Sony HT-SF200 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-SF200 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Anja F 22-02-2022

Mooi geluid, mooi klein formaat

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Deze soundbar gekocht om het geluid van de TV te ondersteunen. Tevens kun je met bluetooth bijv. mobiel koppelen. Geluid is prima!

enige minpuntje is dat ondanks speciale HDMI ARC kabel de afstandsbediening van de TV niet gekoppeld wordt, zodat we voor het geluid de afstandsbediening van de soundbar moeten gebruiken. Koppeling zou wel moeten kunnen volgens de verkoper. Op de TV hebben we de optie CEC ingeschakeld, maar er gebeurt niets. Ik zal nog wel een keer terug gaan naar de winkel hiervoor.

Pluspunten

• Compact
  • goed geluid, met meerder opties zoals Bass, music

Minpunten

• koppeling met afstandsbediening TV werkt niet

f*************@g******** 20-06-2021

Veel kwaliteit voor die prijs. Stelt zeker niet teleur.

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Het is natuurlijk geen topproduct voor die prijs, maar een heel behoorlijke prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Prijs
  • Behoorlijke bas
  • Compact

Minpunten

• Verwacht geen hifi
  • Geen display

dre 29-11-2020

Voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Is middels HDMI arc te koppelen aan TV. Geeft een stuk beter geluid dan TV en is compact. Voor deze prijs is het een top product!

Pluspunten

• te koppelen aan TV
  • compact
  • Bluetooth
  • Voor prijs een goed geluid

Patrick 15-10-2019

Leuk apperaatje

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Prijs/kwaliteit is goed te noemen. Ik ben dik tevreden. Het enige wat ik niet fijn vind is dat je niet kunt zien hoe hard het volume staat of wat je aan heb staan , tv of bluetooth of nog iets. Er branden 3 kleine liedjes bovenop het apparaat. Als je ervoor staat zie je niet welke brand, dus aan is. Als je schakelt tussen bluetooth of tv gaat het geluid of uit/zacht of heel hard. Voor mijn tv in de woonkamer gebruik ik een andere betere soundbar. Deze is voor erbij.

Patrick 24-06-2019

Lekker geluid

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Ik zocht een soundbar zonder losse subwoofer en deze moest niet te groot (lang) zijn. Het geluid moest het tv-geluid vervangen omdat deze net als een leeg blikje klonk. Dus niet perse voor muziek. Nou het geluid is prima en voor muziek doet deze het niet slecht. Ik heb nog een andere, betere soundbar, van een beter merk dus ik kan het wel vergelijken. Ik vond de prijs wel iets aan de hoge kant maar het is een aardig apparaat. Een nadeel vind ik dat er geen indicatie op zit hoe hard het volume staat.

Pluspunten

• geluid
  • makkelijk aan te sluiten
  • afmeting

Minpunten

• geen volume indicatie
  • prijs

Hans Verwer 03-03-2019

HT-SF 200 soundbar met ingebouwde subwoofer

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Na enig puzzelwerk wat betreft de aansluitingen, kwam ik er achter dat zowel de HDMI als optische
aansluiting benut moet worden als van een afstandsbediening gebruik gemaakt wordt, in dit geval van de mediabox van Ziggo.
Zodra alles was aangesloten, was het verschil tussen het geluid van de tv en de soundbar significant was.Het was een genot om te horen.Kortom een prima produkt!

Pluspunten

• uitstekend geluid voor in de woonkamer

Minpunten

• uitleg van de aansluitingen

RicardoB 02-03-2019

Leuke set

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Het levert goed geluid voor wat je ervoor betaalt.
Verwacht ook niet te veel, maar het is een enorme boost voor als je je standaard TV speakers gewend bent.

Pluspunten

• Design en prijs
  • Ingebouwde bluetooth
  • Ingebouwde woofer
  • Toch heel compact
  • Goed te combineren met Sony TV

Minpunten

• Vermogen is niet al te hoog
  • Geluid komt toch vooral van voren
  • Soms geen sync, ligt aan TV of bar?

