Dyson DC52 Extra Allergy - Reviews

D
Type/soort
stofzuiger

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

astrid 09-10-2017

Dyson stofzuiger DC52 EX.ALL

Wij hebben sinds februari 2016 bovenvermelde Dyson en ik ben niet tevreden. De universele borstel is zo groot en lomp dat je overal tegenaan stoot. Het apparaat zelf is ook lomp en valt regelmatig om, en wat ik hier ook al lees is de slang die niet meedraait en dan "dichtklapt". Maar wat ik het ergste vind is dat hij stinkt, zo'n vieze stofzuigerlucht. Ik heb dit apparaat speciaal gekocht voor dit euvel en omdat wij een hond hebben maar ik vind het waardeloos. Ik had hem al op Marktplaats gezet maar heb nu net toch maar een flexibele parketborstel gekocht bij BCC, 10, euro goedkoper dan bij de meeste andere dus dat valt dan weer mee, hopelijk gaat het nu soepeler allemaal. Vanmorgen heb ik ook nog met Dyson gebeld, dat was ook een ervaring op zich....na eerst bijna 8 minuten in de wacht te hebben gestaan onder begeleiding van een gekmakend rotmuziekje kreeg ik eindelijk een jongeman een de lijn, ik wilde namelijk weten of die parketborstel op mijn stofzuiger past, het nummer stond er namelijk niet bij, hij ging het uitzoeken en na weer 6 minuten gewacht te hebben met die vreselijk muziek hoorde ik ineens pieppieppiep, lijn verbroken en niet meer teruggebeld door Dyson en ook geen mail n.a.v. mijn mail die ik had gestuurd. Al met al....als deze Dyson op is nooit meer een andere!

Officiele reactie van Dyson 10-10-2017

Beste Astrid,

Dankuwel voor uw review. Wat een vervelende ervaring. Ik heb uw e-mail ontvangen en zal vandaag even contact met u opnemen om een oplossing te zoeken voor de stank en u uitsluitsel te geven over uw borstel.

Groeten
Dyson Benelux

tam00171 26-08-2015

perfect, efficiënt, verliest niet de macht, praktijk, zeer effectief voor allergische persoon
effectief voor haren van huisdieren

oldieslover 17-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

Stofzuiger doet wat ik ervan verwacht had,goede zuigkracht en handelbaar al valt het een beetje tegen dat de stofzuiger pracktisch na iedere zuigbeurt moet geleegd worden

luc-nicole 08-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

Zeer krachtige zuigkracht.Handig in gebruik, rolt overal met je mee.
De bijgekochte parketborstel is zeer handig. Voor mij de beste aankoop ooit van een stofzuiger.

pvde2013 25-05-2015
  • Product half jaar in bezit

6,5
Ik had een hoge pet op van Dyson. Nu heb ik er een en valt hij eigenlijk wat tegen. De steel van de stofzuiger is voor lange mensen beslist te kort. Ook het kliksysteem van de steel klemt slecht. De smalle zuig mond met op het eind een borsteltje is al lam. Het borsteltje schuift naar achteren en de gaatjes in de zuig mond creëren valse (zuig)lucht. Je auto even uitzuigen is niet echt handig. Het stof reservoir legen gaat niet echtgemakkelijk en er blijft veel stof achter als je uitsluitend de rode knop gebruikt. Dus moet je steeds het hele reservoir schoonmaken. Voor het overige ben ik tevreden met de Dyson.

chrisdroogmans 16-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

Zeer goed stofzuiger, omdat je geen zakken meer nodig hebt.
Heeft een goede zuigkracht. Zeer wendbaar.
Parketborstel is zeer handig.
Nadeel: buis draait niet aan het toestel (wel aan het handvat) hierdoor knijpt de buis dicht bij het draaien.
Te kleine wieltjes.

L. Domhof 14-05-2015
  • Product maand in bezit

Prachtig om te zien maar dat is natuurlijk geen reden om een stofzuiger te kopen. Dat je geen stofzuigerzakken meer hoeft te kopen natuurlijk wel. Ook de zuigkracht is erg goed. Wat wel een nadeel is volgens mij, is dat bij het legen van de stofzuiger je staat te hannesen boven een vuilnisbak en evengoed nog alle fijne stof om je oren krijgt. Je moet ook veel pulken om alles uit de stofzuiger te krijgen. En door het handvat wordt je gedwongen om je hand op een bepaalde manier te houden, dat vindt ik niet zo fijn. Ik zou graag bij Dyson werken, de ideale stofzuiger moet ergens zijn! Deze is goed maar verdient nog geen 10.

