Philips 5000 series FC8575 blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series FC8575 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Breem 16-06-2022

Krachtige stofzuiger

Een mooie en krachtige stofzuiger met verschillende zuigmonden, voor harde vloeren en kleden en vloerbedekking.

Bloomm 01-05-2022

Stofzuiger met kracht

Fijne stofzuiger , met heel veel zuigkracht.met verschillende zuigmonden. Doet wat ie doen moet , heel blij mee.

AnMe1 01-05-2022

misleidende reviews

Bij het lezen van de reviews las ik dat er een borstel met ingebouwde lichtjes bij was. Ik vond dit heel interessant omdat ik donkere vloeren heb maar bij levering van de stofzuiger zat er zo geen borstel bij. Vind ik heel jammer want ik heb mijn aankoop gebaseerd om de reeds gegeven reviews. Voor het overige doet hij wat hij moet doen

hassie 31-03-2022

perfecte zuigkracht

Na ontvangen vanm deze stofzuiger meteen gebruikt en was blij verrast met de hulpstukken, lange snoer en prima zuigkracht Erg blij met dit apparaat

Anoniem 30-03-2022

Hippe kleuren

Vooral de kleur vond ik verrassend had daar eigenlijk niet naar gekeken bij bestellen, hippe kleur maar vooral het doel zijn zuig kracht en die is formidabel

Gaag 06-03-2022

Onze beste stofzuiger ooit

Deze stofzuiger uitgekozen, wat een verschil met de vorige, verstelbare zuigkracht, goede zuigkracht, verschillende opzetstukken, lang snoer ik hoef nu niet elke keer een ander stopcontact te zoeken. Stofzuigerzakken ideaal ook omdat mijn huisgenoten allergieën hebben, dus de allergie s bag aangeschaft, makkelijk op 2 manieren op te bergen, rechtop of liggend. Filters makkelijk te vervangen. Lange stok, ook te verstellen. Handig want mijn man is 1.98 cm en ik 1.70 cm. Opzet stukken makkelijk te verwisselen.

Arithmix 14-02-2022

Degelijke stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger is makkelijker te hanteren en zuigt erg goed. Functioneel is het allemaal prima in orde en qua design ook. De stofzuiger is wel enigszins luid, maar dat komt misschien omdat de zuigkracht ook erg goed is. De zak is ook eenvoudig te vervangen.

Anoniem013 07-02-2022

Stofzuiger met groot gebruiksgemak en extra’s

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zelf een hele goedkope oude stofzuiger gewend en ben daarom erg verrast met deze stofzuiger! Doordat de stofzuiger wendbaar is en makkelijk rolt is deze zeer gebruiksvriendelijk. Door de led lampjes in het mondstuk zie je perfect waar er nog vuil op de grond ligt. De stofzuiger is inlc. 3 verschillende borstels en 3 verschillende standen zodat je de stofzuiger overal kan inzetten. Persoonlijk vind ik stofzuigen geen leuke bezigheid maar met deze stofzuiger wordt het wel een stuk makkelijker!

Swink 06-02-2022

Wendbare stofzuiger met led-lampjes

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze stofzuiger nu 2 weken dagelijks in gebruik om te mogen testen. Allereerst dacht ik dat de ingebouwde ledlampjes overbodig zouden zijn. Maar ze voegen echt iets toe, je ziet het vuil nog beter liggen. Met name met stofzuigen op donkerdere plaatsen (onder bank, achter kastje). Maar ook bijvoorbeeld aan het einde van de dag als het donker begint te worden. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht welke instelbaar is. Handig voor het stofzuigen van een droogloopmat. En zowel op een tegelvloer als op vloerbedekking een goede zuigkracht en prettig in gebruik. De stofzuiger is erg wendbaar en rijdt gemakkelijk mee. Helaas is de snoerlengte wat kort waardoor je soms de stekker uit het stopcontact trek tijdens het zuigen. De snoer gaat er daarentegen wel heel gemakkelijk en snel weer terug in/uit. De hoogte van de steel is prettig en makkelijk instelbaar (ook voor lange mensen). Kortom een fijne stofzuiger en makkelijk in gebruik.

gunausdia 06-02-2022

Philips stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel enthousiast over deze stofzuiger, door de lampjes zie je het stof in het huis veel beter liggen. Vooral met deze donkere dagen ontzettend handig maar ook met daglicht een fijne toevoeging.

Bij de stofzuiger krijg je veel verschillende onderdelen geleverd en wij kunnen de stofzuiger goed beneden (parket) en boven (vloerbedekking) gebruiken.

