Nikon D5300 + AF-S DX NIKKOR 18-140mm VR zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
1.3 inch scherm

Ko Eradus 04-08-2017

Ligt lekker in de hand. Infoscherm ideaal. Menu intuïtief.

Direct na aankoop natuurlijk direct mee aan de slag gegaan. Vanwege mijn vorige Nikon (D70s), kon ik er al vrij snel mee overweg. Ideaal is het info scherm. Lekker groot en overzichtelijk. Het menu werkt zeer intuïtief en geeft daardoor amper problemen. Leuk is ook het kunnen verbinden met je smartphone of tablet, zodat je die als afstandbediening kunt gebruiken of direct vanaf je toestel foto's kunt downloaden en delen. Vanwege de duidelijke gebruikshandleiding was het een fluitje van een cent om verbinding te kunnen maken.
De lens vind ik echt geweldig. Prachtige macro opnamen gemaakt. Haarscherp. Kan haast niet beter. En dat alles uit de losse hand.
Ik hoop er nog vele jaren plezier van te kunnen hebben.

Pluspunten

• Uitklapbaar scherm
  • Licht goed in de hand
  • Haarscherpe foto's
  • Overzichtelijk menu

Minpunten

• nog niet ontdekt

Henk 14-08-2018

Echt hele mooie camera voor een vrij lage prijs

Ik heb deze camera gisteren aangeschaft en ik moet zeggen dat ik daar echt geen spijt van ga krijgen. Na het doorlezen van het boekje ben ik vandaag de natuur in gegaan voor de eerste mooie natuuropnames. Ik heb er 2 lenzen bij dus keuze genoeg voor mooie opnames.Ik moet nog veel leren om met dit toestel te gaan werken dus mocht iemand tips hebben dan ben ik daar altijd toe bereid om die aan te nemen. Mooi groot scherm en duidelijke aanwijzingen. ik beveel dit toestel echt aan voor beginners maar ook zeker voor gevorderden.

Harm 26-08-2017

Schitterende camera

Fijne camera, voldoet volledig aan de verwachtingen. Gekocht bij Kamera-express.
Super geholpen. Wat een fijne zaak. Daar kom je als klant graag terug.
Camera maakt prachtige beelden en kunnen als je dat wilt heel snel en makkelijk via WiFi gedeeld worden.

Pluspunten

• Mooi compact
  • Prima beeld
  • Ruim voldoende instelmogelijkheden

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken