De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 105 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8HYG1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Daniella 12-10-2020

Krachtige én superwendbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Ik zou stofzuigen zomaar plezierig gaan vinden. Mijn nieuwe Bosch stofzuiger heeft een enorm bereik, zuigt moeiteloos alles op, óók de kattenharen, en met het bijgeleverde borsteltje maak ik supersnel en eenvoudig ook mijn meubels stof- en haarvrij. Een hobby zal stofzuigen nooit worden, maar met deze stofzuiger voelt het ineens ook niet meer als een vervelende huishoudelijke verplichting. Blij mee!

Pluspunten

• krachtig
  • wendbaar
  • groot bereik

Doortje 12-10-2020

top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

vanwegen de zuigkracht en lengte van snoer, vanmorgen gekocht en we zijn echt tevreden. Wij hebben een groot huis en moeten nu minder omsteken met het snoer.

Bosch BGL8HYG1 10-10-2020

goede zuigkracht, mooi model, extra handvat is prettig

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Deze stofzuiger heeft een goede zuigkracht. Daarnaast is het handvat aangenaam.
Wij zijn zeer tevreden over deze stofzuiger!

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lang snoer
  • prettig handvat
  • ziet er ook mooi uit

Diana 10-10-2020

Fluisterstofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Eindelijk een stofzuiger waar onze viervoeter niet bang van is!
Meteen na de aankoop gebruikt en 100% tevreden!

Pluspunten

• minder lawaai
  • goede zuigkracht
  • handige gebruiksgreep

Audreya 06-10-2020

fijne stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

fijne stille stofzuiger welke automatisch de zuigkracht aanpast. Het lam
nee snoer is ook uitermate handig.

Pluspunten

• lang snoer
  • stil

oudere dame 05-10-2020

grote machine

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

De stofzuiger is groot en redelijk zwaar. voelt kwalitatief goed in gebruik. de stang heeft een soort handvat dat is even wennen en het snoer moet je met de hand trekken en dan rol hij weer op dat was handiger geweest als daar een voetknop voor was geweest. verder is de zuigkracht prima in te stellen van licht naar zwaar. ik heb hem net dus het moet nog uitwijzen of hij in gebruik echt bevalt, het is even wennen.

Pluspunten

• mooi uitgevoerd
  • goede zuigkracht

Minpunten

• snoer niet in te rollen met knop
  • zwaar apparaat

Chris 04-10-2020

Goede stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Precies wat je verwacht van een stofzuiger: Compact, stevig, goed snoer en stille werking. Tijdens het gebruik is het ook makkelijk werken.

Pluspunten

• Lengte snoer
  • Stilte

Fam Bol 02-10-2020

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Wij zijn zeer tevreden met deze bosch stofzuiger!
Echt een aanrader!
Goede zuigkracht en wij hebben gekozen voor een extra lange snoer echt super.

Bosch stofzuiger BGL8HYG1 01-10-2020

Geweldige zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Deze stofzuiger is gewoon een topper, die doet wat ie moet doen. Krachtige zuiger, licht in gewicht en zeer handelbaar met super lange slang.

Suus 30-09-2020

UltraAllergie Filter

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Deze stofzuiger hebben wij gekocht om mjin allergie te verminderen. De stofzuiger heeft een zeer sterke zuigkracht en het snoer van 15 meter is zeker een groot pluspunt.

Pluspunten

• Wasbaar UltraAllergie Filter
  • lang snoer van 15 meter
  • zeer sterke zuigkracht

Hetty Zwiers 28-09-2020

Stofzuiger zier er glossy uit.

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Top stofzuiger. Door lichamelijke klachten is zuiden lastig, maar na mijn vorige, dure! stofzuiger is deze super.Lange snoer, ideale zuigmond voor harde vloeren, die ook nog eens perfect werkt op het vloerkleed.

