Bosch MSM67PE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM67PE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Tamara 22-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Stevig apparaat, ligt goed in de hand, fijn dat ie meerdere gebruiksfuncties heeft en toch niet zo veel ruimte in neemt.

Fred 22-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Sterke blenderblender en is makkelijk in gebruik. Klopper nog niet gebruikt.
Ik had zelf graag een iets grotere mengbeker gezien.

Tieske 04-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Mooi apparaat wat doet wat ie moet doen. Vooral te spreken over de koppeling van de staafmixer. De mengkom is wat aan de kleine kant. Maar hebben we nog niet gebruikt. Jammer dat er geen knop is die vast blijft staan.

lies 27-11-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

super staafmixer met turbo en alle mogelijkheden en alle hulpstukken in een! prachtig cadeau om te geven en te krijgen! Een ijzer sterke aanbieding. in elke moderne keuken zou een Bosch MSM67PE standaard aanwezig moeten zijn voor al het bereiden van uw ..... taarten, maaltijd gerechten en alles wat u zou willen klaar maken

EPloeger 20-11-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Sterke staafmixer in RVS uitvoering met ijscrusher. Makkelijk schoon te maken en ligt goed in de hand. Met de maatbeker(s) en ophangmogelijkheid zeer compleet voor de prijs

BJChef 22-06-2015

Super apparaat!
een hele goede prijs voor de kwaliteit en de verschillende mogelijkheden.
de 2 jaar garantie is ook erg prettig.
super blij mee

JJPvE 17-06-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Deze Bosch staafmixer werkt super. Gemakkelijke te bedienen en schoon te maken. Verder zitten er genoeg extra optie op. Kortom top staafmixer!

tomasbina 06-06-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

THE BOSH HAND-MIXER MAKES LIFE EASIER. THE ATTACHMENTS ARE VERY CONVENIENT TO USE. I FEEL LIKE USING THEM.

Biches 02-06-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Voldoet qua mogelijkheden aan onze wensen. Gebruik is helder. Het is een degelijk apparaat. Hoe degelijk is pas na langer gebruik te beoordelen.

Maarten100000 12-05-2015

Uitstekend product:
Erg degelijk ontwerp. Doet precies wat je er van kan verwachten. van ijs Crushen tot aardbeien pureren en slagroom kloppen.

Zou deze zeker aanraden!

Ineke Dreef 30-04-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Echt een super apparaat; eerder staafmixers gehad, alleen al het gewicht van deze mixer geeft al aan dat met degelijke materialen te maken hebt. Afwerking erg mooi, functies werken uitstekend, leuk extra het mes om ijs te crushen!

anoniem2626 30-01-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Staafmixer Bosch MSM67PE: super ding! ik gebruik de staafmixer dagelijks. goed product voor een zeer goede prijs. Grote hoeveelheid mogelijkheden

Muaz Erdogan 30-01-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Ik gebruik het elke dag, bij het pureren van groente voor mn soep, maken van mn shakes. Ben er zeer tevreden mee. Werkt goed maakt niet zoveel herrie. Een echte aanrader.

LauraJan1975 25-01-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Zeer tevreden over dit product. Zeer degelijk, krachtig. Ruim voldoende voor wat ik ermee wil doen: pannenkoekbeslag kloppen, shakes maken, boemboes / kruidenmixen maken, marinades etc.

Renate1a 21-01-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Super degelijk apparaat. Zeer gebruiksvriendelijk en je kunt hem voor alles gebruiken (pureren en hakselen van eten/fruit, maar ook eenvoudig malen van amandelen).

Bert2612345 11-01-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

prima apparaat veel mogelijkheden en ligt goed in de hand. Leuke kleurstelling en het mixen gaat ook erg goed.

Nick7 06-01-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Voor dit model gekozen omdat hij niet alleen als staafmixer te gebruiken, maar er ook losse onderdelen bijzitten om hem te gebruiken als hakmolen, ijscrusher of garde. Meer dan genoeg mogelijkheden dus, alleen geen foodprocessor.

De gebruikersvriendelijk vind ik ook goed, de onderdelen zijn makkelijk te wissen en goed schoon te maken. Een klein nadeel vind ik de bedieningsknoppen, die liggen iets verzonken wat ze wat moeilijker maakt om in te drukken, dit zal waarschijnlijk uit veiligheidsoverwegingen zijn, maar dit vind ik niet ideaal.

De staafmixer zelf is van stevig plastic met een "soft touch" gedeelte waar je hem vasthoudt, en het mix gedeelte is van metaal, al met al, voelt het apparaat goed aan. Enige minpuntje is dat er een klein beetje speling zit tussen de motor en het staafmixer gedeelte, dit doet niks af aan de werking, maar dat vind ik wel een minpuntje wat betreft de degelijkheid. Over de betrouwbaarheid kan ik nog niks zeggen, aangezien ik het apparaat nog maar een paar dagen in bezit heb, maar alles voelt wel betrouwbaar aan.

DanielleS25 30-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Veel verschillende opzetstukken die makkelijk om te wisselen zijn. Hij heeft veel power en voelt stevig aan.

A. Doldersum 29-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Licht fijn in de hand. Stevig gevoel. Pureert snel. Eerste ingebruikname ging makkelijk. Voor een ouder persoon zeer gebruiksvriendelijk.

Lindaz23 29-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Ideaal voor soepen. Hakmolen ook erg handig. Heb er al veel gebruik van gemaakt.
Wel jammer dat niet alle onderdelen in de vaatwasser kunnen, zoals de deksel van de hakmolen. Die wordt niet helemaal schoon met een vochtige doek

Tien9 29-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Goed alternatief als je je geld nog niet wilt besteden aan een dure keukenmachine. Perfect voor noten en dadels.

Mark van de Merbel 28-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

prima apparaat, hij voldoet aan al onze verwachtingen.
Werkt makkelijk en snel. Is een goede hulp in de keuken.

CWFJ 28-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Compleet apparaat voor een scherpe prijs! Het apparaat is makkelijk in gebruik, ziet er gelikt uit en kan voor veel doeleinden worden gebruikt.

Noah57798 28-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Zeer prettige staafmixer die vele gebruiksmogelijkheden kent. Daarnaast een erg mooi design en gemakkelijk schoon te maken. Echt een toegevoegde waarde in de keuken!

Barry144 27-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67PE

Prima prijs kwaliteit! Doet alles wat je ervan verwacht. Handig als staafmixer, maar ook als keukenmachine om te pureren.