De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8X329 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m******@o********** 02-09-2023

Bosch stofzuiger binnen 2 jaar kapof

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Mooie stofzuigen werkt aan het begin prima, vandaag 2 september op de dag 2 jaar na aankoop stopt ie ermee. Draaiende het vermogen wat lager en bam einde oefening, gelukkig hebben we nog een oude Philips staan die het al ruim 8 jaar doet. Bosch je verwacht premium Duitse kwaliteit, maar mijn ervaring is slecht

m*********@g******** 20-10-2022

Zuigt goed zeker op tapijt en laminaat

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Stofzuiger zuigt als een tierelier.Dus u kunt zich voorstellen dat ik een tevreden mens ben! Ben nu 78 hoop dat de zuiger mijn tijd meegaat. Heeft wel even geduurd dat ik de mailtjes begreep maar diegene wat er was heeft me goed geholpen. Maar ja je bent nooit te oud om iets te leren.Dank jullie wel. Miep Didden

e*************@h********** 11-10-2022

Fantastische stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Fantastische stofzuiger, stil en handig! Door het extra lange snoer kan ik het hele huis stofzuigen. Het handvat is ook erg fijn in gebruik.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigkracht
  • Stil

j*******@l****** 09-10-2022

Aanrader krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Goede stofzuiger, maakt weinig geluid en doet wat hij moet doen. Erg blij mee

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Neemt alle vuil mee
  • Lang snoer

b************@h********** 29-09-2022

Aanrader!!

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Goede zuigkracht, het lawaai valt heel erg mee en de stofzuiger is makkelijk te hanteren. Perfect lang snoer. Aanrader

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer

Sjaak 28-09-2022

Bevalt goed echt een aanrader.

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Samen met mijn vrouw naar de media markt gegaan voor een nieuwe stofzuiger. Dan krijg je heel vele keus. Onze keus is op deze stofzuiger gevallen omdat hij niet zo zwaar is, wel veel vermogen heeft met een lange snoer.

De stofzuiger zojuist gisteren binnen gekregen en direct mee gaan stof zuiger. En hij bevalt heel goed precies wat we er van verwacht hadden. Makkelijk door het hele hij mee te nemen (ook de trap).
Het is dus een aanrader als je een goede betaalbare stofzuiger zoekt.

Pluspunten

• Nier zo zwaar
  • Lekker lang snoer
  • Rijd gemakkelijk door het hele huis

Minpunten

• Nog niet gevonden

m*************@k************* 18-09-2022

Review stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Een goed handzame stofzuiger. Prima zuigkracht. Makkelijke handgreep voor op de slang. Lengte snoer goed. Mooie vormgeving.

Pluspunten

• Handzaam

Syla8 15-09-2022

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Ik vind het een goed produkt, de stofzuiger heeft een goede zuigkracht is lekker wendbaar en vrij stil, en heel fijn is de handgreep op de stang, daardoor kun je fijn rechtop stofzuigen ideaal. Mijn volgende stofzuiger zal zeker weer een bosch worden

Pluspunten

• Zeer goede zuigkracht
  • Grote stofzak
  • Vrij stil
  • Fijn is de handgreep aan de stang

t*****@g******** 23-08-2022

Goede stofzuigenr

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Over dit product waren heel veel goede reviews en daar is geen woord over gelogen. Degelijk en goed product!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Lekker handig handvat
  • Lang snoer

Marij 31-05-2022

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Ik zocht een degelijke stofzuiger met groot bereik. Deze stofzuiger zuigt als een tierelier. Honden- en kattenharen zijn geen probleem. De snoerlengte een dikke 10. Ik kan zonder van stopcontact te verwisselen, de benedenverdieping, de trap en een deel van de bovenverdieping stofzuigen. De stofzuiger voelt degelijk aan, heeft een prettige greep en is, ondanks dat ie wat zwaarder is, erg wendbaar. Ik kan m ook makkelijk de trap op dragen. Voorheen een zakloze Philips Animal Pro en een "goed" geteste AEG gehad, speciaal voor dierenharen. Kunnen allebei niet aan deze Bosch tippen.
De combi borstel maakt redelijk wat lawaai op een tegelvloer, maar deze gewisseld voor de parketborstel. Kan je fijn overal mee onder en achter. Zelfs de hondenharen van de stoffen bank afzuigen.
Kortom: prima aankoop

