Philips Performer Active FC8575/09 - Reviews

A
Draadloos

Kristien 07-12-2016 Product paar weken in bezit

handig in gebruik

Ik heb deze stofzuiger 2 dagen, en mijn oude toestel blijft aan de kant staan.
Deze ligt handig in de hand, bolt gemakkelijk rond, zuigt goed.
De tri active mondstuk vind ik iets te dik, kan niet onder alle kasten. Wel handig is da je deze kan verzetten van harde vloeren naar tapijten/matten.
Ook de regelaar van zuigkracht is handig, daarvan hangt ook je geluidsniveau af.

Pluspunten: minder lawaai dan mijn oude toestel; borsteltje dat vastzit; handige rubber rondom; draait gemakkelijk
Minpunten: borsteltje schuift af en toe naar voor; Tri active is te dik, kan niet onder kasten

Pluspunten

• draait gemakkelijk
  • bumperwand waardoor meubels nt beschadigd worden
  • regelbare zuigkracht

Minpunten

• borsteltje schuift af en toe naar voor
  • geen aanduiding op snoer dat deze ten einde is

Vlientje88 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Handig, compact met goede prestaties!

Licht, wendbaar en compact toppertje! Is makkelijk in gebruik: accesoires zijn op steel bevestigd, oogt eerst wat vreemd maar is in de praktijk reuze handig! Steel voelt stevig en zuigkop loopt soepel. Een goede zuigkracht, zeer tevreden over de prestaties (ook met dierenharen op het tapijt). Enige nadeel: het relatief korte snoer van 5 meter, dit is voor ons wel wat aan de korte kant: vaak van stopcontact wisselen. Makkelijke bedieningsknoppen, rolt makkelijk.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht
  • Handige accesoires (op steel)

Minpunten

• Kort snoer (5m)

Inge 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie stofzuiger

In het algemeen is het een fijne stofzuiger. Wel hadden de slang en het snoer iets langer gemogen. De bumpers zijn erg fijn en ook het extra geintegreerde stofzuigmondje is handig. De slang voelt heel licht en zuigmond is prettig. De handgreep op de stang is wat lastig vast te houden. Een tip: een extra handgreep op de stofzuiger in de liggende houding zou een fijne aanvulling zijn.
In het algemeen een fijne stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigmond
  • Extra borstel in slang verwerkt

Minpunten

• Lengte snoer en slang

mraaf 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht

Fijne, lichte stofzuiger die doet wat ' ie moet doen! Met twee vogels in huis is het vaak een troep. Deze stofzuiger zuigt de zaadjes en beukensnippers zonder moeite op. Andere stofzuigers die ik geprobeerd heb, duwden het voor zich uit, deze niet.
Ook de borsteltjes aan de zuigmond zijn erg fijn, zo kom je echt eens in alle hoekjes! Ook het allergiefilter spreekt me erg aan, met al dat fijnstof in huis. Fijn in gebruik!

Pluspunten

• licht in gebruik
  • glijdt gemakkelijk over de vloer
  • zuigt alles zonder moeite op

Minpunten

• had iets wendbaarder gemogen

AnnikaSprangers 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bijna geweldig!

Vorige week donderdag kreeg ik de stofzuiger binnen.. Feest om de doos te openen! Een mooie blauwe stofzuiger met bumpers! Handig want een stofzuiger botst nogal regelmatig tegen de meubels.

Wat mij nog meer opviel is het opzet borsteltje, niet los nee aan de mond van de slang! Geweldig! Nooit meer opzet stukjes kwijt, en erg fijne zachte borstel..

Toch 1 min punt, ik vind hem niet fijn achter me aan rijden.. Misschien is dit nieuwigheid? De tijd zal het leren.. Voor nu iniedergeval alvast een dikke 9!

Pluspunten

• Bumpers tegen het stoten
  • Borstel aan de slang

Minpunten

• Rijdt/draait niet lekker achter me aan

Doinja 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger!

Handig dat de opzetstukken op het apparaat zelf kunnen worden bevestigd! Fijne stofzuiger die doet waar hij voor is: stofzuigen!

miek1974 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie stofzuiger met veel zuigkracht!

