Philips PowerPro Compact FC8478 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
E

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nancy5 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Krachtpatser

Stofzuiger met sterke zuigkracht en mooi design. Hulpstukjes kun je eenvoudig aan de slang bevestigen dus je houdt alleen 1 van de 2 vloerstukken over. Nadeel is dat het snoer te kort is waardoor je vaker moet wisselen van stopcontact en de stofzuiger blijft nog al eens ergens achter hangen en valt dan om.

Hugo21 20-11-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Deze stofzuiger maakt mijn parket vloer en vloerbedekking heel goed schoon. Hij is gemakkelijk in gebruik. Design is mooi en compact. Snel en makkelijk te legen.

Benjiro 06-08-2016

Krachtige Stofzuiger

Krachtige stofzuiger, zuigt alles met gemak op. Niets blijft achter, zelfs de kleine zandkorrels worden met gemak meegezogen. Makkelijk schoon te maken, met andere woorden ideale stofzuiger.

Anietje1968 03-08-2016

Een top machine

Ik ben in de gelukkige gelegenheid gekomen dat ik via insiders de stofzuiger mag uit proberen. Ik vind het een mooi design en mooi compact. Hij is makkelijk wendbaar en licht in gewicht. De zuigkracht is enorm en dat is met huisdieren erg praktisch. Ook het legen van het reservoir is zo gedaan. Ik heb veel plezier van de meerdere hulpstukken die erbij geleverd zijn. Kortom een goeie machine voor maximale zuigkracht.

gdvtje 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

goede stofzuiger

heel goede stofzuiger, 1 klein minpuntje is dat de zuigkracht niet instelbaar is. de stofzuiger plakt aan de vloer door de zuigkracht. met verschillende borstels geprobeerd en de bank en kleden zijn super schoon te maken. Ook de auto is hiermee goed te doen!

Gdvtje1 31-07-2016

Perfecte stofzuiger

zeer goede stofzuiger, maar helaas dat de zuigkracht niet instelbaar is. de stofzuiger plakt aan de vloer vast door de zuigkracht

Sandra331 30-07-2016

klein en goed

prima stofzuiger. is wendbaar, licht en ideaal met kinderen waarbij je nog wel eens speelgoed opzuigt. je ziet het dan makkelijk ligge in de opvangbak.

je leegt de bak sneller waardoor de stofzuiger minder snel gaat ruiken.

Juffie76 27-07-2016 Product paar weken in bezit

super apparaat

Ik heb hem nu een paar weken in huis, maar wat een zuigkracht zit er in deze stofzuiger. Je verbaast je over de hoeveelheid vuil die er uit je kleden komt.
Ook het weggooien van het vuil is een makkie, gewoon deksel eraf en in de bak.

juffie76 27-07-2016

Super apparaat

Ik heb deze stofzuiger nu een paar dagen in huis, en verbaas me iedere keer weer over de hoeveelheid stof dat hij uit mijn vloerbedekking haalt.
De vloerbedekking begint gewoon zijn oude kleur weer terug te krijgen. De vleug komt ook weer omhoog, na jaren van vertrapt te zijn.

Nancy5 26-07-2016

Zuigt goed maar niet perfect

De stofzuiger is mooi compact en zuigt goed. Fijn dat er verschillende koppen bij zitten. Slang is lang genoeg.
Nadeel is dat het snoer niet zo lang is dus vaker verwisselen van stopcontact en de stofzuiger blijft nog wel eens achter meubels hangen en valt dan om.

Anoniem 26-07-2016

Zuigt als de beste

Stofzuiger zuigt als de beste. Is compact en is redelijk stil.
Nadeel geen oobergruimte voor accessoires en snoer is te kort.

Eef123 26-07-2016

Goede stofzuiger met prima zuigkracht en licht in gebruik

Mijn eerste stofzuiger met stofbak en dat bevalt prima. De zuigkracht is zeer geschikt voor een huishouden met twee katten. De stofbak is eenvoudig te legen. De telescoopbuis maakt ook het opruimen van de stofzuiger een stuk makkelijker. Lichte stofzuiger en daardoor goed te hanteren. De trap stofzuigen wordt nu een makkie.
Iets minder te spreken ben ik over de aansluiting van de slang op de stang; er is geen kliksysteem of vergrendeling, waardoor je de slang wat sneller uit de stang trekt. Hij maakt iets meer lawaai dan mijn vorige (MIele) stofzuiger. Al met al een aanrader!

RvR 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Compact en zuigt heel goed

Als gezegd compact en zuigt heel sterk.
Jammer is dat het snoer te kort is en geen mogelijkheden tot het plaatsen van de accesoires in het apparaat.
Heel handig die zakloze stofzuiger.

Tazja 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Voor mij voor het eerst een stofzuiger zonder zak en het bevalt prima. Hij zuigt goed alle kattenharen op. Verder is hij lekker licht en wendbaar. Dat hij licht is is prettig op de trap. De stang is vrij lang wat erg prettig is als je 1.80 m bent. Kortom een krachtige lichte wendbare stofzuiger. Het enige nadeel is het snoer. Deze is met 5 meter te kort.

Wen 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Super zuigkracht, lange steel, wendbaar. De stofzuiger is ook licht in gewicht dus de trap eer mee op is ook goed te doen. Helaas heb ik wel ondervonden dat het snoer erg kort is. Maar verder een stofzuiger die ik wel aanraad.

Tazja 22-07-2016

Prima stofzuiger!

Wenwen7 22-07-2016

Goede stofzuiger met veel zuigkracht

Erg tevreden, goede zuigkracht, ben er blij mee. De stofzuiger is licht in gewicht dus ook makkelijk de trap op te tillen. Hij maakt uiteraard geluid maar is niet enorm hard. Snoer is wel wat kort. Een stofzuiger waar je graag mee zuigt.

Eef 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Net in huis...

... en nu al enthousiast. Het eerste gebruik is prima bevallen. De stofzuiger is licht en trek je daardoor makkelijk achter je aan. Het heeft een erg sterke zuigkracht. Ik heb voor het gebruik op een plavuizen vloer het schuifje iets open gezet om hem iets minder krachtig te laten zuigen. Werkte prima. De stofbak is eenvoudig te verwijderen en legen. De telescoopbuis is lang uit te schuiven. Ideaal. Klein nadeel: ik vind dat de stofzuiger erg veel lawaai maakt.

Benjiro 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger

Goede zuigkracht, glijd netjes over het laminaat. Honden haren worden netjes meegezogen, blijft niets achter. Makkelijk in gebruik en makkelijk op te bergen.

MaschaA 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke wendbare stofzuiger

Wachten tot je pakket binnen komt om te kunnen stofzuigen?! Nee dat is niet de ultieme fantasie.
Maar met deze stofzuiger ging het allemaal wel heel vlot. Krachtige zuigfunctie, wendbare mondstuk en de stok is zeer hoog uitschuifbaar, ideaal voor lange mensen. Vind alleen het snoer wat kort.
Verder een hele fijne stofzuiger!