• Best Reviewed 3 keer mrt 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de staafmixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ine 28-03-2024

Degelijk apparaat

Geschreven voor: staafmixer

Degelijk apparaat met meerdere mogelijkheden. De verschillende onderdelen zijn makkelijk los te klikken en daardoor ook goed schoon te maken. Er wordt een handig hakmolentje bijgeleverd. De garde is wat mij betreft overbodig want daarvoor grijp ik toch sneller naar de mixer

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • onderdelen makkelijk te bevestigen
  • scherpe messen

Yudy 19-03-2024
  • Product gekregen

Best staafmixer

Geschreven voor: staafmixer

Great product. I had an accident before with other blender ( all the food splashed in the kitchen) but this works perfectly. Blades are made from stainless steel and it has a cover on them that prevents food from splashing. It has a high potency compared to other blenders and its super easy to clean. I recommend it with closed eyes. Tefal for me, means warranted quality.

Pluspunten

• Easy to clean
  • Covered blades (no splash)
  • Dishwasher safe
  • Different speeds

t*******@i********* 12-03-2024
Geschreven voor: staafmixer

Super product. Alles sluit goed op elkaar en is makkelijk in de bediening. Van goed stevig materiaal en ook nog een sjieke uitstraling. Alles kan in de vaatwasser. De hakmolen loopt een beetje taps toe waardoor tijdens het hakken of fijnmalen het niet alleen onderin blijft hangen maar als een tornado rond gaat in de molen waardoor het alles meegenomen word. Ook fijn dat je de snelheid kan instellen.

Mevr.van Schijndel 25-01-2024

Topper

Geschreven voor: staafmixer

Gisteren gekocht en vandaag een heerlijke smoothie gemaakt. Was supersnel klaar! Makkelijk in gebruik en snel schoon te maken. Ik ben heel erg blij met deze staafmixer, jippie!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • stil
  • snel

Minpunten

• dat ik deze véél eerder had moeten kopen

Bassam 10-01-2024

Mijn ervaring met de Tefal-blender

Geschreven voor: staafmixer

Krachtige en snelle blender. Ik heb er twee van hem gekocht voor mezelf en mijn dochter, ik raad hem aan

l*******@m***** 04-01-2024

Topper van Tefal.

Geschreven voor: staafmixer

Voordat ik deze staafmixer kocht heb ik een goedkopere versie van het huismerk van Blokker gebruikt. Een aardig apparaat, maar daar zaten wat zwakke puntjes aan. De bevindingen met het andere apparaat hebben mij doen besluiten vooral te letten op degelijkheid van de materialen, de verbindingen tussen de losse elementen en het bedieningsgemak. Al die elementen vind ik nu terug in deze staafmixer van Tefal.
Wat mij betreft dus een absolute aanrader.

Pluspunten

• Goede verbindingen van de losse onderdelen
  • Bedieningsgemak
  • Voelt solide aan
  • Degelijkheid gebruikte materialen.

Minpunten

• Gewicht.

t*****@i********* 02-01-2024
Geschreven voor: staafmixer

This is a great machine for cooking at home.Everything you need is included.If you want more detailed features, you can also purchase them.

GA 11-12-2023
Geschreven voor: staafmixer

Perfect apparaat makkelijk in bediening goed schoon te maken voldoet aan de verwachting.

Pluspunten

• Gebruiks vriendelijk
  • Makkelijk schoonmaken

k**1@g**l.com 23-09-2023
Geschreven voor: staafmixer

Al een tijdje in bezit. Het onderdeel waarmee je snijdt en klopt kan niet in de vaatwasser. Doe je dit wel, dan scheurt het gedeelte waarmee je hem vastzet op de ‘motor’ en dan is het apparaat nagenoeg niet meer te gebruiken.
Erg jammer, nu dus weer op zoek naar een nieuw apparaat dat wel in de vaatwasser kan, gemak dient dit mens.

aminal6 30-05-2023

Perfect product voor alle doeleinden.

Geschreven voor: staafmixer

Ik heb dit product gekocht en ben er zeer tevreden over.
1- Gemakkelijk te gebruiken.
2- Effectief voor alle soorten gebruik.
Ik raad het ten sterkste aan

Shannon 29-05-2023

zeker een aanrader

Geschreven voor: staafmixer

Wat een top ding!!!! ik raad hem aan iedereen aan.
De staafmixer spettert niet, ideaal voor de soep.
In de molen fijn je groeten snipperen.
Ik ben helemaal bij!!!

Pluspunten

• spettert niet
  • gebruik vriendelijk

j*****@s******** 22-05-2023

Fijne alles in 1 mixer

Voor ons vakantiehuis zochten we een alles in 1 kunner:
Staafmixer en gewone mixer in 1. Daar is dit de ideale machine voor! Geweldig in gebruik !!

Pluspunten

• Handzaam

Minpunten

• 1 mixer ipv 2

Geri Beskers-meerdink 19-05-2023

Een super staafmixer/hakmolen.

