Samsung HW-S61T grijs - Reviews

Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-S61T grijs op Kieskeurig.nl.

WimVerw 05-02-2021

Prima soundbar voor voetbord-TV

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Om de corona-tijd wat op te fleuren heb ik een voetbord met TV-lift gemaakt. De aangeschafte 43 inch Samsung QLed TV produceerde fantastisch beeld maar een te mager. Ik zocht dus een soundbar die geen grote sub-woofer nodig heeft en ook goed oogt. De HW-S61T voldoet aan die voorwaarden en nu genieten we van een prachtig beeld en fantastisch geluid. Installatie is een fluitje van een cent.
Echt een mooie combinatie.

S Latif 05-02-2021

Mooie aanvulling voor de tv

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

De Soundbar HW S60T heeft een heel mooi design wat volledig aansluit bij het uiterlijk van de televisie. Het geluid wat deze soundbar produceert is geweldig goed en mooi vol, natuurlijk tot stand gekomen door de geweldige techniek die erin verwerkt is. En wat het aan sluiten en het installeren van de Soundbar HW S60T is dit een fluitje van een cent. Verbinding wordt gemaakt via de Bluetooth verbinding en bij het inschakelen van de televisie gaat deze meteen mee aan. Echt een geweldige aanwinst om het geluid goed in de woonkamer te krijgen.

Catarina 16-01-2021

Netjes

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Heel blij met mijn aankoop. Als of ik mijn enigen bioscoop thuis heb. Fijn geluid , ontwerp is modern en simpel. Geen min punten tot nu toe , hij is heel makkelijk in te stellen op je TV.

Cattac 16-01-2021

Geweldig Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Heel leuke soundbar , geweldig geluid en ontwerp is simpel een makkelijk . Aansluiten ging ook zonder moeite .

Anoniem 06-10-2020

Design soundbar met prima geluid

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Wij waren direct verrast met het design van deze soundbar met een mooie stoffen grijze bekleding. Tenminste GEEN lelijke zwarte kolos! Toen we een geweldige test hadden gelezen stond niets ons in de weg om hem te kopen. Prima geluid en een zeer redelijke prijs. Een aanrader.