Philips 5000 series FC8575 blauw - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series FC8575 blauw op Kieskeurig.nl.

Rianne 28-04-2016
  • Product maand in bezit

Philips Performance

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Deze stofzuiger is heel prettig in gebruik om hij erg wendbaar is. Licht om te dragen, dus fijn als je de trap op moet. Ik vind het handig dat de accessoires aan de steel zitten. Zuigkracht is goed.

Bepp 27-04-2016

Philips stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Fijne stofzuiger om mee te werken, accessoires-zoals de borstel- bij de hand en dus niet meer zoeken.Op de grote zuigmond zit een rubber rand zodat je meubels en de plinten niet beschadigd. Energie label A is mooi meegenomen, dus alle bij elkaar een fijne zuiger

Antoinette 28-04-2016

Philips Performance!

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Lichte en wendbare stofzuiger. Lange snoer, dus je hoeft nauwelijks van stopcontact te veranderen. Gemakkelijk dat de accessoires op de steel zitten dus die heb je meteen bij de hand. Over de duurzaamheid kan ik niet beoordelen omdat ik de stofzuiger pas heb, maar ik ga ervan uit aan dat dat goed is omdat het een Philips product is.

Boonen 28-04-2016
  • Product maand in bezit

Mooi en goed apparaat

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Het is een fijn licht apparaat. Je hebt een lange snoer en omdat er een kleine opening in de kop van de zuiger zit, schuif je het vuil niet weg maar zuig je alles op. Aan de steel zit nog een handige borstel die je gemakkelijk kunt gebruiken! Heel fijn om mee te werken, je hebt je huis zo klaar.

Alexander L. 12-01-2017

Prima zuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Wij hebben 10 van deze zuigers in onze vakantiewoningen. Dat zegt wel wat.
Hndig met S-bag en prima mondstuk. Zuigt geweldig. Makkelijk instelbare stang. Zuigkracht instelbaar handig voor zuigen van de bedden en gordijnen.

Pluspunten

• Ligt gewicht
  • Zuigt als een speer
  • Lange steel instelbaar

Minpunten

• Valt nog wel eens om
  • Zak precies plaatsen anders lek

Pink_Roosje 24-11-2016

Licht, wendbaar en goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Ik ben super blij met mijn nieuwe stofzuiger. Hij is licht en wendbaar. door de grote wielen loopt hij makkelijk een drempel over. De blauwe borsteltjes op de voet zijn erg handig voor hoeken en omdat de accessoires op de steel zitten vergeet je ze niet te gebruiken.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • licht in gebruik

Vlientje88 07-12-2016

Handig, compact met goede prestaties!

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Licht, wendbaar en compact toppertje! Is makkelijk in gebruik: accesoires zijn op steel bevestigd, oogt eerst wat vreemd maar is in de praktijk reuze handig! Steel voelt stevig en zuigkop loopt soepel. Een goede zuigkracht, zeer tevreden over de prestaties (ook met dierenharen op het tapijt). Enige nadeel: het relatief korte snoer van 5 meter, dit is voor ons wel wat aan de korte kant: vaak van stopcontact wisselen. Makkelijke bedieningsknoppen, rolt makkelijk.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht
  • Handige accesoires (op steel)

Minpunten

• Kort snoer (5m)

Anoniem 07-02-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

De beste stofzuiger die ik tot nu toe gehad heb. Heeft erg veel power, zuigt goed op harde ondergrond (schuift vrijwel niks voor zich uit) is niet te zwaar en heeft een praktische zuigmond met borstel. Enige twee punten die ik anders zou willen is bevestiging borsteltje zuigmond. Super handig om stof mee op te zuigen zonder de oppervlakte te beschadigen maar na verloop van tijd wordt hij lam en schuift hij automatisch terug. Andere punt is het korte snoer. Zelf voor gekozen maar toch te kort in bijna alle ruimtes.

Schermnaampje 20-01-2020

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Stang is kort, zeker voor de langere personen onder ons. Iedere keer als ik klaar ben heb ik last van m'n rug. Blokkeer mechanisme van de 2 schuifbare delen is wel beter dan de vorige generatie. Slang is (te) kort en stug. Zwenkhals op machine draait niet soepel en stuurt de stofzuiger vaker een andere kant op dan je zelf wil. TriActive mondstuk is niet met je voet te bedienen, als je van ondergrond verandert moet je het optillen en met de hand verzetten. Regelbare zuigkracht is prima. Stofzuigen is geen hobby van me, en dit toestel maakt het er alleen maar erger op. Dus eindigt deze stofzuiger bij mij in de schuur als backup.

Dick 23-12-2016

Licht in gewicht en grote zuigkracht.

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

De vorige Philips FC9060 gaat al 8 jaar mee en doet het nog goed echter voor loskoppelen hulpstukken moet een metalen knopje worden ingedrukt en dat is door reumatisch aandoeningen nu een probleem. Gezien de ervaringen weer voor Philips gekozen. Nu voor de FC8575/09 deze heeft een goed hanteerbaar kliksysteem voor de accessoires. Bovendien is deze veel energiezuiniger terwijl je dat aan de zuigkracht niet merkt. Zuigt echt goed zowel ons laminaat als de kortharige tapijten. Bijbehorende dagelijks te gebruiken accessoires zijn direct aan de stofzuiger bevestigd en dat blijkt erg handig in de praktijk. Normaliter was ik altijd op zoek naar de spleetzuiger, nu niet meer :-) Kortom I' am happy!

