Bosch BGL8HYG1 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 67 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8HYG1 wit op Kieskeurig.nl.

9,1

Tevreden klant 13-08-2020

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Wij hebben een nieuwe stofzuiger gekocht en onze keuze viel op een handzame Bosch Serie 8 10 jaar garantie voor een lage prijs. Geweldige gemakkelijke instelbare bediening. Je hoort hem bijna niet. Filter zorgt voor frisse lucht, dus geen nare lucht in de kamer. Het oog wil ook wat, hij heeft een geweldig modern uiterlijk.

Pluspunten

• Mooi handvat
  • Lichtgewicht
  • Supper lang snoer.
  • Grote stofzak

Minpunten

• Geen min puntten

Alie 09-04-2021

Mooie van buiten en een indrukwekkende zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Mooi apparaat van Bosch met perfecte zuigkracht. Ook lekker lang snoer zodat je niet van stopcontact naar stopcontact hoeft te gaan. Ook uitstekende wendbaarheid en deze sloopt ten minste niet de plinten en de deurkozijnen.
We hadden een Bosch en hebben tussendoor een ander merk gehad, nou dat nooit weer, gelukkig nu weer een Bosch in huis.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Wendbaarheid
  • Krachtige motor

Jeannet Nijhof 22-03-2021

Lang snoer

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Bijzonder goede stofzuiger ,zeer geruisloos zuigt als een tirelier ,ziet er prachtig uit ,goede zak,

Pluspunten

• zuigt enorm
  • moderne uitstraling
  • geruisloos
  • goede prijs /kwaliteit verhouding

Top stofzuiger prijs/kwal 17-12-2020

Beste stofzuiger ooit!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze zeer stille, met totaal 15 meter lengte kun je de hele kamer, keuken en hal stofzuigen zonder de stekker eruit te halen, 10 jaar garantie op de koolborstelloze motor, mooi van vormgeving en best wel robust, zuigt perfect alles op het tapijt en parket. Ik heb alle stofzuigers vergeleken, maar deze stofzuiger is echt de beste keus, zeker voor deze prijsklasse. Hij is niet voor niets de stofzuiger van 2020 van het consumentenonderzoek en dus The Winner!!!

Dina 04-09-2020

Mooie en wendbare stofzuiger met meerdere pluspunten

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Oké, mijn vertrouwde Miele hield er ineens mee op! :( Met een (zuig)kracht van 1800 Watt, was het even schrikken tijdens mijn zoektocht. Ik wou niet al teveel geld besteden, maar wel een degelijke stofzuiger.

Deze heb ik gevonden in de Bosch BGL8HYG1. Naast het feit dat hij er prachtig uit ziet (tja het ook wil tegenwoordig ook wat) is hij zeer wendbaar, licht (fijn om zonder al te veel gedoe de stofzuiger ook gewoon de trap op te nemen), heeft deze een enorm lang snoer (waardoor ik niet tikkertje blijf spelen met alle stopcontacten in huis).

Met zijn 890 Watt vermogen valt hij mij niets tegen! Met gemak wordt alles netjes opgezogen. De extra opzetstukken zijn ook een genot, mijn plinten zijn ook blij :) En super handig dat je deze gewoon op de stang kunt klikken zodat je ze altijd bij de hand hebt. Oké het was eventjes wennen, want de hulpstukken vlogen er ook wel eens af, even wennen dus.

En wat heerlijk dat je gewoon kunt bellen terwijl je aan het zuigen bent :) Dat de slang direct uit de stofzuiger komt vond ik een min-punt. Dat had mijn miele ook waardoor er vaak een 'knik' in de slang kwam. Nu ruim een week verder heb ik dit nog niet ervaren met mijn Bosch. Weer een mee valler.

Kan ik nog een minpunt vinden? Ja... nouja... wat wel eens wil gebeuren is dat ik tijdens het stofzuiger het snoer 'automatisch' oprolt. Maar als dat alles is, dan kan ik daar wel mee leven.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Hulpstukken

Minpunten

• Gevoeligheid snoer (tijdens stofzuigen)

Henk 03-09-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige stofzuiger! De vermogenregelaar werkt goed en makkelijk.
Dit produkt is aan te raden.

Anoniem 10-06-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger met super lang snoer. Dat werkt heel handig.

