Samsung SSD X5 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SSD X5 op Kieskeurig.nl.

Mosje44 29-04-2020

Makkelijk en supersnel

Geschreven voor: Samsung SSD X5

Ik gebruik een IMac en het fijne daarvan is dat hij 2 Thunderbolt 3 poorten heeft. Omdat het interne geheugen 'maar' 512 Gb is heb ik deze snelle 500 Gb SSD erbij gekocht. En dat werkt niet alleen fantastisch maar de SSD ziet er ook nog eens geweldig uit!

AdvdB 25-03-2019

Geweldige kenmerken!!

Geschreven voor: Samsung SSD X5

Ivm nieuwe MAC veel problemen en tijd met backup maken maar nu ik de SSD X% 500GB heb aangeschaft is dit geleden tijd! Super snel.

rogierb 04-02-2019

Yes, snel en stevig

Geschreven voor: Samsung SSD X5

Ja, de prijs is stevig, dat gezegd is de vraag natuurlijk, is hij zijn geld waard? En daar kan ik volmondig JA op zeggen. Een Ferrari kost ook wel een paar euro meer dan een Ford Focus en er is een doelgroep voor beide. Voor deze is het een club mensen waar ik mijzelf onder schaar waarbij snelheid van dit soort drives echt het verschil maakt in workflow.
Ik heb hem op een 2016 MBP 15" gelokt op 2GB/s, de folder klopt dus. Hij is stevig genoeg gebouwd dat ik er ook mijn data op durf te zetten. Het is geen wankeling schijfje met plekken waar je beweging in krijgt als je er een beetje op drukt, het is gewoon een degelijke drive. In tegenstelling tot de T5 serie is hij dan wel echt gewoon 2x zo groot. Maar de club die met dit soort drives werkt heeft waarschijnlijk ook een lens van 8,5KG in de tas zitten, dus soit.

yigit17 03-02-2019

Snelle en makkelijke portable SSD

Geschreven voor: Samsung SSD X5

Sinds een kleine maand in het bezit van de Samsung portable SSD X5. Ik ben erg tevreden over het product. Werkt uitermate snel en is zeer gebruiksvriendelijk.

Huijsdens 01-02-2019

Zeer snel

Geschreven voor: Samsung SSD X5

Deze externe uitbreiding is erg snel. Het wel erg handig dat je je SSD in de laptop, zeg maar kan uitbreiden met dezelfde snelheid. Wel jammer deze niet op een USB poort kan gebruiken dat beperk het gebruikes gemak

fgoestoh 15-12-2018

Een prachtige geweldenaar in snelheid

Geschreven voor: Samsung SSD X5

Als je de aansluiting en techniek van Tunderbolt 3 hebt dan is dit echt de aanrader om mee aan de slag te gaan. Er is geen verschil meer tussen extern en intern. Geen kopiëren meer van bestanden en tijdvertragingen. Gewoon direct aan de slag bijna nog voor je hem in geplugd hebt. Ik heb deze Samsung X5 kunnen test voor een paar weken. Super apparaat in een woord. De snelheid is zo hoog dat grote bestanden verzonden / verplaatst zijn voordat je hebt kunnen knipperen met de ogen. Ik gebruik zeer grote database bestanden en vind cloud diensten te langzaam. Opslag is goed beveiligd wat een voorwaarde is voor een reiziger die met klantbestanden aan de slag is. Streamen renderen allemaal gaat het met de souplesse van de beste interne hard schijven. De schijf wordt niet erg warm maar een beetje opwarmen doet die bij intensief gebruik wel. De beveiliging gaat niet te koste van snelheid. Het design is mooi maar ik had hem smaller verwacht. Je koopt echt snelheid en gebruiksgemak voor een redelijke prijs. Aanbevolen als je Tunderbolt 3 aansluitingen hebt. Optie is van T3 naar T2 een verloopkabel te kopen maar dat gaat wel ten koste van de snelheid. Andere oplossingen zijn er niet – dus geen USB C etcetra gebruiken.