Samsung HW-K950 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-K950 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

simon 13-10-2018

samsung hw-k950

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

geweldig geluid voor deze prijs een aanwinst voor in de huiskamer,makkelijk te installeren en een mooi strak design

Pluspunten

• geluid
  • prijs

Cinéfiel 07-08-2018

Sublieme sound .. een aanrader voor cinéfielen.

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Met hoge verwachting naar de levering van deze soundbar-combinatie uitgekeken. Mijn bose soundbaar voldeed niet meer aan mijn verwachtingen. Maar deze HW K950 slaat werkelijk alles. Buiten mijn verwachting heel heldere klank en niet zo moeilijk om die aan de praat te krijgen. (met wat geduld raakt men overal ;) ) Nee, de ciné-ervaring is werkelijk een belevenis voor mijn oren. (en voor mijn ogen ook met de tv die ik eerder dit jaar van Samsung kocht) Een prima combinatie, waarvan ik hoop nog veel jaren intens te mogen genieten. Enig minpuntje misschien zijn de te korte snoeren voor de surroundspeakers.

Pluspunten

• sound
  • ciné-ervaring
  • Gemakkelijk te installeren
  • Draadloze connecties

Minpunten

• Te korte snoeren voor de surroundspeakers

Dolby atmos soundbar 18-07-2018

Geweldige soundbar met een vol rijk geluid.

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Deze soundbar is super strak in design en zeer goed qua geluid. De achter speakers zorgen voor een volledige surround ervaring waar je letterlijk van top tot teen in zit, vanwege de 4 hoogte kanalen.

Het geluid is zeer zuiver en viel mij niks tegen wat betreft afspelen van muziek. De film ervaring is wel een stuk beter dankzij deze geweldige set. De sub is zeer krachtig voor goeie meelevende bassen en film scenes.

Pluspunten

• Zeer goeie prijs voor zo'n goede set.
  • Fantastische film ervaring.
  • Draadloos van elkaar.

Minpunten

• In afspelen van muziek niet het allerbeste

M.Keulens 13-07-2018

Soundbar Samsung K950

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Geweldige mooie Soundbar met tevens fantastisch geluid. Het is alsof jezelf in een luxe bioscoop zit maar dan met alle gemakken van thuis.

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • Gaat goed samen met Samsung TV

Minpunten

• Aansluiten, maar is eenmalig.

free 04-07-2018

draadloze 5.1 set met dolby atmos

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

beste, deze volwaardige maar toch nog vrij compacte draadloze 5.1 samsung sounbar set heeft dus ook 2 achterluidsprekers, er zitten in totaal 4 dolby atmos speakers in deze set, 2 vooraan in de soundbar en 2 in de achter surround speakers die dus het geluid van boven laten komen door weerkaatsing. het is door deze techniek een 5.1.4 systeem. het geluid van deze set is zeer goed en helder en deze is zeer krachtig met een totaal vermogen van 500 watt continu r.m.s dus. ook het gebruikte matriaal is van zeer goede kwaliteit, alles is dus zeer stevig genouwd uit metaal met een zeer stevige metalen grillen rondom de speakers om alles goed te kunnen beschermen. de onder en achterhand is zeer stevig pvc. voor zo een kleine subwoofer (8") en zo een kleine subwooferkast, geeft hij toch echt wel nog een krachtige bas weergave op middelmatig volume al zet ik de woofer dan wel op de max. stand van +3, deze kan van - 3 tot + 3 de trebel van de soundbar is ook te regelen van -3 tot plus 3. bij mij staat de trebel ook op +3. ik heb altijd een zeer krachtige 12" subwoofer en set gehad van logitech z5500. dus had ik wel graag een iets grotere subwoofer gehad (maar dit is dan persoonlijk) van bv 10, 12 of 15" of de mogelijkheid bij samsung gezien om zo een 2 de subwoofer bij te kunnen kopen van 8" dus 2 subs van 8 " aan elke kant van de tv. aangezien ik gelezen heb dat 2 kleine subs langs de 2 kanten nog veel betere basweergave geeft dan 1 grote, maar dat is dan enkel persoonlijke smaak. 1 minpuntje heb ik wel: dat er veel te weinig instellingen zijn om de bas en trebel te regelen voor elk -3 t.e.m.+3 is veel te weinig. want je moet de bas dan op +3 zetten en de soundbar al op het volume tussen de 30 en 50 zetten, voor dat de bas perfect tot zijn recht komt en je volledig kan laten meeslepen, op dit volume hoor en voel je de bas dan weer wel bij een goede film met explosies of andere films met veel basweergave. (het max volume van de soundbar is 100). ook zijn de instellingen om de bas en trebel te regelen via afstandsbediening deze werkt soms wel en soms niet. waarschijnlijk opgelost via de gratis app op de telefoon. het volume kan ik niet regelen via afstandsbediening maar het is mogelijk om het volume van de soundbar met het volume te bedienen van de afstandsbediening van mijn tv toestel heb ik eens gemerkt (ik weet alleen niet meer hoe) dus gewoon nog even zoeken. voor de rest zijn de intellingen wel allemaal zeer goed. ;-) Bluetooth / WiFi / Streaming en
bediening via gratis app daar kan ik nog niks over zeggen, omdat ik deze nog niet getest heb. de installatie liep perfect al heb ik wel ff gevloekt om alles te vinden voor de instellingen allemaal te doen, maar dit is ook compleet normaal als je iets nieuw koopt van elektronica. kortom: voor zo een draadloze, volwaardige 5.1 home cinema set die via de atmos speakers een volwaardige 5.1.4 systeem word zoals deze, die ook nog eens 4 dolby atmos speakers heeft en waar geen aparte versterker meer nodig is, dan is deze set zeker de beste keuze kwa prijs/kwaliteit en een echte topper te noemen... ik beveel dit product dus zeker aan. :-)