Geschreven voor: staafmixer

Ik vind het een prima product.
Ik zocht een apparaat wie dadels en vijgen in kleine stukjes kan hakken.
Het werkt boven verwachting goed, het kan niet beter. Dus ik vind deze staafmixer/hakmolen, met zijn kracht van 1000 watt een uitkomst om dadels/vijgen en noten etc: te hakken.
Door zijn prestatie met de kracht van 1000 watt en zijn lange messen, is de prijs-kwaliteit verhouding uitmuntent.

Pluspunten

• Krachtig
  • Lange messen
  • Makkelijk te reinigen.

Minpunten

• Geen minpunten

Medio 18-05-2023

Sittard

Ik vind het leuk 1000 w en goedkoop
hij maalt zonder problemen bevroren fruit met wat yoghurt tot een smoothie. Ik ben verrast over de power die...

Beste amateur chef ooit 15-05-2023

Een culinaire turbo boost

Geschreven voor: staafmixer

"De Tefal HB6568 Staafmixerset Quickchef 1000W heeft mijn kookavonturen echt naar een hoger niveau getild! Het is alsof ik mijn eigen geheime wapen in de keuken heb ontdekt.

Wat me als eerste opviel, was de verbluffende kracht van de 1000W motor. Het is als een turbo-boost voor mijn gerechten! Van zijdezachte soepen tot romige sauzen, deze staafmixer maakt alles moeiteloos glad en perfect gemengd.

De accessoires hebben mijn culinaire mogelijkheden aanzienlijk vergroot. De hakmolen is een absolute gamechanger voor het bereiden van kruidenmengsels en het malen van noten. Het voegt een nieuwe dimensie toe aan mijn recepten. En de mengbeker maakt het creëren van mijn eigen dressings en dips een fluitje van een cent.

Maar wat deze staafmixerset echt opvallend maakt, is het ontwerp. Het ergonomische handvat ligt zo comfortabel in mijn hand, waardoor ik moeiteloos controle heb tijdens het mixen. Het voelt alsof ik een professionele chef-kok ben!

En laten we het niet vergeten: de prijs-kwaliteitverhouding is echt onverslaanbaar. Deze staafmixerset biedt topprestaties en duurzaamheid voor een zeer betaalbare prijs. Het is een investering die zichzelf dubbel en dwars heeft terugverdiend.

Als je op zoek bent naar een staafmixerset die zowel krachtig als veelzijdig is, dan is de Tefal HB6568 Staafmixerset Quickchef 1000W absoluut de juiste keuze. Het heeft mijn keukenervaringen verbeterd en ik kan niet wachten om meer culinaire meesterwerken te creëren. Vijf sterren zonder twijfel!"

Pluspunten

• Turbo knop voor extra gladde resultaten
  • Mooi accessoires
  • Comfortabel ontwerp
  • Heel stil

Chantal 02-11-2020

Staafmixer top! Klantenservice Tefal slecht.

Geschreven voor: staafmixer

Ik had dit product gekozen omdat het een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft. 1000 watt, veel onderdelen en robuust. Werkt goed en ben er erg blij mee.
Had ‘m echter gekocht met een korting die je online in moest dienen. Dan zou je nog € 10,- terugkrijgen.
Dit mbv alle persoonlijk info, een foto van de bon en de EAN code (de streepjescode in nummers zeg maar). Gedaan en ingediend, keurige foto’s, niks mis mee; afgewezen. Omdat blijkbaar de EAN code fysiek uit de doos geknipt moest worden en dan uitgeknipt op de doos moet worden gelegd (???). In de kleine lettertjes achter de vraagteken-button te lezen, daar moest je serieus goed voor zoeken. Ik had de doos natuurlijk al in de kliko liggen. Na een mail naar de klantenservice en het nog een keer indienen van de foto, kreeg ik weer een afwijzing, op zelfde gronde.
Blijkbaar moest de doos toch echt uit de kliko gehaald worden om dat ene kleine stukje karton uit te knippen, op de doos te leggen, om alsnog bijna dezelfde foto te kunnen maken. Maar dit keer dus niet van de code die af te lezen is van de doos. Maar van een stukje dat is afgeknipt van de doos en dan op de doos gelegd. Nou schiet mij maar lek. Het suggereerde een beetje een smoesje te zijn om bij veel mensen het cash back verzoek af te wijzen.
Maar goed al met al; de staafmixer is geweldig, de klantenservice van Tefal zou ik niks van verwachten.

Niet kopen! 24-08-2020

Waardeloos

Geschreven voor: staafmixer

In tegenstelling tot wat er bij de specificaties stond kan niet alles in de vaatwasser. Het deksel is niet vuil/waterdicht en je kunt er niet bij om het schoon te maken. Na een paar keer gebruiken is het dus niet meer hygiënisch om te gebruiken. Klantenservice van Tefal was ook erg slecht. Aangezien we het product pas enkele maanden na aankoop zijn gaan gebruiken mochten we het product niet meer retour sturen en werd er ook niet meegedacht aan een oplossing.

