Samsung Galaxy S II zwart / 16 GB - Reviews

Android OS
Opslag
16 GB opslag

Meggie1347 09-08-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de s2 nu ongeveer een jaar en ik begrijp niet dat ik deze klacht er hier nog niet tussen zie staan, maar de galaxy s2 heeft maar 2 gb intern geheugen, ookal zit er 16 gb in het hele toestel zelf. Best wat apps kunnen alleen in het intern geheugen. Ik heb nu in het intern geheugen alleen facebook en whatsapp staan en de standaard apps. Die kunnen je niet overplaatsen naar het andere geheugen. Ik heb nu al maanden last van geheugen tekort. Facebook en whatsapp hebben veel geheugen nodig en ik moet al vaak de gegevens wissen van de apps. Nieuwe apps downloaden zit er ook niet meer in. Ik durf whatsapp ook niet te verwijderen daarvoor. De kans is groot dat hij hem niet opnieuw wilt installeren. Hij wil pas met 400 mb ruimte over in het intern geheugen weer kleine apps downloaden. Als ik whatsapp straks weer moet updaten heb ik echt een probleem.

Verder prima telefoon alleen onderhand echt abnormaal sloom.

Modale gebruiker 05-10-2014 Product jaar of meer in bezit

Waardeloos toestel, nooit meer een samsung. Toestel toonde ineens alleen nog maar een zwart scherm. Resetten helpt niet, alle opties geprobeerd.

shai85 17-07-2013 Product paar dagen in bezit

Ik had een Galaxy I9000 en verloren. Daarom ben ik weer voor de galaxy gegaan. Fijne maat en deze nieuwe is heerlijk snel en ziet er prima uit. Het gebruik zal zeker beter zijn dan de oude. Gelijk een cover gekocht op www.hoesmania.nl lekker goedkoop

shai85 17-07-2013 Product paar dagen in bezit

jeroenisdenaam 13-06-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit toestel bijna 2 jaar nu in bezit, en ik ben er goed over te spreken.
Ik ga ook niet kiezen voor een S3, want zie al veel mensen met een gebarst scherm.

Geluidskwaliteit: Met telefoneren heb ik geen klachten, voldoet prima. Qua afspelen van geluid iets schel, maar voor dit platte formaat prima acceptabel. wel heeft de telefoon maar één speaker aan de achterkant, wat snel dempt als de telefoon ergens op ligt of in je zak zit. trilfunctie is daarin tegen goed te voelen.

Mogelijkheden: De mogelijkheden zijn bijna eindeloos, ik gebruikte bij het begin allerlei spelletjes en apps, nu minder. ik kan zelfs Nintendo 64 spellen spelen! ook daarop geen klachten.

Gebruiksgemak: De telefoon ligt goed in de hand, al vind ik m net iets te hoog om m met één hand helemaal makkelijk te kunnen bedienen. Verder laat het systeem zich makkelijk bedienen. alles werkt vlot en snel. Accuduur is toch wel aan de lage kant. ik heb een oplader die tegelijk een andere accu kan opladen, dus ik ben altijd met een extra accu onderweg. Dat is natuurlijk te wijten aan dat het een smartphone is, maar ik had toch lieve een wat langere accuduur gezien.
Scherm is ook heel fijn, goede resolutie en kleurweergave.

Vormgeving: Telefoon ziet er simpel en goed uit. Tegenwoordig lijken veel telefoons op elkaar, dus is eigenlijk altijd goed voor elkaar. Ik heb zelf de zwarte, en vind m na 2 jaar nog steeds niet gedateerd uitzien.

Degelijkheid: Ik gebruik de telefoon, dus geen hoesje of iets dergelijks. telefoon meerdere keren laten vallen, werkt nog steeds en geen barsten, alleen wat butsen op de hoekjes van de telefoon. Het scherm heeft wat krassen maar niet storend. In mijn ogen normaal, andere telefoons hebben vaker een gebarst scherm. Het accuklepje is echt dun plastic heeft al wat beschadigingen maar klikt nog steeds en is nog steeds 1 geheel.
In mijn ogen is dit een zeer degelijke telefoon. ook omdat normaal gesproken de telefoon het bij mij vaak niet langer dan 2 jaar volhoud.

Kortom: een aanrader! ik zou de S3 links laten liggen, (S4 weet ik niet) maar qua prijs/kwaliteit is dit nog steeds een hele goede telefoon. ik ga mijn abonnement omzetten naar een sim only, en ik zie wel hoe lang de telefoon het nog volhoud, ik hoop dat hij nog even meegaat, en anders koop ik weer een s2! Deze telefoon heeft zich allang bewezen.

