Bosch BGL8HYG1 wit - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
algemeen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8HYG1 wit op Kieskeurig.nl.

Edwin Schroten 17-01-2020

Bosch ProHygiene BGL8HYG1

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

De ProHygiene is een stofzuiger die heel ergonomisch is en erg prettig vast te houden is. Een fantastisch lang snoer. Stil en een enorme zuigkracht. Wat een verschil met mijn huidige Bosch. Tot nu toe zeer positieve ervaring. En nog een enorm voordeel: het toestel is lekker licht dus makkelijk te tillen! na ruim 6 weken: Echt een FANTASTISCHE stofzuiger. De beste in zijn soort. Zo enorm tevreden. Een geweldenaar, zuig echt alles zo makkelijk op, ook in de lastige hoeken en kieren, daar heeft deze Bosch geen moeite mee. Ik heb zelfs de Dyson van mijn buren geleend om te vergelijken. Nou daar doet deze Bosch NIETS voor onder. De hulpstukken zijn praktisch aan de steel te hangen, wel even goed vastzetten anders willen ze er nog wel eens uit vallen. Het ergonomische handvat is ook erg fijn. De telescoopsteel makkelijk te stellen en ook prima in gebruik voor de hele lange mensen. M.I. is Bosch er in geslaagd om een super product neer te zetten voor een heel nette prijs. Hier krijgen de veel duurdere concurrenten echt nog last van. Als ik nu de keuze zou moeten maken tussen een dure Dyson of deze Bosch dan kies ik absoluut voor de Bosch, prijstechnisch veel interessanter en zoals eerder vermeld doet de Bosch niets onder qua zuigkracht! Top product voor een nette prijs.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht gewicht
  • Extreem lang snoer
  • weinig lawaai

Minpunten

• met stofzak

Paul 18-05-2020

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Zeer goede zuigkracht, traploos regelbaar. 18 meter Snoer ideaal.
Licht in gebruik en zeer wendbaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Janny 04-05-2020

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Ik heb m nog niet lang maar bevalt me vooralsnog prina. Ziet er ook heel mooi uit! Hij heeft een ontzettend lang snoer, heel fijn [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Linda 25-03-2020

Fijne stofzuiger wendbaar en praktisch

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Lichtgewicht, wendbaar, redelijk stil, lang snoer, fijne stang met handvat en in hoogte verstelbaar [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Angieonline 19-01-2020

handige luchtgewicht

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

handige lichtgewicht stofzuiger met extra lange steel en lang snoer en variabele zuigkracht. hij volgt soepel en het snoer rolt snel op

Pluspunten

• lang snoer
  • lange stand

Minpunten

• lastig stofzuigen op losse kleden

Mippie77 27-12-2019

Superfijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Een aantal weken gebruik ik nu deze stofzuiger en hij is heel makkelijk in het gebruik. Er zit een handig handvat aan, waarmee hij goed te sturen is. Hij heeft een heel lang snoer, dus eindelijk hoef ik niet meer te switchen tussen stopcontacten. Daarnaast maakt hij niet veel herrie en toch een goede zuigkracht. Met een allergische zoon in huis een ideale stofzuiger. Hij lijkt nu minder last te hebben, maar het is nog te vroeg om daar iets over te zeggen... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mippie77 27-12-2019

Super handige stofzuiger

Copke 27-12-2019

Vergelijk met mijn huidige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Plus: Lichtgewicht. Lengte kabel (met het verste stopcontact kom ik makkelijk tot aan andere kant bijkeuken). Oprolsysteem functioneert goed. Met de harde vloerborstel kom je overal bij. Geen nare geurtjes tot nu toe. Min: Wisselen van de opzetstukken gaat zeer lastig. Lengte steel mocht net iets langer zijn voor mij. Het klikgedeelte met de 2 mondstukken zit in de weg, bij het stofzuigen onder het bed bleef deze achter mijn bedrand haken en viel eraf. Jammer dat er niet een losse stofzak bij zit, zodat je ook kunt uitproberen of deze handeling makkelijk gaat.

