Philips Performer Active FC8575 - Reviews

A
Draadloos

Rianne 28-04-2016 Product maand in bezit

Philips Performance

Deze stofzuiger is heel prettig in gebruik om hij erg wendbaar is. Licht om te dragen, dus fijn als je de trap op moet. Ik vind het handig dat de accessoires aan de steel zitten. Zuigkracht is goed.

Bepp 27-04-2016 Product paar weken in bezit

Philips stofzuiger

Fijne stofzuiger om mee te werken, accessoires-zoals de borstel- bij de hand en dus niet meer zoeken.Op de grote zuigmond zit een rubber rand zodat je meubels en de plinten niet beschadigd. Energie label A is mooi meegenomen, dus alle bij elkaar een fijne zuiger

Boonen 28-04-2016 Product maand in bezit

Mooi en goed apparaat

Het is een fijn licht apparaat. Je hebt een lange snoer en omdat er een kleine opening in de kop van de zuiger zit, schuif je het vuil niet weg maar zuig je alles op. Aan de steel zit nog een handige borstel die je gemakkelijk kunt gebruiken! Heel fijn om mee te werken, je hebt je huis zo klaar.

Antoinette 28-04-2016 Product paar weken in bezit

Philips Performance!

Lichte en wendbare stofzuiger. Lange snoer, dus je hoeft nauwelijks van stopcontact te veranderen. Gemakkelijk dat de accessoires op de steel zitten dus die heb je meteen bij de hand. Over de duurzaamheid kan ik niet beoordelen omdat ik de stofzuiger pas heb, maar ik ga ervan uit aan dat dat goed is omdat het een Philips product is.

Alexander L. 12-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima zuiger

Wij hebben 10 van deze zuigers in onze vakantiewoningen. Dat zegt wel wat.
Hndig met S-bag en prima mondstuk. Zuigt geweldig. Makkelijk instelbare stang. Zuigkracht instelbaar handig voor zuigen van de bedden en gordijnen.

Pluspunten

• Ligt gewicht
  • Zuigt als een speer
  • Lange steel instelbaar

Minpunten

• Valt nog wel eens om
  • Zak precies plaatsen anders lek

Dick 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Licht in gewicht en grote zuigkracht.

De vorige Philips FC9060 gaat al 8 jaar mee en doet het nog goed echter voor loskoppelen hulpstukken moet een metalen knopje worden ingedrukt en dat is door reumatisch aandoeningen nu een probleem. Gezien de ervaringen weer voor Philips gekozen. Nu voor de FC8575/09 deze heeft een goed hanteerbaar kliksysteem voor de accessoires. Bovendien is deze veel energiezuiniger terwijl je dat aan de zuigkracht niet merkt. Zuigt echt goed zowel ons laminaat als de kortharige tapijten. Bijbehorende dagelijks te gebruiken accessoires zijn direct aan de stofzuiger bevestigd en dat blijkt erg handig in de praktijk. Normaliter was ik altijd op zoek naar de spleetzuiger, nu niet meer :-) Kortom I' am happy!

Pluspunten

• compact
  • licht
  • wendbaar
  • geïntegreerde accessoires

Minpunten

• kort snoer

Wout Jan 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Klein maar fijn!

Klein maar fijn. Goede stofzuiger met handige geïntegreerde borstel op stang. Stofzuiger heeft "bumpers" waardoor muren en de stofzuiger minder snel beschadigen.
Minpunten zijn het korte snoer en het opbergsysteem van de stang niet handig is.

Pluspunten

• geintegreerde borstel
  • design

Minpunten

• kort snoer
  • opbergsysteem

TessaF 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Super fijne stofzuiger. Hij is licht en zuigt echt heel goed. De accessoires zitten gelijk al op de stang, waardoor je nooit meer hoeft te zoeken waar ze ook alweer zijn.
De wielen zijn groot, waardoor hij erg stabiel is, maar toch is hij makkelijk wendbaar.
Alleen het snoer had van mij wel wat langer gemogen, en een leuker kleurtje was ook leuk geweest! Maar verder echt een prima stofzuiger.

Pluspunten

• licht
  • zuigt goed
  • accessoires nooit meer kwijt
  • makkelijk wendbaar

Minpunten

• snoer mag langer
  • design

JRMeijer 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer degelijke stofzuiger met een goede zuigkracht

De Philips Performer Active is een zeer degelijke stofzuiger met een goede zuigkracht welke ook nog eens een mooi design heeft.

