Heos HomeCinema zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 261 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heos HomeCinema zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HM 23-11-2022

Gebruisonvriendelijk.

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Heel onvriendelijk gebruik. Samenvoegen van speakers werkt de helft van de tijd niet.

Pluspunten

• Als t werkt wel goed geluid

Minpunten

• Slecht werkende app
  • Samenvoegen speakers werkt helft van de tijd niet

Wouter s 05-01-2019

Super bar

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

De bar en sub creëren super geluid, door de muziek en film instelling krijg je het voor dat moment perfect aangepaste geluid.
Met de tv-afstandsbediening, je telefoon en knoppen op de bar kun je hem bedienen.
Via de heos app kan je makkelijk andere heos apparaten bedienen en beheren en muziek streamen via verschillende diensten, hier heb je helaas in de meeste gevallen wel een account nodig bij de betreffende dienst.

Gebruik hem elke dag!

Pluspunten

• Super geluid
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet elk soort bestand is afspeelbaar

Immortal 28-11-2018

Immortal

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

De heos producten zijn uiterst nauwkeurig als het gaat om geluid. Heb drie producten. Een van deze pruduct en is de receiver, heb twee bedraad en achter twee heos boxen en een bluesound sub bekabeld. Ik heb voor bluesound sub gekozen omdat de heos sub problemen heeft met de juiste bas tonen, vaak stopt de sub er mee. De bluesound sub met kabel werkt heel goed, zelfs heel goed met de heos receiver. Front spieker heb ik voor het merk dali gekozen, dit omdat que uiterlijk modern zijn en het geluid is helder, dat is na smaak. Voor de achter grond spieker heb ik voor twee heos h3 gekozen. De combinatie met bluesound sub, dal front spieker en de heos producten werken goed in harmonie samen. Tot nu geen problemen gehad.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Geluid is helder
  • Makkelijk te bedienen met de app
  • Kwaliteit met prijsverhouding vindt ik terecht.

Minpunten

• Jammer geen 5.1 mogelijk met vijf heos producten.

Gerard van der Made 25-11-2018

Prachtig geluid/ Prijs

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Het apparaat is zoals eerder beschreven in het begin een beetje moeilijk in te stellen. Maar als het eenmaal werkt komt er een geweldig goed geluid uit. Zeker voor deze prijs vindt ik het een echte aanrader

Pluspunten

• Geweldig goed geluid

Minpunten

• In het begin moeilijk in te stellen

Lvb 27-08-2018

Leuk zon duur dingetje dat het niet doet

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Elke keer als we de tv opstarten doen we een schietgebedje in de hoop dat heos goden ons gunstig gezind zijn. De soundbar heeft een voortreffelijk geluid, echter moet hij het daarvoor wel daadwerkelijk doen (wat de helft van de tijd niet het geval is). Al met al geen aanrader.

Minpunten

• Slechte software
  • Tijdrovend om hem weer aan de praat te krijgen

Officiele reactie van Denon 03-09-2018

Beste Lvb,

Dat is vervelend en niet de bedoeling.

Heeft u al contact opgenomen met onze helpdesk? Wij helpen u namelijk graag. Ons telefoonnummer in: 040 250 7800 .

Onze excuses voor het ongemak.

Denon

Roel Gebhardt 11-01-2018

Prachtig geluid

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Even wat moeite met aansluiten. Maar na goed lezen en via de site van Denon is het gelukt. In de winkel lijkt het allemaal zo makkelijk.
Het is genieten 🎶🎶🎶

SvStratum 15-12-2017

Perfect geluid voor een eerlijke prijs

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Nu ruim een halfjaar in het bezit van de HEOS HomeCinema en sinds kort ook van een HEOS 3. Erg tevreden over dit systeem. Plug and play. Binnen enkele minuten ben je klaar en is de kamer gevuld met verbluffend geluid voor een apparaat van dit formaat. De app is wat onoverzichtelijk maar werkt super als je eenmaal weet wat waar te vinden is. Ideaal is de subwoofer die niet gevoelig is voor plaatsing waardoor je hem neer kunt zetten waar je maar wilt. De soundbar zorgt voor een overtuigend, kamer vullend geluid. Ook muziek klinkt fantastisch. Je hoort de jaren lange ervaring van Denon terug in iedere noot. Er zijn volop aansluitingsmogelijkheden. Jammer dat de bluetooth functie mist maar dit is gelukkig uit te breiden met een dongel die apart verkrijgbaar is. Het grootste nadeel van HEOS is dat het uitbreiden van het systeem enorm verslavend is!

