Canon EOS 1300D Body zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 1300D Body zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lauran 11-03-2018

Prima camera voor de amateurfotograaf

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Heerlijke camera. Licht in gewicht tenzij je er uiteraard een joekel van een lens opzet.
Ligt makkelijk in de hand en op automatische stand doet hij exact wat je wilt.
Nog zoveel leuker wordt het als je aan de slag gaat met de instellingen waar je zelf alles kunt instellen zoals bijvoorbeeld de sluitertijd en diverse functies. Ga daar eens mee aan de slag..

Pluspunten

• gewicht
  • scherpte van de foto's
  • bedieningsgemak
  • Wifi

Minpunten

• op dit moment nog niet

Mirna 23-11-2017

spiegelreflexcamera waarmee je kunt filmen

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Heel fijne camera. Ik heb deze gekocht ter vervanging van mijn Sony Alpha 200, omdat ik filmpjes ga maken in mijn atelier. Super fijn dat je de filmpjes door middel van NFC op je telefoon kunt krijgen. Een prima camera voor een mooie prijs.

Pluspunten

• beeldscherm aan achterkant
  • NFC

Niels 26-07-2017

Erg goede beginnerscamera

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Heel fijn in gebruik met verschillende programa's alsook manueel instelbaar. Goede prijs-kwaliteit verhouding!

NL 21-06-2017

Veelzijdig, zelfs met WIFI connect.

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Wat ben ik blij met deze camera. Heel vaak als ik foto's maak van personen, dan vragen ze: "Kan je mij deze foto sturen?" Dan moest ik eerst de foto's op de computer zetten en dan naar hun toe mailen. Nu kan je gewoon direct sturen.... wat een uitkomst.

Bjorn van Doremalen 13-04-2017

fijne camera, groot beeld

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

zeer fijne camera gekocht bij kamera express te Eindhoven. Fijne service in de winkel goede uitleg. Camera is zeer prettig te hanteren en wifi is fijn om te gebruiken. Perfecte camera.

Wendy 08-03-2017

Fijn toestel voor meerder mogelijkheden.

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Fijne camera! Ik zocht een camera waarmee ik sportfoto's en portretten kan maken van goede kwaliteit zonder dat hij heel moeilijk te bedienen is. Hij ligt lekker in de hand en maakt voor beide doeleinden mooie foto's. De wifi functie is onwijs handig, aan het eind van dag kies ik de leukste foto's en die kan ik via mijn telefoon doorsturen.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Handige wifi functies

Nathalie 16-02-2017

Geweldige camera

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Mooie camera die makkelijk in omgang is. snel en direct scherpe foto's maken. Wiffi is ook een handige feature.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Wiffi

Alice 12-01-2017

Fijne body

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Ik had hiervoor een Nikon (d40), maar deze was vrij oud en ik wilde graag een nieuwe. Deze body stond in een krantje en trok mijn aandacht omdat er een goede aanbieding bij zat. Ik heb de body gekocht in combinatie met een tamron 18-200 en ben hier heel blij mee. De camera geeft mooie foto's en is makkelijk te bedienen. In vergelijking met de Nikon vind ik dit prettiger omdat de camera beter in de hand ligt en met 1 hand te bedienen is. Als je een klein beetje technisch bent en de handleiding er eventueel naast houdt heb je zo door hoe de camera werkt. Het enige minpunt dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat hij niet niet makkelijk scherp stelt in de live view. Dit is op te lossen door de manier van scherpstellen aan te passen en ik vind het zelf altijd prettiger om zonder live view foto's te maken dus ik heb hier geen last van.

Pluspunten

• Bedienen met 1 hand
  • Mooie foto's
  • Veel opties
  • Filmen

Minpunten

• Stelt in live view niet prettig scherp

J. Bloemert 07-01-2017

Voor starter supermooie camera!

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Dit is onze eerste camera, onlangs aangeschaft, en we zijn er nu al blij mee. Makkelijke bediening, duidelijke uitleg, veel mogelijkheden. Wij hebben incl. een 18-200 mm lens.

Pluspunten

• duidelijk
  • goede uitleg bij verschillende mogelijkheden
  • veel mogelijkheden
  • top kwaliteit

Jeske 29-12-2016

Goede instapcamera

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Ik kan meteen mooie foto's hiermee maken zonder dat ik een cursus heb gevolgd. Het is een echte aanrader voor mensen die nog weinig af weten van spiegelreflex camera's.

willy bosman 23-12-2016

fijne camera met goede mogelijkheden.

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

camera instellingen zijn goed te bedienen.mooi groot beeldscherm.maakt duidelijke beelden op diverse instellingen.

Jan Miedema 10-12-2016

Licht van gewicht, soepel te bedienen

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Licht van gewicht, duidelijke handleiding, soepel in gebruik, mooie draagriem. Groot scherm, helder.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • duidelijk, helder schermpje

Minpunten

• geen

RogerG4 25-07-2016

EOS 1300D ter vervanging van analoge body

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Canon EOS 1300D body aangeschaft ter vervanging van oude analoge Canon body. Alle objectieven die ik reeds heb werken hier feilloos op.
Goede grip en herkenbare functies zorgden ervoor dat ik meteen aan de slag kon met deze camera. Gezien de mogelijkheden maakt deze camera mooie foto's voor een amateur. Makkelijke bediening en ideaal dat je via WiFi meteen toegang hebt tot de foto's via je smartphone of tablet.
Hier hoop ik de komende jaren weer mee vooruit te kunnen (pas een paar dagen in bezit momenteel).

Nitro13 17-04-2016

Fijne camera

Geschreven voor: Canon EOS 1300D Body zwart

Ik heb de overstap gemaakt van een Nikon DSLR naar de Canon Eos 1300D met een 18-135 STM lens. En daar heb ik nog geen moment spijt van gehad! De bouw van de body is prima en foto's zijn van dezelfde hoge kwaliteit, maar de autofocus van de STM lens is fluisterstil, duidelijk beter dan wat ik had. De 1300D is snel en laat zich eenvoudig bedienen. Foto's binnen zijn ragscherp zonder flits en met flits nóg beter. Het display is helder, kleurecht en van hoge kwaliteit. Maar bovenal: de WiFi functie is fantastisch. Nog nooit was het zó makkelijk om foto's van de camera direct over te zetten naar iPhone of iPad, en daarmee iCloud. NFC heb ik niet kunnen testen, omdat Apple dat nog niet ondersteunt voor third party applicaties (zoals Canon Camera Connect). Maar WiFi werkt ook prima en snel.