuigt zich vacuuüm aan het oppervlak en neemt alles mee. Met recht Allergy in de naam want alles wordt meegenomen en mensen met een stof-allergie zijn met deze stofzuiger erg geholpen.

Pluspunten

• Goed ding!
  • Handig ding!
  • Mooi ding!

Minpunten

• Stof-filter moet iedere maand gewassen worden

I.C. 25-08-2017

Dyson sledestofzuiger met snoer

Geschreven voor: stofzuiger

Ik heb bewust opnieuw voor een Dyson stofzuiger gekozen omdat ik geen andere meer zou willen. Het verschil in zuigkracht met een niet-Dyson stofzuiger is enorm. Mijn dochter heeft allergie, vandaar de keuze voor de DC33C allergy. Ik gebruik de stofzuiger ook om de matras en de gordijnen op de slaapkamer te stofzuigen. Ik ben heel dankbaar voor deze stofzuiger met Hepa filter. Ik ben ook tevreden over de verhouding prijs -kwaliteit.

Pluspunten

• anti-allergy
  • enorme zuigkracht

Edith 24-08-2017

Dyson Big Ball Allergy - fijne stofzuiger

Geschreven voor: stofzuiger

Fijne krachtige stofzuiger, maakt wel veel lawaai, maar dat doet elke stofzuiger :)
Handig dat je het stof zo in de afvalemmer kan laten vallen, zonder je handen vuil te maken.
Handig in gebruik, zeer wendbaar. Zelfs de kinderen maken nu ruzie wie er mag stofzuigen.

Pluspunten

• goed zuigkracht

Minpunten

• filter vaak wassen (was van tevoren niet bekend)

Sabrina 18-08-2017

Een paar minpunten

Geschreven voor: stofzuiger

Ik moet even wennen aan de vloerzuigmond zonder haren maar met rubber eronder. Over laminaat vind ik de vloerzuigmond niet prettig. Voelt alsof ik aan het krassen ben over het laminaat. Nog 2 minpunten. De deksel van het stofreservoir sluit niet goed en de wisselknop van harde vloer naar tapijt is lastig in te drukken met de voet. Al met al toch wat minpunten waar Dyson aan zou moeten werken. De gebruiksaanwijzing laat ook te wensen over.

Bart 17-08-2017

Dysonlovers

Geschreven voor: stofzuiger

Niet alleen de effectiviteit van het apparaat, maar ook de eigentijdse vormgeving doet je vallen voor dit pareltje van Dyson. Onze vorige Dyson had na 13 jaar de geest gegeven, maar is ogenblikkelijk vervangen door de mooie model. Een topper !

Pluspunten

• Soepele 'rijstijl'
  • Vlot te demonteren voor onderhoud
  • Zuigkracht