• Aansluitingsmogelijkheden

Minpunten

• App wat onlogisch
  • Verslavend!

Gerwin van Lagen 14-12-2017

Zeer prettig geluid! Ik ben fan!

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Na een poosje overwegen heb ik uiteindelijk gekozen voor de Heos Home Cinema. Tot op heden nog absoluut geen spijt van!

Installatie
Het installeren is snel geregeld. Letterlijk plug en play. Ik heb de Heos Home Cinema aangesloten via HDMI ARC. Dit werkt uitstekend. De Heos neemt automatisch het geluid van de TV over. Wat wil je nog meer?

Geluid
Het geluid is werkelijk fantastisch. Je verwacht niet dat een soundbar dit kan presteren. Films, series, tv-programma’s of muziek. Alles klinkt fantastisch. Een film met hoog volume of een achtergrond muziekje. De Heos doet je verbazen!

Bediening
De HEOS werkt met de HDMI ARC automatisch via de TV. Erg gemakkelijk! Daarnaast is er natuurlijk de HEOS-app. Dit is ideaal om bij muziek meerdere HEOS-apparaten te koppelen en om tevens een app te kiezen om muziek mee af te spelen. Bijvoorbeeld Spotify.

Oordeel
Niet twijfelen. Kopen die HEOS Home Cinema.

Ruim 1,5 jaar in bezit.

Pluspunten

• Fantastisch geluid!
  • Aansluiten in 1 minuut!
  • Handige HEOS-app, die steeds beter wordt.
  • Staat zeer goed onder de TV.
  • Bescheiden, maar fijne subwoofer.

Minpunten

• Zijn die er dan?

Johan 10-12-2017

Eindelijk maar toch!

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Na heel lang wikken en wegen afstand genomen van mijn oude Dolby Surround systeem.
Van tevoren veel informatie ingewonnen over diverse soundbars, vervolgens heb ik een selectie beluisterd in diverse winkels.
En ik moet zeggen dat ik nog geen moment spijt heb gehad van mijn keuze.

De app werkt bij mij in ieder geval perfect ondanks dat volgens anderen dit nog wel es problemen gaf. Heb de soundbar via een optische kabel aangesloten, het enige probleem is dat de soundbar mijn afstandsbediening niet "ziet".
Uiteindelijk getest met een hdmi kabel en via hdmi-cec kan ik de soundbar qua geluid bedienen met de afstandsbediening van de Horizon box, dit ondanks de er volgens het boekje van de tv geen hmdi-arc ondersteunde.
De soundbar geeft een mooi vol geluid, in de app kun je alles zelf nog instellen.

Ik ben zeer tevreden en heb mijn oude dolby surround systeem nog geen dag gemist.

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • Mooi "vol" geluid
  • De app
  • De vorm, exact in verhouding

Minpunten

• Niet uit te schakelen

Maarten K. 08-12-2017

Zuiver geluid, heerlijke bass

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Inmiddels een klein jaar in bezit waarin geen vervelende ervaring met de bar. Makkelijk aan te sluiten en te installeren. In het begin wat problemen met de app en het vinden van de bar via wifi, dit is sinds half jaar niet meer voorgekomen. Samen met 2 Heos-1 boxen makkelijk via de app te regelen. Zuiver geluid, zeker een plus bij films!

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Goede bass, te regelen via app
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Niet te combineren met Heos-1 boxen voor tv

Smits 08-12-2017

Zeer tevreden! Ver boven verwachting!

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Na het volledig opnieuw inrichten van de woonkamer, was de 5.1 set die ik had toch wel een doorn in het oog. Het vertrouwen dat ik had in een soundbar was eigenlijk ver te zoeken. Ik had reeds een SONOS soundbar (zonder subwoofer) gehoord en daar werd ik niet enthousiast van. Evenals van de prijs. In de MediaMarkt heb ik vervolgens meerdere Soundbars beluisterd en het geluid, het gebruiksgemak en de aanwezigheid van WiFI hebben mij doen besluiten het risico te nemen.

