Philips SpeedPro Max XC7043 rood - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SpeedPro Max XC7043 rood op Kieskeurig.nl.

doglovers73 17-01-2020

een must in het huishouden met huisdieren

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

ik heb wel al een review geschreven over deze stofzuiger maar ik wil nog eens benadrukken hoe content we er over zijn . met onze honen ligt er veel haar op de vloer wanneer je stofzuigt wordt dit nog eens benadrukt hoe veel haar er ligt door de led verlichting je zou denken het is allemaal weg maar niets is minder waar als wordt perfect opgezogen.
Zelf de aarde dat mijn honden mee brengen naar binnen wordt perfect opgezogen ook al is het dan al fijn stof

Mijn poets vrouw is er ook van overtuigd deze voormiddag vroeg ik haar mening en ze zei dat het een hele verbetering is dan met mijn slede stofzuiger om het tapijt het stofzuigen moet mijn poets vrouw eerst het honden haar met een trekker van het tapijt kunnen krijgen mijn slede stofzuiger neemt niet alles mee Met deze steel stofzuiger moet ze dit niet meer doen ze kan direct het tapijt stofzuigen en alles is weg zonder probleem . Het is nog zoveel leuker om te stofzuigen op deze manier dat wil ik met deze review nog eens benadrukken

Pluspunten

• krachtige en stille motor
  • goede led verlichting
  • minuten display goed afleesbaar
  • gebruik na opladen perfect
  • perfect voor huisdieren zoals honden , katten

Snoekie72 12-11-2019

Krachtig, wendbaar

Geschreven voor: Philips SpeedPro Max XC7043 rood

Voldoet aan alle specificaties. Makkelijk in gebruik. Heel wendbaar. Krachtige motor en goede zuigkracht. Zelfs in de laagste stand zuigt hij bijna alles op. In de hoogste stand kan ik de beneden en bovenverdieping zuigen voordat hij leeg is. Alleen een beetje zwaar als je hem omhoog moet houden voor spinnenwebben te verwijderen in de hoeken van plafond.

Pluspunten

• Krachtig
  • je ziet alles door licht in zuigmond
  • geen geklungel met kabels

Minpunten

• zwaar bij optillen