Heos HomeCinema - Reviews

Subwoofer plaatsing
los
Bluetooth
Actieve subwoofer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 256 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

V. van Deutekom 30-10-2016

Super apparaat!

Erg stijlvol, goede kwaliteit geluid, enorme bas voor de relatief kleine subwoofer en draadloos bestuurbaar! Alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik iedereen deze soundbar zou aanraden.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Draadloos bestuurbaar
  • Makkelijke installatie
  • Stijlvol design

Frank 26-10-2016

Top geluid

De Heos Soundbar heeft een mooie vormgeving, is makkelijk te installeren en door de draadloze sub ook top geluid.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Installatie
  • Geen muurbeugel nodig
  • Aan te sluiten via optisch en hdmi
  • Draadloze sub

RikkieD 25-10-2016

Geweldig geluid!

Omdat het geluid van onze LCD-TV zoals verwacht erg tegen viel hebben we deze HEOS soundbar aangeschaft. De aansluiting is eenvoudig d.m.v. de optische (meegeleverde) kabel. Het geluid wat deze soundbar geeft is werkelijk grandioos. Ook de meegeleverde sub-woofer is lekker compact van formaat zodat deze fraai uit het zicht gehouden kan worden. De bediening van de App is ook prettig om de equalizer in te stellen. Kortom zeker waar voor het geld.

Pluspunten

• Mooie diepe klanken
  • EQ instellingen via app
  • Compacte subwoofer

Minpunten

• Moet soms gereset worden ivm Netflix

Denzel 25-10-2016

Fantastisch Multi-room systeem!

Sinds enkele maanden de HEOS HomeCinema in mijn bezit, wat een geluid! Ook in samenwerking met overige HEOS speakers werkt het perfect. Er komen regelmatig updates uit. De opties worden continu uitgebreid, erg prettig!

Martijn van Haaren 25-10-2016

Kwalitatief goed product, mooi design!

Ik ben overgestapt van een "traditioneel"dolby surround systeem van Philips naar een Denon HomeCinema. Wat een verschil in de kwaliteit van het geluid! Daarnaast ben ik zeer te spreken over het gebruiksgemak en de vele streamingmogelijkheden middels de Heos-app.
Tevens de mogelijkheid om de HomeCinema te koppelen aan andere Denon speakers maakt het helemaal compleet.

Pluspunten

• Kwaliteit geluid
  • Streamingmogelijkheden middels Heos-app

D.S. 25-10-2016

Extra beleving dankzij geluid!

Ik ben zeer tevreden over de Homecinema Set van Denon. Het is een uitstekend product met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De beleving van het televisie kijken wordt extra versterkt dankzij de goede kwaliteit van het geluid. Daarnaast gebruik ik de Homecinema Set ook dagelijks voor het streamen van muziek via Spotify. Ik ben van plan om 1 of 2 extra boxen te gaan aanschaffen voor een volledige Surround Sound-ervaring in mijn hele huis!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • HDMI-aansluitingen
  • Streamingsmogelijkheden (Spotify)

Minpunten

• Resetten werkt niet vlekkeloos
  • Geen hi-res
  • Lichte vertraging bij opstarten box

johandokkum 25-10-2016

Heos sounbar

Geweldig alternatief voor de (oude) home cinema producten. Heb deze soundbar nu al een tijdje en gebruik deze voor onderandere TV kijken en met spotify connect. Ideaal is dat apparaat bij aanzetten tv automatisch overschakelt en ik deze gewoon kan bedienen met de afstandbediening van de tv. Voor muziek gebruik ik meestal Spotify, in de app van Spotify kan ik vervolgens gemakkelijk de soundbar aansturen. Ook internet radio werkt perfect. Verder is het geluid in 1 woord top!

Pluspunten

• Veel aansluitmogelijkheden.
  • Spotify connect
  • Internet radio
  • Goed geluid

Minpunten

• App van Heos is soms iets minder stabiel

Dick 25-10-2016

Tv kijken wordt weer leuk met HEOS!

Na grondig door de reviews te zijn gegaan uiteindelijk voor de Denon HomeCinema gekozen, en blij toe! Het systeem (in wit) zie er prachtig en subtiel uit. De installatie was binnen een paar minuten naadloos verlopen. Samen met de 5 die in mijn woonkamer staat zorgen ze voor de perfecte filmervaring! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • gebruiksgemak
  • lage tonen
  • kopeling met andere aparaten
  • hdmi aansluiting

Minpunten

• Alleen compatibel met andere Heos apparaten

Remco 25-10-2016

Denon home cinema

Super systeem met leuk design zeer goede klank en gemakkelijke app zeer veel aansluit mogelijkheden. Gewoon een toppertje

Pluspunten

• Aansluitingen
  • Uitbreidbaar

Nout 24-10-2016

Gebruiksvriendelijk met een fantastisch geluid.

Omdat ik in mijn huiskamer geen versterker meer wilde, maar een high-end draadloos systeem, kwam ik de Heos serie op het spoor. Na enkele reviews en vergelijken gelezen te hebben, heb ik gekozen om de Heos 5 aan te schaffen.

