Dyson DC62 Animalpro

Dyson Digital Slim Extra

Paulus 15-11-2016

Veel defecten

2 1/2 jaar de animal pro:
3x de motor defect - haperende borstel.
1x de steel gescheurd .
1x de stofbad vervangen - contactpunt verbroken.
En dan nu, 3 maanden nadat onze houten vloer is gerenoveerd , een loopwieltje van de borstel versleten waardoor de borstel over de vloer heeft gesleept.
Duurde even voor we de oorzaak vonden.
Veel krassen op de nieuwe vloer.
Bedankt DYSON!

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Borstel snel defect
  • Steel snel defect
  • Stofbak snel defect
  • Teveel geld voor een slecht apparaat

Pablo 25-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Laat de PRO maar weg

4,5
Door de schitterende vormgeving en de enthousiaste verkoper bij Mediamarkt hebben we deze stofzuiger gekocht voor een huishuiden met 3 katten. Na 1.5 jaar waren de borstels al versleten en kreeg ik een nieuwe toegestuurd. So far so good... Totdat er niets meer draaide en ik me vervolgens een fluffie borstel heb laten aansmeren zonder korting. Want dit zou veel beter gaan op de vlakke grond. Na 2 jaar ging ik buiten de garantie en wilde we wat anders. Niets draaide meer en als kruimeldief (kort) weg zuigkracht. Ik heb Dyson gevraagd om een nieuwe (met snoer !) te willen kopen tegen korting want de keuze van dit type was de foute keuze. Ik kreeg maarliefst 15% korting op de nieuwe aanschaf. Waardeloos dus. Schade 450+75 = 525 euro en ik sta met lege handen. Zeer slecht te spreken over deze Dyson en de aftersales. Niet doen dus.

Dees 08-06-2016 Product paar weken in bezit

zeer slechte accu

5,8
Ik ben teleurgesteld,
Ik kocht mijn snoerloze dyson, na 3 weken was de accu stuk. Ik bracht hem terug naar de winkel, Dyson stuurt een nieuwe accu op maar omdat ze problemen hebben met de levering daarvan, of zo iets....kon dat tussen de 2 of 3 weken duren....ik wacht nu al 17 dagen op mijn nieuwe accu. Zeer teleurstellend voor zo'n duur apparaat!!

reflector 08-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Het is een mooi apparaat.
Zuigkracht is prima, ook voor hondenharen.
Accu doet het lang genoeg om een normale woonverdieping te zuigen.
Door het ophangsysteem gemakkelijk te pakken en weer op te bergen.
Over de duurzaamheid ben ik minder tevreden. Na bijna 2 jaar is de borstel versleten. De Borstel draait niet meer en sinds een paar dagen doet het apparaat niets meer. De accu laadt niet meer op.
Dit vind ik voor een duur apparaat toch wat te snel.
Ik heb een mail naar Dyson gestuurd maar nog geen reaktie gehad. Ik ben dus nu benieuwd of Dyson dit goed gaat oplossen.
Ik zal hier laten weten wat de reaktie van Dyson is.

quithar 23-08-2015 Product kwartaal in bezit

Ik schreef reeds in mei '15 een review, nu een paar maand later ben ik nog enthousiaser over mijn dc62, qua score geef ik meer omdat ik t apparaat nu goed heb kunnen gebruiken.
zo gemakkelijk in gebruik en handig formaat,je pakt het veel sneller dan 'gewone' stofzuiger, ideaal omdat t snoerloos is.
Ik heb lichamelijke klachten, vooral rug, met deze steelzuiger hoef ik niet meer bukken om snoer te pakken, en hulpstukken zijn eenvoudig te verwisselen
Verschillende hulpstukken zijn handig, en goed op te bergen in ophangsysteem.
Turboboost werkt echt super, gebruik ik hoofdzakelijk op vloerkleed, trap en deurmatten, in combi met roterende borstel verdwijnt vuil en hondeharen als sneeuw in de zon.
Door mijn enthousiasme kochten mijn ouders ook een dyson steelzuiger, ze willen nooit meer wat anders.
De prijs blijf ik wat hoog vinden, maar zou t zo weer kopen

mobulu1966 06-05-2015 Product maand in bezit

Deze kruimelzuiger is heel gemakkelijk in gebruik door zijn hulpstukken die bijgeleverd worden.
hij is net zo krachtig als onze Dysons stofzuiger. Je kan er ook goed mee zuigen in je auto .
hij is heel erg licht in gebruik en makkelijk op te hangen.