Ben66 24-12-2019

De Beste

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Ik heb in mijn 40 jarig huwelijk nog nooit zo’n fijne en makkelijke stofzuiger gehad dan deze Bosch. Ik heb nu ook geen rugklachten meer met deze stofzuiger. Het is voor mij dan ook een echte AANRADER

Pluspunten

• Handgreep
  • Lange steel
  • Vrijwel geruisloos
  • Geschikt voor alle vloeren

Minpunten

• De handleiding zou iets makkelijker kunnen

Carlafenna 19-12-2019

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Super fijne stofzuiger, krachtige motor en toch licht. Lang snoer en 4 wielen.super apparaat. Zou hem zeker kopen, en aanbevelen bij andere mensen. Geen negatief eigenschap gevonden.

Pluspunten

• Lang snoer
  • 4 Wiele

Helma 19-12-2019

Fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Mooie stofzuiger, ziet er gelikt uit. Nu enkele malen gebruikt en ben blij met het resultaat. Het handvat aan de steel is heel prettig in gebruik evenals de hoogte-instelling. Mijn man is een stuk langer en zo kan hij hem ook makkelijk gebruiken. Ook hij is zeer tevreden met deze stofzuiger... stil en prima zuigkracht. Wat ook heel prettig is dat de zuigmond aan de steel zo gedraaid kan worden dat je heel makkelijk onder het bed e.d. kan stofzuigen. Wat betreft de hygiene... daar kan ik nog geen goed oordeel over geven. Wat wel opvalt, hij blaast geen vieze lucht uit. Kortom.. helemaal tevreden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Verstelbare steel met handvat

Minpunten

• Toebehoren niet op te bergen in het apparaat zelf

MJAS 14-12-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

We hebben deze stofzuiger mogen testen en willen hem direct aanschaffen. Hij lijkt in eerste instantie zwaar, maar is juist heel licht en wendbaar in gebruik. Hij heeft een gigantisch lang snoer, waardoor je werkelijk overal bij kunt. Met de handige kop kunnen we zelfs onder onze (zeer lage) bank stofzuigen. Hij is verstelbaar in zuigkracht en maakt weinig geluid. We zijn heel tevreden. Echt een must!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Instelbare zuigkracht
  • Weinig volume
  • Zeer wendbaar en licht

Nathalie Jacobs 14-12-2019

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Hele fijne stofzuiger, makkelijk in elkaar te zetten, lange snoer wat heel fijn is, rolt soepel, en veel hulpstukken. De stofzuiger zuigt goed en krachtig, dat is stapsgewijs regelbaar, ook de diverse hulpstukken zijn handig, er zit een opzetstuk bij waar je de 2 kleinere zuigmonden aan kunt bevestigen, echter valt de onderste er steeds af, dat is niet fijn.
Ik vind het design van de stofzuiger erg mooi, een frisse uitstraling.
Lengte van de steel is verstelbaar, ook zeker geschikt voor lange mensen.
Kortom een fijne stofzuiger, ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Weinig herrie

Minpunten

• Afvallen van de hulpstukken aan de steel

Nathdemi 14-12-2019

Mooie wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Op zich fijne stofzuiger, lange snoer wat heel fijn is, en veel hulpstukken. De stofzuiger zuigt goed en krachtig, dat is stapsgewijs regelbaar, ook de diverse hulpstukken zijn handig, er zit een opzetstuk bij waar je de 2 kleinere zuigmonden aan kunt bevestigen, echter valt de onderste er steeds af, dat is niet fijn.
Ik vind het design van de stofzuiger erg mooi, een frisse uitstraling.
Lengte van de steel is verstelbaar, ook zeker geschikt voor lange mensen.
Kortom een fijne stofzuiger, ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zuigt krachtig
  • Weinig herrie

Minpunten

• Hulpstukken vallen van de bevestiging af

Aline 13-12-2019

Lang snoer, stabiele ligging

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

De stofzuiger is prettig in gebruik, het handvat bovenop de slang maakt dat hij er makkelijk vast te houden is. Het lange snoer is een groot pluspunt. De 4 wieltjes zorgen voor een stabiele ligging en wendbaarheid. Daarnaast beschikt de stofzuiger over een zeer krachtige zuigkracht en voldoende accessoires. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Kantelt niet
  • Handvat op slang

