Samsung Galaxy S II 16 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 106 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S II 16 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Meggie1347 09-08-2015

Ik heb de s2 nu ongeveer een jaar en ik begrijp niet dat ik deze klacht er hier nog niet tussen zie staan, maar de galaxy s2 heeft maar 2 gb intern geheugen, ookal zit er 16 gb in het hele toestel zelf. Best wat apps kunnen alleen in het intern geheugen. Ik heb nu in het intern geheugen alleen facebook en whatsapp staan en de standaard apps. Die kunnen je niet overplaatsen naar het andere geheugen. Ik heb nu al maanden last van geheugen tekort. Facebook en whatsapp hebben veel geheugen nodig en ik moet al vaak de gegevens wissen van de apps. Nieuwe apps downloaden zit er ook niet meer in. Ik durf whatsapp ook niet te verwijderen daarvoor. De kans is groot dat hij hem niet opnieuw wilt installeren. Hij wil pas met 400 mb ruimte over in het intern geheugen weer kleine apps downloaden. Als ik whatsapp straks weer moet updaten heb ik echt een probleem.

Verder prima telefoon alleen onderhand echt abnormaal sloom.

mbloe 10-08-2015

Hoi Meggie,

Bekend probleem, maar ik had toen het probleem ontstond het toestel toch al een paar jaar in bezit (vanaf dec 2011) Ik heb er ook apps af moeten doen om Whatsapp te kunnen updaten, uiteindelijk was het gelukt maar de andere apps konden niet terug er op.
Pas geleden is het toestel echt overleden, deed helemaal niets meer. Heb inmiddels de S6 en ben weer dolgelukkig. Gekozen voor 128 GB want er kan geen extra geheugen bijgestoken worden.
(6 edge is geldklopperij, voor als je een ander toestel gaat overwegen)

Modale gebruiker 05-10-2014

Waardeloos toestel, nooit meer een samsung. Toestel toonde ineens alleen nog maar een zwart scherm. Resetten helpt niet, alle opties geprobeerd.

shai85 17-07-2013

Ik had een Galaxy I9000 en verloren. Daarom ben ik weer voor de galaxy gegaan. Fijne maat en deze nieuwe is heerlijk snel en ziet er prima uit. Het gebruik zal zeker beter zijn dan de oude. Gelijk een cover gekocht op www.hoesmania.nl lekker goedkoop

shai85 17-07-2013

jeroenisdenaam 13-06-2013

Ik heb dit toestel bijna 2 jaar nu in bezit, en ik ben er goed over te spreken.
Ik ga ook niet kiezen voor een S3, want zie al veel mensen met een gebarst scherm.

Geluidskwaliteit: Met telefoneren heb ik geen klachten, voldoet prima. Qua afspelen van geluid iets schel, maar voor dit platte formaat prima acceptabel. wel heeft de telefoon maar één speaker aan de achterkant, wat snel dempt als de telefoon ergens op ligt of in je zak zit. trilfunctie is daarin tegen goed te voelen.

Mogelijkheden: De mogelijkheden zijn bijna eindeloos, ik gebruikte bij het begin allerlei spelletjes en apps, nu minder. ik kan zelfs Nintendo 64 spellen spelen! ook daarop geen klachten.

Gebruiksgemak: De telefoon ligt goed in de hand, al vind ik m net iets te hoog om m met één hand helemaal makkelijk te kunnen bedienen. Verder laat het systeem zich makkelijk bedienen. alles werkt vlot en snel. Accuduur is toch wel aan de lage kant. ik heb een oplader die tegelijk een andere accu kan opladen, dus ik ben altijd met een extra accu onderweg. Dat is natuurlijk te wijten aan dat het een smartphone is, maar ik had toch lieve een wat langere accuduur gezien.
Scherm is ook heel fijn, goede resolutie en kleurweergave.

Vormgeving: Telefoon ziet er simpel en goed uit. Tegenwoordig lijken veel telefoons op elkaar, dus is eigenlijk altijd goed voor elkaar. Ik heb zelf de zwarte, en vind m na 2 jaar nog steeds niet gedateerd uitzien.

Degelijkheid: Ik gebruik de telefoon, dus geen hoesje of iets dergelijks. telefoon meerdere keren laten vallen, werkt nog steeds en geen barsten, alleen wat butsen op de hoekjes van de telefoon. Het scherm heeft wat krassen maar niet storend. In mijn ogen normaal, andere telefoons hebben vaker een gebarst scherm. Het accuklepje is echt dun plastic heeft al wat beschadigingen maar klikt nog steeds en is nog steeds 1 geheel.
In mijn ogen is dit een zeer degelijke telefoon. ook omdat normaal gesproken de telefoon het bij mij vaak niet langer dan 2 jaar volhoud.