Helden2022 04-02-2022

Stofzuiger zuigt erg goed, maar is wel luidruchtig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de stofzuiger ruim 2 weken in bezit en gebruik hem dagelijks. De Performer Active stofzuiger heeft een sterke zuigkracht en je zuigt eenvoudig verschillende soorten vuil op, zoals dierenharen en zand. Ook is het handig dat je de zuigkracht kan instellen voor verschillende oppervlaktes. Wel maakt de stofzuiger veel lawaai wat ik niet had verwacht voor een stofzuiger uit deze klasse. De stofzuiger komt met verschillende opzetstukken om verschillende oppervlaktes te kunnen stofzuigen. Het parket mondstuk heeft niet een haakje om vast te haken aan de stofzuiger wanneer je klaar bent. De slang is wat stroef en beweegt niet soepel mee, misschien komt het nog door de nieuwigheid. De normale kop beweegt soepel over de vloer en heeft lichtjes waardoor je ook op donkere plekken beter kan zien, zoals onder meubels. Het vervangen van de stofzuigerzak is eenvoudig. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een stofzuiger met zak omdat je dan al het vuil weggooit in plaats van dat het in het apparaat kan achterblijven.
Kortom de stofzuiger doet wat het hoort te doen en is eenvoudig in gebruik, maar had van mij wel iets minder luidruchtig mogen zijn (ook gezien ik hem dagelijks gebruik).

Rijke 03-02-2022

Prettige stofzuiger in gebruik

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze stofzuiger nu een aantal weken in gebruik en ik ben erg tevreden.
Het is een compacte en lichte stofzuiger. Dit maakt hem daardoor handig en gemakkelijk in gebruikt. Met het lange snoer kan ik met gemak een grote ruimte schoonhouden. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht, waarmee ik zelfs kleine stofjes goed weg krijg.
Ik was bij aanvang een beetje sceptisch over LED-lampjes in de in het mondstuk, maar ik moet zeggen dat dit toch een stuk handiger is dan verwacht. Door de LED-lampjes zie je stof en kleine haartjes een stuk beter liggen, waardoor het huis schoner is dan bij gebruik van mijn vorige stofzuiger. Ook heeft deze versie een hoop opzet stukjes, al moet ik eerlijk zijn dat ik deze persoonlijk weinig gebruik.
Als nadeel zou ik noemen dat de stofzuiger toch vrij luid is bij gebruik, zeker een stuk luider dan voorgaande stofzuigers die ik heb gebruikt.
Maar al met al ben ik erg tevreden en zou ik deze stofzuiger ook aanraden aan anderen.

Jorna 03-02-2022

Krachtige zuiger, rustig kwa geluid en veel hulpst

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer rustige maar krachtige stofzuiger, met heel veel hulpstukken, en handig, de verlichting in de zuigmond....
Stof en haren op de vloer, wordt duidelijk ichtbaar

J.Janssen 03-02-2022

Goede stofzuiger met diverse gebruiksmanieren

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goede stofzuiger met veel opties! Bij uitpakken van het product tref je vele borstels en opzetstukken aan. In eerste instantie voelde het wat veel, maar uiteindelijk kun je wel de borstel kiezen die het beste past bij jouw vloer of ondergrond.
Het handige uitschuifborsteltje halverwege de stang zorgt dat je gemakkelijk even langs een randje zuigt zonder dat je iets beschadigt. Verder heeft de borstel onderaan de slang lampjes die zorgen dat je duidelijk ziet of je alles hebt opgezogen. Je weet niet wat je wist tot je het wel hebt. Ik mis de lampjes ook direct als ik de slang loskoppel om de kleine borstel te gebruiken. De zuigkracht kun je gemakkelijk afstellen met een knop afhankelijk van het materiaal wat je wilt afzuigen.
Verder is de lengte van de kabel goed, maar niet extreem lang. Je kan makkelijk aan de slang trekken om hem achter je aan te trekken zonder dat hij omvalt. Enige minpunt: Hij maakt soms hele rare bochten en knalt tegen iets aan terwijl je de andere kant opliep. Hij volgt dus niet geheel soepel.

Overal, hele fijne stofzuiger door de vele mogelijkheden en topkwaliteit!

blije stofzuigster 03-02-2022

prima stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze stofzuiger nu ca. 4 weken in huis en ben er heel tevreden over. Ik dacht eerst dat de ingebouwde lampjes onzin zouden zijn, maar het is juist heel fijn. Ik zie het stof veel beter liggen en heb dus een schoner huis. Ook de haren van de kat zijn makkelijk te verwijderen van de bank. De stofzuiger heeft een sterke motor en daardoor goede zuigkracht. Het geïntegreerde borsteltje aan de stang is ook heel handig, hoef je nooit meer te zoeken. Een makkelijke stofzuiger die je snel even pakt, ook niet te zwaar. Als ik minpuntjes moet noemen zijn dat de kwaliteit van het borsteltje (voelt niet zo stevig aan) en het snoer. Dat zou wat langer mogen zijn en rolt niet heel soepel in en uit, daardoor floept het soms uit het stopcontact.