HHHH1111 20-01-2013 Product kwartaal in bezit

Deze S2 voorzien van Android v4 voldoet bijna geheel aan de verwachting. Wifi gebruik ik alleen thuis omdat mijn zakelijke sim hier niet voor geschikt is. Geluidskwaliteit ook afspelen Mp3 en Mp4 (beeld) is van zeer goede kwaliteit. Camera werkt voortreffelijk en een app met de zaklampfunctie staat garant voor een zeer goede zaklamp. Ondanks alle goede bevindingen die ik niet heb weergegeven zoals overzicht, snelheid en beeldkwaliteit loopt deze ook nog wel eens spontaan vast en dan meestal 4x achter elkaar zonder dat hier een patroon in zit. Accu ontkoppelen is de oplossing en dan gaat deze weer. De reden kan ik niet achterhalen maar is wel irritant.
De bluetooth koppeling met de Ford Focus TDCI 2010(met navi) verloopt wisselend en in 30-50% van de gevallen ziet de unit de telefoon niet, update helpt niet. Een leen auto (nieuwe Fiesta) deed het duidelijk beter waarmee duidelijk is dat dit een Ford probleem is.
Is deze telefoon een aanrader ja zeker wel. Formaat is eigenlijk perfect en met mijn formaat vingers is een sms versturen gekanteld heel gemakkelijk. Heb in vergelijk een S3 in de handen gehad en had eigenlijk meteen ruzie met het formaat en het niet makkelijk te hanteren van de telefoon ondanks de mogelijkheden en kwaliteit scherm. Dit is uiteraard persoonlijk.
Via Oosterse site is de telefoon eenvoudig beter te beschermen voor beschadigingen en voor minimale kosten.

martijn75 13-01-2013 Product paar weken in bezit

9,6
Na eerst een HTC Sensation te hebben gehad ben ik nu erg blij met deze Galaxy S2. De HTC was een prima toestel, behalve als je moest bellen, wat een drama. Maakte slecht verbinding en ik was slecht te horen. Wat een verschil met deze Galaxy S2, kraakhelder geluid, mensen herkennen me weer aan mijn stem :-))

Wat mij verder opvalt aan de S2 is het fraaie 4:3 scherm en het lage gewicht van slechts 116 gram!! Hangt je hele jas ook niet scheef! Die van mij draait op Android 4.04 en is daarmee gewoon prachtig stabiel, nooit geen problemen. Met zijn dual core processor behoort de Galaxy S2 nog steeds tot één van de snelste smartphones. Maakt tevens mooie foto's en fullHD video's. Wat wil je nog meer.... erg blij mee!!

valento 26-12-2012 Product paar weken in bezit

Ik snap niet dat ze dit een mobiele telefoon noemen.
Hij moet constant aan de oplaadsnoer om hem aan te houden, en dat opladen duurt dan uren.............
Ook mis ik een hele belangrijke optie, nummerweergave uitzetten bij mensen die niet in je contactenlijst staan.

callie78 05-11-2012 Product maand in bezit

Ik vind het een prachtig toestel, kwaliteit van de foto's is beter dan de versie 1 en alles wat ik nodig heb zit erop. Alleen.... de telefoon valt frequent onverwacht spontaan uit. Erg irritant, omdat opeens blijkt dat je een oproep hebt gemist of je je verslaapt. De wekker werkt uiteraard ook niet meer als de telefoon midden in de nacht uitvalt...
Het blijkt dat dit probleem vaker voorkomt bij dit type. Bij de versie 1 en 3 blijken er geen problemen te zijn.
Ik breng hem dus weer terug naar de winkel in de hoop dat ik mijn geld retour krijg, want ik vind het toch een aardig bedrag dat je voor dit toestel betaalt.

Tollenaars 24-09-2012 Product half jaar in bezit

Ik heb de Samsung Galaxy SII nu een half jaar en bevalt mij meer dan goed. Na alle extra's die ik al had gevonden. o.a. gesproken tekst versturen naar SMS. Als je duidelijk spreekt dan vertaalt hij dat in tekst en heb ik nu ontdekt dat hij tevens een E Reader is. Bestandje gedownload Epub reader gratis. Boek digitaal gedownload via de PC en op de telefoon gezet en ja hoor.. Ik kan nu heel goed op mijn telefoon lezen. Alle instellingen erbij lettergrootte, doorbladeren etc. Ik krijg deze week de Samsung Galaxy S III maar ik kan mij niet bedenken wat er beter aan kan zijn dan dit toestel. Alles zit al in perfecte vorm op de SII. Gewoonweg een geweldig toestel.