Pluspunten

• dolby atmos 5.1.4
  • zeer goede kwaliteit, ook de prijs is perfect
  • draadloos
  • volwaardige home cinema door de achterspeakers
  • mooi, zuiver en krachtig geluid

Minpunten

• instellingen regeling te weinig
  • sub mocht groter en krachtiger geweest zijn

VanBreemen1977 03-07-2018

Samsung Sounbar HW K950

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

De Soundbar heeft een mooie robuust Design en is makkelijk te installeren en het geluid wat er uit de soundbar compleet komt is wonderbaarlijk mooie strak geluid en daarbij wordt het kijken van tv,sport,en films geweldigend en zeker met het geluid van de Dolby Atmoz het is net als of je in de bioscoop zit.

Het is zeker een aanrader voor de mensen die opzoek zijn naar een soundbar.

Pluspunten

• HDMI aansluitingen
  • Draadloos

Minpunten

• tekorte stroomkabels bij RearSpeakers
  • One Connectbox voor Soundbar

Carl 01-07-2018

Geweldig geluid, eenvoudige installatie

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Zeer eenvoudig uit te pakken en te installeren. Goede geluidskwaliteit (verwacht!). Beperkt aantal HDMI-poorten, nog 1 zou nuttig zijn geweest. Stroomkabel voor achterluidsprekers is te kort! Past goed voor tv (Samsung).

Pluspunten

• eenvoudig uit te pakken en te installeren
  • Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Stroomkabel voor achterluidsprekers is te kort
  • Prijs

Vincent 26-06-2018

PERFECT GELUID!

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Dolby Atmos is echt de bom! wat een geluid niet normaal echte aanrader!!

is een ware upgrade vanuit mijn hw-f750 echt zon mooi geluid!

Pluspunten

• Dolby Atmos
  • Surround Speakers
  • Bass

A. Willemsen 24-06-2018

Samsung HW-K950 Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Fantastische soundbar, geweldige weergave. Zeer mooi design, en natuurlijk draadloos waardoor de basbox en luidsprekers overal kunnen staan.
Zeer tevreden met mijn aankoop.

• Kleur
  • Draadloos

Minpunten

• geen
  • geen

simon 23-06-2018

samsung hw -k950

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

top product geweldig geluid, kwaliteit prijs verhouding klopt prima.we zijn hier heel blij mee. zal dit zeker promoten.