Eerlijk is eerlijk: ik mis mijn 5.1 set helemaal niet. Ik vind het geluid echt meer dan uitstekend. Prijs/kwaliteit is top. Ik kan hem zeker aanbevelen.

Vorige set: Onkyo 5.1 receiver met JBL speakerset.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid
  • Kracht subwoofer
  • Prijs

Minpunten

• Duurt even voordat de app opgestart is
  • Ingangen (HDMI etc) kunnen wat onhandig zitten

Ronald 08-12-2017

Uitstekende bediening via de app op IPhone!

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

De installatie is eenvoudig als je gegevens van je WiFi netwerk bij de hand hebt. Als alles is ingesteld dan sta je verbaasd van het geluid dat uit de soundbar komt! Het gebruiksgemak met je telefoon als afstandbediening is top!

Pluspunten

• Installatie
  • Muziekkwaliteit
  • Bediening via app

Herman 07-12-2017

Geweldig geluid, makkelijke app.

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

De soundbar overtreft mijn verwachtingen. Ik had een goed geluid verwacht, maar het is nog beter. Na de laatste update werkt de app helemaal storingsvrij.
Ik ben heel erg blij met deze aankoop en kan hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede prijskwaliteit verhouding

Minpunten

• eigenlijk geen.

H.willemsen 06-12-2017

Super helder geluid en diepe bas

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Diverse setjes (ook andere grote namen) getest....maar uiteindelijk deze set gekocht. Zeer goed prijs/ kwaliteit verhouding. Zeer mooi/helder geluid waarbij je zelf bijv. Via je tablet nog kunt inregelen.
Ook het bas vermogen is meer dan genoeg.
Zeer tevreden met deze set! Een aanrader.

Pluspunten

• Helder geluid en strakke bas.
  • Mooie vormgeving

Tonytromboni 06-12-2017

HEOS ...het adembenemende betaalbare geluid

Inleiding:
In september 2016 was mijn TV aan vervanging toe. Nadat ik mijn nieuwe Samsung TV had opgehangen was ik helemaal in de wolken behalve ……….met het geluid. Al snel ben ik me gaan oriënteren op een oplossing en die is er dan ook snel gekomen in de vorm van een HEOS Home Cinema Soundbar voorzien subwoofer .

De zoektocht:
Enkele jaren geleden had ik een Denon surround receiver gekocht die zorgt voor een geweldige geluidservaring in mijn woonkeuken. Mijn zoektocht naar een verbetering van mijn geluid in de woonkamer begon op internet . En als je eenmaal een Denon installatie in huis hebt (gehad) dan is het eigenlijk vanzelfsprekend dat je wederom bij Denon uit komt. Op de HEOS website zag ik de Home Cinema soundbar staan en het begon te kriebelen…..

De selectie:
Daar stond ik dan ik de elektronica zaak. Nadat ik mijn wensen kenbaar had gemaakt duwde de verkoper me eigenlijk al richting de twee bekende merken welke veelvuldig met elkaar worden vergeleken namelijk Sonos en Denon. Na een uitvoerige vergelijking van de twee soundbars moest ik een eerlijk oordeel geven. Ik kon echter geen keuze maken. Twee hele mooie systemen met allebei een prachtig geluid….. Maar dan hoor je dat je bij de Sonos een losse subwoofer moet kopen en dat de prijs van alleen de soundbar ook al beduidend hoger ligt dan de HEOS. Tja en dan is de keuze snel gemaakt……

