Bosch BGL8X329 zwart - Reviews

• Best Reviewed 3 keer mei 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8X329 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerrit 20-07-2022

Sterke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lange steel lange snoer en grote zuigvermogen

Teun 11-07-2022

Prima

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De nieuwe bosch stofzuiger voldoet aan alle eisen! De steel is lang genoeg en heeft een fijn handvat.

A. Voogd 03-07-2022

Prima stofzuiger met een supperlang snoer.

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet ruimschoots aan de verwachtigingen

Stofzuiger 20-06-2022

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een uitstekende stofzuiger en zeer tevreden over het zelf regelden volume.

Wilma 18-06-2022

makkelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuiger is makkelijk wendbaar zuigt ook goed op lage toeren alles goed op. Het automatishe oprolsnoer vind ik lastig tijdens het stofzuigen omdat het weleens oprolt tijdens mijn looproute omdat ik weleens ergens achter blijf zitten met het snoer en dan trekt het snoer zich automatisch terug en dan heb je een strak gespannen draad waar je over kunt struikelen.
Verder een prima aankoop!

Daimy 07-06-2022

Fantastisch ding!

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het doorbranden van de motor van mijn vorige Bosch ingenius (iets met je baby in slaap brengen) moest ik toch een andere stofzuiger hebben en m'n oog viel op deze stofzuiger. Wat een geweldig ding, krachtig en doet wat het beloofd. Uiteraard zet ik deze niet meer aan om de baby in slaap te brengen ;)

Marij 31-05-2022

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

Ik zocht een degelijke stofzuiger met groot bereik. Deze stofzuiger zuigt als een tierelier. Honden- en kattenharen zijn geen probleem. De snoerlengte een dikke 10. Ik kan zonder van stopcontact te verwisselen, de benedenverdieping, de trap en een deel van de bovenverdieping stofzuigen. De stofzuiger voelt degelijk aan, heeft een prettige greep en is, ondanks dat ie wat zwaarder is, erg wendbaar. Ik kan m ook makkelijk de trap op dragen. Voorheen een zakloze Philips Animal Pro en een "goed" geteste AEG gehad, speciaal voor dierenharen. Kunnen allebei niet aan deze Bosch tippen.
De combi borstel maakt redelijk wat lawaai op een tegelvloer, maar deze gewisseld voor de parketborstel. Kan je fijn overal mee onder en achter. Zelfs de hondenharen van de stoffen bank afzuigen.
Kortom: prima aankoop

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer
  • wendbaar
  • Degelijk

Minpunten

• combi borstel luidruchtig op tegels, maar he!

Leontien 30-05-2022

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger. Soepel wendbaar en maakt weinig geluid. Sterke motor. Goede aankoop geweest.

Gardenier 28-05-2022

Stofzuigen met gemak

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hadden al een Bosch stofzuiger en die beviel na 22 jaar (ja,ja) nog prima. Omdat er nu problemen kwamen hebben we toch weer de keuze op een Bosch laten vallen. Omdat stofzuigen niet onze favoriet bezigheid is hoeven we ook met deze stofzuiger er niet lang over te doen.

Eugène 24-05-2022

Lange kabel, veel zuigkracht en handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het handigste aan deze stofzuiger vinden we de lange stroomkabel. Daarnaast past deze stofzuiger zich qua zuigkracht aan aan de ondergrond (fijne eigenschap). Tenslotte is de stofzuiger niet heel zwaar, waardoor je ook de trappen er redelijk goed mee kunt stofzuigen.

Bert 18-05-2022

Fijn en praktisch

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toen de Bosch stofzuiger uit de doos kwam leek het alsof we een luxe auto hadden gekocht. Het oog wil ook wat! Maar, ook in de praktijk een fijne stofzuiger. Niet te zwaar om te tillen en niet te licht om telkens om te vallen. Hij zuigt prima, al laat de standaard zuigmond op tapijt soms wat liggen. Je moet dan de zuigmond naar je toe halen. De turbo zuigmond hebben we nog niet gebruikt. De stofzuiger is netjes stil. We gaan er vast lang lol van hebben!

a**m@l**e.nl 16-05-2022

Beste koop

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

Ik ben er heel erg blij mee hij is heel fijn om mee te werken zuigkracht is geweldig
Inheb reuma en artrose is voor mijn handen heel fijn in het gebruik,ik kan heel goed van borstel. wisselen gaat heel fijn en gemakkelijk

Nathalie 15-05-2022

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige stofzuiger. Erg goede zuigkracht en de stofzuiger is stabiel en toch wendbaar. Het lange snoer is ook handig. Je hoeft dus niet steeds van stopcontact te wisselen.

HK22 14-05-2022

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

Geweldige stofzuiger. Krachtig maar toch stil genoeg. Handige haakjes aan de steel waaraan de accessoires kunnen worden bevestigd. Erg tevreden!

Bowie 14-05-2022

Super stof maar ook haren stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenmaal een Bosch nooit meer anders !
Kattenharen geen probleem ! En stof zuigen wordt nu gewoon leuk.

Mark 11-05-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super zuigkracht en ideaal het lange snoer!

Rinske 11-05-2022

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

Fijne stofzuiger, past zelf de zuigkracht aan naar gelang de ondergrond. Ideaal! Fijne lange steel. Wel wat aan de zware kant.

Pluspunten

• Lange steel
  • past zuigkracht aan aan ondergrond

Minpunten

• zwaar

Ingrid Römer-ten Berge 05-05-2022

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede zuigkracht. Zuigt met gemak de lastige Beagle-hondenharen van de bank. Prettig in gebruik: wendbaar, licht van gewicht, verstelbare stang, borstelaccessoire op twee manieren te gebruiken.

Monique 05-05-2022

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind de stofzuiger heel fijn, vooral met de aparte parket zuigmond!

Manon 03-05-2022

Goede stofzuiger met superlang snoer

Geschreven voor: Bosch BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk een stofzuiger die én goed stofzuigt én eentje waarbij ik steeds niet van stopcontact hoef te wisselen door het handige lange snoer. Ik ben er blij mee