Samsung 850 EVO

Bekijk alle SSD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung 850 EVO op Kieskeurig.nl.

SC 12-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

Héél tevreden 10+++
Werd aanbevolen door een kameraad en ben zeer verrast door de snelheid en prestaties. Zelfs bij een laptop van +4 jaar oud.
Makkelijk zelf in te bouwen (ook als je geen IT'er bent) en via de Samsung mutation software, heb je uw oude HD op 1, 2, 3 gekopiëerd op de SSD.

Ik heb deze aangekocht via Bol.com en ben zeer tevreden over hun snelle en correcte service.
Steeds scherpe prijzen, een ruim aanbod en mooie promo's!

tarrasB 23-11-2015

deze ssd van samsung heb ik ingebouwd in mijn imac mini omdat de 1 tb hd van hgst,die nogal traag is en met een ssd drive wordt mijn mac mini een snelheidsmonster:in minder dan 19 seconden start mijn imac mini op.ook met het opstarten van programmas en vensters gaat razendsnel,dat is pas plezierig werken.
eerst de interne hd clonen (progr. te vinden op het net) en daarna de interne hd uitbouwen (ssd partitie bootable maken osx 10.11)
hoe je een interne hd moet uitbouwen /ssd inbouwen vindt je wel op youtube.
deze ssd 850 evo 250 kun je al vinden voor minder dan 90 euro en is zeker een aanrader,en inbouwen van een ssd drive in de imac mini is niet zo simpel en je verliest ook nog je waarborg.
maar geloof me het is het waard.

DJvelthuis 06-02-2019

Goeie ssd

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

Ik heb deze ssd 1 jaar geleden gekocht. Hij werkt perfect en heeft een fraai design. En de snelheden zijn heel snel.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Rene 17-04-2018

Laptop weer supersnel

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

Samsung ssd 500 GB gekocht en SATA naar USB kabel. Eigen harde schijf met software van Samsung probleemloos gekloond. Dit duurt wel ongeveer 5 á 6 uur. Daarna harde schijf voor SSD vervangen.
En wat is mijn laptop snel geworden!!!

Opstarten duurt ong 9 seconden. Alle programma's starten supersnel, internetpagina's gaan als een speer. Al met al probleemloos vervangen van originele HD voor deze Samsung SSD

Pluspunten

• Makkelijke cloonsoftware
  • Supersnelle schijf
  • Eenvoudige installatie

Jimmy 23-01-2018

Ssd schijf Samsung

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

Snelle levering, zeer gemakkelijke installatie met de bijgeleverde cd rom. Klonen ging vanzelf en inbouwen in de laptop alles binnen een halfuur. Mijn laptop Toshiba is zeer tevreden met de nieuwe schijf en start zeer snel op. Aanrader. Niet vergeten een satakabel naar USB bij te nemen.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Zeer stille en snelle schijf

robert 17-11-2017

usb kloonkabel mankeert

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

Ik ken dit produkt vanwege installatie op een andere laptop, waar het uitstekend bevalt.
Bij het uitpakken van deze Samsung EVO850 ssd bleek de usb kloonadapter er niet bij te zitten. Daardoor kon de oude harddisk niet worden overgezet op de nieuwe ssd. Volgens de afbeeldingen van de installatie-handleiding had die adapterkabel er wel in moeten zitten. Een slechte beurt van Samsung: de kaart was daardoor onbruikbaar. Een goede beurt voor BCC in Den Helder, waar ik de ssd kocht, en die ongevraagd aanbood de koop terug te draaien en mij het aankoopbedrag te retourneren. Bravo, een voorbeeld voor andere zaken!!

Pluspunten

• uitstekende snelheid

Minpunten

• usb-adapter mankeert:oordeel degelijkheid slecht

Richard 31-05-2017

Top schijf

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

Harde schijf vervangen door deze SSD en mijn laptop is nu weer supersnel! Makkelijk om de data over te zetten met bijgeleverde software

Erik 21-12-2016

fijne SSD

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

De 850 EVO is een SDD die meteen werkt en erg fijn is in het gebruik.
Ik heb net een 500Gb exemplaar in mijn laptop gezet. Zowel win10 als Linux Mint draaien er goed op.
Ik heb ook een 1TB exempaar, eveneens een EVO 850. Deze draait al een jaartje als 'muziekbron' voor mijn streamer. (cambridge Audio CXN)
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Steve 26-08-2015

250 GB is voor de "gewone" PC gebruiker voldoende. Bewaar je veel foto's en muziek dan is een SSD met meer opslagcapaciteit aan te bevelen. Of externe opslag als het een laptop betreft. Met het kitje is het klonen van de HDD een koud kunstje, mits je enig PC kennis bezit. Rechtstreeks in de PC plaatsen en klonen gaat natuurlijk sneller dan via de bijgeleverd SATA USB kabel. Opstarten vanaf de SSD scheelt behoorlijk in tijd.