Sony HT-CT390 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-CT390 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Brugman 03-10-2018

Sony Soundbar HTCT390

Geschreven voor: Sony HT-CT390 zwart

De Soundbar is heel eenvoudig te instaleren en heeft een mooie eenvoudige uitstraling.Mooi geluid effect

J.P.Brugman 03-10-2018

Wij hebben een soundbar HTCT 390 Perfect, Is het normaal dat ook het geluid van de tv. door de subwoofer komt. Volgens mij moet alleen de bassen er door komen. Wie weet een oplossing?

R.Maijenburg 02-01-2018

Sony soundbar voor betere geluidskwaliteit van je televisie

Geschreven voor: Sony HT-CT390 zwart

Voor prijs kwaliteit een mooi compact systeem subwoofer draadloos soundbar voor de televisie of hangend te gebruiken.

Pluspunten

• Compacte uitvoering draadloze subwoofer

Frans 10-01-2017

Gemengde gevoelens

Geschreven voor: Sony HT-CT390 zwart

Deze soundbar gekozen omdat die beduidend helderder klonk dan andere van Samsung en Philips. Eenmaal aangesloten was het geluid stukken beter dan het geluid dat uit mijn tv kwam. Maar ik miste wel de ‘wauw’- factor. Bassen waren goed maar niet echt indrukwekkend en alle toeters en bellen waar Sony over opschept (bioscoop-beleving), zijn een tikkie overdreven. Na een week weigerde de draadloze subwoofer contact te maken met de bar. Zowel automatisch als handmatig lukte het niet. Teruggebracht en nieuwe meegekregen. Maar opnieuw na een week hetzelfde probleem. Heb toen een reset gedaan naar fabriekinstelingen en nu gaat het weer goed. Vanmorgen viel me op dat de set enorm boemde en veel te veel bassen doorgaf. Niet normaal meer. Bleek dat niet alleen de lage tonen naar de woofer werden gestuurd, maar al het geluid. Uitgezet en aangedaan en het probleem was verholpen, maar toch. Het geluid is prima, ook van muziek, maar hij heeft soms kuren.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • bediening aan voorkant
  • laag
  • gelukkig niet te veel instellingen

Minpunten

• soms onbetrouwbaar
  • geluid goed, maar niet waanzinnig

Hoeksma 20-11-2016

Prima geluid en makkelijk te installeren.

Geschreven voor: Sony HT-CT390 zwart

Ik heb dit product gekozen na enig speurwerk op internet en na het beluisteren in de BCC winkel te Hoogeveen. Ordernummer 201611-006418451
De soundbar was makkelijk te installeren en heeft een prima geluid.
Voor de subwoover heb je geen aansluitkabel nodig alleen een stopcontact.

Pluspunten

• Geluid
  • Installeren
  • Vormgeving

Minpunten

• Geen HDMI kabel