Nikon D5300 + AF-S DX NIKKOR 18-140mm VR zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D5300 + AF-S DX NIKKOR 18-140mm VR zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

nienkelynn 11-04-2019

Perfecte camera met hele fijne lens!

Onze eerste spiegelreflexcamera gekocht en gekozen voor Nikon. Deze camera is geweldig. Nu nog met automatische instelling, maar ook hiermee de mooiste foto's. We zijn er heel erg blij mee.

Chantal 08-11-2018

Mooie en gebruiksvriendelijke camera

Mijn eerste spiegelreflex camera - gebruiksvriendelijk en maakt mooie foto's. Ik ben nog bezig met uitvogelen. Camera ziet er erg mooi uit. Mooie zoom.

CM Roeffen 23-10-2018

Fijne camera voor dagelijk gebruik

Een handzame camera, makkelijk in gebruik met een groot bereik lens voor alle dagelijkse dingen en dagjes uit.

Pluspunten

• groot bereik
  • makkelijk te bedienen

Tom 04-09-2018

Oerfecte camera zelfs voor beginneners zoals ons!

Prachtige hoge foto kwaliteit, groot scherm, veel mogelijkheden, makkelijk menu, snel, WiFi is ideaal om foto’s direct te delen met uw telefoon of tablet

Pluspunten

• Groot scherm
  • Hoge resolutie
  • Handig in gebruik
  • Makkelijk menu
  • Ook voor beginnende fotografen

Henk 04-09-2018

geen klacht

Ik vind dit de fijnste camera die ik ooit heb gehad, de foto,s zijn echt haarscherp. ik zou alleen heel graag wat meer uitleg willen want ik krijg hem niet op wifi. Ik heb echt vanalles geprobeerd.
Ik hoop dat iemand mij zou willen adviseren.

Alvast mijn vriendelijke dank hiervoor, Henk

Henk 14-08-2018

Echt hele mooie camera voor een vrij lage prijs

Ik heb deze camera gisteren aangeschaft en ik moet zeggen dat ik daar echt geen spijt van ga krijgen. Na het doorlezen van het boekje ben ik vandaag de natuur in gegaan voor de eerste mooie natuuropnames. Ik heb er 2 lenzen bij dus keuze genoeg voor mooie opnames.Ik moet nog veel leren om met dit toestel te gaan werken dus mocht iemand tips hebben dan ben ik daar altijd toe bereid om die aan te nemen. Mooi groot scherm en duidelijke aanwijzingen. ik beveel dit toestel echt aan voor beginners maar ook zeker voor gevorderden.

Harm 26-08-2017

Schitterende camera

Fijne camera, voldoet volledig aan de verwachtingen. Gekocht bij Kamera-express.
Super geholpen. Wat een fijne zaak. Daar kom je als klant graag terug.
Camera maakt prachtige beelden en kunnen als je dat wilt heel snel en makkelijk via WiFi gedeeld worden.

Pluspunten

• Mooi compact
  • Prima beeld
  • Ruim voldoende instelmogelijkheden

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Ko Eradus 04-08-2017

Ligt lekker in de hand. Infoscherm ideaal. Menu intuïtief.

Direct na aankoop natuurlijk direct mee aan de slag gegaan. Vanwege mijn vorige Nikon (D70s), kon ik er al vrij snel mee overweg. Ideaal is het info scherm. Lekker groot en overzichtelijk. Het menu werkt zeer intuïtief en geeft daardoor amper problemen. Leuk is ook het kunnen verbinden met je smartphone of tablet, zodat je die als afstandbediening kunt gebruiken of direct vanaf je toestel foto's kunt downloaden en delen. Vanwege de duidelijke gebruikshandleiding was het een fluitje van een cent om verbinding te kunnen maken.
De lens vind ik echt geweldig. Prachtige macro opnamen gemaakt. Haarscherp. Kan haast niet beter. En dat alles uit de losse hand.
Ik hoop er nog vele jaren plezier van te kunnen hebben.

Pluspunten

• Uitklapbaar scherm
  • Licht goed in de hand
  • Haarscherpe foto's
  • Overzichtelijk menu

Minpunten

• nog niet ontdekt