Philips Performer Active FC8575/09 Stofzuiger met zak Series 5000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8575/09 Stofzuiger met zak Series 5000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

i**************@g******** 29-08-2021
Enkele maanden geleden deze stofzuiger gekocht echter beslist geen aanrader. Maakt erg veel lawaai en de zuigkracht vind ik matig . Daarnaast zijn de haren van de borstel te zacht waardoor je snel het onderliggend materiaal beschadigd. Dit geldt ook voor het losse borsteltje aan de stofzuigerstang. Als laatste is de snoerlengte van krap 6 meter nauwelijks afdoende om een ruimte te kunnen stofzuigen.

Minpunten

• lawaai
  • zuigkracht
  • te kort snoer
  • te zachte borstels

Review Philips FC8575 Wat zeg je??!! 27-03-2021

Vorig jaar een Philips gekocht, omdat de prijs van rond de 100 euro mij beviel.
Op zich best een aardige stofzuiger qua gebruiksgemak. Zuigkracht prima.
Op gladde vloeren prima.
Maar een groot nadeel: Het geluid. Je moet het echt niet erg vinden om een gehoorbeschadiging op te lopen. Wat een hinderlijke toon produceert dit apparaat. Het ontneemt je de zin om het apparaat lang achter elkaar te gebruiken. Normaal kost dit apparaat 149,00. Dat is die zeker niet waard.
Jammer! Het ontwikkelen van een stofzuiger met de combinatie van eigenschappen gebruiksgemak, laaggeluidsniveau en gewicht is blijkbaar lastig.

kuipers 22-03-2021

voor een huishouden met kinderen, honden en een bouwvakker echt een waardeloze stofzuiger. zelfs mn 16 jarige zoon kwam na het opruimen van zijn kamer vertellen dat het een slechte stofzuiger is. Waardeloos, zuigt niet eens een hoopje zand goed op.

Frouke 18-10-2017

Goede stofzuiger

Goede stofzuiger doet wat hij moet doen.
Gelukkig geen zware stofzuiger, triactive mondstuk zuigt ook heel. Vindt alleen de triactive mondstuk te groot voor de stang waardoor stang een beetje breekbaar lijkt. Alsof hij zo over breekt. De intregeerde borstel is wel fijn, maar ook weer een nadeel dat hij soms naar beneden schuift.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Fijn mondstuk