De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 102 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8HYG1 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

CindyW 02-08-2022

Niet heel erg tevreden

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Op zich een prima stofzuiger, echter brak bij eerste gebruik het gleufje af om de stang in de houder te zetten in rechtopstaande positie. Is ook niet te repareren. Nu dus zeer onhandig te dragen op de trap. En hij rijdt echt voor geen meter op tapijt. De zuigkracht is goed.

KarinB 24-07-2022

Uitstekende koop

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Licht, wendbaar, lang snoer en zuigt perfect.

Mike 19-07-2022

Super stille zuigkracht met strak uiterlijk

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Ligt goed in de hand, zuigt als een malle en ziet er mooi uit. Lekker lang snoer voor een groot bereik, zonder van stopcontact te hoeven wisselen, top stofzuiger!!

Marrette. 27-06-2022

Zuigt erg goed, niet te zwaar in gebruik.

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb copd en kan zelf de stofzuiger hanteren. Erg fijn.

Hanneke 24-05-2022

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne stofzuiger is dit! De parket borstel zuigt goed, het handvat is fijn en het kunnen regelen van de sterkte ook. Het lange snoer is geweldig handig. Het wasbare HEPA filter vind ik ook een uitkomst. Kortom een aanrader.

A.J.B. 23-05-2022

sterke krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goede stofzuiger met goede zuigkracht en lange stang

Stofzuiger met zak. 13-05-2022

Super

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super goede, krachtige en fijne stofzuiger.
Fijn lang snoer en stang goed in hoogte verstelbaar.
Super blij mee.

S.Roerink 09-05-2022

Prima stofszuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stille stofzuiger met groot bedieningsgemak. Lange steel, zodat je je rug ontlast. Lang snoer, zodat je fijn aan het werk bent zonder steeds om te moeten pluggen. Het handvat op de steel is gemakkelijk, maar zorgt er ook voor dat je op sommige hoeken slecht toegang hebt. De stofzuiger is niet te zwaar en volgt je makkelijk. Het deksel om het hepa filter schoon te maken, mocht wel iets verder openklappen zodat je er beter bij kan. Al met al zijn we blij met deze stofzuiger. Na jaren een stofzakloze stofzuiger te hebben gebruikt zijn we weer bij een stofzuiger met stofzak. Goede zuigprestaties, ondanks dat de stofzuigers geen 2000watt motor meer mag hebben.

Peter 05-05-2022

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger bevalt prima. Heeft voldoende zuigkracht. Handig lang snoer.
De zuigbuis voelt wat fragiel. Het houdertje met de accessoires die je op de buis moet klemmen is onhandig.

Mirjam Slotman 30-04-2022

Een echte aanrader

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Bosch 8 serie stofzuiger is werkelijk fantastisch.

Het snoer is 15 meter lang, erg handig met de trap stofzuigen!
De regelbare zuigkracht erg fijn bij gladden vloeren en of kleden, handige bediening.
Makkelijk weg te zetten en zeer handig dat je de overige onderdelen mee kan dragen aan de zuigstang, vallen er niet af en zonder hinder kan je heerlijk aan het werk.
Ik ben kritisch met huishoudelijke apparaten maar ik raadt u deze echt aan. Ik ben erg erg blij mee

Pluspunten

• Langsnoer
  • extra zuigmonden
  • zeer makkelijk weg te zetten

a**n@g**l.com 26-04-2022

Bevalt goed, zou hem zeer aanraden

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Krachtige stofzuiger met lange stang en lange snoer.
Dat is ideaal voor lange mensen.
Zuigt zeer goed.

Pluspunten

• Langestang
  • Lange snoer

deniakruijff46@gmail.com 25-04-2022

Een nieuwe keuze: Een Bosch stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Omdat ik bijna gedurende mijn huwelijksleven met dezelfde stofzuiger (langer dan 30 jaar) Nilfisk (een klein "tonnetje") heb gedaan was het niet moeilijk om weer een Nilfisk te kiezen in november 2020!
Helaas na gebruik gedurende 1 jaar en 9 maanden (1 keer per week zuigen) vonden wij de stofzuiger van Nilfisk (met stofzuigerzak) te zwaar in gewicht en heb ik na veel beter vergelijk met de Nilfisk gekozen voor de Bosch stofzuiger BGL8HYG1. die een goede zuigkracht, grotere ruimte voor de stofzuigerzak heeft , 4 zwenkwielen, en nog veel meer gunstiger factoren, heeft !