Pluspunten

• lange snoer
  • Werkt op harde en zachte ondergrond
  • wendbaar

Minpunten

• Ophangrekje slang te slap

Igor Jonker 27-09-2020

Optimale combi zuigkracht en filtering

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Al de derde achtereenvolgende Boschstofzuiger en deze is nog weer beter dan de vorige. Optimale combi van zuigkracht en filtering van stof en vieze lucht. Qua adviesprijs de goedkoopste van de 8-serie, qua prestaties de beste.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geurloze uitblaaslucht
  • Prijs-kwaliteit

Sjon 25-09-2020

Wendbaar, 15 mtr snoer, 2 soorten borstels

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Geruisloos, zuigkracht, wendbaar. 15 meter snoer zorgt voor gemak. Mooie vorm. Twee borstels voor houten vloer en tapijt

Pluspunten

• Wendbaar
  • 15 mtr snoer

Kees 21-09-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Heb dit product gekozen omdat Bosch een betrouwbaar merk is en een hele goede stofzuiger is met lange snoer

Pluspunten

• Lange snoer
  • Maakt niet veel geluid

Tamara 20-09-2020

Hele fijn stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Stofzuigen is een feestje geworden. Extra lang snoer, volgt je overal naatoe, en is super licht en erg stil. Je kunt gewoon nog met elkaar praten als je aan het stofzuigen bent. Past zelf de zuigkracht aan, als je bv tijdens het stofzuigen van de pvc vloer je vloerkleed gaat stofzuigen. Echt eeen aanrader.

Pluspunten

• Extra lang snoer
  • super wenkbaar
  • vrij stil
  • erg licht
  • past automatich de zuigkracht aan

Nathalie 18-09-2020

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Ik ben heel blij met mijn nieuwe stofzuiger!! Mijn oude stofzuiger maakte te veel geluid. Ik kan met mijn nieuwe stofzuiger op elke plek stofzuigen!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Kan overal langs
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Antoinette 15-09-2020

Super stofzuiger??

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Deze stofzuiger is aan iedereen aan te raden. Door de meerdere mondstukken geschikt voor het hele huis. Super stil in geluid. Ondanks dat die wat groter is heel wendbaar. Wij hebben laminaat en vloerkleden en vloerbedekking maar op alle oppervlakken gaat die door de automatische zuigkracht verdeling moeiteloos over van het 1 naar het ander. Nu ook nog eens een teruggeef actie van 30 euro die keurig binnen twee dagen is geregeld dus voor deze prijs zo stofzuiger ik ga voortaan zingend door het huis.

Pluspunten

• Wendbaar, stil , prima zuigkracht
  • Ook voor kattenharen top apparaat

Minpunten

• Niet
  • Niet

Sandra 13-09-2020

Goede zuigkracht en fantastisch groot bereik.

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Ik heb gekozen voor het grote bereik kan de hele beneden verdieping er mee doen en hij heeft een krachtige zuigkracht. Erg blij mee is mijn 2de al.

Pluspunten

• Groot bereik.
  • Krachtige zuigkracht

annie 11-09-2020

mooi model ,en krachtige zuigkracht.

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Heel leuk en mooi model ,hij heeft een krachtige zuigkracht,en hij heeft een vrij stille motor ,en,ik zal hem aan iedereen aanbevelen.

Tomba 10-09-2020

Super mooi maar krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Deze stofzuiger speciaal aangeschaft vanwege huisdieren en allergie. Na veel onderzoeken om de juiste stofzuiger te kunnen krijgen bij deze uitgekomen. Meeste zijn voor alleen huisdieren of alleen allergie. Deze beide. Stofzuiger ontvangen en eerste blik, prachtig ding. Is dat voor mij niet belangrijk maar de vrouw was er gelijk gecharmeerd door! ;-) Super pluspunt, naast de bovengenoemde punten is het enorm lange snoer. Wij kunnen nu makkelijk met het wandcontact op de eerste verdieping, de zolder en de gehele benedenverdieping zuigen. Ideaal. Niet elke keer weer trap op en af om maar stekker te veranderen. Hij is zeer wendbaar, gewicht is prima. Dus met stofzuiger in de hand de trap af, al zuigend is goed te doen. Verder is filter wasbaar, ook een pluspunt en niet elke keer weer een nieuwe nodig. Enige punt waar wij aan moeten wennen is het handvat, zit een soort van hangreep aan de vinden wij, tot nu toe, niet echt prettig. Zal een kwestie van gewenning zijn? Verder degelijk apparaat wat hopelijk lang mee gaat. Op motor zit 10 jaar garantie. Belangrijkste ..... wij merken nu al een verschil met onze oudere stofzuiger, deze nieuwe is veel efficiënter en zuigt 10x beter. uiteraard is zuigkracht regelbaar. Ideaal!

