Samsung HW-K950 - Reviews

Best Reviewed juli 2017
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Soundplate

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Fons van Straalen 05-06-2017

Fantasisch geluid

Na het een en ander te hebben gegoogeld is mijn keuze op de Samsung soundbar HW K950 gevallen. Wat een super geluid. Helder, mooi, vol en kamer vullend. Vermogen kom je niet te kort, 500 watt. Woohh. Dat surround effect is super. Films beleef je weer opnieuw, alsof je er zelf bij bent. Mooi en strak design. Zeer zeker een aanrader.

Pluspunten

• Zeer mooi en helder geluid
  • Super surround effect

Tweet 25-01-2018

Waanzinnig!

Ik heb deze set gekocht ter vervanging van een 5.1 systeem (Onkyo versterker + JBL 5.1 set) omdat de subwoofer het begeven had (ploffend geluid). Na de nodige sets vergeleken en beluisterd te hebben is de keuze op deze set van Samsung gevallen. Het grote voordeel ten opzichte van andere soundbars, zoals Sonos en Bose, is de prijs kwaliteit verhouding. Bij deze set zijn de surroundspeakers en subwoofer inbegrepen wat hem gunstig geprijsd maakt ten andere sets.

De installatie is werkelijke een fluitje van een set. Aanvankelijk wilde alleen de draadloze subwoofer geen verbinding maken, maar na de gebruiksaanwijzing te hebben geraadpleegd was dit zo opgelost.

De geluidskwaliteit van deze set is werkelijk fanatastisch (nog geen atmos kunnen testen), zowel bij films, muziek of andere bronnen. De subwoofer kan soms iets wat overheersend te zijn en het is jammer dat deze geen eigen volumeknop heeft.

Maar goed, al met al bijzonder tevreden met deze aankoop en de investering zeker waard.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bedieningsgemak
  • 2 HDMI poorten

Minpunten

• onbreken volumeknop subwoofer

Evelyn 23-05-2017

Sterk geluid, Goede kwalitieit

Het instellen van de HW-K950 verliep snel en simpel. In het begin vonden we de surround speakers achter wel wat zwak en er zat een lichte ruis in. Echter door de speakers beter te plaatsen en het geluid van de speakers harder te zetten was dit snel opgelost. Voor het harder zetten van de speakers moet je wel even de handleiding goed doorlezen want er wordt gebruik gemaakt van afkortingen op het matrix display van de soundbar. De handleiding is online zeer uitgebreid en duidelijk dus op zich was dat geen probleem. En nadat je de soundbar naar wens hebt ingesteld, heb je de handleiding ook niet meer nodig! Multiroom app is verder snel en soepel op de telefoon en je kunt hier ook de equalizer makkelijk instellen. Het geluid is zowel via de HDMI als Wifi en Bluetooth erg goed maar is natuurlijk het best als je een film kijkt. Dan kan je namelijk gebruik maken van Dolby wat toch echt wel een verschil maakt.

Kortom:
De soundbar heeft een geweldig geluid en komt vooral goed uit de verf bij films met Dolby geluid. De app is handig en voegt veel functionaliteit toe zoals een equalizer, volumeknop en muziekdiensten via wifi. Je zult wel even de handleiding moeten lezen wil je het maximale uit je soundbar halen maar dat is het uiteindelijk allemaal waard!

Pluspunten

• De app is handig en voegt veel functionaliteit toe
  • Kan zonder zorgen harder worden gezet
  • Geweldig geluid!

Minpunten

• Handleiding noodzakelijk voor optimaal gebruik
  • Soundbar overheerst t.o.v de surround speakers
  • speaker geluid bijstellen is dus wel nodig!

Roy E. 07-05-2017

Perfect Geluid!

Ik was op zoek naar een nieuwe soundbar omdat mijn oude niet genoeg vermogen had voor de ruimte waar deze in stond. Na lang zoeken kwam ik uit bij de K950 van Samsung. Zeer makkelijk te installeren, goed te bedienen, speakers afzonderlijk in te stellen en Multiroom compatible! Ik ben blij met dit mooie product.