Agila2003 27-02-2019

Compacte soundbar

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Goed en degelijk product voor redelijke prijs.Verbindingen werken uitstekend zoals bluetooth.Twee front luidspreker s en onderin kleine subwoofer.

Pluspunten

• Goed transparant geluid
  • Compact

Minpunten

• Redelijke bas hangt van muziek soort af

Agila2003 27-01-2019

Mooie compacte soundbar

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Mooie compacte soundbar met vooral transparant ruimtelijk geluid.Bas niet overdreven maar over algemeen wel goed hangt ook van geluidsbron af.Wel mooie strakke bas.

Pluspunten

• Degelijk
  • Compact
  • Helder ruimtelijk geluid( cinema stand)

Minpunten

• Sommige muziek lijkt iets mindere bas

Carolien 04-12-2018

Soundbar Sony

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

De soundbar is makkelijk aan te sluiten. De soundbar heeft een zeer mooi geluid. De soundbar past goed bij de TV, welke ook van Sony is.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Makkelijk in gebruik
  • Zeer mooi geluid
  • Voordelig

Jacob52 09-11-2018

Compacte vormgeving

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Heb dit product gekozen vanwege de compactheid en geen losse subwoofer en vind geluid en de mogelijkheid heden zeer uitgebreid.Voelt degelijk aan en heeft ruimtelijk (cinema) geluid mogelijkheid

Pluspunten

• Helder en transparant geluid
  • Wel degelijk en met cinema geluid

Minpunten

• Strakke bas niet overweldigend

Nardie 25-04-2018

Mooi compacte siundbar

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Ik heb de Soundbar nu een aantal weken kunnen testen.
Aangesloten op een Sony televisie met de ARC HDMI aansluiting. Hierdoor heb je aan één afstandsbediening genoeg. Aansluiten is appeltje, eitje. Ook via Bluetooth werkt alles goed.
Er is geen aparte subwoofer. Enerzijds is dit wel prettig; je hebt geen apart apparaat, dat je ergens moet plaatsen en waarvan de bas vaak ook erg aanwezig is. Anderzijds is de basweergave wel beperkt. De bas heeft wel 3 standen, maar dit is niet eenvoudig in te stellen. Met name door het ontbreken van een display, zie je niet welke stand is ingesteld.

Wil je het geluid van de TV verbeteren en vind je het handig om muziek via een Bluetooth apparaat af te spelen, dan is deze Soundbar zeker een aanrader.

Pluspunten

• Uiterst compact
  • Eenvoudig aan te sluiten
  • Aansluiting mogelijk via HDMI ARC
  • Geen aparte subwoofer

Minpunten

• Beperkte basweergave
  • Geen display

Fidder 23-04-2018

Betaalbaar en fijn apparaat!

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Reeds meerdere weken in gebruik. Het geluid is absoluut een verbetering ten opzichte van het normale geluid van de TV. Goed stereo geluid. Ik miste bij films wat extra qua geluid (Surround). Het aansluiten ging heel erg eenvoudig, kwestie van stekkers erin en aanzetten, ook het gebruik via de Bluetooth op de telefoon ging erg gemakkelijk. Muziek afspelen kan via USB of Bluetooth gaat ook fijn, vooral de functie radio via de TV afspelen word bij ons gebruikt. Voor dit geld is het een leuke sub woofer. Het design is strak en eenvoudig, een display waarop je zie wat er ingesteld is zou een mooie aanvulling zijn

Pluspunten

• strak design
  • Doet wat het moet doen
  • Goede aanvulling bij de TV

inca35 20-04-2018

Doet waarvoor hij gemaakt is

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Nu 2 weken in gebruik en getest. Installatie en bediening is eenvoudig. Het geluid is zeker een verbetering ten opzichte van het geluid van de TV. Goed stereo geluid. Om echt een bioscoopervaring na te bootsen is toch wel een losse subwoofer + extra boxen nodig. Als je zoekt naar een betaalbaar apparaat wat toch zeker een verbetering van het geluid geeft ten opzichte van de TV dan is dit een prima aanschaf. Design is simpel en strak wat ik persoonlijk wel mooi vind. Wel jammer is dat er geen display is. Het is moeilijk te zien wat je aan het instellen bent met de afstandsbediening.

