Samsung 250GB 850 EVO - Reviews

Leessnelheid
540 MB/s

SC 12-01-2016 Product kwartaal in bezit

Héél tevreden 10+++
Werd aanbevolen door een kameraad en ben zeer verrast door de snelheid en prestaties. Zelfs bij een laptop van +4 jaar oud.
Makkelijk zelf in te bouwen (ook als je geen IT'er bent) en via de Samsung mutation software, heb je uw oude HD op 1, 2, 3 gekopiëerd op de SSD.

Ik heb deze aangekocht via Bol.com en ben zeer tevreden over hun snelle en correcte service.
Steeds scherpe prijzen, een ruim aanbod en mooie promo's!

tarrasB 23-11-2015 Product paar weken in bezit

deze ssd van samsung heb ik ingebouwd in mijn imac mini omdat de 1 tb hd van hgst,die nogal traag is en met een ssd drive wordt mijn mac mini een snelheidsmonster:in minder dan 19 seconden start mijn imac mini op.ook met het opstarten van programmas en vensters gaat razendsnel,dat is pas plezierig werken.
eerst de interne hd clonen (progr. te vinden op het net) en daarna de interne hd uitbouwen (ssd partitie bootable maken osx 10.11)
hoe je een interne hd moet uitbouwen /ssd inbouwen vindt je wel op youtube.
deze ssd 850 evo 250 kun je al vinden voor minder dan 90 euro en is zeker een aanrader,en inbouwen van een ssd drive in de imac mini is niet zo simpel en je verliest ook nog je waarborg.
maar geloof me het is het waard.

Steve 26-08-2015 Product paar dagen in bezit

250 GB is voor de "gewone" PC gebruiker voldoende. Bewaar je veel foto's en muziek dan is een SSD met meer opslagcapaciteit aan te bevelen. Of externe opslag als het een laptop betreft. Met het kitje is het klonen van de HDD een koud kunstje, mits je enig PC kennis bezit. Rechtstreeks in de PC plaatsen en klonen gaat natuurlijk sneller dan via de bijgeleverd SATA USB kabel. Opstarten vanaf de SSD scheelt behoorlijk in tijd.