Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart op Kieskeurig.nl.

Slegers 04-09-2020

Stiller dan ooit verwacht, wendbaar en krachtig!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Gekocht op basis van combi kracht en lange buis, flexibiliteit en radius. Maakt alles waar.
Lichtgewicht ook nog maar vooral die stilte in combi met kracht is perfect. Hond blijft nu gewoon naast me staan in de kamer terwijl die anders hard wegliep ha ha!!! Ander voordeel is de hulpstukken en gemak waarmee ik om hoekjes kan.
Perfect. Heel tevreden mee.

Pluspunten

• kracht
  • stil
  • wendbaar
  • lange buis
  • radius

Minpunten

• hond wil nu meehelpen en loopt in de weg ;)
  • evt. prijs, maar aanschaf met cashback maakt goed

Edwin S 27-12-2019

Wat een zuigkracht!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

De ProHygiene is een stofzuiger die heel ergonomisch is en erg prettig vast te houden is. Een fantastisch lang snoer. Stil en een enorme zuigkracht. Wat een verschil met mijn huidige Bosch. Tot nu toe zeer positieve ervaring. En nog een enorm voordeel: het toestel is lekker licht dus makkelijk te tillen! na ruim 6 weken: Echt een FANTASTISCHE stofzuiger. De beste in zijn soort. Zo enorm tevreden. Een geweldenaar, zuig echt alles zo makkelijk op, ook in de lastige hoeken en kieren, daar heeft deze Bosch geen moeite mee. Ik heb zelfs de Dyson van mijn buren geleend om te vergelijken. Nou daar doet deze Bosch NIETS voor onder. De hulpstukken zijn praktisch aan de steel te hangen, wel even goed vastzetten anders willen ze er nog wel eens uit vallen. Het ergonomische handvat is ook erg fijn. De telescoopsteel makkelijk te stellen en ook prima in gebruik voor de hele lange mensen. M.I. is Bosch er in geslaagd om een super product neer te zetten voor een heel nette prijs. Hier krijgen de veel duurdere concurrenten echt nog last van. Als ik nu de keuze zou moeten maken tussen een dure Dyson of deze Bosch dan kies ik absoluut voor de Bosch, prijstechnisch veel interessanter en zoals eerder vermeld doet de Bosch niets onder qua zuigkracht! Top product voor een nette prijs.

Pluspunten

• zuigkracht
  • ergonomisch

Minpunten

• stofzak

a**M@h**l.com 24-09-2021

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Ik heb vanmiddag een nieuwe Bosch stofzuiger gekocht voor mijn dochter.
Mijn andere dochter die had ik al van een Miele naar een Bosch gekregen en nu was de stofzuiger van mijn oudste dochter kapot dus heb haar een nieuwe Bosch cadeau gedaan, WAAROM????
Omdat ik al jaren weet dat deze stofzuigers elke keer doen waar ze voor gemaakt zijn : Hun werk
Je hoeft ze alleen maar te bedienen en de rest doet de stofzuiger.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Geweldig lang snoer
  • Ziet er goed uit

m**s@h**l.com 23-09-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Ben zeer tevreden over Bosch hier voor ook een Bosch stofzuiger gehad de nove one

Pluspunten

• Veel kracht
  • Past snelheid automatisch aan

a**g@z**o.nl 22-09-2021

Subliem apparaat. EEN AANRADER

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Geweldig!!! Had eerst een Dyson maar die maakte ontzettend veel herrie. Nu stofzuig ik bijna met plezier. Lange telescoop buizen, dus niet een onmogelijke houding. Veel zuigkracht. En geen oordopjes nodig. Subliem apparaat

Pluspunten

• Lange telescoop buizen
  • Lange snoer.
  • Goede wendbaarheid

h**7@h**l.com 22-09-2021

Zeer goed apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Wilde een goede stofzuiger deze werd aanbevolen en is inderdaad prima apparaat waar we zeer tevreden mee zijn

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Handig in gebruik
  • Maakt niet zoveel geluid

g**r@c**a.nl 20-09-2021

Uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Allereerst is het een prachtige stofzuiger om te zien. Daarnaast is de motor heel goed in de stellen en is de zuigkracht bijzonder sterk. Alle onderdelen zijn perfect in gebruik en last but not least uitstekende kwaliteit/prijs verhouding terwijl dit product 10 jaar garantie geeft op de motor!

t**e@g**l.com 19-09-2021

Aanrader

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Ik heb al meerdere stofzuigers gehad , maar deze is tot op heden echt de beste. Een hele goede zuigkracht. Het lange snoer is ook ideaal. Handig dat er verschillende borstels bijzitten en je deze vastklikt aan de stofzuigerslang. Ik zeg echt een aanrader.

Pluspunten

• Zeer lang snoer
  • Goed schoon resultaat
  • verschillende zuigstanden

n**8@h**l.com 16-09-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Fijne stofzuiger, de slang is iets korter dan ik gewend was, maar het snoer is daarintegen een stuk langer. Zuigt goed en fijn handvat om de stang vast te kunnen houden.

