Heos HomeCinema - Reviews

losse subwoofer
Type/soort
soundbar
Meegeleverde subwoofer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 257 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Michel p 24-11-2017

Top apparaat

Het is dag ik nooit een 10 uitdeel omdat dat zou betekenen dat iets niet meer verder ontwikkelt hoeft te worden, maar zou ik tiemen geven dan is het dit systeem met alle draadloze bijbehorende draadloze lluidsprekers en randapparatuur wel.

Pluspunten

• Geen kabels
  • Gemakkelijke bediening
  • Goede uitbreidingsmogelijkheden

Jeroen 24-11-2017

Geweldige aanvulling op televisie!

Ik vind de Heos Home Cinema een geweldige aanvulling op mijn Samsung TV. Mijn vrouw en ik kijken veel series en de surround en bass die van dit systeem komen zijn van een uitmuntende kwaliteit en maken het een genot om naar te luisteren. Ik heb voor Heos gekozen omdat er Spotify Connect in zit en er op deze manier ook heel makkelijk gestreamed kan worden en ik in de reviews las dat Heos betere kwaliteit heeft dan Sonos. Hierover kan ik niet oordelen, maar wij mogen totaal niet klagen en ik zou iedereen dit product aanbevelen. Graag zou ik deze set nog uitbreiden met andere Heos speakers.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit en goede bass
  • Gemak doordat alles draadloos is

Minpunten

• Soundbar lijkt soms connectie te verliezen

Monique 24-11-2017

Perfecte beleving!

Wij hebben dit product nu ongeveer 9 maanden in gebruik, en ik moet zeggen...ben er superblij mee!
De installatie was heel eenvoudig en het geluid is echt supermooi....daarbij ziet het er ook nog eens prachtig uit...dus kortom, ik raad 'm iedereen aan.
Ook handige bediening via de Heos app, en we hebben ook de andere boxjes in huis waar we echt heel blij mee zijn:)

Pluspunten

• perfect geluid
  • mooi design
  • gebruikersgemak

Minpunten

• kan er tot nu toe geen verzinnen

Marco Nauta 24-11-2017

HEOS sounbar

Sinds een half jaar de soundbar met woofer in m’n bezit, wat een super spul! Geen gepiep of gekraak, gewoon een heerlijk geluid! Volume is ook voldoende! De draadloze verbinding met je tablet of Gsm is ook top. Ziet er ook nog eens gelikt uit.

Pluspunten

• Mooi voor het oog
  • Goed volume
  • Zuiver geluid
  • Draadloze verbinding

Visser 24-11-2017

Waanzinnig geluid

Na veel zoeken uitgekomen bij een heos. En wat ben ik er blij mee! Wat een goed geluid. Allea ia erg duidelijk en met app gaat t prima. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Top geluid
  • Makkelijk ik gebruik

Wuf 24-11-2017

goed geluid en mooie vormgeving

Gekocht als enige geluidsbron in de woonkamer, heerlijk geluid, ruimte vullend, gemakkelijk aan te sluiten. Daana uitgebreid met HEOS 7 ;-)

Pluspunten

• geluid
  • vorm
  • gebruiksgemak

Minpunten

• geen geintergreerde bluetooth

Casper V 24-11-2017

Erg mooie woonkamer-vullende geluidsset

Ik maak nu 1,5 jaar gebruik van deze set. Ik ben er ontzettend blij mee.

Je kunt hem voor allerlei dingen gebruiken. Lounge, film kijken, muziek tijdens koken maar ook tijdens feestjes produceert hij harde en heldere tonen.

Pluspunten

• - Mooi uiterlijk
  • - Kamervullend kwalitatief hoog geluid
  • - Mooie lage tonen
  • - App werkt prima/makkelijk

Minpunten

• Geen.

Peter Savelkoul 24-11-2017

Tevreden over HEOS

Een jaar geleden hebben wij ons bose systeem ingeruild voor een HEOS systeem. Soundbar, subwoofer en twee losse boxen in de hoeken van de kamer. Het geluid is top, en is vele malen beter dat ons toenmalige bose systeem. Ook gemakkelijk om de losse boxen te verplaatsen naar de tuin , slaapkamer of waar je maar wilt. Stekker in het stopcontact en spelen maar. Er is ecchter ook 1 groot minpunt, maar dat ligt niet aan HEOS, dat ligt aan ZIggo, want als je een slechte WIFI verbinding hebt, heb je een probleem. Wij wonen vlak aan de duitse grens, en dan is de WIFI verbinding niet altijd optimaal. Maar verder zijn wij top tevreden over HEOS.

Martin 24-11-2017

Heos homecinema

Zeer tevreden over de heos.

het geluid is super goed en dan de subwoofer die erbij zit echt super.
Echt geen seconde spijt gehad van me aankoop.
Ik raad het echt iedereen aan , hier krijg je geen spijt van.

Ook de app op je telefoon echt super handig.

• Model
  • Telefoon app

Peter 24-11-2017

goed geluid en mooie vorm

Is een mooi en makkelijk apparaat, werkt prima op de app en makkelijk aan te sluiten. Misschien later nog uit breiden meer boxen.

Pluspunten

• super handig
  • prima geluid

Jan Maarten B 24-11-2017

Overweldigend!