Pluspunten

• Zeer lang snoer
  • Wasbaar filter
  • Zeer wendbaar
  • Zuigt uitermate goed

Minpunten

• Handgreep is erg wennen

Merijn 06-09-2020

Goede zuigkracht met een fenomenale actieradius

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Dit is de beste stofzuiger die ik ook heb gehad. Door de lange snoer hoef ik nooit van stopcontact te wisselen tijdens het stofzuigen en daarom ben ik zo klaar. Het is fijn dat deze stofzuiger zo lekker hard zuigt want al het stof is meteen weg. Ook zijn er verschillende standen voor verschillende ondergronden.
Er worden verschillende accessoires bijgeleverd zo dat ik op ieder plekje in huis al het stof opzuigen. Een mooi schoon en stofvrij huis is het resultaat.

Pluspunten

• design
  • actieradius
  • zuigkracht

Dina 04-09-2020

Mooie en wendbare stofzuiger met meerdere pluspunten

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Oké, mijn vertrouwde Miele hield er ineens mee op! :( Met een (zuig)kracht van 1800 Watt, was het even schrikken tijdens mijn zoektocht. Ik wou niet al teveel geld besteden, maar wel een degelijke stofzuiger.

Deze heb ik gevonden in de Bosch BGL8HYG1. Naast het feit dat hij er prachtig uit ziet (tja het ook wil tegenwoordig ook wat) is hij zeer wendbaar, licht (fijn om zonder al te veel gedoe de stofzuiger ook gewoon de trap op te nemen), heeft deze een enorm lang snoer (waardoor ik niet tikkertje blijf spelen met alle stopcontacten in huis).

Met zijn 890 Watt vermogen valt hij mij niets tegen! Met gemak wordt alles netjes opgezogen. De extra opzetstukken zijn ook een genot, mijn plinten zijn ook blij :) En super handig dat je deze gewoon op de stang kunt klikken zodat je ze altijd bij de hand hebt. Oké het was eventjes wennen, want de hulpstukken vlogen er ook wel eens af, even wennen dus.

En wat heerlijk dat je gewoon kunt bellen terwijl je aan het zuigen bent :) Dat de slang direct uit de stofzuiger komt vond ik een min-punt. Dat had mijn miele ook waardoor er vaak een 'knik' in de slang kwam. Nu ruim een week verder heb ik dit nog niet ervaren met mijn Bosch. Weer een mee valler.

Kan ik nog een minpunt vinden? Ja... nouja... wat wel eens wil gebeuren is dat ik tijdens het stofzuiger het snoer 'automatisch' oprolt. Maar als dat alles is, dan kan ik daar wel mee leven.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Stil
  • Hulpstukken

Minpunten

• Gevoeligheid snoer (tijdens stofzuigen)

Ray 29-08-2020

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Ik hebt het gekocht voor de kwaliteit en de duurzaamheid van het product, en de zuigkracht
van mij mag het een score van 9 hebben

Judith 28-08-2020

Voor de 2e keer een Bosch met 15 meter snoer

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Zo'n 12 jaar geleden heb ik voor het eerst de Bosch stofzuiger met extra lange snoer gekocht. Wat een uitkomst, met die lange snoer hoeft de stekker maar in 1 stopcontact en daarmee kom ik in de hele benedenverdieping. Hij doet het nog steeds prima, maar mijn kleine stofzuiger boven is kapot gegaan en nu gaat de 'oude' Bosch naar de slaapkamers en de nieuwe beneden. Verder zijn de handige opzetborstels heel fijn en is hij handig wendbaar.

Pluspunten

• lange snoer
  • wendbaar

Minpunten

• kleine stofzak

Marleen 26-08-2020

Extra lange kabel van 15 meter

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1

Deze Bosch stofzuiger is erg prettig in gebruik, o.a. door de lange kabel, kan ik mijn appartement in een keer stofzuigen. Hij past zich prima aan aan verschillende vloeren.

Pluspunten

• Lange kabel
  • 2 verschillende zuigvoeten