quithar 01-05-2015 Product paar dagen in bezit

werkt Super. Makkelijk hanteerbaar en te manoeuvreren, snoerloos en daardoor geen gedoe met snoer of achter je aanslepen van apparaat , glijd met gemotoriseerde vloerzuigmond soepel over de vloer/tapijt. ik schrok wat er nog voor vuiligheid uit mijn vloerkleed gezogen werd. Goede zuigkracht in normale stand 17/20 min.of ca.8 min. op extra boost stand. Ook makkelijk als kruimeldief te gebruiken en bijv. de trap of je matras met de mini gemotoriseerde vloerzuigmond te zuigen.
Hondeharen makkelijk te verwijderen.
Onze dyson 'gewone'stofzuiger zal nu wel meer rust krijgen, want deze snoerloze steelzuiger pak je zoveel makkelijker. Prijzig in aanschaf, maar zou zelf niets anders meer kopen, en service van dyson (oa.garantie) is ook super

BDGJ 28-04-2015 Product half jaar in bezit

Erg makkelijk in gebruik. Licht in gewicht. Doordat de Dyson snoerloos is kom je makkelijk overal bij. Zeer goede zuigkracht en niet zwaar om over vloerbedekking te gaan.

Woolwich 21-04-2015 Product paar weken in bezit

Sinds 2 weken gebruik ik de Dyson DC62animalpro. Ik moest even wennen dat de accu na 20 minuten leeg is, maar heb wel de voordeel dat het snoerloos is. Het heeft een super zuigkracht en zeer makkelijk in gebruik. Ik vind ik het een geweldig aanschaf!

hbhb 20-04-2015 Product maand in bezit

Goede aankoop!! Gekocht met het idee om even snel te kunnen stofzuigen rondom de eettafel met 2 kinderen in huis. Praktisch qua opslag en snel in gebruik. Inmiddels stofzuig ik het hele huis al met de DC62. Kan het makkelijk aan, redt het precies in de batterij-minuten en het wordt nog schoner ook. Blij mee!

Rianne000 20-02-2015 Product kwartaal in bezit

Wat een geweldige aanschaf is dit geweest. Eerst een hele tijd zitten twijfelen (en heel internet afgezocht naar ervaringen) in verband met het hoge aankoopbedrag, maar zo blij dat we het toch gedaan hebben! We hebben een kat. De dyson zuigt de haren probleemloos op. De speciale borstel heeft ook totaal geen moeite met de haren op de bank. Zo'n kleine moeite om even de dyson te pakken en de kamer haarvrij te krijgen. Onze gewone stofzuiger staat dan ook te verstoffen in de kelder, die pak je gewoon niet meer als je een dyson hebt. Mocht hij ooit kapot gaan, dan komt er binnen zeer korte tijd nieuwe! Ik kan niet meer zonder!

Jeaneantoinette 26-11-2014 Product kwartaal in bezit

Wil mijn Dyson niet meer missen. Geen gesleep meer met mijn oude zware stofzuiger.
Batterij Is toch eerder leeg dan die 20 minuten, maar voor de rest een fijne aanwinst.