Pluspunten

• Handvat op stang
  • Lang snoer

Minpunten

• Slang is niet erg lang

Esther 05-09-2021
Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Meteen gebruikt. Handig, rolt goed en fijn dat de zuigkracht kan worden aangepast. Werkt prima!

l**i@i**a.eu 01-09-2021
Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

goede aankoop, buis van duurzaam materiaal, zeer lange kabel, stille werking en goed vermogen

Pluspunten

• Zeer lange kabel
  • Buis van duurzaam materiaal

Mieke 25-08-2021

Super fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Echt een aanrader! Hij is licht qua gewicht. Makkelijk te verplaatsen, de auto functie wekt heel goed, hij past daarmee de zuigkracht heel goed aan als je bv veranderd van houten vloer naar tapijt. Er zitten handige accessoires bij die je makkelijk aan de stang kunt bevestigen zodat je ze altijd bij de hand hebt. Het handvat aan de stang is ook een pluspunt. Daarbij ben ik ook heel erg blij met het superlange snoer, ik hoef de stofzuiger maar in één stopcontact aan te sluiten en ik kan van daaruit het hele huis stofzuigen...heerlijk!

Pluspunten

• licht qua gewicht
  • lang snoer
  • handig handvat
  • accesoires makkelijk mee te nemen aan de stang

p**7@h**l.com 23-08-2021

Bosch serie-8 stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Bosch serie-8 stofzuiger ter vervanging van een Dyson. Onze schoonmaakster had deze stofzuiger geadviseerd en het is een topaankoop! Ik dacht altijd dat Dyson een fijne stofzuiger was, maar deze is simpelweg nog fijner. Daarnaast hadden we de voorkeur om weer voor een stofzuigerzak te gaan. Het legen van een stofzuigerBAK gaf toch altijd wel wat gedoe met stof etc. Resumé, een top aankoop en zeker een aanrader!

Pluspunten

• Stofzuigerzak
  • Lang snoer
  • Maakt goed schoon
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Kan er geen één bedenken

k**n@h**l.com 12-08-2021

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Ik heb deze stofzuiger gekocht omdat ik deze had geleend van een vriend en ik hem zo fijn vond dat ik de nieuwere versie heb gekocht en deze is nog fijner in omgang en zuigkracht die je ook zelf kunt aanpassen of gewoon op automatische zet waardoor die zichzelf steeds aanpast

Pluspunten

• Zuigkracht
  • automatische zuigkracht aanpassen
  • Voor alle vloeren geschikt
  • Fijn in omgang
  • Fijne hulpstukken

Jannes 03-08-2021

Zuigt goed, erg prettig in gebruik!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

We hebben meerdere keren een Bosch stifzuiger gehad, maar deze bevalt het beste. Goede zuigkracht, een grote actieradius en erg wendbaar.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Fijne stofzuiger met sterke zuigkracht! 09-05-2021

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Sterke zuigkracht en lang snoer. Super tevreden over deze stofzuiger! Erg fijn in gebruik. Dikke aanrader!

Thomas 08-05-2021

Superzuiger!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn in het gebruik, verliest absoluut geen zuigkracht, de kop voor harde vloeren doet het perfect, ondanks de grote hoeveelheid lange haren die we opzuigen doen we nu al een maand met 1 stofzuigerzak, perfecte machine.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Renate 08-05-2021

Zelfdenkende stofzuiger met groot vermogen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Met een ruim huis, enkele trappen en vloeren variërend van parket, laminaat, graniet en zeil tot vaste vloerbedekking, blijkt dit een uitstekende stofzuiger te zijn: hij past zich middels een stand op de voetknop aan aan alle ondergronden èn is voorzien van diverse opzetstukken. Het extra-lange snoer en de grote vulcapaciteit maken het stofzuigen hiermee tot een “tussendoor-klusje”.

Pluspunten

• Automatische zuigkracht aanpassing
  • Vele hulpstukken
  • Extra lang snoer
  • Zeer wendbaar en toch stabiel
  • Hulpstukken met kliksysteem aan buis bevestigd

Minpunten

• Geen “lichtgewicht”

Jet 04-05-2021

Krachtpatser! Maar toch heerlijk licht in gebruik.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Een vriendin van mij heeft deze stofzuiger; zij was super positief. Omdat ikzelf aan het revalideren ben kwam zij regelmatig stofzuigen (en nam ze haar eigen stofzuiger mee omdat ze die van mij niet prettig vond). Vooral het handvat zuigt comfortabel en licht. De stofzuiger heeft een lang snoer en als kers op de taart past hij automatisch zijn zuigvermogen aan, aan de ondergrond. Fantastisch! De kinderen vinden het zelfs leuk om te mogen zuigen ;)

AJCV 28-04-2021

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Ik ben erg tevreden over deze stofzuiger. Zuigkracht is sterk en ook volledig automatisch instelbaar. Vergeleken met mijn oude stofzuiger alleen maar pluspunten. Apparaat is stil, het lange (wat dunne) snoer is prettig werken. De accessoires zijn uitgebreid.
De stofzuiger staat op vier wieltjes dit maakt het geheel stabiel en wendbaar. Stofzuigerzak is groot en de hepa-filter zonder problemen na schoonmaken opnieuw te gebruiken.

Pluspunten

• minder geluid dan oude stofzuiger
  • krachtige motor | grote stofzuigerzak
  • automatische instelling zuigkracht (prettig)
  • wendbaar en stabiel
  • groot bereik (lang snoer)

Minpunten

• iets dunne stroomsnoer
  • aanschafprijs, maar wel waar voor je geld