Samsung HW-K950 - Reviews

Best Reviewed juli 2017
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
3D

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Fons van Straalen 05-06-2017

Fantasisch geluid

Na het een en ander te hebben gegoogeld is mijn keuze op de Samsung soundbar HW K950 gevallen. Wat een super geluid. Helder, mooi, vol en kamer vullend. Vermogen kom je niet te kort, 500 watt. Woohh. Dat surround effect is super. Films beleef je weer opnieuw, alsof je er zelf bij bent. Mooi en strak design. Zeer zeker een aanrader.

Pluspunten

• Zeer mooi en helder geluid
  • Super surround effect

Evelyn 23-05-2017

Sterk geluid, Goede kwalitieit

Het instellen van de HW-K950 verliep snel en simpel. In het begin vonden we de surround speakers achter wel wat zwak en er zat een lichte ruis in. Echter door de speakers beter te plaatsen en het geluid van de speakers harder te zetten was dit snel opgelost. Voor het harder zetten van de speakers moet je wel even de handleiding goed doorlezen want er wordt gebruik gemaakt van afkortingen op het matrix display van de soundbar. De handleiding is online zeer uitgebreid en duidelijk dus op zich was dat geen probleem. En nadat je de soundbar naar wens hebt ingesteld, heb je de handleiding ook niet meer nodig! Multiroom app is verder snel en soepel op de telefoon en je kunt hier ook de equalizer makkelijk instellen. Het geluid is zowel via de HDMI als Wifi en Bluetooth erg goed maar is natuurlijk het best als je een film kijkt. Dan kan je namelijk gebruik maken van Dolby wat toch echt wel een verschil maakt.

Kortom:
De soundbar heeft een geweldig geluid en komt vooral goed uit de verf bij films met Dolby geluid. De app is handig en voegt veel functionaliteit toe zoals een equalizer, volumeknop en muziekdiensten via wifi. Je zult wel even de handleiding moeten lezen wil je het maximale uit je soundbar halen maar dat is het uiteindelijk allemaal waard!

Pluspunten

• De app is handig en voegt veel functionaliteit toe
  • Kan zonder zorgen harder worden gezet
  • Geweldig geluid!

Minpunten

• Handleiding noodzakelijk voor optimaal gebruik
  • Soundbar overheerst t.o.v de surround speakers
  • speaker geluid bijstellen is dus wel nodig!

Mike 20-07-2017

Magische beleving

De Samsung HW-K950 is 'top of the notch', vol en warm geluid zorgen voor een unieke ervaring. Dolby Atmos is werkelijk geweldig en zou ik iedereen aanbevelen! Streamen werkt perfect en binnen 2 minuten is de set klaar voor gebruik. Het ging voor ons tussen deze set of een arsenaal aan Sonos boxen. Samsung wint het op bijna alle fronten, enkel het design is ietwat 'standaard'. De bass is krachtig en groter dan verwacht, ook de soundbar zelf is behoorlijk groot dus zorg dat je voldoende ruimte hebt om hem te plaatsen of op te hangen.

Pluspunten

• Prachtig surround geluid
  • Binnen 2 minuten werkend
  • Dolby Atmos is een ervaring opzichzelf
  • Krachtige bass
  • Multiroom mogelijkheden

Minpunten

• Design is redelijk 'standaard'
  • Ietwat groter dan verwacht

Rien 14-07-2017

Soundbar van Samsung HW K950 XN

Na vele testen van verschillende soundbars kwam deze als beste uit de bus.
Supersound, makkelijk in gebruik en de draadloze speakers maken het af..

Pluspunten

• eenvoudige aansluiting
  • gebruiksvriendelijk
  • geweldig geluid

Schouwer 02-07-2017

Mooie vormgeving en prachtig geluid!

Prijs-kwaliteit verhouding is prima! We genieten er volop van. Goed geluid en prima afmeting. Valt niet echt op. Goede uitleg gehad in de winkel waarop we voor deze soundbar gekozen hebben. Optimaal genieten van mooie films en heerlijke muziek!

