Dyson DC52 Extra Allergy

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Extra Allergy op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

astrid 09-10-2017

Dyson stofzuiger DC52 EX.ALL

Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Wij hebben sinds februari 2016 bovenvermelde Dyson en ik ben niet tevreden. De universele borstel is zo groot en lomp dat je overal tegenaan stoot. Het apparaat zelf is ook lomp en valt regelmatig om, en wat ik hier ook al lees is de slang die niet meedraait en dan "dichtklapt". Maar wat ik het ergste vind is dat hij stinkt, zo'n vieze stofzuigerlucht. Ik heb dit apparaat speciaal gekocht voor dit euvel en omdat wij een hond hebben maar ik vind het waardeloos. Ik had hem al op Marktplaats gezet maar heb nu net toch maar een flexibele parketborstel gekocht bij BCC, 10, euro goedkoper dan bij de meeste andere dus dat valt dan weer mee, hopelijk gaat het nu soepeler allemaal. Vanmorgen heb ik ook nog met Dyson gebeld, dat was ook een ervaring op zich....na eerst bijna 8 minuten in de wacht te hebben gestaan onder begeleiding van een gekmakend rotmuziekje kreeg ik eindelijk een jongeman een de lijn, ik wilde namelijk weten of die parketborstel op mijn stofzuiger past, het nummer stond er namelijk niet bij, hij ging het uitzoeken en na weer 6 minuten gewacht te hebben met die vreselijk muziek hoorde ik ineens pieppieppiep, lijn verbroken en niet meer teruggebeld door Dyson en ook geen mail n.a.v. mijn mail die ik had gestuurd. Al met al....als deze Dyson op is nooit meer een andere!

Officiele reactie van Dyson 10-10-2017

Beste Astrid,

Dankuwel voor uw review. Wat een vervelende ervaring. Ik heb uw e-mail ontvangen en zal vandaag even contact met u opnemen om een oplossing te zoeken voor de stank en u uitsluitsel te geven over uw borstel.

Groeten
Dyson Benelux

luc-nicole 08-06-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Zeer krachtige zuigkracht.Handig in gebruik, rolt overal met je mee.
De bijgekochte parketborstel is zeer handig. Voor mij de beste aankoop ooit van een stofzuiger.

T. Busser 08-02-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Deze stofzuiger heeft bij ons thuis de titel: 'Slechtste aankoop van 2014' De stofzuiger heeft veel te weinig zuigkracht, zo erg dat ik me niet kan voorstellen dat anderen deze ervaring niet ook hebben gepost.
Met deze stofzuiger zijn we zeker twee keer zo lang bezig, omdat het vuil meerdere malen verplaatst wordt, voordat het verdwijnt in de stofzuiger. En ook wanneer je klaar bent en nog een met je hand over de vloer gaat voel je dat het niet helemaal schoon is.
Wij hebben nog aanvullend de parket zuigmond aangeschaft voor nog eens 49,99, omdat we in eerste instantie dachten dat het aan de bijgeleverde vloermond lag. Maar dat was ook een overbodige uitgave en een teleurstelling erbij. Echt geen aanrader! Zodra ik over het bedrag heen ben koop ik een andere.

Officiele reactie van Dyson 09-02-2015

Geachte heer/mevrouw Busser,

Vervelend dat u niet tevreden bent over over stofzuiger. Het probleem dat u omschrijft klinkt als een verstopping en dat is gelukkig vrij eenvoudig te verhelpen. Zou u contact met ons op kunnen nemen via 020 521 9890, zodat een van onze helpdeskmedewerkers u verder kan helpen? Sowieso zit er 5 jaar garantie op uw stofzuiger, dus vinden we vast een oplossing. Met vriendelijke groet,

Dyson