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer
  • wendbaar
  • Degelijk

Minpunten

• combi borstel luidruchtig op tegels, maar he!

a*************@l****** 16-05-2022

Beste koop

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Ik ben er heel erg blij mee hij is heel fijn om mee te werken zuigkracht is geweldig
Inheb reuma en artrose is voor mijn handen heel fijn in het gebruik,ik kan heel goed van borstel. wisselen gaat heel fijn en gemakkelijk

Rinske 11-05-2022

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Fijne stofzuiger, past zelf de zuigkracht aan naar gelang de ondergrond. Ideaal! Fijne lange steel. Wel wat aan de zware kant.

Pluspunten

• Lange steel
  • past zuigkracht aan aan ondergrond

Minpunten

• zwaar

Rekelbast 24-04-2022

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Veel stofzuigers op het net bekeken. Deze werd positief getest en die werd het dus. Het is alsof je een dure auto uit de doos haalt, met de fraaie zwarte lak en chrome onderdelen. Het oogt allemaal degelijk en dat is het ook. Niet te licht dat de stofzuiger omvalt, maar ook weer niet zo zwaar dat de stofzuiger niet de trap op getild kan worden. Hij zuigt uitstekend. Lekker lange buis, zeker als je zelf niet van de kleine bent. Qua luidruchtigheid netjes. We hadden hiervoor een Philips, die was iets stiller. Lang snoer dat goed oprolt na gebruik. Zuigkop is redelijk. Laat wel eens wat liggen. We hebben de extra turbo zuigkop nog niet gebruikt. Lijkt niet nodig zonder huisdieren en met PVC vloer.
We gaan hier vast een lange tijd lol van hebben!
Via Bosch nog € 30,00 terug. Ook leuk!

Pluspunten

• lang snoer
  • degelijk
  • goed gewicht

Minpunten

• standaard zuigmond soms onnauwkeurig

d*********@c******** 22-04-2022

prima stofzuiger voor prima prijs..

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Wij hebben altijd Miele stofzuigers gehad, dus ik was weer op zoek naar een Miele. In mijn zoektocht kwam ik terecht bij Bosch. Omdat ik niet alleen van recensies uit wil gaan, ben ik naar de winkel gestapt om het product te bekijken.
Ik vond de kwaliteit verrassend: goede slang, stevige stang, verschillende borstels en de stofzuiger was niet te zwaar.
Bij gebruik bleek dat de stofzuiger een prima zuigkracht heeft, handig te manouveren is en een heel lang snoer heeft, wat zeker een pluspunt is. Kortom: een zeer tevreden klant .

v******@s******** 21-04-2022

Topzuiger, doet de job perfect.

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Heel eenvoudig, onze vorige Bosch stofzuiger heeft het 17 jaar uitgehouden en hij heeft zijn best moeten doen. Nu is deze met pensioen en hebben we feitelijk dezelfde machine weer gekocht. Never change a winning game, nietwaar.
Alle gekheid op een stok, Bosch maakt gewoon goede spullen. Klaar.

Pluspunten

• enorm bereik
  • relatief stil
  • hij oogt ook gewoon mooi, voor een stofzuiger
  • de automatisch powercontrole is ook handig

d**************@g******** 07-04-2022

goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

mooie degelijke stofzuiger, doet het goed en maakt niet teveel herrie. de bijgeleverde hulpstukken zijn ook handig in het gebruik. heerlijk die lange kabel waardoor ik de hele benedenverdieping in één keer kan schoonmaken.

Pluspunten

• lange kabel
  • handige hulpstukken
  • weinig lawaai
  • automatische zuigstand

B*****@l****** 06-04-2022

Huisdierharen bestendig

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Ivm huisdieren getwijfeld over de keuze van stofzuiger. Toch voor de Bosch gekozen en geen moment spijt. Krachtige zelfregelende stofzuiger, huisdier haren zuigt deze met gemak op.