Pluspunten

• zuiver geluid uitstekend
  • makkelijk te instaleren

Minpunten

• niet
  • niet

Henk 24-05-2018

Instabiel met verbindingen

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Ik heb inmiddels de soundbar terug gestuurd, met als reden....instabiele verbinding met speakers,tv en WiFi. Verbindingen worden spontaan verbroken en moeten hersteld worden. Subwoofer valt een beetje tegen,geluid is redelijk goed maar de surroundboxen zijn nauwelijks hoorbaar.
Ik denk dat ik maar voor een bedraad systeem ga,minder storingen, maar misschien heb ik gewoon pech gehad met dit apparaat

Pluspunten

Minpunten

• Instabiel
  • Storingen

Hans 22-02-2018

Samsung 950 soundbar

Had dit set gekocht.
Thuis aangesloten gaat moeilijk alleen.
Toen het eenmaal werkte,viel het geluid zwaar tegen.
Snel terug gebracht.
Wat geld bijgelegd en toch voor de bose gekozen.
Installatie heel makkelijk, en een super geluid

KFNG 30-01-2018

Super Geluid!!

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Wat een geluid komt hieruit. De beste soundbar die ik ooit heb gehoord. Vooral met de satelite boxen is het echt een lust voor je oren. Door de speakers aan de bovenzijde van de soundbar en satelite boxen hoor je echt een verschil tegenover de reguliere soundbars.

Pluspunten

• Geluid super zuiver
  • Sateliteboxen + subwoofer inbegrepen

Tweet 25-01-2018

Waanzinnig!

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Ik heb deze set gekocht ter vervanging van een 5.1 systeem (Onkyo versterker + JBL 5.1 set) omdat de subwoofer het begeven had (ploffend geluid). Na de nodige sets vergeleken en beluisterd te hebben is de keuze op deze set van Samsung gevallen. Het grote voordeel ten opzichte van andere soundbars, zoals Sonos en Bose, is de prijs kwaliteit verhouding. Bij deze set zijn de surroundspeakers en subwoofer inbegrepen wat hem gunstig geprijsd maakt ten andere sets.

De installatie is werkelijke een fluitje van een set. Aanvankelijk wilde alleen de draadloze subwoofer geen verbinding maken, maar na de gebruiksaanwijzing te hebben geraadpleegd was dit zo opgelost.

De geluidskwaliteit van deze set is werkelijk fanatastisch (nog geen atmos kunnen testen), zowel bij films, muziek of andere bronnen. De subwoofer kan soms iets wat overheersend te zijn en het is jammer dat deze geen eigen volumeknop heeft.

Maar goed, al met al bijzonder tevreden met deze aankoop en de investering zeker waard.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bedieningsgemak
  • 2 HDMI poorten

Minpunten

• onbreken volumeknop subwoofer

Davidoff76 14-01-2018

Draadloos subliem geluid

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Een geweldig product met subliem geluid en dat allemaal zonder bedrading door de woonkamer. In combinatie met de promotieactie van Samsung, krijg je zeker waar voor je geld. Oogt ook degelijk en zeer duurzaam

Pluspunten

• geluid
  • draadloos
  • bediening

Marco 14-01-2018
  • Product gekregen

Geweldig geluid makkelijke installatie

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

De soundbar subwoofer en surround speakers geven een geweldig geluid. De installatie ging makkelijk en de complete installatie is gebruiksvriendelijk voor iedereen binnen het gezin.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Installatiegemak
  • subwoofer en surroundspeakers draadloos

Maria Vervoort van Engelen 11-01-2018

Samsung soundbar HWK950

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Fantastisch geluid en eenvoudig aan te sluiten. Hadden we jaren geleden al moeten kopen. Je waant je in de bioscoop. Zeer makkelijk muziek via wifi en de Samsung app.

Henry 11-01-2018

Keigoed!

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Ik had me van te voren enigsinds kunnen verdiepen, maar de soundbar is het nieuwste van Samsung. Ze maken de belofte waar, keigoed geluid. En makkelijk te instaleren en te bedienen.