Schoutena 26-11-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb deze stofzuiger sinds een paar weken in bezit en wat ik met name heel fijn vindt is het gemak van het gebruik. Doordat de Dyson snoerloos is kom je makkelijk overal bij zonder dat je iedere keer van stopcontact hoeft te veranderen. Daarnaast ben ik erg blij met de zuigkracht. Bij mijn vorige stofzuiger kostte vooral het schoonmaken van het tapijt (door haren van hond) erg veel tijd en werd het uiteindelijk nog niet echt schoon. Bij deze stofzuiger viel het mij op dat het stofzuigen van tapijt net zo makkelijk gaat als gladde oppervlakken. Zeker voor wat kleinere huizen of om even snel tussendoor te stofzuigen is deze Dyson heel geschikt en ben ik er heel tevreden mee.

diesel12345 09-11-2014 Product paar dagen in bezit

1,2
binnen 2 dagen de animal pro KAPOT.
Hoe kan ik tevreden zijn.
Naar mijn mening slechte kwaliteit en niet kopen

fmj43 06-03-2014 Product maand in bezit

Na 1 maand nog heel blij met de Dyson DC62animalpro, vanwege:
+ Super gemakkelijk in gebruik.
+ Super zuigkracht.
0 Prijzig,maar je krijgt er ook een uitstekend product voor.
[online in DE gekocht voor 383 EUR, incl. transport]
+ De grote stofzuiger alleen nog voor de grote schoonmaak
klussen.
0 Duurzaamheid ingeschat op basis van degelijkheid-indruk.
+ Mijn man blij met de gebruiksduur van max.26 min.
Hij zegt: "jij bent zo enthousiast dat ik dat ding anders
de hele dag hoor"]

CNBL 24-12-2013 Product maand in bezit

Makkelijk in gebruik, lichtgewicht, grote zuigkracht voor een 'kruimeldief', wendbaar, na bijna twee maanden nog steeds zeer tevreden.

JanMaas1965 09-12-2013 Product maand in bezit

Mooi apparaat, top design en zeer goede keuze van materialen. Lichtgewicht maar sterk. Enorme zuigkracht, dat verwacht je niet voor zo een klein apparaat ! Een beetje een twijfelaar : te groot voor een kruimeldief en te klein om de stofzuiger te vervangen. Wel heel erg goed voor de auto, en voor luxaflex e.d. Topding !

bimota 05-12-2013 Product maand in bezit

Deze nieuwe Dyson DC 62 kun je wat mij betreft niet een kruimelzuiger noemen, maar is een volwaardige snoerloze stofzuiger! Ik gebruik hem nu ongeveer 2 maanden. Hij blijft goed zuigen, ook al is het bakje vol, hij borstelt als het ware je tapijt, waardoor pluisjes en haren moeiteloos opgezogen worden etc. Heel erg handig dat hij snoerloos is, zodat je makkelijk op de trap enzo kunt zuigen. Ik gebruik hem ook voor de hele bovenverdieping, zodat ik niet meer met een zware stofzuiger naar boven hoef. Echt van een totaal andere klasse dan mijn vorige kruimelzuigers, niet te vergelijken eigenlijk! Ik ben er erg blij mee, top!

Bianca888 03-12-2013 Product maand in bezit

Hij is makkelijk in gebruik, wendbaar niet zwaar. En goede zuigkracht. Makkelijk schoon te houden. Verschillende opzet stukken. Wat jammer is dat je hem maar 20 minuten kan gebruiken. Dus hij is handig voor kleinere oppervlakte.

ilhanu 21-11-2013 Product maand in bezit

Een snoerloze stofzuiger met de zuigkracht van een grote stofzuiger. Vorige snoerloze kruimeldieven/stofzuiger hadden vaak een te korte accuduur hebben, met de DC-62 is de accu nog steeds niet leeg wanneer ik heel het huis ben doorgelopen. De multifunctionaliteit met de opzetstukken bied voor veel mogelijkheden, die er makkelijk opgezet kunnen worden en zeer functioneel zijn.

Het nieuwe turboborstel is heel erg effectief op onze parket en tapijt en is breed inzetbaar waarvoor je de normale stofzuiger niet uit de kast wilt halen. De Dyson staat mooi gemonteerd bij ons in de keuken met het geleverde ophang basisstation waarbij ook alle opzetstukken bij elkaar blijven.

Kortom heel blij met onze nieuwe all-rounder met een goede accuduur.