Pluspunten

• Huisdierharen zuigt deze stofzuiger met gemak op.
  • Zelfregelende zuigkracht
  • Hepafilter voor allergieën
  • Lang snoer
  • Mooie design

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Moeder 05-04-2022

De "betere stofzuiger"

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Deze stofzuiger doet alles wat hij belooft,

mijn moeder is 85 jaar geworden en ze wilde graag een nieuwe stofzuiger, haar oude en merk vertrouwde "Miele" stofzuiger van +/- 12 jaar geleden werd haar te zwaar om te handelen, deze doet het nog steeds maar zoals eerder omschreven, hij werd gewoon te zwaar.
Nou, daar ga je dan, je stort je in een zee van verschillende merken en type stofzuigers.
Ik heb persoonlijk goede ervaringen met het merk "Bosch" dus na veel vijven en zessen, de aankoop gedaan.
Maar, mijn mening en ervaring, is niet die van mijn 85 jarige "Miele" moeder.
In de middag en na een spannend verjaardag gesprek, kreeg ik haar zover om deze "Bosch" te proberen.
En gelukkig maar want ik ben, dezelfde avond van haar verjaardag gebeld door haar met de volgende woorden:
Wat een stofzuiger, wat een zuigkracht, en stil he, ook zo licht, handig zo'n grote zak, en dat snoer is lang jho, ik ken me hele app. ermee stofzuigen, wat een apparaat, nou, je ken wel merken dat dit een echt goeie stofzuiger is, bedankt jochie.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • grote vuilzak
  • lang snoer
  • erg handig in gebruik

i***@s********* 02-04-2022

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Deze stofzuiger is helemaal goed wij hebben laminaat en een stuk vloerkleed ,op het vloerkleed gaat hij automatisch minder toeren maken. Ook het lange snoer wat er aan zit is geweldig je kan bijna beneden beginnen en helemaal naar boven gaan om te eindigen. De handgreep die erbij zit zorgt ervoor dat het product lekker in gebruik is.

Ria 24-03-2022

Stofzuiger bevalt goed zeker een aanrader.

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Goede stofzuiger. Handvat om te stofzuigen is heel handig maakt voor mij het stofzuigen minder zwaar. Stang is erg lang vooral handig als je lang bent. Automatische stand op de stofzuiger is even wennen maar werkt goed. Stofzuiger neemt zelf in kracht af of toe, ik hoeft niet meer te bukken om de stand te verzetten. Snoer gaat gemakkelijk naar binnen, even een trekje en dan rol die van zelf naar binnen. Kunt de hulpstukken kwijt op de stang. Stofzuiger stang kun je vast zetten op de stofzuiger, blijft goed recht op staan. De flexibele slang is erg prettig en maakt de stofzuiger flexibel in zijn bewegingen. Snoer is erg lang dus geen verwisselingen van stopcontact meer. Met de geld terug actie scheelt de aankoop weer in de kosten. Ben er blij mee goede koop.

Pluspunten

• Lange stang
  • Lang snoer
  • Automatische stand
  • Goed vermogen
  • Flexibele slang

hankyhoo 21-03-2022

Aanrader!

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Fijnste stofzuiger die ik ooit heb gehad. Rijdt soepel, lekker lang snoer, hoge zuigkracht/power. De grote stofzuigerzak is ook een grote plus! Het volume is minder hard dan mijn vorige stofzuiger. Ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen kunnen ontdekken.

Pluspunten

• lange snoer
  • zuigkracht
  • rijdt soepel / wendbaar
  • grote stofzak
  • mooi design

a***********@g******** 15-03-2022

Hebben er goede verwachting van

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Gekocht ter vervanging van oude Bosch stofzuiger waar wij tevreden over waren

a************@h********** 12-03-2022

TOP STOFZUIGER

Erg fijne stofzuiger.
Zuigkracht is erg goed, erg lange snoer, fijne zwenkwielen. Maakt niet veel lawaai.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoer
  • Opzetstukken

Minpunten

• Redelijk zwaar

g******@l****** 09-03-2022

Review stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Ideaal die 15 meter kabel. Met een lichte motor, maar werkt zo goed als een 2200 Watt stofzuiger.
Ligt lekker in de hand. En zeer stil. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Lange kabbel (15 meter)
  • Stille motor
  • Veel zuigkracht

s*********@o********** 30-12-2021

Topproduct!

Geschreven voor: Bosch BGL8X329

Goede zuigkracht! Is overigens heel licht en ziet er mooi uit! Zeker aan te raden!