De installatie:
Hier kan ik lang en breed over schrijven maar dit lijkt me niet zinnig. Denon levert een uitvoerige installatie beschrijving mee met een veelzijdig assortiment aansluitkabels. In de meeste gevallen (bij aansluiten op een moderne flat screen) zal er veelal een HDMI-arc aansluiting worden gebruikt. Nadat ik de soundbar op een set meegeleverde voetjes had geplaatst (muurbevestiging is tevens mogelijk m.b.v. een handige sjabloon) en zowel de soundbar als de subwoofer van stroom had voorzien kon ik de HEOS-app downloaden op mijn telefoon en tablet. De draadloze subwoofer heb ik op een willekeurige plaats gezet dicht bij een muur.
Het instellen van de installatie d.m.v. de app was vervolgens kinderspel. Ik volgde de instructies die werden gegeven op het scherm en verbond de TV met de soundbar (zoals eerder gezegd in mijn geval met de meegeleverde HDMI-kabel). Je kon vervolgens elke ruimte waar een HEOS in jouw huis stond apart benoemen en bedienen. Tot slot heb ik nog even de luidsprekers van mijn TV uitgeschakeld (werkwijze staat duidelijk beschreven in de installatie beschrijving van Denon)

Het resultaat:
In een woord verbluffend. Een helder warm geluid vult de kamer. De geluidsmodus is op de app gemakkelijk aan te passen met de instelling `Movie` of `Music`. Ik ben wat gaan schuiven met de equalizer op de app om de soundbar helemaal naar mijn eigen wensen in te regelen. Uiteindelijk moet ik nu uitkijken dat ik me telkens een hoedje schrik bij een actiefilm. Bij het afspelen van het fragment uit de oorlogsfilm Fury, waar een tank op een landmijn rijdt, is het alsof je zelf getroffen wordt…. Het duurt even voor je bijkomt, maar je realiseert jezelf direct wat voor kwaliteit je in huis hebt gehaald met de HEOS Home Cinemaset!
Muziek beluisteren is kinderlijk eenvoudig met de app. Vanuit zowat elke muziekbron is het mogelijk om muziek te selecteren of te streamen. Ik heb zelf een Spotify account welke direct met de soundbar connect.

Conclusie: Denon heeft met de HEOS lijn een draadloos muzieksysteem op de markt gebracht dat je de controle geeft over al je muziek, overal in je huis. Ik heb menig soundbar ondertussen beluisterd maar mijn HEOS troeft ze allemaal af. De HEOS app zorgt ervoor dat je heel eenvoudig je uitvoerbron kan selecteren en aan je persoonlijke wensen aan kan passen. Je afstandstandbediening heb je dus constant binnen handbereik want de app is beschikbaar voor Android en IOS besturingssystemen.
Nadat ik nu het systeem meer dan een jaar in gebruik heb kan ik eigenlijk geen negatieve punten bedenken. De HEOS werkt (net zoals mijn eerder genoemde Denon surround receiver) storingsvrij. Net als zoveel elektronische apparatuur staat het systeem normaliter in de stand-by stand en wanneer ik de TV of een andere bron selecteer wordt de HEOS automatisch ingeschakeld. Het geluid is subliem en naar eigen wens in te stellen. De app heeft hiervoor genoeg opties. Ik ben een gelukkig mens!

Pluspunten

• Subliem geluid
  • Gebruiksgemak
  • Muziek afspelen vanaf elke netwerkbron
  • Draadloze subwoofer
  • Storingsvrij

Minpunten

• Onze poes valt soms van schrik van de bank….

MTF69 05-12-2017

perfect geluid

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Ik heb de Heos home cinema nu bijna een jaar en ben er super tevreden over. De set levert een geweldig geluid bij films maar ook zeker als ik gewoon muziek af speel zonder tv te kijken. Deze set levert voldoende volume met een zeer mooi vol geluid voor een grote woonkamer 40m2. Het groeperen met andere ruimtes gaat ook probleemloos. En ook het afspelen middels bluetooth is erg makkelijk als vrienden muziek willen laten horen. Zeer tevreden over deze speaker , de app zou echter wel iets gebruiksvriendelijker kunnen.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • werkt perfect met andere speakers
  • bluetooth mogelijk
  • prijs
  • zeer makkelijke installatie

Minpunten

• app kan wat beter

Erik 03-12-2017

Topproduct!