In september 2017 de Heos homecinema gekocht ter vervanging van mij oude vertrouwde Harman Kardon 5.1. Ik wilde graag een systeem zonder die vervelende bedrading. Diverse systemen vergeleken en beluisterd. Uiteindelijk kwam ik uit bij de Heos. Het geluid is werkelijk overweldigend. Dat er zoveel en vol geluid uit een soundbar kan komen. Ideaal met de draadloze subwoofer! Deze set kan zeker de strijd aan met de veel duurdere concurrenten!
Ook qua uiterlijk is de Heos-bar ook aan te raden. De status-led laat zich makkelijk bedienen via de Heos-app.
Het enige probleem was de installatie. Na 5 minuten was de boel geïnstalleerd en werkend. Hierna vroeg de app om een update. Hierbij had ik niet genoeg geduld en trok de stekker uit het systeem omdat hij niet meer reageerde. Hij bleek echter bezig te zijn met een update. Geen fout van Heos maar van de bedienaar dus.

Geniet nu al 2 maanden van dit product en blijf er erg blij mee.

Ben nu opzoek naar extra componenten van Heos om de set uit te breiden.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Super geluid
  • Krachtige subwoofer
  • Kan tippen aan de veel duurdere systemen

Jos Linsen 24-11-2017

Mooi desgin, prachtig geluid en gemakkelijk in te stellen

Enkele geleden heb ik een Heos Home Cinemaset aangeschaft. In eerste instantie wilde ik een 2.1 home cinema installatie hebben, maar in de winkel werd ik overtuigd door de verkoper en nadat ik het geluid hoorde was ik verkocht. Of ik nu TV kijk of dat ik muziek wil luisteren op bv. Spotify vanaf mijn GSM, PC of IPad, het werkt allemaal mooi samen zonder problemen.
Ik overweeg nu om meerdere speakers in huis te gaan plaatsen zodat ik daar ook muziek kan luisteren.

Pluspunten

• Prachtig geluid met een diepe bas
  • Werkt zonder problemen samen met GSM en Ipad

Tom 24-11-2017

Goed geluid, een echt beleving!

Ik vind het systeem heel erg fijn werken, goed en mooi geluid en werkt zowel voor televisie geluid als voor muziek! ideale combinatie met mijn Heos 1. Het groeperen en de-groeperen werkt heel gemakkelijk met de Heos app. Daarnaast verrast de kwaliteit me nog iedere dag! Natuurlijk, er hangt een aardig prijskaartje aan, maar als ik weer voor de keuze stond wist ik het wel!

Pluspunten

• Geluid kwaliteit
  • surround gevoel

Henk 24-11-2017

Perfect geluid

Was huiverig om mijn receiver in te wisselen voor deze soundbar, maar toch overstag gegaan om eindelijk van mijn dradenzooi af te zijn. Na de simpele installatie werd ik positief overdonderd door de uitstekende geluidskwaliteit van dit systeem. Inmiddels ook in de andere kamers Heos neer gezet.

• Bediening
  • Installatie

Henkjan 24-11-2017

Prima geluid.

Prima geluid makkelijk in gebruik. erg tevreden over ik ben niet erg technisch en heb het toch allemaal snel kunnen aansluiten.

De Haan 24-11-2017

De Haan

Gekeken naar Heos en Sonos, uiteindelijk voor de Heos gekozen, zeer goed geluid, makkelijk te installeren en de app werkt ook goed.

Pluspunten

• mogelijkheid van montage of neerzetten
  • HEOS app

Marc 24-11-2017

Super geluid !

Onlangs heb ik mijn 5.1 homecinema systeem geruild voor een Denon/Heos homesysteem omvattend soundbar en sub, eerst was ik een beetje bang voor het resultaat, maar eens aangesloten( wat in een mum is gefikst) kon ik al testen met mijn favorite film "master and commander" ik wist niet wat ik hoorde! net of ik op de boot zelf zat! een ruimte vullend geluid, ik krijg er geen genoeg van, en de draadloze sub doet wat hij moet en is eenvoudig via de app in te stellen! het leuke is dat ik niet altijd alleen een smartphone of tablet moet bij hebben, je kan er mee op alle wifi ondersteunde jouw systeem mee bedienen, ook de online streaming voor muziek is een must, en voor wie een abbo heeft op spotify, streamt het zo naar zijn heos, kortom, deze moet je hebben, zoek niet langer, super geluid !!!

Pluspunten

• oogt mooi
  • super geluid
  • eenvoudig te installeren

Geert 24-11-2017

Gewoon goeien handel

Goede prijs kwaliteit. Geluid is een hele beleving met muziek en film. Wil niet meer zonder. Zeer blij mee.

Pluspunten

• Topgeluid
  • Niet duur
  • Geen storingen

Minpunten

• Geen bluetouth

Peter B 24-11-2017

Waan je in een thuisbios

Ik heb de set inmiddels een half jaartje in bezet. Het geluid wat deze set produceert is werkelijk fantastisch! Ook bij wat hogere volumes blijft het geluid helder en vervormd niet. Ook het streamen van mobiele apparaten werkt goed. De App mag wat overzichtelijker wat mij betreft, gebruiksgemak is niet helemaal top.

Pluspunten

• Indrukwekkend geluid
  • Eenvoudig te installeren
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Gebruiksgemak van App niet top

ajo 24-11-2017

Fantastisch (stereo) geluid, mede door de subwoofer.

Ik was op zoek naar een alternatief voor mijn tuner/versterker met losse boxen en kwam toen op deze Heos Homecinema. En ik heb er tot nu toe (een goed jaar in mijn bezit) geen spijt. Bediening via de app werkt goed, en de compatibiliteit met spotify en tunein radio zijn een groot pluspunt. En dan natuurlijk het geluid: uitstekend! Zowel het geluid van de aangesloten tv, als ook van de DVD speler laten niets te wensen over. Verder zijn de aansluit mogelijkheden ruim voldoende. Goede keus!

• Losse subwoofer
  • Vele aansluitmogelijkheden
  • Compatibiliteit met spotify, tunein radio en meer

Minpunten

• Soms reageert de soundbar niet direct op de app