Catelijne 10-08-2012 Product paar weken in bezit

Ik ben heel erg blij dat ik deze telefoon heb aangeschaft. Ik las dat hij veel vastliep en vroeg me af of het een goede koop zou zijn, maar dat is het dus wel! Ondanks dat ik hem nu pas 2 weken heb en er misschien nog niet heel goed een mening over kan vormen weet ik wel dat hij nog geen enkele keer is vastgelopen.
Voor de rest is hij supersnel, echt een verademing met mijn HTC desire. Het scherm is scherp en hij ziet er gewoon heel erg cool uit. Ik gebruik hem heel erg veel.
De batterij is slecht, maar dat los ik op door een er een sterkere batterij in te doen (voor 20 euro te koop op amazon.de). Ik las overigens dat het schermpje in de zon ook goed te lezen zou zijn, maar daar ben ik het dus niet mee eens. In de felle zon moet ik echt heel veel moeite doen om te zien wat er staat! Maar hè, als dat het enige is.
Een aanrader, deze telefoon!

appie45 05-08-2012 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik heb de Samsung Galaxy 2 nu meer dan een jaar en ik kan niet anders zeggen, dat ik nog nooit zoon goede telefoon heb gehad.De foto's , het filmen, het gebruik,het is net een computer. Is gewoon geweldig.Alleen de batterij houdt het soms niet een hele dag vol. Dit heb ik opgelost door een batterij kit te kopen met meer vermogen ( Extended battery kit) deze is van Samsung zelf. In de Galaxy 2 zit een 1650 mAh batterij en met deze kit verhoog je het vermogen naar 2000 mAh. Dus een winst van 350 mAh. Kosten rond de 25 euro , even zoeken op internet. En het batterij probleem is opgelost.Wat ik ook geweldig vind is dat je gewoon alles er op kan zetten , zonder het eerst om te moeten zetten.Muziek ,film's zet het op een geheugen kaart, stop het in je telefoon en je speelt het gelijk af zonder problemen. Je hoeft niet alles om te zetten zoals andere smartphones. Als je iets niet kan vinden navigatie aan en je komt aan op je bestemming. Android is geweldig je hebt het zo onder de knie. Ook office zit er op ,dus zakelijk gebruik geen probleem. Wel even een virusscaner er op. Ik heb zelf AVG ( gratis in de appstore ). Speelt flash af en je kan alles wat je op je computer ook kan. En en en ,zo kan ik nog wel een tijdje door gaan. Het is gewoon een goede telefoon.

jasper64 03-08-2012 Product paar dagen in bezit

9,4
Ik heb de telefoon 7 maanden in bezit en ben zeer tevreden over de kwaliteit. Duidelijk scherm wat zelfs bij direkt zonlicht prima is af te lezen. Software loopt als een zonnetje en de batterij gaat 36 uur mee, mits draaiende op Android 2.3. Na de update is dit naar 13 uur gegaan. Over het OS niets dan lof en ook de Cloud diensten zijn geweldig. Denk hierbij aan agenda, mail en je fotos. Ook de Wifi namen en sleutels staan in de cloud, dus mocht je telefoon kapot gaan. Gewoon aanloggen en alles maar dan ook alles is weer terug. Zelfs de geinstalleerde software. Enfin een aanrader. Telefoon is super licht.

freeks 28-07-2012 Product paar dagen in bezit

Supertoestel.

Snelheid, kleuren en design zijn heel goed.

Batterijduur is goed, evenals geluid. Alle opties die je kan bedenken.

Brera01 17-07-2012 Product paar dagen in bezit

9,4
Sinds een paar dagen in mijn bezit sinds het verlies van de GT 5800i. Perfecte service van T-Mobile om mij binnen een paar dagen te voorzien van een nieuw en beter toestel. Eerste ervaringen met dit toestel zijn grandioos, makkelijk te bedienen, heel veel standaard apps en 16 GB intern om mee te beginnen. Alles werkt perfect, camera maakt zeer mooi foto's, navigatie werkt net zo goed en snel als die in de auto, en ga zo maar door. Accu lijkt, na uitschakeling van WiFi e.d. ook langer mee te gaan dan bij de vorige. Binnenkort een update over hoe de SII zich op de lange duur gaat gedragen.