Pluspunten

• instaleren
  • geluid is helder

Minpunten

• dikke balk

Ad 24-11-2017

Schitterend geluid, tegenvallende andere functies

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Heb product gekocht op basis van diverse goede recensies. Samen met de soundbar heb ik de 360° multiroom speakers R3 gekocht. Wat klopt is het sublieme geluid. Wat zwaar tegenvalt is de Multiroom functionaliteit via Android app; opstarten duurt erg lang en de Multiroom functie hapert continue. Hoofdreden voor aanschaf was de multiroomfunctie, hetzelfde geluid door het hele huis. Het koppelen drift lang maar gaat redelijk soepel, echter als je tv hebt gekeken dan moet het koppelen weer opnieuw. Ook gebeurd het af en toe dat de soundbar ineens op 100% volume gaat. Andere tekortkoming betreft de mogelijkheid om surround geluid gesimuleerd in te schakelen, een verrijking van het geluid. Schakel je echter een multiroomspeaker erbij, dan is deze functie uitgeschakeld, waarom? Kortom een prima systeem voor alleen onder de tv maar de multiroomfunctie is slecht ontwikkeld en valt zwaar tegen voor deze prijs. De bijbehorende app is zeer slecht. Heb zwaar spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Goed geluid

Minpunten

• Multiroom
  • Slechte app

Mike 20-07-2017

Magische beleving

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

De Samsung HW-K950 is 'top of the notch', vol en warm geluid zorgen voor een unieke ervaring. Dolby Atmos is werkelijk geweldig en zou ik iedereen aanbevelen! Streamen werkt perfect en binnen 2 minuten is de set klaar voor gebruik. Het ging voor ons tussen deze set of een arsenaal aan Sonos boxen. Samsung wint het op bijna alle fronten, enkel het design is ietwat 'standaard'. De bass is krachtig en groter dan verwacht, ook de soundbar zelf is behoorlijk groot dus zorg dat je voldoende ruimte hebt om hem te plaatsen of op te hangen.

Pluspunten

• Prachtig surround geluid
  • Binnen 2 minuten werkend
  • Dolby Atmos is een ervaring opzichzelf
  • Krachtige bass
  • Multiroom mogelijkheden

Minpunten

• Design is redelijk 'standaard'
  • Ietwat groter dan verwacht

Rien 14-07-2017

Soundbar van Samsung HW K950 XN

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Na vele testen van verschillende soundbars kwam deze als beste uit de bus.
Supersound, makkelijk in gebruik en de draadloze speakers maken het af..

Pluspunten

• eenvoudige aansluiting
  • gebruiksvriendelijk
  • geweldig geluid

Schouwer 02-07-2017

Mooie vormgeving en prachtig geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Prijs-kwaliteit verhouding is prima! We genieten er volop van. Goed geluid en prima afmeting. Valt niet echt op. Goede uitleg gehad in de winkel waarop we voor deze soundbar gekozen hebben. Optimaal genieten van mooie films en heerlijke muziek!

Ronald 02-07-2017

Samsung Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Deze soundbar is echt een vervanging van een stereoset. Streaming geluid erg helder en bass goed te regelen. Films is echt overweldigend. Een super geluid zonder alle rompslomp. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Bouw soudbar
  • inregeling
  • Meerdere ingangen

NoorRemco 02-07-2017

Gewldige Sound met top Geluid

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Het product is zeer mooi, geweldig geluid en alles is zeer mooi weg te werken. Alles is draadloos en werkt perfect samen. Deze soundbar vind ik een aanrader voor eenieder.

Pluspunten

• Draadloos
  • Makkelijk te installeren

Kevin 01-07-2017

Samsung Soundbar HW-K950

Geschreven voor: Samsung HW-K950 zwart

Deze soundbar van samsung is zeker aan te raden, hoewel het een van de eerste modellen is met dolby atmos is het zeker een mooi model. Het 5.1.4 wordt nog niet overal door ondersteund, maar dat komt vanzelf met de nieuwste films, en ook las ik dat netflix daar ook mee bezig is. de soundbar zelf is aan de grote en vooral zware kant, maar de subwoofen en de achterspeakers zijn mooi en strak ontworpen.

Pluspunten

• Dolby Atmos
  • Strak design
  • Makkelijk te installeren
  • Makkelijk gebruik

Minpunten

• Dolby Atmos wordt nog niet overal ondersteund
  • De soundbar is groot en zwaar