Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart op Kieskeurig.nl.

9,1

Slegers 04-09-2020

Stiller dan ooit verwacht, wendbaar en krachtig!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Gekocht op basis van combi kracht en lange buis, flexibiliteit en radius. Maakt alles waar.
Lichtgewicht ook nog maar vooral die stilte in combi met kracht is perfect. Hond blijft nu gewoon naast me staan in de kamer terwijl die anders hard wegliep ha ha!!! Ander voordeel is de hulpstukken en gemak waarmee ik om hoekjes kan.
Perfect. Heel tevreden mee.

Pluspunten

• kracht
  • stil
  • wendbaar
  • lange buis
  • radius

Minpunten

• hond wil nu meehelpen en loopt in de weg ;)
  • evt. prijs, maar aanschaf met cashback maakt goed

Edwin S 27-12-2019

Wat een zuigkracht!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

De ProHygiene is een stofzuiger die heel ergonomisch is en erg prettig vast te houden is. Een fantastisch lang snoer. Stil en een enorme zuigkracht. Wat een verschil met mijn huidige Bosch. Tot nu toe zeer positieve ervaring. En nog een enorm voordeel: het toestel is lekker licht dus makkelijk te tillen! na ruim 6 weken: Echt een FANTASTISCHE stofzuiger. De beste in zijn soort. Zo enorm tevreden. Een geweldenaar, zuig echt alles zo makkelijk op, ook in de lastige hoeken en kieren, daar heeft deze Bosch geen moeite mee. Ik heb zelfs de Dyson van mijn buren geleend om te vergelijken. Nou daar doet deze Bosch NIETS voor onder. De hulpstukken zijn praktisch aan de steel te hangen, wel even goed vastzetten anders willen ze er nog wel eens uit vallen. Het ergonomische handvat is ook erg fijn. De telescoopsteel makkelijk te stellen en ook prima in gebruik voor de hele lange mensen. M.I. is Bosch er in geslaagd om een super product neer te zetten voor een heel nette prijs. Hier krijgen de veel duurdere concurrenten echt nog last van. Als ik nu de keuze zou moeten maken tussen een dure Dyson of deze Bosch dan kies ik absoluut voor de Bosch, prijstechnisch veel interessanter en zoals eerder vermeld doet de Bosch niets onder qua zuigkracht! Top product voor een nette prijs.

Pluspunten

• zuigkracht
  • ergonomisch

Minpunten

• stofzak

Fijne stofzuiger met sterke zuigkracht! 09-05-2021

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Sterke zuigkracht en lang snoer. Super tevreden over deze stofzuiger! Erg fijn in gebruik. Dikke aanrader!

Thomas 08-05-2021

Superzuiger!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn in het gebruik, verliest absoluut geen zuigkracht, de kop voor harde vloeren doet het perfect, ondanks de grote hoeveelheid lange haren die we opzuigen doen we nu al een maand met 1 stofzuigerzak, perfecte machine.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Renate 08-05-2021

Zelfdenkende stofzuiger met groot vermogen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Met een ruim huis, enkele trappen en vloeren variërend van parket, laminaat, graniet en zeil tot vaste vloerbedekking, blijkt dit een uitstekende stofzuiger te zijn: hij past zich middels een stand op de voetknop aan aan alle ondergronden èn is voorzien van diverse opzetstukken. Het extra-lange snoer en de grote vulcapaciteit maken het stofzuigen hiermee tot een “tussendoor-klusje”.

Pluspunten

• Automatische zuigkracht aanpassing
  • Vele hulpstukken
  • Extra lang snoer
  • Zeer wendbaar en toch stabiel
  • Hulpstukken met kliksysteem aan buis bevestigd

Minpunten

• Geen “lichtgewicht”

Jet 04-05-2021

Krachtpatser! Maar toch heerlijk licht in gebruik.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Een vriendin van mij heeft deze stofzuiger; zij was super positief. Omdat ikzelf aan het revalideren ben kwam zij regelmatig stofzuigen (en nam ze haar eigen stofzuiger mee omdat ze die van mij niet prettig vond). Vooral het handvat zuigt comfortabel en licht. De stofzuiger heeft een lang snoer en als kers op de taart past hij automatisch zijn zuigvermogen aan, aan de ondergrond. Fantastisch! De kinderen vinden het zelfs leuk om te mogen zuigen ;)

AJCV 28-04-2021

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Ik ben erg tevreden over deze stofzuiger. Zuigkracht is sterk en ook volledig automatisch instelbaar. Vergeleken met mijn oude stofzuiger alleen maar pluspunten. Apparaat is stil, het lange (wat dunne) snoer is prettig werken. De accessoires zijn uitgebreid.
De stofzuiger staat op vier wieltjes dit maakt het geheel stabiel en wendbaar. Stofzuigerzak is groot en de hepa-filter zonder problemen na schoonmaken opnieuw te gebruiken.

Pluspunten

• minder geluid dan oude stofzuiger
  • krachtige motor | grote stofzuigerzak
  • automatische instelling zuigkracht (prettig)
  • wendbaar en stabiel
  • groot bereik (lang snoer)

Minpunten

• iets dunne stroomsnoer
  • aanschafprijs, maar wel waar voor je geld

F. van Zwam 24-04-2021

Degelijke stofzuiger met mooi design

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Eindelijk weer een Bosch gekocht! Na veel goedkopere stofzuigers, toch maar weer wat meer geld uitgegeven aan een Bosch. Gelijk weet ik weer waarom. Deze stofzuiger is degelijk en heeft een mooi design. Dat vind ik niet onbelangrijk, want het staat hier vaak in de woonkamer met 4 kinderen en een hond. De stang is verstelbaar (erg prettig voor lange mensen) en heeft een apart handvat. De accessoires kun je heel handig aan de stang bevestigen. Het snoer is erg lang, zodat ik heel handig een hele verdieping kan doen zonder van stopcontact te moeten wisselen. Na een aantal stofzuigers zonder zak te hebben gehad, geef ik nu echt de voorkeur aan een stofzuiger met zak. Deze zak is ook groot en gaat lang mee. Het vergt ook veel minder schoonmaakwerk dan stofzuigers met zak.