Pluspunten

• compact
  • licht
  • wendbaar
  • geïntegreerde accessoires

Minpunten

• kort snoer

EdwinB72 13-07-2020

Top stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Enige weken nu in gebruik en de machine bevalt goed. Hoge zuigkracht, zuigmond heel wendbaar evenals de stofzuiger zelf. Filter reinigt de lucht uitstekend we hebben geen nare luchtjes geroken. De 3 verschillende mondstukken zijn goed inzetbaar. De geintegreerde borstel op de stang is heel handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

r0n@ld 07-07-2020

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

fijne stofzuiger voor lange mensen met harige huisdieren. Genoeg snoer om een hele verdieping in 1x te kunnen stofzuigen. Vele mondstukken, eentje zelfs in de steel, erg handig.
Positief onder de indruk van de borstel voor tapijt, eenvoudig opzuigen van hondeharen ook die inmiddels dieper in het tapijt zijn ingelegen/gelopen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bouke 06-07-2020

Erg goede en fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Erg fijn, de stofzuiger is makkelijk in gebruik en heeft een mooie en stoere uitstraling. Daarnaast zuigt hij heel goed, ondanks een gemiddeld geluidsniveau. Wat erg handig is, is als je de stang eraf haalt komt er een borsteltje tevoorschijn die handig is om in alle hoeken, gaten en plinten te komen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Iriks 05-07-2020

Krachtig, compact en aanwezig

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

De stofzuiger is een handige, compacte stofzuiger met een krachtige motor. Het is daarmee geen stille, maar wel een krachtige stofzuiger met veel accessoires. Omdat die licht, wendbaar en compact is, neemt het opbergen niet veel ruimte in beslag. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sjaakieee 04-07-2020

Fijne stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Fijne wendbare stofzuiger. Eenvoudig in gebruik, ziet er prima uit.
Goede zuigkracht. Fijne accessoires die erbij geleverd worden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bart_37 03-07-2020

prima basis stofzuiger met erg wendbaar hulpstuk

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Dit is een prima basis stofzuiger voor alle oppervlakken. Vooral de roterende borstel is er prettig. Zeer wendbaar en haalt ook met gemak haren van de vloer. Het is geen zware stofzuiger en de hulpstukken klikken goed vast. Er zit een houder bij waarop je het meegeleverde hulpstuk op de buis kunt klikken. De lucht die de stofzuiger verlaat ruikt fris en slaat niet op de adem. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chacorwa 02-07-2020

prima krachtige stofzuiger met een mooi design

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

mooi uitziende wendbare stofzuiger. Niet te groot formaat. krachtige zuigkracht en weinig lawaai makend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

W Eberhard 02-07-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Het is een fijne stofzuiger, echter omdat hij bekend staat als stille stofzuiger, maakt hij wel meer geluid dan ik verwacht had, maar hij doet zijn werk goed.

De stofzuiger heeft een goede zuigkracht, met verschillende standen voor de ondergrond. Afhankelijk daarvan past hij de zuigkracht aan. De stofzuiger is dus niet zo stil als ik verwacht had bij een stille stofzuiger, maar het is ook sterk afhankelijk van welke stand je kiest. Ik ben wel geneigd de stofzuiger op de zwaarste stand te gebruiken. Daarnaast vind ik het geluidsniveau zeer acceptabel. Wat ik erg handig vind aan de stang is dat er markeringen voor de luchtdoorgang op staan. Zo kan je het gleufje aanpassen aan de ondergrond.

De stofzuiger vind ik mooi vormgegeven. Zwart met een randje blauw zijn de kleuren, waardoor hij erg strak oogt. De slang is redelijk stug, dus dat vond ik even wennen met bochten maken.

De lucht die uitgestoten wordt, ruikt niet muf. Bij mijn oude stofzuiger was ik wel eens geneigd wat geurdruppels te sprenkelen. Bij deze stofzuiger is dit niet nodig geweest. Hij blaast wel vrij hard de lucht uit aan de achterzijde. Maar geen gekke luchtjes in huis.
De verschillende accessoires zijn erg handig! De kleine borstel kan tussen de slang en de stang geklikt worden. Hierdoor heb je het borsteltje altijd bij de hand.

De verschillende monden heb ik ook gebruikt en zijn erg handig. 1 loopt in een puntje, wat soms lastig is met hoekjes in de kamer, echter de borsteltjes die er op zitten ervaar ik als erg prettig! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jooooooke 01-07-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

Ik vond het product prettig in gebruik. Veel opzet stukken voor verschillende ondergronden. Ik ben fan van het borsteltje aan de stang voor de meubels en de (trap)loper. Echt een uitvinding want je pakt het er gemakkelijk bij. Vond het meest wendbare opzetstuk het fijnste. Ook bij meerdere ondergronden kunnen gebruiken.
Verder voelde het materiaal stevig aan. Prettig gevoel voor als je wat lomper bent aangelegd en of haast hebt.

Vond het geluid wel wat hard. Dit omdat ik bij nieuwe modellen graag zou zien dat het geluid minder zou zijn gezien dat me niet aan staat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JantjeT 01-07-2020

Goeie stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8575 blauw

De stofzuiger hebben wij als positief ervaren. Hij is erg geweldig voor tapijttegels. Het heeft een krachtige motor en heeft helaas maar drie standen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]