Pluspunten

• Achter speakers draadloos
  • Multiroom
  • Makkelijk te installeren
  • Perfect geluid!

Minpunten

• Stroomkabels van achter speakers zijn te kort

simon 23-06-2018

samsung hw -k950

top product geweldig geluid, kwaliteit prijs verhouding klopt prima.we zijn hier heel blij mee. zal dit zeker promoten.

Pluspunten

• zuiver geluid uitstekend
  • makkelijk te instaleren

Minpunten

• niet
  • niet

Henk 24-05-2018

Instabiel met verbindingen

Ik heb inmiddels de soundbar terug gestuurd, met als reden....instabiele verbinding met speakers,tv en WiFi. Verbindingen worden spontaan verbroken en moeten hersteld worden. Subwoofer valt een beetje tegen,geluid is redelijk goed maar de surroundboxen zijn nauwelijks hoorbaar.
Ik denk dat ik maar voor een bedraad systeem ga,minder storingen, maar misschien heb ik gewoon pech gehad met dit apparaat

Pluspunten

Minpunten

• Instabiel
  • Storingen

Hans 22-02-2018

Samsung 950 soundbar

Had dit set gekocht.
Thuis aangesloten gaat moeilijk alleen.
Toen het eenmaal werkte,viel het geluid zwaar tegen.
Snel terug gebracht.
Wat geld bijgelegd en toch voor de bose gekozen.
Installatie heel makkelijk, en een super geluid

KFNG 30-01-2018

Super Geluid!!

Wat een geluid komt hieruit. De beste soundbar die ik ooit heb gehoord. Vooral met de satelite boxen is het echt een lust voor je oren. Door de speakers aan de bovenzijde van de soundbar en satelite boxen hoor je echt een verschil tegenover de reguliere soundbars.

Pluspunten

• Geluid super zuiver
  • Sateliteboxen + subwoofer inbegrepen
  • Draadloos

Davidoff76 14-01-2018

Draadloos subliem geluid

Een geweldig product met subliem geluid en dat allemaal zonder bedrading door de woonkamer. In combinatie met de promotieactie van Samsung, krijg je zeker waar voor je geld. Oogt ook degelijk en zeer duurzaam

Pluspunten

• geluid
  • draadloos
  • bediening

Marco 14-01-2018
  • Product gekregen

Geweldig geluid makkelijke installatie

De soundbar subwoofer en surround speakers geven een geweldig geluid. De installatie ging makkelijk en de complete installatie is gebruiksvriendelijk voor iedereen binnen het gezin.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Installatiegemak
  • subwoofer en surroundspeakers draadloos

Maria Vervoort van Engelen 11-01-2018

Samsung soundbar HWK950

Fantastisch geluid en eenvoudig aan te sluiten. Hadden we jaren geleden al moeten kopen. Je waant je in de bioscoop. Zeer makkelijk muziek via wifi en de Samsung app.

Henry 11-01-2018

Keigoed!

Ik had me van te voren enigsinds kunnen verdiepen, maar de soundbar is het nieuwste van Samsung. Ze maken de belofte waar, keigoed geluid. En makkelijk te instaleren en te bedienen.

Pluspunten

• instaleren
  • geluid is helder

Minpunten

• dikke balk

Ad 24-11-2017

Schitterend geluid, tegenvallende andere functies

Heb product gekocht op basis van diverse goede recensies. Samen met de soundbar heb ik de 360° multiroom speakers R3 gekocht. Wat klopt is het sublieme geluid. Wat zwaar tegenvalt is de Multiroom functionaliteit via Android app; opstarten duurt erg lang en de Multiroom functie hapert continue. Hoofdreden voor aanschaf was de multiroomfunctie, hetzelfde geluid door het hele huis. Het koppelen drift lang maar gaat redelijk soepel, echter als je tv hebt gekeken dan moet het koppelen weer opnieuw. Ook gebeurd het af en toe dat de soundbar ineens op 100% volume gaat. Andere tekortkoming betreft de mogelijkheid om surround geluid gesimuleerd in te schakelen, een verrijking van het geluid. Schakel je echter een multiroomspeaker erbij, dan is deze functie uitgeschakeld, waarom? Kortom een prima systeem voor alleen onder de tv maar de multiroomfunctie is slecht ontwikkeld en valt zwaar tegen voor deze prijs. De bijbehorende app is zeer slecht. Heb zwaar spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Goed geluid