Mooi design en handig dat de extra borstels op de stang bevestigd zitten. De stofzuiger zelf is niet zwaar, waardoor hij makkelijk naar boven is te tillen. Alleen is het jammer dat er aan de parketborstel geen haakje zit om hem aan de stofzuiger te kunnen bevestigen. Ook maakt de stofzuiger meer herrie dan onze oude stofzuiger, maar dat is opzich logisch gezien de zuigkracht. Ondanks de sterkte zuigkracht is de stofzuiger toch soepel over de vloer te bewegen. Al met al een mooi apparaat. Mijn man is allergisch voor huisstofmijt en na een aantal keer zuigen merkte hij al verschil.

chantal112 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

We hebben deze stofzuiger nu een kleine week in gebruik. Wat een power vergeleken met onze oude stofzuiger. Het borsteltje wat aan de steel vast zit is ideaal om het bankstel of de trap te stofzuigen, geen gedoe met eerst wisselen van accessoires.
Het snoer had van mij iets langer mogen zijn. De stofzuiger heeft rubberen wieltjes wat een voor- én nadeel is. Hij is erg stabiel, maar wij hebben plavuizen in de woonkamer en je schuift hem door de rubberen wieltjes niet zomaar even aan de kant. Dan moet je hem echt optillen.

Pluspunten

• uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• snoer had van mij iets langer gemogen

Inges 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Deze stofzuiger is zijn naam meer dan waard!

Wat heel fijn is aan deze stofzuiger is dat je hem op verschillende standen kan zetten voor verschillende doelen. Ook zit er een handig borsteltje aan voor kasten etc. die aan de stofzuigerbuis vast zit, zodat je hem nooit kwijt kan raken. Erg handig dus. Ook zit er een speciaal mondstuk aan de slang vast. Hij maakt in vergelijking tot mijn vorige stofzuiger weinig geluid. Je kan de stofzuigerzak en het allegiefilter in één klik vervangen, dat vind ik heel praktisch. Bij andere stofzuigers moest ik eerst een slang demonteren o.i, Het enige nadeel vind ik dat de slang aan de achterkant aan de stofzuiger gehaakt kan worden bij het opruimen, dit neemt veel ruimte in beslag. Op zich mag hij gezien worden, dus hiet kan ik wel mee leven.

Pluspunten

• Zuigkracht is perfect
  • Accessoires altijd binnen handbereik
  • Zak met één klik te verwisselen.
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Opbergen moet verticaal

Kelly 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger, met paar verbeterpuntjes

Wij zijn trouwe Philips gebruikers, dus net als onze oude stofzuiger, zijn we nu weer voor een Philips gegaan.
De stofzuiger heeft een mooie kleur, de bumperrand is er handig, ook de borsteltjes die op de hoeken van de stofzuigermond zitten zijn handig!
Heeft een grote zuigkracht, je merkt dat er goed schoongemaakt wordt.
Het stuk met het borsteltje is wel heel handig, het scheelt een hoop in tijd om het om te wisselen. Nu is het slechts een eenvoudige handeling, waardoor ik veel vaker het borsteltje gebruik.
Stofzuiger is eenvoudig in het gebruik, flinke zuigkracht en voor verschillende vloertypes.
Minpunten vind ik dat de stofzuiger wat zwaarder is en niet zo makkelijk wendbaar én dat de snoer eigenlijk net te kort is, in ieder geval een stuk korter dan onze vorige stofzuiger.
Verder tot nu toe positief.

Pluspunten

• Handige bumperrand
  • Sterke zuigkracht
  • Handig geïntegreerd borsteltje op de steel

Minpunten

• Snoer net te kort
  • Niet zo wendbaar

Neetje2 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lichte krachtpatser

Wat een praktisch compact apparaat. De stofzuiger is licht en compact, waardoor je hem makkelijk verplaats in huis. Ook praktisch dus wanneer je de trap op en af moet lopen.

De geïntegreerde hulpstukken vind ik een groot pluspunt. Ze zitten in de stang verwerkt of stevig vastgeklikt, waardoor je niet tijdens het zuigen opeens weer een opzetstuk verliest (iets wat ik bij mijn vorige stofzuiger regelmatig had)

Ideaal in te stellen in zuigkracht, voor de vloer gebruik ik altijd de sterkste zuigkracht, voor bijvoorbeeld de bank een at zwakkere. Praktisch is dat op de stang, onder handbereik, een schuifknop zit om de zuigkracht te regelen.
Het verstellen van de lengte van de stang gaat erg eenvoudig en blijft goed zitten in de gekozen stand.