Niniki 16-07-2012 Product kwartaal in bezit

6,6
Begin maart 2012 een nieuwe SII gekocht...........begin juni ter reparatie gebracht.....heel het toestel sloeg op hol geloof ik.

4 weken later, toestel terug ontvangen van SAMSUNG, 'Er mankeerde niets aan, moest alleen ge-update worden.'
2 dagen later....nog meer problemen, o.a. batterij was binnen 1 uur leeg! Geen bereik....alleen wifi functioneerde..........en het geheugen vol, terwijl ik nog niet eens alle cvontacten er in had kunnen zetten.
Begin juli dus weer teruggestuurd.
Ik krijg geen nieuwe telefoon.........tot zover dus de garantie!!!

De beoordeling geldt dus alleen als ik eens een toestel wat langer heb als een paar maanden!

Jitskeeee 13-07-2012 Product half jaar in bezit

9,6
Heb dit toestel nu ongeveer een half jaar. Ben er super tevreden over! nog geen klachten ondervonden. Mooi scherm, duidelijk, makkelijk in gebruik.
1 min puntje vind ik dat de batterij snel leeg is.
Verder super toestel!!

Angeloho 06-07-2012 Product kwartaal in bezit

Een lekker snelle telefoon met veel gebruiksmogelijkheden. De kwaliteit van de oordopjes valt me enigszins tegen, maar de camera vind ik daarentegen weer erg goed. Soepele bediening, maar android is niet mijn favoriet. De batterij is snel leeg en daarom heb ik een reserve batterij gekocht. Het is verbazingwekkend om te zien hoeveel processen zich permanent in het geheugen nestelen en energie vreten.
Het scherm heeft mooie contrasterende kleuren, maar vreet waarschijnlijk ook energie. Het is mijn eerste android toestel en ik kan hem aanraden. Omdat hij erg populair is zijn er talloze accessoires te koop. Zo kan je hem nog meer personaliseren.
Via dlna communiceert hij met mijn ipad en laptop wat erg handig is. Kortom, legio mogelijkheden voor een inmiddels scherpe prijs

Jim95 26-06-2012 Product jaar of meer in bezit

Een ontzettend fijne telefoon! Lekker snel en ongeveer alles is mogelijk. Dit alles laat zich ook weer gemakkelijk bedienen. Dit is mijn eerste smartphone, maar zeker niet de laatste, aangezien deze telefoon echt 1000 keer simpeler is dan een gewone mobiele telefoon. De kleuren die weergegeven worden zijn ook allemaal geweldig en de camera maakt ook prachtige foto's. Zelfs de front camera levert nog een heel redelijke kwaliteit. De telefoon heeft ook een mooi design en is lekker dun. Als je vlekken op je scherm hebt, zijn die er na een veeg met je shirt of met een doek weg. Nadelen zijn er natuurlijk ook. Ten eerste is de telefoon heel erg groot waardoor het niet fijn is om hem lang vast te houden, maar dit komt natuurlijk wel weer het gebruiksgemak ten goede. Verder is de batterij in een mum van tijd leeg. Zelfs als ik hem een halve dag alleen in mijn zak heb zitten en verder niet aanraak is de batterij half leeg. Ook wordt hij ontzettend gauw heel erg warm. Als je er een tijdje mee bezig bent/zit te internetten, wordt het hele toestel bloedheet waardoor het niet prettig meer is om ermee te werken. Nog een nadeeltje is de plaatsing van de speaker. Je moet de telefoon op het scherm leggen als je geen oordopjes gebruikt, omdat anders de speaker tegen de tafel aanligt en je een blikken geluid krijgt. Al met al een aanrader, maar dan moet hij nog wel wat goedkoper worden.

HW2007 24-06-2012 Product maand in bezit

6,2
er is weinig mis met het toestel behalve dat ie er erg plastic uitziet en ben ik door problemen met KIES software (evenals mijn vorige Samsung) definief van Samsung afgestapt en was ik eerst naar de iphone 4S 16 overgestapt Maar als je andrioid gewend bent is Apple een stapje terug, dus nu de HTC One X en dat is op alle gebieden toch een stuk beter als de Samsung S2. Met name de bouw kwaliteit, camera, cpu snelheid, update mogelijkheden en service is bij HTC echt beter geregeld