Minpunten

• Multiroom
  • Slechte app

Mike 20-07-2017

Magische beleving

De Samsung HW-K950 is 'top of the notch', vol en warm geluid zorgen voor een unieke ervaring. Dolby Atmos is werkelijk geweldig en zou ik iedereen aanbevelen! Streamen werkt perfect en binnen 2 minuten is de set klaar voor gebruik. Het ging voor ons tussen deze set of een arsenaal aan Sonos boxen. Samsung wint het op bijna alle fronten, enkel het design is ietwat 'standaard'. De bass is krachtig en groter dan verwacht, ook de soundbar zelf is behoorlijk groot dus zorg dat je voldoende ruimte hebt om hem te plaatsen of op te hangen.

Pluspunten

• Prachtig surround geluid
  • Binnen 2 minuten werkend
  • Dolby Atmos is een ervaring opzichzelf
  • Krachtige bass
  • Multiroom mogelijkheden

Minpunten

• Design is redelijk 'standaard'
  • Ietwat groter dan verwacht

Rien 14-07-2017

Soundbar van Samsung HW K950 XN

Na vele testen van verschillende soundbars kwam deze als beste uit de bus.
Supersound, makkelijk in gebruik en de draadloze speakers maken het af..

Pluspunten

• eenvoudige aansluiting
  • gebruiksvriendelijk
  • geweldig geluid

Schouwer 02-07-2017

Mooie vormgeving en prachtig geluid!

Prijs-kwaliteit verhouding is prima! We genieten er volop van. Goed geluid en prima afmeting. Valt niet echt op. Goede uitleg gehad in de winkel waarop we voor deze soundbar gekozen hebben. Optimaal genieten van mooie films en heerlijke muziek!

Ronald 02-07-2017

Samsung Soundbar

Deze soundbar is echt een vervanging van een stereoset. Streaming geluid erg helder en bass goed te regelen. Films is echt overweldigend. Een super geluid zonder alle rompslomp. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Bouw soudbar
  • inregeling
  • Meerdere ingangen

NoorRemco 02-07-2017

Gewldige Sound met top Geluid

Het product is zeer mooi, geweldig geluid en alles is zeer mooi weg te werken. Alles is draadloos en werkt perfect samen. Deze soundbar vind ik een aanrader voor eenieder.

Pluspunten

• Draadloos
  • Makkelijk te installeren

Kevin 01-07-2017

Samsung Soundbar HW-K950

Deze soundbar van samsung is zeker aan te raden, hoewel het een van de eerste modellen is met dolby atmos is het zeker een mooi model. Het 5.1.4 wordt nog niet overal door ondersteund, maar dat komt vanzelf met de nieuwste films, en ook las ik dat netflix daar ook mee bezig is. de soundbar zelf is aan de grote en vooral zware kant, maar de subwoofen en de achterspeakers zijn mooi en strak ontworpen.

Pluspunten

• Dolby Atmos
  • Strak design
  • Makkelijk te installeren
  • Makkelijk gebruik

Minpunten

• Dolby Atmos wordt nog niet overal ondersteund
  • De soundbar is groot en zwaar

Lautje 09-06-2017

Toegevoegde waarde

Ik heb deze soundbar gelijk met de Qled curved aangeschaft. Het Dolby Atmhos maakte een verpletterende indruk. En ook nog met surround speakers erbij ben je voordeliger uit dan andere grote merken.

Pluspunten

• Surround
  • Dolby Athmos