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Na lang zoeken naar een betaalbare geluidsoplossing, ben ik bij denon terecht gekomen.
Me voor laten lichten en goed geluisterd en vergeleken.
Het gemak, het geluid en de prijs stonden mij direct aan.
Alles te regelen via de mobiel, lekker makkelijk!
Maakt tv geluid mooier en zorgt dat muziek gewoon klinkt zoals het zou moeten klinken.
Overtuig jezelf door te gaan luisteren.

Pluspunten

• Gemak
  • Geluid
  • Prijs

frans steen 03-12-2017

Heos HomeCinema

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

fijn apparaat mooi design en makkelijk in bediening via app op mobiel.
zeer goed geluid en te selecteren in verschillende genres.
Is ook nog verder uit breid baar met boxen en kan er zelfs een buiten zetten als je graag daar muziek wil hebben.
In een woord fantastisch.

Pluspunten

• draadloos
  • daar door verplaatsbaar
  • makkelijk via app
  • app werkt ook buiten nog.

Michiel 01-12-2017

Groots geluid in klein formaat

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Bij helaas een tegenvallende 2x sonos3 opstelling ben ik verder gaan zoeken naar een betere audioweergave voor eenzelfde prijs.
De keuze tussen de Sonos en Heos Soundbar+subwoofer combinatie is geen moeilijke keuze, ze leveren vergelijkbaar geluid maar in een geheel andere prijsklasse.
Ook is de heos app (persoonlijke voorkeur) overzichtelijker en makkelijker te beheren.

Al met al een superproduct voor een zacht prijsje.

Wordt overigens geleverd met alle kabels die nodig zijn voor de aansluiting en met meerdere voetensteunen om de hoogte van de bar aan te passen wanneer hij op een plank/kast ligt.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Zeer compleet
  • Goede audioweergave

Minpunten

• Subwoofer stroomkabel is maar 1 meter

Daan 01-12-2017

Goede geluidskwaliteit+bedieningsgemak via afstandsbediening

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Heb de Heos homecinema icm Heos 5 en 1 nu een aantal maanden in gebruik en ben zeer tevreden. De installatie is plug and play en de instructies via de app zijn duidelijk. De bar heb ik met HDMI ARC aangesloten op een Samsung TV en dit werkt vlekkeloos. De bar start automatisch op en de commando’s van de afstandsbediening worden via de TV juist en snel doorgegeven, geen extra werk is hiervoor nodig. De geluidskwaliteit is zeer goed voor zowel TV als muziek. De draadloze subwoofer is ideaal en maakt automatisch verbinding.

Over de Heos app ben ik iets minder te spreken maar dit zou nog door Denon opgelost kunnen worden via toekomstige SW update: De volumes buttons op mijn iPhone zijn te gebruiken om het volume aan te passen maar de stappen zijn veel te groot, de Heos app is niet erg snel, vindt niet altijd alle speakers en moet af en toe opnieuw gestart worden en er is geen ondersteuning voor Airplay(2).

Een ander probleem waar ik regelmatig tegenaan loop is dat er een harde plop (alsof er statische elektriciteit ontlaad) te horen is als ik van app wissel op de Samsung TV (bv van Youtube naar TV), heb nog niet kunnen achterhalen waar dit vandaan komt. Dit zou ook aan de TV kunnen liggen.

Pluspunten

• goede geluidskwaliteit
  • eenvoudige bediening via afstandsbediening
  • draadloze subwoofer

Minpunten

• App instabiel
  • Geen airplay (2)
  • Volume via telefoon knop in te grote stappen

Tarek 30-11-2017

Heel erg tevreden !!!

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Ik heb hem nu voor 1 jaar "and my life has completely changed :)" het geluid is ongelooflijk crystal clear de bass is banglijk. Zelfs moet ik geen 4k of Dolby atmos hebben door kwaliteit van het geluid gegenereerd door Heos homecinema. En omdat ik graag naar klassieke muziek luister voor ik naar bed dan heb Heos 5 gekocht maar het was eigenlijk veel voor mijn slaapkamer omdat ik een feestje kan maken met Heos 5 ha ha :D het geluid was gewoon super goed. Ik ben echt tevreden van Heos producten. Recommended ;)

Pluspunten

• 't Geluid is fantastisch.
  • Smartphone app beschikbaar
  • Installatie is super gemakkelijk
  • Gelinkt aan Spotify en aan andere apps
  • Connectie via wifi BT HDMI en meer

Minpunten

• Ik heb niets te zeggen

jhoebe 29-11-2017

Simpelweg de beste in zijn klasse!