Snoer is iets korter dan ik gewend ben, maar ik kan nog altijd in één keer het hele huis doen zonder van stopcontact te moeten wisselen!

Pluspunten

• Licht, compact model
  • De opzetstukken zijn geïtregeerd
  • Eenvoudige zuigkracht regeling

Minpunten

• Snoer had nog iets langer gemogen

bartje006 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Compacte en krachtige stofzuiger

Erg lichte en kleine stofzuiger, maar met grote zuigkracht. Ook zit de standaard S-Bag erin, dus je hoeft niet vaak je zak te verwisselen. Je kan de zuigkracht op drie verschillende manieren regelen:
- Met de knop aan de bovenkant
- Met het schuifje op de stang
- Met de stand van de borstel
Hierdoor kun je altijd de beste stand kiezen. Persoonlijk zet ik alles op maximaal, voor de meeste zuigkracht.

De stang is verstelbaar. Ondanks de kleine stofzuiger kan ik (1,90 meter) er prima mee stofzuigen zonder te hoeven bukken.

De stootrand is van zachter plastic (in plaats van het vaak gebruikte harde plastic). Dus net iets beter voor de bescherming van je meubels.

Lekker wendbaar en makkelijk te tillen. Nadeel is dat er alleen een handvat zit aan de voorkant en niet aan de bovenkant. Dat is wel lastig bij het verplaatsen van de ene naar de andere verdieping.

Snoer is aan de korte kant. En door de grote wielen aan de borstel, gaat de borstel soms niet exact de kant op die je wil (vooral als je schuin wilt).

Ziet er ook mooi uit.

Kortom, erg tevreden over de prestaties en het uiterlijk. Het verplaatsen en gebruik van de borstel moet nog wennen.

Pluspunten

• Veel zuigkracht
  • Compact

Minpunten

• Geen handvat aan bovenkant
  • Grote wielen aan borstel

lisa020 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

een slim bedacht ontwerp!

Hier is over nagedacht: als je de stofzuigermond eraf haalt, dan kun je meteen met een borstel verder zuigen voor het fijnere werk (plinten e.d.), zonder daar dus helemaal een hulpstuk op de stang te moeten schuiven. Geweldig! Hij zuigt als een dolle en maakt niet al te veel lawaai. Daarbij schijnt hij het beste niveau te hebben op het gebied van duurzaamheid.

Pluspunten

• borsteltje aan stang
  • zuigt goed

Minpunten

• overzichtelijkheid van knoppen

Pink_Roosje 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Licht, wendbaar en goede zuigkracht

Ik ben super blij met mijn nieuwe stofzuiger. Hij is licht en wendbaar. door de grote wielen loopt hij makkelijk een drempel over. De blauwe borsteltjes op de voet zijn erg handig voor hoeken en omdat de accessoires op de steel zitten vergeet je ze niet te gebruiken.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • licht in gebruik

Rianne 28-04-2016 Product maand in bezit

Philips Performance

Deze stofzuiger is heel prettig in gebruik om hij erg wendbaar is. Licht om te dragen, dus fijn als je de trap op moet. Ik vind het handig dat de accessoires aan de steel zitten. Zuigkracht is goed.

Boonen 28-04-2016 Product maand in bezit

Mooi en goed apparaat

Het is een fijn licht apparaat. Je hebt een lange snoer en omdat er een kleine opening in de kop van de zuiger zit, schuif je het vuil niet weg maar zuig je alles op. Aan de steel zit nog een handige borstel die je gemakkelijk kunt gebruiken! Heel fijn om mee te werken, je hebt je huis zo klaar.

Antoinette 28-04-2016 Product paar weken in bezit

Philips Performance!

Lichte en wendbare stofzuiger. Lange snoer, dus je hoeft nauwelijks van stopcontact te veranderen. Gemakkelijk dat de accessoires op de steel zitten dus die heb je meteen bij de hand. Over de duurzaamheid kan ik niet beoordelen omdat ik de stofzuiger pas heb, maar ik ga ervan uit aan dat dat goed is omdat het een Philips product is.

Bepp 27-04-2016 Product paar weken in bezit

Philips stofzuiger

Fijne stofzuiger om mee te werken, accessoires-zoals de borstel- bij de hand en dus niet meer zoeken.Op de grote zuigmond zit een rubber rand zodat je meubels en de plinten niet beschadigd. Energie label A is mooi meegenomen, dus alle bij elkaar een fijne zuiger