Sony HT-CT390 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Tuner

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Frans 10-01-2017 Product paar maanden in bezit

Gemengde gevoelens

Deze soundbar gekozen omdat die beduidend helderder klonk dan andere van Samsung en Philips. Eenmaal aangesloten was het geluid stukken beter dan het geluid dat uit mijn tv kwam. Maar ik miste wel de ‘wauw’- factor. Bassen waren goed maar niet echt indrukwekkend en alle toeters en bellen waar Sony over opschept (bioscoop-beleving), zijn een tikkie overdreven. Na een week weigerde de draadloze subwoofer contact te maken met de bar. Zowel automatisch als handmatig lukte het niet. Teruggebracht en nieuwe meegekregen. Maar opnieuw na een week hetzelfde probleem. Heb toen een reset gedaan naar fabriekinstelingen en nu gaat het weer goed. Vanmorgen viel me op dat de set enorm boemde en veel te veel bassen doorgaf. Niet normaal meer. Bleek dat niet alleen de lage tonen naar de woofer werden gestuurd, maar al het geluid. Uitgezet en aangedaan en het probleem was verholpen, maar toch. Het geluid is prima, ook van muziek, maar hij heeft soms kuren.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • bediening aan voorkant
  • laag
  • gelukkig niet te veel instellingen

Minpunten

• soms onbetrouwbaar
  • geluid goed, maar niet waanzinnig

Hoeksma 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima geluid en makkelijk te installeren.

Ik heb dit product gekozen na enig speurwerk op internet en na het beluisteren in de BCC winkel te Hoogeveen. Ordernummer 201611-006418451
De soundbar was makkelijk te installeren en heeft een prima geluid.
Voor de subwoover heb je geen aansluitkabel nodig alleen een stopcontact.

Pluspunten

• Installeren
  • Vormgeving

Minpunten

• Geen HDMI kabel