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Na het lezen van vele reviews heb ik uiteindelijk voor de HEOS HomeCinema gekozen ter vervanging van mijn vorige systeem. Behalve een goed geluid was het voor mij van belang dat het systeem eenvoudig was qua bediening (zo min mogelijk knopjes voor de kinderen om aan te zitten) en gereed voor de toekomst, met o.a. ondersteuning van internet radio en luisteren naar mijn eigen digitale muziekcollectie. Waar ik voorheen meerdere systemen aan elkaar moest koppelen heb ik nu alles-in-1! In één woord: geweldig!

Het valt pas op hoe erg we verwend zijn qua geluid als we elders het geluid bij de (platte) TV horen of op ouderwetse manier naar muziek van radio of CD moeten luisteren.

Ondertussen heb ik mijn systeem uitgebreid met 2 extra HEOS 1 HS2 luidsprekers. Erg handig dat alles met dezelfde app bediend kan worden en dezelfde muziek op meerdere luidsprekers gelijktijdig afgespeeld kan worden, ongeacht waar de luidsprekers zich in huis (of daarbuiten) bevinden.

HEOS gaat voor mij verder dan - de vele - concurrerende merken, aangezien het in steeds meer audio apparatuur van Denon en Marantz wordt ingebouwd, waaronder de mogelijkheden steeds veelzijdiger worden. Dat geeft mij ook meer vertrouwen dat dit systeem blijvend is en niet zomaar een hype-product is.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • bedieningsgemak
  • groeidende HEOS familie!
  • mogelijkheden

Piet 28-11-2017

Heos Home cinema set

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Ik heb eind 2016 een Home cinema set gekocht bij expert . Ben een filmliefhebber en wilde hiervoor een beter geluid wat van meerdere kanten komt . In de winkel heb ik een demo met een extra Heos1 speaker gehad ,wat mij zeer beviel . Ik besloot deze te kopen en later een uitbreiding met een extra speaker te nemen . Medio 2017 heb ik de Heos1 speaker aangeschaft om het cinema gevoel te vergroten . Deze extra speaker bleek het geluid van mijn Philips tv niet te kunnen weergeven ,wat een grote teleurstelling was . Hoe kan Heos een Home cinema set op de markt brengen die niet uitgebreid kan worden met een extra speaker voor het TV geluid . Ik vindt dit onbegrijpelijk . Ik heb nu 3 afstandsbedieningen nodig om het geluid van de TV , de ziggo Horizon en de Heos Cinema set te bedienen . Dit was uiteraard niet de bedoeling . Graag hoor ik of dit probleem opgelost kan worden en hoe .

Pluspunten

• soundbar heeft goed geluid
  • subwoofer heeft zware bas

Minpunten

• TV geluid via een extra heos speaker werkt niet
  • teveel afstandbedieningen

christel 28-11-2017

Geweldig wat een prachtig geluid en mooi disigner

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Met plezier kijk ik tv wat een mooi strak homecinema set en wat een prachtig en plezierig geluid komt er uit. Daarnaast kan je de Denon HEOS HomeCinema set ook gebruiken om muziek af te spelen via de HEOS app. Dat heel makkelijk is te instaleren. Daaenaast heb ik ook nog draadlozebox er aan gekoppeld met een eigen oplaad station. Geweldig deze neem ik mee naar buiten of mee de badkamer in. Waarom omdat het geluid wat er uitkomt zo supper goed is. Ik luister met plezier nu muziek en bedien het met mijn mobiel. Lekker makkelijk. Top Draadloos muziek systeem ....HEOS... bedankt.

Jochem 28-11-2017

Fantastisch geluid en fraai design

Geschreven voor: Heos HomeCinema zwart

Het fantastische geluid van de HEOS Home Cinema zorgt voor een extra beleving bij het kijken van series en films. Gecombineerd met de fraaie strakke vormgeving is dit een sieraad voor in je woonkamer!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Fraaie vormgeving
  • Uitstekend geluid