Ronald 02-07-2017

Samsung Soundbar

Deze soundbar is echt een vervanging van een stereoset. Streaming geluid erg helder en bass goed te regelen. Films is echt overweldigend. Een super geluid zonder alle rompslomp. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Bouw soudbar
  • inregeling
  • Meerdere ingangen

NoorRemco 02-07-2017

Gewldige Sound met top Geluid

Het product is zeer mooi, geweldig geluid en alles is zeer mooi weg te werken. Alles is draadloos en werkt perfect samen. Deze soundbar vind ik een aanrader voor eenieder.

Pluspunten

• Draadloos
  • Makkelijk te installeren

Kevin 01-07-2017

Samsung Soundbar HW-K950

Deze soundbar van samsung is zeker aan te raden, hoewel het een van de eerste modellen is met dolby atmos is het zeker een mooi model. Het 5.1.4 wordt nog niet overal door ondersteund, maar dat komt vanzelf met de nieuwste films, en ook las ik dat netflix daar ook mee bezig is. de soundbar zelf is aan de grote en vooral zware kant, maar de subwoofen en de achterspeakers zijn mooi en strak ontworpen.

Pluspunten

• Dolby Atmos
  • Strak design
  • Makkelijk te installeren
  • Makkelijk gebruik

Minpunten

• Dolby Atmos wordt nog niet overal ondersteund
  • De soundbar is groot en zwaar

Lautje 09-06-2017

Toegevoegde waarde

Ik heb deze soundbar gelijk met de Qled curved aangeschaft. Het Dolby Atmhos maakte een verpletterende indruk. En ook nog met surround speakers erbij ben je voordeliger uit dan andere grote merken.

Pluspunten

• Surround
  • Dolby Athmos

Samsung Atmos 02-06-2017

WAT EEN SOUND!!! Net bioscoop

Ik heb dit product gekozen omdat ik een echte film liefhebber ben, en van mooie muziek kan genieten, ongelooflijk ruimtelijk geluid en voor muziek ook geweldig, streamen spotify e.d. Wordt ondersteund, echte aanrader....

Sven Buijsrogge 02-06-2017

Opgaan in geluid

Dit apparaat is erg mooi en stijlvol. Het is gemakkelijk te installeren, de speakers verbonden automatisch daar hoefde je niets voor te doen. Top! Werkt goed met de app om te streamen en volume te regelen.

De Dolby Atmos komt zeker tot zijn recht je gaat helemaal op in het geluid, let wel op je buren!

De afstandsbediening was even wennen, de volume knop duw je omhoog en omlaag dat was niet duidelijk aangegeven.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Top kwaliteit geluid
  • Stijlvol
  • Dolby Atmos

Minpunten

• Afstandsbediening was even wennen

Jeroen 14-05-2017

Ongelofelijk mooi geluid

Samsung gaat de goede kant op wat audio betreft, Dit is het eerste product uit hun nieuwe audio lab te California. Deze soundbar mag niet vergeleken worden met hun voorgangers. Deze soundbar is misschien wel een van de beste die ik gehoord heb en is nog erg goed afgewerkt ook nog!
Multiroom app is makkerlijk in gebruik en werkt goed.
Echt een aanrader de Samsung HW-K950 Atmos soundbar.

Pluspunten

• Premium materialen gebruikt
  • Mooi Design
  • Waanzinig goed geluid
  • Overtuigend DolbyAtmos ervaring

Minpunten

• Geen beugels voor rear speakers
  • Geen kalibratie tool

Westerkamp 12-05-2017

Super Soundbar!

Deze soundbar geeft een uitstekend geluid en de ervaring met Dolby ATmos is ge woon te gek. Mooi is dat je voor de setting voor FILMS, MUZIEK, SPORT en nog meer keuzes zelf kan bepalen. Het apparaat is makkelijk te installeren en ziet er goed uit!

Pluspunten

• TOP Geluid
  • Easy Install

Roy E. 07-05-2017

Perfect Geluid!

Ik was op zoek naar een nieuwe soundbar omdat mijn oude niet genoeg vermogen had voor de ruimte waar deze in stond. Na lang zoeken kwam ik uit bij de K950 van Samsung. Zeer makkelijk te installeren, goed te bedienen, speakers afzonderlijk in te stellen en Multiroom compatible! Ik ben blij met dit mooie product.

Pluspunten

• Achter speakers draadloos
  • Multiroom
  • Makkelijk te installeren
  • Perfect geluid!

Minpunten

• Stroomkabels van achter speakers zijn te kort