Saim1 02-02-2022

Stofzuigersteel met alles in 1. Super handig!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze stofzuiger van Philips ontvangen om te kunnen testen. Na drie weken dagelijks gebruikt te hebben schrijf ik deze review. Ik vind de steel super flexibel bewegen. Ook wanneer ik onder de banken/ bedden stofzuig, dan blijft de kop van de stofzuiger goed plat. Heel fijn is ook de verlichting die op de kop zit. Wij hebben een donkere laminaat en alle stofdeeltjes zijn daardoor heel goed te zien tijdens het stofzuigen. Ook ongelofelijk handig voor donkere plekken, zoals onder meubilair! Verder vind ik het erg fijn dat de mini opzetstuk met borstel aan de steel vastzit. Normaliter raak ik opzetstukjes altijd kwijt of ben ik te lui om het er iedere keer op te zetten, maar hier gaat het echt super gemakkelijk met 1 klik. Wel erg jammer dat daar geen verlichting/led-lampjes in is geïntegreerd. Ik vind bovendien de kleur van de stofzuiger niet bepaald mooi; aquablauw met grijze willen. Ziet er cheap uit, terwijl het een prettig en flexibel apparaat is.

Danmoer 01-02-2022

Simpel maar praktisch!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een simpele stofzuiger met sterke eigenschappen. Zuigkracht is overhet algemeen goed, laat niet veel acher. Ook op tapijt merkwaardige resultaten.

Geluid is gemiddeld, niet overdreven veel herrie maar eveneens ook niet je typische silent stofzuiger.

Verder zeer praktisch in gebruik en makkelijk te bedienen.

Overal een kwalitatief goeie stofzuiger voor deze prijs.

SuperdaddyG 01-02-2022

Wendbaar, goede zuigkracht en een mooi design

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als je op zoek bent naar een kleine stofzuiger die power heeft dan is dit de stofzuiger die bij jou past. Ik heb de stofzuiger gebruikt in huis en met de ledlampjes in de zuigvoet is geen stofdeeltje meer veilig voor je. Sterker nog juist door deze lampjes wilde mijn kinderen er zelfs mee stofzuigen en dit was 2 vliegen in 1 klap. De stofzuiger volgt je door het huis door het zwenkwieltje aan de voorkant probleemloos in alle kamers. Je merkt niet eens dat hij er is zo licht rolt hij achter je aan. Ook voor het schoonmaken van de auto staat deze stofzuiger zijn mannetje. Met de bijgeleverde accessoires kom je probleemloos in elk hoekje van je auto. Ben je nou iemand die van design houdt, dan ben je met dit product helemaal klaar want wie houdt er nou niet van een leuk kleurtje ;-)

Knops 01-02-2022

De verlichte zuigmond maakt dat je beter stofzuigt

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger is wendbaar en licht qua gewicht.
De verlichting op de zuigmond werkt erg goed; slechts 1 keer deed de verlichting het niet maar na het opnieuw plaatsen van de batterijen was alles weer in orde. De roterende borstel werkt goed maar niet te hard drukken. Alle andere hulpstukken zijn goed en de zuigkracht is prima.

Smurfie 01-02-2022

De lampjes in het mondstuk maakt een hoop goed!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het een groot pluspunt dat deze stofzuiger lampjes heeft in het mondstuk. Hierdoor zie je meteen welke plekjes je gemist hebt met zuigen. Helaas vind ik het aantal decibel wat uit deze stofzuiger komt echt te veel. Onze kat is niet bang voor de stofzuiger, maar wel voor deze. Ik merk als de stofzuiger uitstaat dat ik even bij moet komen van de herrie. Dus even stofzuigen als mijn man aan het thuiswerken is, is geen optie.

Wat goed is om op te letten is de snoerlengte. Deze is 9 meter en voor onze woonkamer net te kort. Ook vind ik in het algeheel deze stofzuiger wat goedkoop aanvoelen (de slang en het snoer), maar ik had ook een paar keer dat de steel niet goed vastklikte aan de slang.

Ik vind de prijs-kwaliteit zo zo. De lampjes in het mondstuk maakt een hele hoop goed en dat heeft voor een extra ster gezorgd in de beoordeling.