Philips PowerPro Compact FC8478 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC8478 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

yvette 01-12-2017

slechte stofzuiger

dit is mijn 2e stofzuiger van dit model die het binen een jaar begeeft, de eerste stofzuiger heeft het tussen een week en anderhalve week gedaan, totdat de motor kuren vertoonde, de zuigkracht ging plots van heel goed naar bijna niks, omdat de stofzuiger in de garantie viel, toch een zelfde model stofzuiger terug gekregen, want een foutje kan altijd wel een keer voorkomen(fabrieksfout), deze 2e stofzuiger vertoonde dezelfde eigenaardigheden na een 11 maanden in ons bezit te hebben, weer sterk verminderde zuigkracht, en dat terwijl wij de filters regelmatig eruit haalden en schoon maakten, de motor gaf vol vermogen met de metalen onderbuis eraf, maar met de metalen buis erop geen tot heel weinig zuigkracht. na bellen met de klantenservice van philips werd er gelijk gezegd dat het een probleem van de filters zou zijn, en als de stofzuiger voor reparatie werd opgezonden, deze filters niet in de garantie vallen , en je zelf alle reparatiekosten moet betalen, we waren er van overtuigd dat niet het geval kon zijn, omdat ze altijd schoon waren. we hebben bericht gehad van de reparateur, en je raad het al, het waren de filters, kosten reparatie van filter(s) afregelen testen en controleren is ruim 65 euro. wij vinden dit een slechte service van philips, want wat valt er nou af te regelen aan een filter? hoogstens aan de motor valt er misschien iets af te regelen? voor ons nooit meer een philips stofzuiger, want eigenlijk werd er gelijk al gezegd , dat de filters die bij fabricage erin gezet worden, niet onder hun verantwoordelijkheid vallen, raar, als je ze goed schoon houd, je stofzuiger het niet meer doet en jij toch verantwoordelijk bent

gdvtje 31-07-2016

goede stofzuiger

heel goede stofzuiger, 1 klein minpuntje is dat de zuigkracht niet instelbaar is. de stofzuiger plakt aan de vloer door de zuigkracht. met verschillende borstels geprobeerd en de bank en kleden zijn super schoon te maken. Ook de auto is hiermee goed te doen!

Juffie76 27-07-2016

super apparaat

Ik heb hem nu een paar weken in huis, maar wat een zuigkracht zit er in deze stofzuiger. Je verbaast je over de hoeveelheid vuil die er uit je kleden komt.
Ook het weggooien van het vuil is een makkie, gewoon deksel eraf en in de bak.

Nancy5 27-07-2016

Krachtpatser

Stofzuiger met sterke zuigkracht en mooi design. Hulpstukjes kun je eenvoudig aan de slang bevestigen dus je houdt alleen 1 van de 2 vloerstukken over. Nadeel is dat het snoer te kort is waardoor je vaker moet wisselen van stopcontact en de stofzuiger blijft nog al eens ergens achter hangen en valt dan om.

RvR 24-07-2016

Compact en zuigt heel goed

Als gezegd compact en zuigt heel sterk.
Jammer is dat het snoer te kort is en geen mogelijkheden tot het plaatsen van de accesoires in het apparaat.
Heel handig die zakloze stofzuiger.

Tazja 22-07-2016

Prima stofzuiger

Voor mij voor het eerst een stofzuiger zonder zak en het bevalt prima. Hij zuigt goed alle kattenharen op. Verder is hij lekker licht en wendbaar. Dat hij licht is is prettig op de trap. De stang is vrij lang wat erg prettig is als je 1.80 m bent. Kortom een krachtige lichte wendbare stofzuiger. Het enige nadeel is het snoer. Deze is met 5 meter te kort.

Wen 22-07-2016

Fijne stofzuiger

Super zuigkracht, lange steel, wendbaar. De stofzuiger is ook licht in gewicht dus de trap eer mee op is ook goed te doen. Helaas heb ik wel ondervonden dat het snoer erg kort is. Maar verder een stofzuiger die ik wel aanraad.

Eef 21-07-2016

Net in huis...

... en nu al enthousiast. Het eerste gebruik is prima bevallen. De stofzuiger is licht en trek je daardoor makkelijk achter je aan. Het heeft een erg sterke zuigkracht. Ik heb voor het gebruik op een plavuizen vloer het schuifje iets open gezet om hem iets minder krachtig te laten zuigen. Werkte prima. De stofbak is eenvoudig te verwijderen en legen. De telescoopbuis is lang uit te schuiven. Ideaal. Klein nadeel: ik vind dat de stofzuiger erg veel lawaai maakt.

Benjiro 21-07-2016

Goede stofzuiger

Goede zuigkracht, glijd netjes over het laminaat. Honden haren worden netjes meegezogen, blijft niets achter. Makkelijk in gebruik en makkelijk op te bergen.

MaschaA 17-07-2016

Heerlijke wendbare stofzuiger

Wachten tot je pakket binnen komt om te kunnen stofzuigen?! Nee dat is niet de ultieme fantasie.
Maar met deze stofzuiger ging het allemaal wel heel vlot. Krachtige zuigfunctie, wendbare mondstuk en de stok is zeer hoog uitschuifbaar, ideaal voor lange mensen. Vind alleen het snoer wat kort.
Verder een hele fijne stofzuiger!