Natasja 13-12-2019

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Mooie stofzuiger qua uiterlijk. Ik moest even goed kijken hoe ik hem in elkaar moest zetten, maar dat was uiteindelijk ook een koud kunstje. Ik vind het heel erg handig dat de extra stukken aan de stang zitten. Je wisselt dan heel gemakkelijk van hulpstuk. Het snoer loopt soepel en ook de stofzuiger gaat soepel met je mee. De zuigkracht is ook prima. Fijne stofzuiger.

Chantalle 13-12-2019

Hippe en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Ik was direct gecharmeerd van de frisse, witte stofzuiger met de blauwgroene details. Het in elkaar zetten is makkelijk te doen. Het klikt degelijk in elkaar. Er zitten volop hulpstukken bij. Eindelijk een stofzuiger met een lang snoer van 15 meter!!! Dit is echt ideaal! De stofzuiger is zeer wendbaar en de zuigkracht is goed. De stozuiger gebruikt zakken, op de hoogste stand wordt er echt vacuüm gezogen. Het handvat is fijn om vast te houden tijdens het stofzuigen. Ik ben onder de indruk. Praktisch is dat de Bosch stofzuiger rechtop kan staan, erg handig bij het wegzetten. De stofzuiger is wendbaar en rolt gemakkelijk achter me aan. Wanneer ik wat langer aan t stofzuigen ben, voel ik wel een beetje kramp in mijn pols van het vasthouden van het handvat. Het voelt niet helemaal niet natuurlijk. De voet is zwaar uitgerust. Omdat deze wat hoger is past deze niet onder alle kasten. Gelukkig zit er nog een andere borstel bij.

Pluspunten

• 15 meter lang snoer
  • mooi uiterlijk
  • flinke zuigkracht

Minpunten

• handvat, geeft pijn in pols bij lang gebruik

Helma 12-12-2019

Fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Prachtig om te zien... zuigt heel prettig, ook onder bed en kast. Met het extra lange snoer kan ik bijna het hele appartement door. Stang met handvat is erg prettig, dit scheelt rugklachten. Jammer dat de extra toebehoren niet in het apparaat zelf zitten, maar dat is dan ook het enige minpuntje. Zeer tevreden gebruiker. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LeoTR 12-12-2019

Mooi design en hele fijne en goede werking

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Mijn eerste gedachte was, die ziet er mooi uit! En hij werkt ook nog eens heel fijn. Er zitten veel extra opzet stukken bij, er het is heel fijn dat de steel lang is, geen zere rug na het stofzuigen. Het geluid is wat je van een normale stofzuiger mag verwachten. Bij nader inzien vind ik het geluid van de stofzuiger echt heel goed. Het is niet luid of storend. De stofzuiger heeft goede zuigkracht en is erg wendbaar en licht. Ik zou zeker overwegen om deze stofzuiger aan te schaffen.

Pluspunten

• mooi design
  • licht in gebruik
  • lang snoer
  • lange steel

Minpunten

• niet snoerloos

H. Bovenschen 12-12-2019

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Mooie stofzuiger, ziet er gelikt uit. Nu enkele malen gebruikt en ben blij met het resultaat. Het handvat aan de steel is heel prettig in gebruik evenals de hoogte-instelling. Mijn man is een stuk langer en zo kan hij hem ook makkelijk gebruiken. Ik moet nog even wennen aan de instelling van de zuigkracht... mijn kleedjes zitten soms muurvast. Wat ook heel prettig is dat de zuigmond aan de steel zo gedraaid kan worden dat je heel makkelijk onder het bed e.d. kan stofzuigen. Wat betreft de hygiene... daar kan ik nog geen goed oordeel over geven. Wat wel opvalt, hij blaast geen vieze lucht uit. Kortom.. helemaal tevreden.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Handvat / verstelbare stang
  • Makkelijk onder kast / bed