Dyson Big Ball Allergy blauw, zilver, transparant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Big Ball Allergy blauw, zilver, transparant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marjan 05-01-2020

Dyson Big Ball Alergie

Bijgeleverde voet na 2 jaar al kapot. De 2de voet zuigt de haren niet weg, blijven voor de kleine zijopeningen hangen en kantelt telkens. Onmogelijk om mee te stofzuigen, wie heeft dat verzonnen. Mijn velletje op de onderarm beknelt regelmatig tussen de stofzuigerstang en het gebogen uiteinde van de slang. Heel pijnlijk.Het ringetje dat de zuigkracht tijdelijk verminderen moet en niet zo veel gebruikt werd is reeds afgebroken. De vorige stofzuiger van Dyson was ik veel meer tevreden over. Deze is een vervelende stofzuiger en niet tevreden. Ook het legen van het stof gaat niet vlekkeloos. Bak gaat spontaan open door ondeugdelijk sluiting en stof over stofzuiger heen en op vloer. Waardeloos. Je moet zo voorzichtig zijn om dit te voorkomen. Nu op zoek naar een nieuwe voet. Pfffff

Pluspunten

• zuigkracht
  • geen stofzak

Minpunten

• snel kapot
  • geen goede stofzuigervoeten bijgeleverd
  • Stof bak gaat bij verwijderen spontaan open

Dyson Benelux 06-01-2020

Beste Marjan,

Zo te lezen kunnen een aantal onderdelen vervangen worden. Wij verzoeken u vriendelijk ons te contacteren. Dan kunnen wij samen kijken hoe het gebruiksgemak geoptimaliseerd kan worden.

Dit valt trouwens allemaal binnen de garantie termijn.

Dyson Benelux
0800-0206203 (Gratis) / help@dyson.nl

Marcus 20-11-2017

Raakt snel verstopt

Grote zuigkracht, maar hij raakt verstopt bij het kleinste stukje dat op de grond ligt. Een blaadje, een stukje papier. Alles groter dan een dubbeltje. Vervolgens is dat erg moeilijk te verweideren. Dagelijks ongemak van deze miskoop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stofreservoir

Minpunten

• Raakt snel verstopt
  • Valt vaak om

Raymond 19-11-2017

Enorm wennen, sterke stofzuiger maar minder soepel

Enorm sterke stofzuiger en redelijk licht. Veel mogelijkheden voor opzetstukken e.d. Helaas is het mondstuk grof en groot waardoor we niet alle plekjes meer kunnen bereiken. Hij is redelijk luidruchtig. Helaas is ook net de vergrendeling van de filter afgebroken waardoor hij bij afhalen open valt. We gaan Dyson contacten hierover.

Pluspunten

• Kracht
  • Gewicht
  • Veel hulpmiddelen

Minpunten

• Groot mondstuk
  • Herrie
  • Kwetsbare sluiting bij filter

Sandra zagt 13-09-2017

Dyson Big Ball Allergy

Een super geweldige handzame stofzuiger, zuigkracht ideaal vooral met huisdieren die nogal verharen.
Heb al meerdere stofzuigers geprobeerd, maar de dyson krijgt het echt schoon.

Pluspunten

• Goeie zuigkracht
  • Lichte stofzuiger
  • Ball rolt automatische terug
  • Veel accessoires
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Snoer had langer gemogen

Violette 30-08-2017

Voldoende zuigkracht en goede wendbaarheid.

Met de aanschaf van de Dyson stofzuiger zijn eindelijk tal van dagelijkse ergernissen de wereld uit. Met de goede wendbaarheid en zijn lange snoer kan ik nu stofzuigen zonder zwoegen en zweten. Zeker een aanrader voor een druk huishouden met kinderen en huisdieren. ook het legen van het stofreservoir gaat makkelijk en zonder al te veel stuiven.

Niels 29-08-2017

Keurig!

Goeie stofzuiger voor mensen met houten vloeren/parket/laminaat. De stofzuiger zuigt zich vacuuüm aan het oppervlak en neemt alles mee. Met recht Allergy in de naam want alles wordt meegenomen en mensen met een stof-allergie zijn met deze stofzuiger erg geholpen.

Pluspunten

• Goed ding!
  • Handig ding!
  • Mooi ding!

Minpunten

• Stof-filter moet iedere maand gewassen worden

I.C. 25-08-2017

Dyson sledestofzuiger met snoer

Ik heb bewust opnieuw voor een Dyson stofzuiger gekozen omdat ik geen andere meer zou willen. Het verschil in zuigkracht met een niet-Dyson stofzuiger is enorm. Mijn dochter heeft allergie, vandaar de keuze voor de DC33C allergy. Ik gebruik de stofzuiger ook om de matras en de gordijnen op de slaapkamer te stofzuigen. Ik ben heel dankbaar voor deze stofzuiger met Hepa filter. Ik ben ook tevreden over de verhouding prijs -kwaliteit.