Zuigkracht: Op de hoogste stand zuigt hij hard en laat hij geen stofje onberoerd. Heel fijn is dat je de intensiteit van de zuigkracht kan instellen op harde vloer, vloerbedekking/tapijt en meubels op borstel en boven aan de hendel. Wel redelijk luidruchtig op de hoogste stand.

Accessoires: De speciale borstel van Philips heeft rubberen stootkussens. Een super simpele uitvinding maar toch erg handig om je zo niets kapot stoot. De handborstel zit vast aan de stand dus deze raak je niet meer kwijt. Ik miste wel een opzetstuk voor spleten en hoekjes, jammer. Stofzakken en filters zijn eenvoudig te vervangen.

Design: Mooie afgewerkte stofzuiger met een moderne look. Stevige rubberen wielen (Dus geen hard plastic).
De stang had nog iets langer gekund aangezien deze voor de langere mensen (1.94) toch net ontoereikend is. Daarnaast is de stofzuiger niet wendbaar.

Conclusie: Een zeer degelijke stofzuiger die op het gebied van zuigkracht, design en accessoires voor deze prijs een goede koop is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Degelijk en robuust
  • Rubberen stoothoekjes

Minpunten

• Niet wendbaar

liedje417 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Prettige stofzuiger met veel handige snufjes

Prettige, mooi vormgegeven stofzuiger.
Handig is het geintegreerde borsteltje dat aan de slang zit. Daarnaast zit het smalle zuigmondje aan de stang vast waardoor je het altijd in de buurt hebt.
Daarnaast krijg je twee voeten bijgeleverd, wat erg handig is afhankelijk van de ondergrond in huis.

Enige nadeel is dat ik hem voor een moderne machine veel geluid vind maken.

Pluspunten

• geintegreerd borsteltje
  • regelbare zuigkracht
  • twee voeten bijgeleverd

Minpunten

• hard geluid
  • kort snoer

@susie 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Prettig in de hand liggende stofzuiger. Vooral de borstel die heel plat onder de meubels door kan en door de blauwe haartjes aan de zijkant ook veel stofrandjes meeneemt.

Pluspunten

• Zuigmond

Minpunten

• Snoer had iets langer gemogen

Kristien 07-12-2016 Product paar weken in bezit

handig in gebruik

Ik heb deze stofzuiger 2 dagen, en mijn oude toestel blijft aan de kant staan.
Deze ligt handig in de hand, bolt gemakkelijk rond, zuigt goed.
De tri active mondstuk vind ik iets te dik, kan niet onder alle kasten. Wel handig is da je deze kan verzetten van harde vloeren naar tapijten/matten.
Ook de regelaar van zuigkracht is handig, daarvan hangt ook je geluidsniveau af.

Pluspunten: minder lawaai dan mijn oude toestel; borsteltje dat vastzit; handige rubber rondom; draait gemakkelijk
Minpunten: borsteltje schuift af en toe naar voor; Tri active is te dik, kan niet onder kasten

Pluspunten

• draait gemakkelijk
  • bumperwand waardoor meubels nt beschadigd worden
  • regelbare zuigkracht

Minpunten

• borsteltje schuift af en toe naar voor
  • geen aanduiding op snoer dat deze ten einde is

Vlientje88 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Handig, compact met goede prestaties!

Licht, wendbaar en compact toppertje! Is makkelijk in gebruik: accesoires zijn op steel bevestigd, oogt eerst wat vreemd maar is in de praktijk reuze handig! Steel voelt stevig en zuigkop loopt soepel. Een goede zuigkracht, zeer tevreden over de prestaties (ook met dierenharen op het tapijt). Enige nadeel: het relatief korte snoer van 5 meter, dit is voor ons wel wat aan de korte kant: vaak van stopcontact wisselen. Makkelijke bedieningsknoppen, rolt makkelijk.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht
  • Handige accesoires (op steel)

Minpunten

• Kort snoer (5m)

Inge 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie stofzuiger

In het algemeen is het een fijne stofzuiger. Wel hadden de slang en het snoer iets langer gemogen. De bumpers zijn erg fijn en ook het extra geintegreerde stofzuigmondje is handig. De slang voelt heel licht en zuigmond is prettig. De handgreep op de stang is wat lastig vast te houden. Een tip: een extra handgreep op de stofzuiger in de liggende houding zou een fijne aanvulling zijn.
In het algemeen een fijne stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigmond
  • Extra borstel in slang verwerkt

