KitchenAid 5KHB2571

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KitchenAid 5KHB2571 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

C*********@J******************** 22-02-2023

REPARATIE MOGELIJKHEID

Geschreven voor: KitchenAid 5KHB2571

5KHB2571ER GEKOCHT MET KOFFER. MET VEEL PLEZIER GEBRUIKT. NU IS HET AANDRIJFSTUK DEFECT. WAAR KAN IK ONDERDEEL KOPEN ZODAT KOFFER MET HULPSTUKKEN BRUIKBAAR BLIJFT ?

a********@g******** 14-07-2021

Valt tegen

Geschreven voor: KitchenAid 5KHB2571

Vooral een mooi apparaat met een handige koffer voor de losse onderdelen. Voor het niet te zware werk, voor grotere hoeveelheden snel te warm. De bijgeleverde hakmolen heb je eigelijk niets aan. Krijgt de kleingesneden kaas en bijv. noten ook al zijn ze vast wat klein gehakt lukt niet, gaat in zijn beveiliging en wordt warm. Kortom voor mij een duur apparaat voor wat deze kan!

Pluspunten

• Handige opbergkoffer
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Hak molen is waardeloos

Ineke 08-12-2020

Veel mogelijkheden, Mooi en degelijk apparaat!

Geschreven voor: KitchenAid 5KHB2571

Op zich een prima staafmixer. was er direct erg enthousiast over.
In de praktijk blijkt hij echter de grote hoeveelheden de ik er mee wil bewerken niet zonder meer aan te kunnen.
Als ik een pan van 16 liter soep wil pureren, geeft hij er binnen 5 minuten de brui aan. apparaat is dan oververhit. Dit is te voorkomen dor na een paar minuten te stoppen, apparaat de gelegenheid te geven af te koelen, en dan weer verder gaan.
Jammer. had een professionelere gebruiksmogelijkheid verwacht.
Voor "normale" hoeveelheden: prima apparaat.

Klantenservice was goed: opsturen, nakijken en retourzending geen probleem, alleen de opmerking: geen defect gevonden, stoorde me. er was dan wel geen "defect" wellicht, maar het apparaat kan niet aan waar ik het voor gekocht heb. Jammer

Pluspunten

• veel mogelijkheden/ accessoires
  • handige opbergdoos

Minpunten

• bij grote hoeveelheden: raakt oververhit
  • langdurig gebruik: gaat niet feilloos

G 27-02-2020

staafmixer/hakmolen kitchenaid

Geschreven voor: KitchenAid 5KHB2571

Zeer slecht voor het merk en de prijs. Je kan geen uien snijden in de hakmolen. slechte onscherpe mes. Je moet het vasthouden tijdens het snijden anders gaat het deksel omhoog en stopt het met snijden en het mes gaat ook omhoog . Geen kliksysteem. Zonde van mijn geld. Had voorheen Philips. Was daar zeer tevreden over. Heb helaas geen garantie meer. Had het nog niet gebruikt omdat ik de oude had. Nu garantie verlopen is kunnen ze niets doen. Had ook 2 voor mijn dochters gekocht voor hun uitzet wat nog in verpakking zit. Daar krijg ik ook het geld niet terug of een ander product ervoor. Helaas weggegooid geld. Ben wel tevreden over de deegmachine, waterkoker en andere blender van kitchenaid maar niet over deze staafmixer met kofferset. Kitchenaid gebeld en verteld dat ze er een kliksysteem erop moeten zetten en scherpere messen die wel uien kunnen snijden!!!!! Laat staan dat je walnoten of ijs erin doet. Na de garantie en ook als het ongeopend is wordt je niet geholpen. Jammer! had beter service verwacht van Kitchenaid.

Pluspunten

• kofferset ziet er mooi uit

Minpunten

• snijdt/ hakt niet eens een ui - slechte mes
  • deksel van hakmolen vasthouden -springt omhoog
  • rest nog niet getest

Kitchenaid 01-10-2017

Fijn hulpmiddel

Geschreven voor: KitchenAid 5KHB2571

Ik heb dit apparaat nu 2 jaar en ben er nog steeds erg blij mee. Bijna alles kan in de vaatwasser, erg makkelijk dus.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Werkt goed

roelofhendrik 22-05-2016

Doet exact wat je kan verwachten.

Geschreven voor: KitchenAid 5KHB2571

Prachtige apparaat, wat erg degelijk aanvoelt. Goede kwaliteit accessoires, voelen degelijk en zwaar aan. Helemaal uitgedacht, bijvoorbeeld het handige kleine maatschaaltje in de kandeksel.
Erg makkelijk schoon te houden. Viel mij op dat het materiaal vrijwel niet vies wordt en erg makkelijk te reinigen is.