Carole1409 13-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

toch concept maar minder goede punten voor gebruikgemak want de draaibaarheid vind ik niet optimaal
Duurzaamheid kan ik moeilijk inschatten na 4 maanden maar ik hoop toch 10 jaar (aangezien de aankoopprijs !)

DysonDC20 12-05-2015
  • Product half jaar in bezit

5,3
Waarom een lage score zal u zeggen, nou ik zal het u uitleggen, het is eigenlijk gewoon heel simpel.
We zijn de Dyson van 3 jaar geleden gewend de dc 20.
De oude Dyson wilde we gaan gebruiken voor de bovenverdieping en de zolder om niet iedere keer op en neer te moeten zeulen met de stofzuiger.
Maar na de eerste keer stofzuigen viel ons op dat de voet niet lekker over de vloer gaat ten opzichte van het oudere model.
Daarnaast neemt de DC52 4x zoveel plaats in bij het opbergen, omdat je de stang rechtop naast het model moet plaatsen, bij de Oudere DC20 kan je de slang om/langs de stofzuiger begeleiden.
Wij hebben de DC52 op Marktplaats weer verkocht en zijn meer tevreden met onze oude DC20.
Maar de zuigkracht blijft natuurlijk ook bij De DC52 perfect zoals een Dyson hoort te zijn.

Marko

cools-porte 12-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

Zeer goede stofzuiger. Hoge zuigkracht waardoor het veel properder is dan met onze vorige stofzuiger. Enige nadeel is dat hij ruim groot is voor op en af de trap te sleuren.

Bebelmans Hinck 12-05-2015
  • Product maand in bezit

Uitstekende stofzuiger, zeer makkelijk te gebruiken, krachtige zuigkracht, de beste die we in handen in 50 jaar huwelijk. Te vroeg om een oordeel te geven over duurzaamheid
Negatief: de meeste onderdelen plastic.

edvog 12-05-2015

Prima toestel, dat zijn werk uitstekend doet. Wel een beetje luidruchtig, ligt goed in de hand. Veel beter dan onze vorige stofzuiger zonder stofzak.

Jacquelinevanlanen 04-05-2015

Nog maar sinds kort in bezit, nu al enthousiast!!!! Prima zuigkracht, wendbaarheid en gemak!!!!
Kan dus nog niet zoveel anders dan bovenstaand melden.

T. Busser 08-02-2015
  • Product kwartaal in bezit

Deze stofzuiger heeft bij ons thuis de titel: 'Slechtste aankoop van 2014' De stofzuiger heeft veel te weinig zuigkracht, zo erg dat ik me niet kan voorstellen dat anderen deze ervaring niet ook hebben gepost.
Met deze stofzuiger zijn we zeker twee keer zo lang bezig, omdat het vuil meerdere malen verplaatst wordt, voordat het verdwijnt in de stofzuiger. En ook wanneer je klaar bent en nog een met je hand over de vloer gaat voel je dat het niet helemaal schoon is.
Wij hebben nog aanvullend de parket zuigmond aangeschaft voor nog eens 49,99, omdat we in eerste instantie dachten dat het aan de bijgeleverde vloermond lag. Maar dat was ook een overbodige uitgave en een teleurstelling erbij. Echt geen aanrader! Zodra ik over het bedrag heen ben koop ik een andere.

Officiele reactie van Dyson 09-02-2015

Geachte heer/mevrouw Busser,

Vervelend dat u niet tevreden bent over over stofzuiger. Het probleem dat u omschrijft klinkt als een verstopping en dat is gelukkig vrij eenvoudig te verhelpen. Zou u contact met ons op kunnen nemen via 020 521 9890, zodat een van onze helpdeskmedewerkers u verder kan helpen? Sowieso zit er 5 jaar garantie op uw stofzuiger, dus vinden we vast een oplossing. Met vriendelijke groet,

Dyson