Pluspunten

• anti-allergy
  • enorme zuigkracht

Edith 24-08-2017

Dyson Big Ball Allergy - fijne stofzuiger

Fijne krachtige stofzuiger, maakt wel veel lawaai, maar dat doet elke stofzuiger :)
Handig dat je het stof zo in de afvalemmer kan laten vallen, zonder je handen vuil te maken.
Handig in gebruik, zeer wendbaar. Zelfs de kinderen maken nu ruzie wie er mag stofzuigen.

Pluspunten

• goed zuigkracht

Minpunten

• filter vaak wassen (was van tevoren niet bekend)

Sabrina 18-08-2017

Een paar minpunten

Ik moet even wennen aan de vloerzuigmond zonder haren maar met rubber eronder. Over laminaat vind ik de vloerzuigmond niet prettig. Voelt alsof ik aan het krassen ben over het laminaat. Nog 2 minpunten. De deksel van het stofreservoir sluit niet goed en de wisselknop van harde vloer naar tapijt is lastig in te drukken met de voet. Al met al toch wat minpunten waar Dyson aan zou moeten werken. De gebruiksaanwijzing laat ook te wensen over.

Bart 17-08-2017

Dysonlovers

Niet alleen de effectiviteit van het apparaat, maar ook de eigentijdse vormgeving doet je vallen voor dit pareltje van Dyson. Onze vorige Dyson had na 13 jaar de geest gegeven, maar is ogenblikkelijk vervangen door de mooie model. Een topper !

Pluspunten

• Soepele 'rijstijl'
  • Vlot te demonteren voor onderhoud
  • Zuigkracht

Dyson BigBall Allergy 15-08-2017

Dyson stofzuiger

Deze stofzuiger is zeer aan te bevelen hij zuigt zeer goed en is zeer compact.
Ook ziet hij er mooi uit en het geluid valt ook mee.
Hij is zijn geld dik en dubbel waard en je bent snel klaar omdat hij een sterke zuigkracht heeft.
Ook kan hij tegen een stootje en rolt hij vanzelf terug dus erg handig.
Ook het schoonmaken en leeg maken gaat supersnel dus Toppie.

Wilma 14-08-2017

Deze stofzuiger hadden we eerder moeten hebben!

Na een aantal teleurstellende ervaringen met andere merken, toch maar wat meer uitgegeven en een Dyson 33c Allergy aangeschaft. Hadden we veel eerder moeten doen! Goed hanteerbaar, handige hulpstukken, en een zuigkracht!!!! Super!

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • handige hulpstukken
  • lekker wendbaar

Ingrid 13-08-2017

Stofzuigen is eindelijk leuk

Prachtig uiterlijk (het oog wil ook wat!), geweldige zuigkracht en zeer handzaam en wendbaar in gebruik. Het speciale hulpstuk om in smalle openingen te zuigen, werkte perfect naast de autostoelen. Beste aankoop van dit jaar!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Uiterlijk
  • Hulpstukken

ML 13-08-2017

Doet wat een stofzuiger moet doen, grote zuigkracht

Nier de goedkoopste stofzuiger maar waar voor z'n geld (geen stofzakken meer nodig, aanschaf betaalt zich in de loop v/d tijd terug), super zuigkracht gemakkelijk in het gebruik, stofzuigen met een Dyson wordt bijna leuk.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Handig in gebruik

Hondenvrouwtje 12-08-2017

Mooi uiterlijk

Als je 2 honden in huis hebt, en je gaat met een ander stofzuiger zuigen, ruikt het altijd naar, niet fris. Dat is voorbij met de Dyson Big Ball, en hij ziet er ook nog eens super mooi uit!

Pluspunten

• reukloos
  • geen zakken verwisselen

Minpunten

• heb ik niet
  • heb ik niet

Tineke en Piet 12-08-2017

Nieuwe Dyson

Wij hebben weer een Dyson gekocht ondanks het meer geluid wat er is bij een stofzuiger zonder stofzak. De kwaliteit is zo goed dat je het extra geluid op de koop toe neemt.

Pluspunten

• super goed zuigen
  • veel mogelijkheden
  • zuigt alle stoffen die allergy kunnen verorzaken
  • wij zijn verslaafd aan DYSON!!!

JANET 03-08-2017

SUPER STOFZUIGER

IK HEB WEER EEN NIEUWE DYSON STOFZUIGER GEKOCHT OMDAT IK ER SUPERTEVREDEN OVER BEN. WERKT GOED, LANGE LEVENSDUUR EN EEN SUPER GARANTIE. BEVEEL HEM BIJ IEDEREEN AAN!! PRIJS LIGT HOGER DAN MET STOFZUIGERZAK MAAR DIE HEB JE ZO WEER VERDIENT.