Minpunten

• Lengte snoer en slang

mraaf 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht

Fijne, lichte stofzuiger die doet wat ' ie moet doen! Met twee vogels in huis is het vaak een troep. Deze stofzuiger zuigt de zaadjes en beukensnippers zonder moeite op. Andere stofzuigers die ik geprobeerd heb, duwden het voor zich uit, deze niet.
Ook de borsteltjes aan de zuigmond zijn erg fijn, zo kom je echt eens in alle hoekjes! Ook het allergiefilter spreekt me erg aan, met al dat fijnstof in huis. Fijn in gebruik!

Pluspunten

• licht in gebruik
  • glijdt gemakkelijk over de vloer
  • zuigt alles zonder moeite op

Minpunten

• had iets wendbaarder gemogen

AnnikaSprangers 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bijna geweldig!

Vorige week donderdag kreeg ik de stofzuiger binnen.. Feest om de doos te openen! Een mooie blauwe stofzuiger met bumpers! Handig want een stofzuiger botst nogal regelmatig tegen de meubels.

Wat mij nog meer opviel is het opzet borsteltje, niet los nee aan de mond van de slang! Geweldig! Nooit meer opzet stukjes kwijt, en erg fijne zachte borstel..

Toch 1 min punt, ik vind hem niet fijn achter me aan rijden.. Misschien is dit nieuwigheid? De tijd zal het leren.. Voor nu iniedergeval alvast een dikke 9!

Pluspunten

• Bumpers tegen het stoten
  • Borstel aan de slang

Minpunten

• Rijdt/draait niet lekker achter me aan

Doinja 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger!

Handig dat de opzetstukken op het apparaat zelf kunnen worden bevestigd! Fijne stofzuiger die doet waar hij voor is: stofzuigen!

miek1974 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie stofzuiger met veel zuigkracht!

Mooi design en handig dat de extra borstels op de stang bevestigd zitten. De stofzuiger zelf is niet zwaar, waardoor hij makkelijk naar boven is te tillen. Alleen is het jammer dat er aan de parketborstel geen haakje zit om hem aan de stofzuiger te kunnen bevestigen. Ook maakt de stofzuiger meer herrie dan onze oude stofzuiger, maar dat is opzich logisch gezien de zuigkracht. Ondanks de sterkte zuigkracht is de stofzuiger toch soepel over de vloer te bewegen. Al met al een mooi apparaat. Mijn man is allergisch voor huisstofmijt en na een aantal keer zuigen merkte hij al verschil.

chantal112 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

We hebben deze stofzuiger nu een kleine week in gebruik. Wat een power vergeleken met onze oude stofzuiger. Het borsteltje wat aan de steel vast zit is ideaal om het bankstel of de trap te stofzuigen, geen gedoe met eerst wisselen van accessoires.
Het snoer had van mij iets langer mogen zijn. De stofzuiger heeft rubberen wieltjes wat een voor- én nadeel is. Hij is erg stabiel, maar wij hebben plavuizen in de woonkamer en je schuift hem door de rubberen wieltjes niet zomaar even aan de kant. Dan moet je hem echt optillen.

Pluspunten

• uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• snoer had van mij iets langer gemogen

Inges 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Deze stofzuiger is zijn naam meer dan waard!

Wat heel fijn is aan deze stofzuiger is dat je hem op verschillende standen kan zetten voor verschillende doelen. Ook zit er een handig borsteltje aan voor kasten etc. die aan de stofzuigerbuis vast zit, zodat je hem nooit kwijt kan raken. Erg handig dus. Ook zit er een speciaal mondstuk aan de slang vast. Hij maakt in vergelijking tot mijn vorige stofzuiger weinig geluid. Je kan de stofzuigerzak en het allegiefilter in één klik vervangen, dat vind ik heel praktisch. Bij andere stofzuigers moest ik eerst een slang demonteren o.i, Het enige nadeel vind ik dat de slang aan de achterkant aan de stofzuiger gehaakt kan worden bij het opruimen, dit neemt veel ruimte in beslag. Op zich mag hij gezien worden, dus hiet kan ik wel mee leven.

Pluspunten

• Zuigkracht is perfect
  • Accessoires altijd binnen handbereik
  • Zak met één klik te verwisselen.
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Opbergen moet verticaal