Direct naar binnenkomst de Heos geïnstalleerd, dit ging meteen erg gemakkelijk en snel. Daarna natuurlijk de ultieme test, het geluid. Wauw dit was werkelijk verbluffend goed voor zo’n relatief kleine speaker. Het hoog, midden en laag zijn netjes aanwezig. Na enkele weken geluisterd te hebben, heb ik besloten om in een andere ruimte ook een Heos 5 neer te zetten. Hierdoor kan ik in beide ruimte dezelfde muziek beluisteren of juist beide apart.

Door ze apart aan te sturen hebben de kinderen de mogelijkheid hun eigen muziek afspelen. Het mooie van twee Heos 5 speakers is dat ze ook nog als stereo gebruikt kunnen worden! Het gebruik van het Heos systeem samen met Spotify gaat heel er simpel mijn dochter van acht kan hier al goed mee overweg. Verder vind ik het ontwerp goed, het een klassieke uitstraling door de stoffen kap.

Kortom ik zou wederom kiezen voor een Heos.

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Verplaatsbaar

Minpunten

• App oog wat eenvoudig
  • Geen opberg mogelijkheid voor de communicatiekabel

C 24-10-2016

Geweldig filmgeluid

Na een nieuwe TV te hebben gekocht bleek het geluid zeeeer tegen te vallen. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een extern audio systeem. Ik wilde geen huis vol apparaten en speakers en de verkoper wees me op deze Soundbar. Het geluid is echt geweldig, het lijkt zelfs alsof er om me heen speakers staan. Voor films is dit echt top.
Daarnaast gebruik ik hem overdag voor radio of Spotify , ook dan staat ie z'n mannetje hoor ;-)

Pluspunten

• Draadloze sub is makkelijk te 'verstoppen'
  • Werkt op mijn TV afstandsbediening
  • Geweldig surroundgeluid!

Minpunten

• Geen Bluetooth

Martijn Voogt 24-10-2016

Super geluid voor een mooie prijs!

Na een lange zoektocht op internet en veel vergelijken heb ik de keus gemaakt om voor Heos by Denon te gaan. In verschillende winkels kun je de vergelijking van de merken goed horen. Het verschil is er niet of nauwelijks en als ik dan kijk naar de uitstraling en prijs komt Heos by Denon er met kop en schouders bovenuit!

Het aansluiten van de apparaten en verbinden met de app gaat zeer eenvoudig en dat moet voor niemand een probleem zijn. Wij hebben de Subwoofer als enige geluidsbron in een woonkamer van 6m bij 12,5m en het produceerd meer dan voldoende!

Pluspunten

• Uitstraling
  • Prijs / kwaliteit
  • eenvoudig te bedienen met de bijbehorende app
  • zuiver geluid

Luuc 24-10-2016

Zeer scherp geluid en een prachtig design

Ik heb deze speaker nu bijna een jaar en geen moment spijt gehad van de aankoop. Synchronisatie met tv en Bluetooth werkt perfect. Het geluid wat vervolgens uit dit systeem komt heeft mijn verwachtingen overtroffen. Gaaf aan dit systeem is ook de mogelijkheid om meerdere kamers via een app met elkaar te verbinden. Ik kan hierdoor op meerdere kamers verschillende muziek draaien via 1 smartphone. Kortom een set met uitstekend geluid en een vooruit strevend design

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Eigen app
  • Koppelen van meerdere systemen

Bart 24-10-2016

Perfect geluid en design

Na onze niet draadloze homecinema set waren we na de verhuizing opzoek naar iets dat makkelijk te bedienen is, goede kwaliteit heeft en mooi past bij het interieur. Wij zijn uitgekomen bij de Denon HomeCinema en hebben daar absoluut geen spijt van!

• Gebruiksgemak
  • Mogelijkheid om andere HEOS producten te koppelen

Minpunten

• vertraging bij geluidsbediening spotify

Claire Marcus 24-10-2016

Zuiver geluid, intense bas en mooi vormgegeven

Op internet kwam de HEOS het beste uit vele testen en beoordelingen. Zelf heb ik de homecinema aangeschaft en ben erg tevreden met mijn keuze. Het geluid is zo zuiver, de bas erg intens en mijn kamer is gevuld met geweldig geluid. Het kijken van films voelt net in een bioscoop! Omdat ik erg positief ben over het merk heb ik meteen een HEOS 4 aangeschaft. Alles werkt gemakkelijk met de APP en heb nog geen minpunten gevonden. Als je opzoek ben naar kwaliteit raad ik zeker HEOS aan!! Mijn vrienden zijn van sonos naar HEOS gegaan en zijn hier veel positiever over

Pluspunten

• Zuiver en intens
  • Mooi
  • Kwaliteit
  • Makkelijke app

Robin 24-10-2016

mooi geluid!

mooi geluid vooral door de bijgeleverde subwoofer wat bij andere multiroom merken nog weleens wil ontbreken. klinkt zeer goed met muziek en fantastisch met film. Hij is eenvoudig te installeren en de app werkt goed en is stabiel.

Pluspunten

• app
  • geluid
  • eenvoudige installatie