Pluspunten

• compact
  • verbetering van geluid t.o.v. de tv

Minpunten

• mis een losse subwoofer
  • geen display

JoostB 15-04-2018

Zeer compact goed stereo geluid

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Dit apparaat mogen testen. Eerste conclusie: Degelijk apparaat met goed stereo geluid.

De Sony HT-SF200 is een zeer leuke soundbar voor een kleine ruimte waar je beperkte ruimte hebt. Deze soundbar heeft namelijk GEEN losse subwoofer. Maar geeft wel een redelijk tot goed bas geluid weer voor wat je mag verwachten van zo'n compacte soundbar.

De plus en min punten op een rij.
Plus punten:
- zeer compact
- gemakkelijk aan te sluiten
- eenvoudige bediening
- opmerkelijk goed geluid uit compacte soundbar

Min punten:
Beperkte aansluitmogelijkheden
Helaas heeft dit apparaat maar 1 hdmi (ARC) aansluiting waardoor je een duidelijke keuze moet maken welk apparaat je wil aansluiten (tv, radio, spelcomputer?)
Je kan wel gebruik maken van de Optische aansluiting en de bluetooth aansluiten. Beide opties werken zeer goed (geluidsoverdracht wel te verstaan). De bluetooth werkt niet al tijd super. Zelfs een Sony Z3 telefoon heeft soms moeite om het apparaat te vinden. Eenmaal verbonden werkt het apparaat wel super goed.

De optische kabel blijft qua geluid toch een van de betere opties. Hierbij komt het geluid heel helder en duidelijk door.

De opties die in de software opgenomen zijn (bioscoop geluid, spraak, nachtstand) hebben een toegevoegde waarde.

Nadeel van dit apparaat is dat je niet makkelijk kan zien welke "source" je gebruikt. Het apparaat heeft namelijk geen display.

Ondanks dat dit apparaat erg beperkt is is dit wel een degelijk product. Mocht je willen gaan voor compact en stereo geluid zeker een aanrader.
Mocht je willen gaan voor virtual surround dan zou ik naar een uitgebreider product gaan zoeken.

Pluspunten

• compact
  • simpel in gebruik
  • helder geluid
  • redelijk bas geluid

Minpunten

• beperkte hdmi aansluiting
  • geen display

Peter L 12-04-2018

Ik ben om!

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Ik heb lange tijd twijfels gehad of ik een extern geluidssysteem nodig had. Nu ik deze soundbar heb getest ben ik van mening dat het met soundbar vele malen beter is dan zonder. Het geluid is zuiverder en veel krachtiger. Het helpt ook echt om een betere beleving te krijgen bij het kijken van films en series.
Ik ben om!!

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Mooi geluid

Minpunten

• Bas niet heel sterk

FruityMizzy 12-04-2018

Goed product met simpel en straks design die prima werkt.

Geschreven voor: Sony HT-SF200 zwart

Het aansluiten was appeltje-eitje (zelf voor mij als vrouw zijnde, als ik even in stereotype denk ;) ) De soundbar kan met een HDMI-kabel worden aangesloten, maar ook met bluetooth. Ik heb hem met bluetooth aangesloten, omdat ik niet zo van kabels houd en dat bevalt mij prima! Het geluid is goed en de verbinding tussen de televisie (Samsung) en de soundbar is ook stabiel. Wat ik mis is een display op de soundbar. Met de afstandsbediening die meegeleverd is, is hij prima te bedienen, maar je ziet wat je doet en dat vind ik zelf altijd wel prettig. Wat mij betreft is dit simpel, maar heel goed product die doet wat hij zegt te doen. Zoals ik van Sony gewend ben is ook dit weer een fijn product. Hij is mooi compact met een strak design.

Pluspunten

• Strak design
  • Bluetooth verbinding

Minpunten

• Geen bedieningsscherm