Kim 24-04-2021

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Ik had de serie 6 van een vriend geleend en vond het z’n fijne stofzuiger dat ik deze maar zelf heb gekocht en deze is nog 10x fijner dan de 6

Pluspunten

• Beweegt soepel
  • Fijne hulpstukken

Rene61 21-04-2021

Kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima product. Voldoet volledig aan onze verwachtingen
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Coralie 10-04-2021

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Deze stofzuiger past zelf de nodige zuigkracht aan, daarnaast is de stang in lengte verstelbaar, zodat je rechtop en zonder veel kracht te hoeven zetten kan stofzuiger. Ideaal voor als je bijvoorbeeld rugklachten hebt.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Lange stang
  • Past zuigkracht aan
  • 4 wielen

Zakaay 09-04-2021

Zuigt goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Dit product doet wat het moet doen:
- zuigt goed.
- heeft lange snoer, wat heel handig is.
- maakt niet te veel herrie.
- zak raakt niet snel vol.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lange snoer
  • Geen knop nodig om snoer op te rollen
  • Grote zak
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Slang opbergmethode is gevoelig

BW 07-04-2021

Top stofzuiger met lange snoer

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Fijnste stofzuiger! We hebben een tweede erbij gekocht.
Lange snoer van 15m is top en goede zuigkracht.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zuigkracht
  • Licht gewicht

John 05-04-2021

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

De rust is teruggekeerd in ons huis. Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een zakloze stofzuiger, die mij altijd het idee gaf dat er een Chinook helicopter in ons huis rondvloog, kan mijn echtgenote nu ook stofzuigen als ik in de woonkamer zit. Ik geniet van het zacht zoemende geluid van deze stofzuiger. Volgens mijn vrouw is de prestatie van de stofzuiger ook geweldig. Een fraai uiterlijk en diverse hulpstukken completeren het geheel.

Pluspunten

• Geluidsarm !!!
  • Sterkte, instelbare zuigkracht
  • Fraaie uitvoering

Lisette 23-03-2021

Sterke (regelbare) zuigkracht en 15m snoer!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Geweldige stofzuiger met sterke (regelbare) zuigkracht en diverse opzetstukken. Het 15 meter lange snoer werkt erg prettig: ik kan een lange route in huis stofzuigen zonder een ander stopcontact te hoeven zoeken.

Pluspunten

• Sterke (regelbare) zuigkracht
  • 15m snoer
  • Diverse opzetstukken

Ludo 21-03-2021

Kans op verbeteren

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Ik heb een Bosch product gekocht vanwege verwachte kwaliteit. Voorgaande producten hadden een lange levensduur. Verwachting met deze prijs is dat ik een top product in huis heb gehaald waar niets aan op te merken valt.
- Indien de stofzuiger voorovervalt in vertikale opbergstand is de constructie die de stofzuigerstang gepositioneerd moet houden te zwak en breekt bij eerste voorval gelijk af.
- Stofzuiger is statisch waardoor haren etc tegen de stofzuiger /zuigborstel blijven hangen.

Pluspunten

• Handgreep
  • 4 wieltjes

Minpunten

• Constructie opslag stang/stofzuiger
  • Stofzuiger systeem is statisch.
  • minpunt

Marjon 16-03-2021

Krachtige Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Mooie degelijke en krachtige stofzuiger.
Die ook nog een heel stil is en licht aan voelt.
De stofzuiger rolt makkelijk, en wat erg prettig is is zijn lange actieradius. Daarnaast heeft de steel een prettige greep ook voor lange mensen zeer geschikt.
En hij ziet er ook nog eens stylvol uit. Ben er heel blij mee

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lange snoer
  • Prettige greep vd steel
  • Lichte stofzuiger
  • En stil

Minpunten

• Geen gevonden tot nu toe

Fred Meeuwenoord 13-03-2021

Mooie stofzuiger

Mooie stofzuiger,krachtig.Snelle levering!
Ook handig het 15 m lange snoer.
Geluid is veel minder dan wat ik gewend was.

Pluspunten

• Mooi
  • Krachtig
  • Minder geluid wat ik had
  • Lang snoer

Marit 12-03-2021

Erg blij met nieuwe stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Bosch Serie 8 In'genius BGL8X329 gisteren binnen gekregen en erg blij! Wij wonen aan het strand en hebben een hondje dus veel zand en honderharen maar de stofzuiger zuigt dit moeiteloos op! Je ziet letterlijk op het kleed waar je bent gebleven! Erg fijn!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer

ML Bos 11-03-2021

Sublieme stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

Voldoet aan alle wensen ! Specificaties opgesteld door Bosch in de advertentie beantwoorden aan mijn verwachtingspatroon. Echte aanrader en na vergelijkingsonderzoek dus de juiste keuze gemaakt Chapeau voor Bosch
Doet trouwens zijn naam eer aan Groet ML Bos Mijn ouders Bos-BOSCH
Ook reden om bij jullie te kopen👍

Pluspunten

• Geen minpunten,
  • Lang snoer
  • Effectief in gebruik