Minpunten

• Kan niet in vaatwasser
  • Zeer onhygiënisch
  • Slechte klantenservice

Rianne 31-08-2019

Levensgevaarlijk

Geschreven voor: staafmixer

Waarschuwing! Van onze nieuwe Tefal Quickchef HB6568 staafmixer komen scherpe stukjes plastic af. De staafmixer draait zichzelf stuk. Bij ons kwamen deze levensgevaarlijke stukjes in de babyvoeding terecht! De Tefal-klantenservice noemt dit in een reactie ‘vervelend’. We mogen het onderdeel omruilen, maar ze kunnen niet garanderen dat er nooit meer plastic vanaf komt.. Ik heb ze gevraagd of ze andere kopers hierover willen informeren, omdat ik het vreselijk zou vinden als anderen hier ziek door zouden kunnen worden. Tot op heden geeft Tefal geen antwoord op dit verzoek.

A3VERMEER64 08-10-2018

Aanrader

Geschreven voor: staafmixer

Handzaam en degelijk. De mixer is krachtig en is goed schoon te maken. Is zeker aan te raden voor gebruik in een kleine keuken.

Pluspunten

• Handzaam
  • Degelijk
  • Goed schoon te maken

De Vroomedijk 18-04-2018

Nog niet overtuigd

Geschreven voor: staafmixer

Ik wilde dit product heel graag testen omdat ikzelf een hele oude gebruik (uit 1990) en wilde testen of er in 30 jaar een enorme verandering zou zijn....
Behalve een glimmend metalen behuizing met blauw ledlicht om de snelheid aan te passen, is de mixer zelf of de hakmolen niet veel veranderd. Wel handig is de garde waarmee je snel slagroom klopt. Nadeel vind ik dat je best stevig de knop in moet blijven drukken en dat de mixer best veel geluid maakt. Al met al mag mijn oude staafmixer nog even blijven.

Pluspunten

• Garde

Minpunten

• Veel kracht nnodig
  • Luid geluid

Thomas Kragtwijk 11-04-2018

Tefal quickchef staafmixer

Geschreven voor: staafmixer

Ik heb de staafmixer een maand mogen testen de horeca keuken bij ons restaurant. De staafmixer doet zijn werk alleen hij is niet geschikt voor een horeca keuken. Is de motor niet sterk genoeg voor. Voor thuis gebruik is het een aanrader! Dacht zelf dat hij draadloos was maar dat was helaas niet zo.
Daarom is mijn cijfer een 6.
Voor de thuis keuken beveel ik dit product wel aan maar in een horeca keuken past het helaas niet!

Pluspunten

• Handig in de hand
  • Makelijk in elkaar en uit elkaar tehalen

Minpunten

• De kracht van de motor
  • De snoer

Ikkie7 10-04-2018

Prima, degelijke handblender

Geschreven voor: staafmixer

Deze handblender doet wat hij moet doen. Het is fijn dat hij zo krachtig is: 1000w. Ik heb hem tot nu toe gebruikt voor een cakebeslag (met vrij harde dadels en banaan), en dat kon hij goed aan. De snelheid is vervolgens in te stellen.
Je moet de kop wel stevig indrukken. Dat is voor mij geen probleem maar misschien voor andere gebruikers. Het is prettig dat de onderdelen in de vaatwasser mogen. Er is geen uitgebreide handleiding maar goed, de werking spreekt allemaal voor zich.

Pluspunten

• Vaatwasserbestendig
  • Krachtig
  • Aantal snelheden

A3V64 09-04-2018

Goed in de hand liggend..

Geschreven voor: staafmixer

Fijne apparaat wat goed in de hand ligt en voor deze prijs degelijk van kwaliteit is. Met een regelbare snelheid een aanrader om mee te werken...

Pluspunten

• Instelbare snelheid
  • Materiaal

Renzz 07-04-2018

Krachtige staafmixer

Geschreven voor: staafmixer

Een super apparaat. De staafmixer is zeer krachtig met als grote voordeel dat je de snelheden kunt aanpassen. Hij maalt en pureert alles heerlijk fijn waardoor je lekkere verse producten kunt maken. Een aanrader voor iedereen in de keuken.

Pluspunten

• Blauw licht als er stroom op staat
  • krachtig
  • verschillende snelheden
  • vaatwasbestendig

Boetje Jansen 04-04-2018

Werkt prima

Geschreven voor: staafmixer

Heb het weer heerlijk gebruikt om er boemboes mee te maken, het apparaat werkt echt helemaal te gek, echt krachtige motor en maalt alles heerlijk fijn, zou dit apparaat echt aanbevelen.

Pluspunten

• Blauw licht als stroom erop staat