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • extra handvat aan stand, nog beter recht op staan

Minpunten

• zijn er nog niet.

g**k@h**e.nl 24-04-2022

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Het een super stofzuiger zeker de lengte van de snoer.
de hand vat er aan is ook geweldig.
Alleen die 30euro cashback is een heel gedoe is overig niet gelukt.
Voor de jonger is het makkelijk maar op leeftijd is moeilijk jammer.

Pluspunten

• 15 meter snoer
  • uitstraling

Minpunten

• hulp stukken niet in de stofzuiger zitten

Bosch stofzuiger 21-04-2022

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een super stofzuiger, heeft meer zuigkracht dan ik dacht, ook goed voor dierenharen er zitten ook genoeg accessoires bij, ik vind het een goede stofzuiger.

Storm 20-04-2022

Aanrader!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Superfijne stofzuiger. Ik had hiervoor ook zo’n stofzuiger en erg tevreden over. Met 3 verharende huisdieren maakt het apparaat overuren maar doet het super! Ik raad deze stofzuiger iedereen aan.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lange snoer
  • Gaat lang mee
  • Rolt fijn mee

Minpunten

• Geen kunnen bedenken

J**s@g**l.com 19-04-2022

Een topmodel met veel power en weinig geluid

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Het voldoet aan onze eisen: te weten een zuiger voor gladde vloeren en en vloerbedekking. De automatische zuigkrachtregeling werkt uitstekend. Tevens heeft de zuiger een kleurrijk en strak design en een zacht geluid met meer dan voldoebde power.
Kortom: een superproduct waar we zeer blij mee zijn en dat ruimschoots voldoet aan onze verwachtingen.

Pluspunten

• Automatische zuigkrachtregeling
  • Gering geluid en veel vermogen

Minpunten

• Iets te zwaar voor oudere mensen

Robbert 17-04-2022

minder

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hiervoor had ik de bosch freee deze had een ander soort slang en was veel prettiger ook het ronde borsteltje als hulpstuk vond ik prettiger werken daarnaast zuigt dit type zich te snel vast wat voor mij best irritant is omdat je hem dan steeds moet los trekken.
Dus al met al was het vorige type voor mij prettiger.

Ernst 15-04-2022

Echte topper deze stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Prachtig apparaat om te zien, de automatische aanpassing van zuigkracht vind ik erg prettig. Het grote bereik van de stofzuiger is echt ideaal voor mijn huis!

Pluspunten

• Bereik
  • Automatische aanpassing zuigkracht
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Geen opbergvak voor kleine hulpstukken

Kaatje 07-04-2022

Absolute aanrader!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Ontzettend fijne stofzuiger! Ik ben zo enthousiast dat ik hem direct vrienden heb aangeraden. De stofzuiger heeft een flinke zuigkracht en een super lang snoer! Als ik hem op halve kracht zet is dat al meer dan voldoende. Ook de kopstukken zijn super handig.
Met een gezin met kinderen is dagelijks stofzuigen belangrijk. Met deze stofzuiger is het weer leuk om te doen en ben je zo klaar!

Pluspunten

• Flinke zuigkracht
  • Makkelijk in hoekjes
  • Veel koppelstukken
  • Lang snoer
  • Rolt snel achter je aan 😃

Minpunten

• Tip voor volgende serie: stootbumpers

l**e@k**e.nl 06-04-2022

Wel stof geen haren

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

reviews worden kort na aankoop gevraagd. Na langer gebruik:
Het is een fijne stille stofzuiger die één groot nadeel heeft: Hij zuigt geen haren van de vloerbedekking op maar maakt er popjes van die blijven liggen.

Pluspunten

• stil
  • zuigt meestal goed

Minpunten

• zuigt geen haren van vloerbedekking