Bosch Powermixxo - Reviews

rvs
Afneembare voet
Variabele snelheid

Tamara 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Stevig apparaat, ligt goed in de hand, fijn dat ie meerdere gebruiksfuncties heeft en toch niet zo veel ruimte in neemt.

Fred 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Sterke blenderblender en is makkelijk in gebruik. Klopper nog niet gebruikt.
Ik had zelf graag een iets grotere mengbeker gezien.

Tieske 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat wat doet wat ie moet doen. Vooral te spreken over de koppeling van de staafmixer. De mengkom is wat aan de kleine kant. Maar hebben we nog niet gebruikt. Jammer dat er geen knop is die vast blijft staan.

lies 27-11-2015 Product paar dagen in bezit

super staafmixer met turbo en alle mogelijkheden en alle hulpstukken in een! prachtig cadeau om te geven en te krijgen! Een ijzer sterke aanbieding. in elke moderne keuken zou een Bosch MSM67PE standaard aanwezig moeten zijn voor al het bereiden van uw ..... taarten, maaltijd gerechten en alles wat u zou willen klaar maken

EPloeger 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Sterke staafmixer in RVS uitvoering met ijscrusher. Makkelijk schoon te maken en ligt goed in de hand. Met de maatbeker(s) en ophangmogelijkheid zeer compleet voor de prijs

BJChef 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat!
een hele goede prijs voor de kwaliteit en de verschillende mogelijkheden.
de 2 jaar garantie is ook erg prettig.
super blij mee

JJPvE 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Bosch staafmixer werkt super. Gemakkelijke te bedienen en schoon te maken. Verder zitten er genoeg extra optie op. Kortom top staafmixer!

tomasbina 06-06-2015 Product paar weken in bezit

THE BOSH HAND-MIXER MAKES LIFE EASIER. THE ATTACHMENTS ARE VERY CONVENIENT TO USE. I FEEL LIKE USING THEM.

Biches 02-06-2015 Product paar dagen in bezit

Voldoet qua mogelijkheden aan onze wensen. Gebruik is helder. Het is een degelijk apparaat. Hoe degelijk is pas na langer gebruik te beoordelen.

Maarten100000 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekend product:
Erg degelijk ontwerp. Doet precies wat je er van kan verwachten. van ijs Crushen tot aardbeien pureren en slagroom kloppen.

Zou deze zeker aanraden!

Ineke Dreef 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een super apparaat; eerder staafmixers gehad, alleen al het gewicht van deze mixer geeft al aan dat met degelijke materialen te maken hebt. Afwerking erg mooi, functies werken uitstekend, leuk extra het mes om ijs te crushen!

anoniem2626 30-01-2015 Product kwartaal in bezit

Staafmixer Bosch MSM67PE: super ding! ik gebruik de staafmixer dagelijks. goed product voor een zeer goede prijs. Grote hoeveelheid mogelijkheden

Muaz Erdogan 30-01-2015 Product maand in bezit

Ik gebruik het elke dag, bij het pureren van groente voor mn soep, maken van mn shakes. Ben er zeer tevreden mee. Werkt goed maakt niet zoveel herrie. Een echte aanrader.

LauraJan1975 25-01-2015 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden over dit product. Zeer degelijk, krachtig. Ruim voldoende voor wat ik ermee wil doen: pannenkoekbeslag kloppen, shakes maken, boemboes / kruidenmixen maken, marinades etc.

Renate1a 21-01-2015 Product maand in bezit

Super degelijk apparaat. Zeer gebruiksvriendelijk en je kunt hem voor alles gebruiken (pureren en hakselen van eten/fruit, maar ook eenvoudig malen van amandelen).

Bert2612345 11-01-2015 Product paar weken in bezit

prima apparaat veel mogelijkheden en ligt goed in de hand. Leuke kleurstelling en het mixen gaat ook erg goed.

Nick7 06-01-2015 Product paar dagen in bezit

Voor dit model gekozen omdat hij niet alleen als staafmixer te gebruiken, maar er ook losse onderdelen bijzitten om hem te gebruiken als hakmolen, ijscrusher of garde. Meer dan genoeg mogelijkheden dus, alleen geen foodprocessor.

De gebruikersvriendelijk vind ik ook goed, de onderdelen zijn makkelijk te wissen en goed schoon te maken. Een klein nadeel vind ik de bedieningsknoppen, die liggen iets verzonken wat ze wat moeilijker maakt om in te drukken, dit zal waarschijnlijk uit veiligheidsoverwegingen zijn, maar dit vind ik niet ideaal.

De staafmixer zelf is van stevig plastic met een "soft touch" gedeelte waar je hem vasthoudt, en het mix gedeelte is van metaal, al met al, voelt het apparaat goed aan. Enige minpuntje is dat er een klein beetje speling zit tussen de motor en het staafmixer gedeelte, dit doet niks af aan de werking, maar dat vind ik wel een minpuntje wat betreft de degelijkheid. Over de betrouwbaarheid kan ik nog niks zeggen, aangezien ik het apparaat nog maar een paar dagen in bezit heb, maar alles voelt wel betrouwbaar aan.

DanielleS25 30-12-2014 Product paar dagen in bezit

Veel verschillende opzetstukken die makkelijk om te wisselen zijn. Hij heeft veel power en voelt stevig aan.

A. Doldersum 29-12-2014 Product paar dagen in bezit

Licht fijn in de hand. Stevig gevoel. Pureert snel. Eerste ingebruikname ging makkelijk. Voor een ouder persoon zeer gebruiksvriendelijk.

Lindaz23 29-12-2014 Product paar weken in bezit

Ideaal voor soepen. Hakmolen ook erg handig. Heb er al veel gebruik van gemaakt.
Wel jammer dat niet alle onderdelen in de vaatwasser kunnen, zoals de deksel van de hakmolen. Die wordt niet helemaal schoon met een vochtige doek