Bloempje 03-08-2017

Prima zuigkracht

Wat een zuigkracht ik zat vast aan de vloer!!! komt prettig achter je aan door de zwenk aan de voorzijde. leuk uiterlijk! Ik moest denken aan de ene robot miss Copper Bottom van Robots movie .
Legen van stof opvang gaat prima. Al vraag ik mij wel af hoe ik hem boven in de hoekjes goed schoon houd? Keertje compressor er door blazen denk ik. Maar eerst genieten van mijn schone vloer. Het honden haar neemt hij prima mee.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • leuk uiterlijk
  • zwenkt prima
  • goed stofreservoir

Minpunten

• boven stofreservoir plakt stof vast
  • opruimen neemt ruimte in beslag

H.J.M. Heijne 29-07-2017

Geweldige stofzuiger

Na 15 jaar met veel plezier met mijn vorige Dyson gewekt te hebben heeft deze er de geest aan gegeven. Om de goede zuigkracht toch weer een nieuwe Dyson BigBall Allergy gekocht. Geweldig apparaat en het geluid is ook stukken minder dan mijn vorige.

Pluspunten

• Gewelidige zuigkracht
  • Erg wendbaar
  • Eenvoudig te reinigen
  • Lekker lange snoer

Minpunten

• Geluidsniveau is beter maar toch nog hoge toon
  • Bijgeleverde zuigmond is erg hoog
  • Bijgeleverde adaptor past niet op oude hulpstuk

Mieke 29-07-2017

Net een veertje en super handig.

Het is de eerste keer dat ik een Dyson koop, ik vond het nogal duur voor een stofzuiger en dacht dat het geen verschil had met andere merken. Maar ik geef toe dat ik meteen verkocht ben, het is super handig en licht in gebruik. Het weegt niet veel, en er zijn vele handige hulpstukken bij die je op verschillende manieren kan gebruiken. Natuurlijk dat je geen zak moet gebruiken is makkelijk maar hier was ik al wel mee vertrouwd. Kortom ik ben tevreden (en mijn poetsvrouw ook haha)

Pluspunten

• lange snoer
  • licht gewicht
  • vele hulpstukken
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• maakt meer lawaai dan onze vorige stofzuiger
  • geen 'opbergruimte' voor de hulpstukken

Raymond 24-07-2017

D33C Allergy, heerlijk licht maar even wennen

De D33C Allergy is een lekkere lichte stofzuiger. Hij doet goed wat hij moet doen, schoonzuigen, maar het is even wennen omdat de je de stofzuiger iets anders moet vasthouden. Ook is het standaard mondstuk wat breed waardoor ik wat minder in de kleine hoekjes kom. Verder wel een fijne stofzuiger.

Pluspunten

• Licht
  • Zuigt goed

Minpunten

• Even wennen met bedienen

Randy 24-07-2017

Big Ball Allergy goede stofzuiger

Ik heb gekozen voor de big ball allergy, omdat er naar mijn mening een goede combinatie is van een stofzuiger die een goede zuigkracht heeft en ook nog eens energiezuinig is (energielabel A).

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Energiezuinig

Minpunten

• Product is wat aan de zware kant

Officiele reactie van Dyson 25-07-2017

Hallo Randy,

Hartelijk dank voor uw review. Ik denk echter wel dat deze bij het verkeerde product staat. Vandaar dat ik voor de volledigheid even toevoeg dat de Big Ball Allergy inderdaad energie label A heeft, maar de Cinetic Big Ball Allergy verbruikt iets meer energie. Daar staat natuurlijk tegenover dat er geen filters meer gewassen hoeven te worden.

Groeten
Dyson Benelux

Schippert 20-07-2017

Zeer goed werkbaar!

We hebben nu een nieuwe dyson stofzuiger aangeschaft. Dat hadden we veel eerder moeten doen. In vergelijking tot een willekeurige andere stofzuiger is de zuigkracht en werkzaamheid vele male beter! Nooit meer anders!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Gewicht

Aankoop van het jaar! 07-07-2017

Perfecte eigenschappen

Heerlijke stofzuiger, doet waar ie voor is gemaakt. Geen poespas. Aankoop van het jaar voor mij! Handzaam en goed op te bergen.

Pluspunten

• Zuigt uitstekend
  • Handzaam formaat
  • Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend

Gorden Zetsen 06-07-2017

Gigantische zuigkracht

We waren opzoek naar een nieuwe stofzuiger niet eens denkend aan een Dyson we hadden bij de Media Markt meer dan 10 soorten uitgeprobeerd daar bij kwam de Dyson voor ons als beste uit de bus
Voelt goed stabiel en zeker aan nu een paar dagen verder lijk het een hele goede keus te zijn giga zuigkracht loopt soepel achter je aan stabiel in de hand kost wat maar volgens mij zeker waard wordt dagelijks gebruikt we zullen afwachten maar heb er een goed gevoel bij.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Loopt soepel achter je aan
  • Degelijk