Samsung HW-S61T grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-S61T grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S Latif 05-02-2021

Mooie aanvulling voor de tv

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

De Soundbar HW S60T heeft een heel mooi design wat volledig aansluit bij het uiterlijk van de televisie. Het geluid wat deze soundbar produceert is geweldig goed en mooi vol, natuurlijk tot stand gekomen door de geweldige techniek die erin verwerkt is. En wat het aan sluiten en het installeren van de Soundbar HW S60T is dit een fluitje van een cent. Verbinding wordt gemaakt via de Bluetooth verbinding en bij het inschakelen van de televisie gaat deze meteen mee aan. Echt een geweldige aanwinst om het geluid goed in de woonkamer te krijgen.

Catarina 16-01-2021

Netjes

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Heel blij met mijn aankoop. Als of ik mijn enigen bioscoop thuis heb. Fijn geluid , ontwerp is modern en simpel. Geen min punten tot nu toe , hij is heel makkelijk in te stellen op je TV.