Canon EOS 1300D Body - Reviews

Filmen in full hd
3 inch

9,1

Jan Miedema 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Licht van gewicht, soepel te bedienen

Licht van gewicht, duidelijke handleiding, soepel in gebruik, mooie draagriem. Groot scherm, helder.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • duidelijk, helder schermpje

Minpunten

RogerG4 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

EOS 1300D ter vervanging van analoge body

Canon EOS 1300D body aangeschaft ter vervanging van oude analoge Canon body. Alle objectieven die ik reeds heb werken hier feilloos op.
Goede grip en herkenbare functies zorgden ervoor dat ik meteen aan de slag kon met deze camera. Gezien de mogelijkheden maakt deze camera mooie foto's voor een amateur. Makkelijke bediening en ideaal dat je via WiFi meteen toegang hebt tot de foto's via je smartphone of tablet.
Hier hoop ik de komende jaren weer mee vooruit te kunnen (pas een paar dagen in bezit momenteel).

Nitro13 17-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne camera

Ik heb de overstap gemaakt van een Nikon DSLR naar de Canon Eos 1300D met een 18-135 STM lens. En daar heb ik nog geen moment spijt van gehad! De bouw van de body is prima en foto's zijn van dezelfde hoge kwaliteit, maar de autofocus van de STM lens is fluisterstil, duidelijk beter dan wat ik had. De 1300D is snel en laat zich eenvoudig bedienen. Foto's binnen zijn ragscherp zonder flits en met flits nóg beter. Het display is helder, kleurecht en van hoge kwaliteit. Maar bovenal: de WiFi functie is fantastisch. Nog nooit was het zó makkelijk om foto's van de camera direct over te zetten naar iPhone of iPad, en daarmee iCloud. NFC heb ik niet kunnen testen, omdat Apple dat nog niet ondersteunt voor third party applicaties (zoals Canon Camera Connect). Maar WiFi werkt ook prima en snel.