KitchenAid 5KHB2571 - Reviews

Inhoud mengbeker
1,0 liter
Fabrikant kleur(en)
rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de KitchenAid 5KHB2571 op Kieskeurig.nl.

5,6

G 27-02-2020

staafmixer/hakmolen kitchenaid

Geschreven voor: KitchenAid 5KHB2571

Zeer slecht voor het merk en de prijs. Je kan geen uien snijden in de hakmolen. slechte onscherpe mes. Je moet het vasthouden tijdens het snijden anders gaat het deksel omhoog en stopt het met snijden en het mes gaat ook omhoog . Geen kliksysteem. Zonde van mijn geld. Had voorheen Philips. Was daar zeer tevreden over. Heb helaas geen garantie meer. Had het nog niet gebruikt omdat ik de oude had. Nu garantie verlopen is kunnen ze niets doen. Had ook 2 voor mijn dochters gekocht voor hun uitzet wat nog in verpakking zit. Daar krijg ik ook het geld niet terug of een ander product ervoor. Helaas weggegooid geld. Ben wel tevreden over de deegmachine, waterkoker en andere blender van kitchenaid maar niet over deze staafmixer met kofferset. Kitchenaid gebeld en verteld dat ze er een kliksysteem erop moeten zetten en scherpere messen die wel uien kunnen snijden!!!!! Laat staan dat je walnoten of ijs erin doet. Na de garantie en ook als het ongeopend is wordt je niet geholpen. Jammer! had beter service verwacht van Kitchenaid.

Pluspunten

• kofferset ziet er mooi uit

Minpunten

• snijdt/ hakt niet eens een ui - slechte mes
  • deksel van hakmolen vasthouden -springt omhoog
  • rest nog niet getest

Kitchenaid 01-10-2017

Fijn hulpmiddel

Geschreven voor: KitchenAid 5KHB2571

Ik heb dit apparaat nu 2 jaar en ben er nog steeds erg blij mee. Bijna alles kan in de vaatwasser, erg makkelijk dus.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Werkt goed

roelofhendrik 22-05-2016

Doet exact wat je kan verwachten.

Geschreven voor: KitchenAid 5KHB2571

Prachtige apparaat, wat erg degelijk aanvoelt. Goede kwaliteit accessoires, voelen degelijk en zwaar aan. Helemaal uitgedacht, bijvoorbeeld het handige kleine maatschaaltje in de kandeksel.
Erg makkelijk schoon te houden. Viel mij op dat het materiaal vrijwel niet vies wordt en erg makkelijk te reinigen is.