Philips SpeedPro Max XC7043 rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SpeedPro Max XC7043 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Lopu 05-12-2022

Geen goede ervaring, na 4 1/2 week kapot.

Zeer snel kapot. Maakte na 4 1/2 werk een hoog, snerpend geluid en de zuigkracht was nog minimaal. Kreeg geen nieuwe maar werd gerepareerd. Paar weken geen stofzuiger. Na reparatie werkt hij weer goed, afwachten hoe lang dat duurt.

Lambda28 22-10-2022

Une pure merveille

J'ai acheté ce balai pour donner un petit coup tous les jours et en fait il remplace tout à fait l aspirateur traîneau puissant léger et fait toutes les surfaces carrelage parquet et tapis d une facilité déconcertante pour vider les filtres et la brosse vraiment je suis ravie de mon achat

Darline 05-10-2022

Tevreden

Ik vind het een heel goed toestel, wel wat zwaar. Omdat moter gedeelte bovenaan zit. Ik heb een tenniselleboog, daardoor veel pijn

Yfke 04-10-2022

Super handig!

Super handig en makkelijk in gebruik, werkt echt naar tevredenheid, goede zuigkracht en de verlichting is echt super!

Opa klus 27-09-2022

Prima stofzuiger met grote batterij actieradius.

Zeer tevreden over het toestel, jammer dat er geen mondstuk verkrijgbaar is met smalle zuigmond.
Niet zo handig om de auto te stofzuigen.

Babette1994 31-08-2022

Fijne stofzuiger lange accuduur

Eerder een andere steelstofzuiger gehad maar deze werkte niet fijn. Accu snel leeg en weinig zuigkracht. Deze werkt perfect en zuigt alles meteen op en de accu gaat zo lang mee dat ik zeker 2x het hele huis kan stofzuigen met 1 accu

Anoniem 25-08-2022

Na 8 maanden al stuk.

Ik kocht deze stofzuiger via een betrouwbare online winkel eind december 2021. In het begin was ik behoorlijk begeesterd over deze stofzuiger. Lange batterijduur, goede zuigkracht, handig in gebruik. Maar nu, nog geen 8 maanden later, werkt de turbo borstel al niet meer. Hij draait niet meer, waardoor stofzuigen niet meer gaat. Ik heb 4 huisdieren en kocht hem speciaal hiervoor, omdat de stofzuiger door de band hoog aangeprezen stond. Persoonlijk ben ik erg ontgoocheld. Best wel veel geld voor een werking van nog geen 8 maanden.

John O 14-08-2022

Accuzuur, zuigkracht en een praktische verlichting

De combinatie van zuigkracht en het roterend borsteltje zorgt dat je alles van zowel harde vloeren als kleden opzuigt. En de praktische led verlichting op de voet zorgt dat je niets mist

adWiel 12-08-2022

Fijn apparaat

Wordt grotendeels gebruikt op parketvloer en daar werkt 'ie geweldig goed. Ben wel benieuwd hoe lang de batterijen hun kwaliteit houden.

Anoniem 01-08-2022

helemaal niet tevreden

helemaal niet tevreden.toestel ontbreekt zuigkracht.Stand zuigkracht tussen stand 2 en 3 maakt geen verschil.Opladen is zeer moeilijkMagnetische overbrenging trekt op niets.
Ben altijd een grote Philips fan geweest.Dit toestel trekt op niets.Punt aan de lijn.

Elvy 01-08-2022

Jammer genoeg niet zo tevreden

Heel tevreden van als hij werkt maar ik moet hem nu voor de 3de keer binnen doen voor reparatie op een goed jaar tijd. Zou toch niet mogen voor die prijs.

TBroek 14-07-2022

Door handig gebruik stuk schonere kamer

Sinds een paar maanden gebruik ik deze steelstofzuiger. Ik vind hem praktisch, je hoeft niet meer te bukken voor kleine kruimels, Hij zuigt goed en geeft aan hoe lang hij nog door kan. Het legen van de opvangbak gaat makkelijk en ik heb hem ook opgehangen aan de muur zodat hij netjes weggewerkt is. De status van de batterij wordt per 10% weergegeven, waardoor geen verrassingen dat hij plotseling leeg is. Bovendien is de gebruikstijd ruimschoots van wat ik nodig heb.

Dasi25 13-07-2022

Très contente de mon achat

J'utilise mon appareil depuis maintenant environ deux mois et j'en suis entièrement satisfaite. Facilité d'utilisation, excellente autonomie, parfait avec le kit auto pour aspirer l'intérieur de la voiture. Un plus non négligeable....les LEDs incorporés dans la grande brosse, ils permettent de voir clairement les salissures !

Angelique_41 13-07-2022

Tevreden

De beste sledestofzuiger die ik al heb gehad. Zuigt al het stof van de vloer en tapijt.
Je staat versteld van het stof dat in opvangbakje zit.

Dansende moeder 08-07-2022

Dansend stofzuigen

Vanaf heden ga ik dansend het huis rond.
Dagelijks hondenbanen stofzuigen is niet langer een opdracht meer maar een plezier!

Bram888 28-06-2022

Valt erg tegen

Verliest z'n zuigkracht al na enkele weken. We gebruiken hem nu een klein jaar, maar hij valt erg tegen. Kattengrid of grove dingen zuigt hij sowieso niet op. Gewoon voor stof is hij wel handig. Gelukkig hebben we nog een goede snoerstofzuiger naast dit model.

Expectations 28-06-2022

Niet echt tevreden

De snoerloze stofzuiger voldeed in het begin. Maar nu minder goed, regelmatig de mond verstopt en lastig dit te verwijderen, zuigkracht twijfelachtig - hij pakt lang niet alles op. Daarnaast is het reservoir moeilijk te verwijderen, evenals de andere onderdelen (mond, stang). We hadden het apparaat als vervanging van een snoerstofzuiger. Toch maar weer een aangeschaft, hadden we niet op gerekend.

skasmm 27-06-2022

Ouderwetse stofzuiger de deur uit!

Een super Steelstofzuiger! De "Dirt Devil" noemen wij het, want de zuigkracht is echt formidabel. De zuigmond is draaibaar en heel laag & zelfs met verlichting. Echt handig. De accessories (verlengstukken & zuigmonden) maken de ouderwetse stofzuiger & overbodig. De accu gaat heel lang mee (4 ruimtes van 4x5 meters)

Brennink 21-06-2022

Een hele praktische en goede stofzuiger

De draadloze stofzuiger bevalt erg goed. Hij zuigt goed en met de verschillende zuigmonden is hij voor alle zuigwerkzaamheden bruikbaar. De lampjes op de vloerborstel zorgen ervoor dat je heel goed ziet of er nog vuil ligt. Ook is hij niet zwaar in het gebruik. Hij laad snel en eigenlijk kunnen wij met gemak een hele verdieping zuigen met een lading.

Hazal 84 21-06-2022

Goed product!

Ik heb zoveel steelstofzuigers gehad omdat ik niet helemaal vond wat ik wilde. Nu met deze philips steelstofzuiger heb ik alles gevonden wat ik wilde en ik ben er erg tevreden mee!