JM 23-05-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Deze stofzuiger hebben we gekozen om de lange snoerlengte en kracht. En die punten voldoen zeker aan de verwachting. Ook is het handvat aan de stang er prettig, makkelijk vasthouden en bewegingen maken door de ruimte. Dat laatste komt ook door de goede wieltjes. De stofzuiger is vrij groot en zwaar, maar door de wieltjes gaat het rijden soepel en de stofzuiger valt niet snel om. Design is mooi (wit met zwart en een paar blauwe details). Eigenlijk geen nadeel te bedenken, top stofzuiger!

Pluspunten

• Lange snoerlengte
  • Krachtig

Florien 29-04-2021

Fijne stofzuiger met veel kracht

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Een fijne stofzuiger met veel zuigkracht, een super lang snoer waar je veel kanten mee op kan. En heel wendbaar!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Veel mondstukken
  • Zuigt echt alles goed op
  • Op het vloerkleed echt super!

Minpunten

• Hij is vrij groot.

Ilse 10-04-2021

Goede zuigkracht en lekker in de hand!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Fijne stofzuiger. Er zit een handvat aan, wat prettig is. Ook fijn dat de zuigkracht goed is. Stofzuiger is wendbaar en voorzien van lang snoer.
Wel wat prijzig, maar zeker blij er mee.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Handvat
  • Wendbaar

Minpunten

• Wat zwaar
  • Niet zo stil als beweerd

Marion 10-04-2021

Mooie fijne Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Hele fijne stofzuiger! Rolt heel goed over de vloer en de lengte van de snoer is echt top!
Handvat is ook ideaal. Echt een aanrader!!

Pluspunten

• Lange snoer
  • Handvat
  • Goede zuigkracht

Blij met Bosch 08-04-2021

Uitstekende apparaten

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Na 15 jaar intensief gebruik weer een bosch stofzuiger gekocht. Wij zijn hele blije Bosch gebruikers. Niet alleen wasmachine en droger, maar alle apparatuur in nieuwe keuken is van Bosch. Wil nooit meer anders. Goede kwaliteit en perfecte service. Ook de prijs is goed.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Prachtig design

E. J. 29-03-2021

Fantastische zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Bij het pakken van de stofzuiger voel je de degelijkheid gelijk.
Wat een super apparaat.
Extreem goede zuigkracht zeer lang snoer en ook voor de langere mens perfect.

Al met al eens een Bosch altijd een Bosch.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerlengte
  • 4 wieletjes
  • Geschikt voor langere mensen

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

capolucchi 27-03-2021

klasse stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

De Bosch BGL8 is onze beste stofzuiger tot nu toe. Na diverse zakloze modellen hebben we bewust gekozen voor een apparaat met een stofzak: veel stiller en ook schoner. Wat ons verder bevalt is het lange snoer, de doordachte en degelijke constructie, de grote hoeveelheid accessoires en zeker ook de styling! We hebben een witte en die ziet er voor een stofzuiger chique uit.

Pluspunten

• design
  • bouwkwaliteit
  • zuigkwaliteit
  • stil

Wilma 26-03-2021

Perfecte machine

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat de vorige door water niet meer kon worden gebruikt, toch weer deze gekocht. Heel goede stofzuiger, geluidloos en lang snoer. Zuigt uitstekend.

Ram Leeuw 24-03-2021

Fantastische stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Gewoon een top stofzuiger. Sterke zuigkracht, wendbaar, rolt makkelijk mee, lange kabel die ook erg makkelijk weer oprolt, de borstels doen het prima op zowel de houten vloer als op vloerbedekking. En hij ziet er fraai uit.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer
  • Zuigt super

Hans Kool 21-03-2021

Bosch BGL8HYG1 wit stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Veel goede recensies gelezen en ook goed voor verwijderen haren van de hond. Stil mooie stofzuiger en voldoet volledig aan verwachtingen

Rena 21-03-2021

Fijne stofzuiger, lang snoer, goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Voldoet aan de verwachting, goede zuigkracht. Gaat makkelijk mee, zeer lang snoer. Kan door heel de kamer.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoer

Simone 17-03-2021

Wat een top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze eerste Stofzuiger van Bosch en wat een genot. Krijg er bijna zin in om te gaan stofzuigen. Het apparaat is heel wendbaar, heeft een flinke zuigkracht en een heel lang snoer. Zeker voor de bank (waar de kat vaak op zit) is het meubelopzetstuk erg handig.

Linda 16-03-2021

Super goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Deze stofzuiger ziet er niet alleen heel mooi uit, hij werkt ook nog fantastisch. Hij is stil, goed wendbaar en de zuigkracht is boven verwachting.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • goede zuigkracht
  • stil