Kortom: een aanrader! ik zou de S3 links laten liggen, (S4 weet ik niet) maar qua prijs/kwaliteit is dit nog steeds een hele goede telefoon. ik ga mijn abonnement omzetten naar een sim only, en ik zie wel hoe lang de telefoon het nog volhoud, ik hoop dat hij nog even meegaat, en anders koop ik weer een s2! Deze telefoon heeft zich allang bewezen.

pandavis 01-05-2013

Telefoon loopt regelmatig vast soms zo'n 3 keer per dag. Trekt dan ook nogal eens meteen de accu compleet leeg, waardoor je hem niet eens meer opnieuw om kan starten. Dit gebeurt soms zelfs vlak na opladen, van b.v. ruim 90% naar ineens 0%. Dacht dat Samsung deze problemen opgelost had na de actie van de consumentenbond, maar blijkbaar hebben ze alleen wat gedaan voor de klagers van die actie, die daarna beëindigd is en gaan ze vervolgens vrolijk door door een ondeugdelijk product te verkopen.

ETET 09-05-2013

Als je telefoon vastloopt, dan is er waarschijnlijk een programma, dat niet goed draait. Het ligt dus niet aan de telefoon, maar aan het programma. Deinstalleer de programma's en installeer ze opnieuw om er achter te komen welk programma het is.

mbloe 01-08-2013

Ik heb de app "actieve applicaties" erop staan en zie altijd wat er actief is, aanrader voor iedereen!
@ Zwijgzaam: Je hebt je best gedaan, maar eh, weet je dat het vakantietijd is? Tis niet de goede weg, maar mss lukt het! Suxes!

zwijgzaam 31-07-2013

Die van mij liep na 1 dag al leeg en werd constant bloed heet. Meerdere malen terug gegaan naar de winkel, waar mij verteld werd dat het een incident betreft en dat ik het goed in de gaten moest houden.
Nu ben ik 1 jaar verder... Conclusie scherm barst door deze extreme hitte... Geen garantie.. Want een gebarste scherm is gebruikers schade.

HHHH1111 20-01-2013

Deze S2 voorzien van Android v4 voldoet bijna geheel aan de verwachting. Wifi gebruik ik alleen thuis omdat mijn zakelijke sim hier niet voor geschikt is. Geluidskwaliteit ook afspelen Mp3 en Mp4 (beeld) is van zeer goede kwaliteit. Camera werkt voortreffelijk en een app met de zaklampfunctie staat garant voor een zeer goede zaklamp. Ondanks alle goede bevindingen die ik niet heb weergegeven zoals overzicht, snelheid en beeldkwaliteit loopt deze ook nog wel eens spontaan vast en dan meestal 4x achter elkaar zonder dat hier een patroon in zit. Accu ontkoppelen is de oplossing en dan gaat deze weer. De reden kan ik niet achterhalen maar is wel irritant.
De bluetooth koppeling met de Ford Focus TDCI 2010(met navi) verloopt wisselend en in 30-50% van de gevallen ziet de unit de telefoon niet, update helpt niet. Een leen auto (nieuwe Fiesta) deed het duidelijk beter waarmee duidelijk is dat dit een Ford probleem is.
Is deze telefoon een aanrader ja zeker wel. Formaat is eigenlijk perfect en met mijn formaat vingers is een sms versturen gekanteld heel gemakkelijk. Heb in vergelijk een S3 in de handen gehad en had eigenlijk meteen ruzie met het formaat en het niet makkelijk te hanteren van de telefoon ondanks de mogelijkheden en kwaliteit scherm. Dit is uiteraard persoonlijk.
Via Oosterse site is de telefoon eenvoudig beter te beschermen voor beschadigingen en voor minimale kosten.

martijn75 22-01-2013

Als hij vastloopt zou je kunnen proberen iets vaker alles af te sluiten en op te schonen. De home knop even ingedrukt houden en alle geopende apps naar rechts swipen om te sluiten. Klik vervolgens op taakbeheer om ook je ram even vrij te maken en je zult zien dat je gsm direct weer sneller wordt. Ook internet, menu, instellingen, privacy en beveiliging en dan buffer, geschiedenis en cookies allemaal even wissen eens per week. Als je dat regelmatig doet ben ik benieuwd of hij nog steeds vastloopt.

martijn75 13-01-2013

Na eerst een HTC Sensation te hebben gehad ben ik nu erg blij met deze Galaxy S2. De HTC was een prima toestel, behalve als je moest bellen, wat een drama. Maakte slecht verbinding en ik was slecht te horen. Wat een verschil met deze Galaxy S2, kraakhelder geluid, mensen herkennen me weer aan mijn stem :-))

Wat mij verder opvalt aan de S2 is het fraaie 4:3 scherm en het lage gewicht van slechts 116 gram!! Hangt je hele jas ook niet scheef! Die van mij draait op Android 4.04 en is daarmee gewoon prachtig stabiel, nooit geen problemen. Met zijn dual core processor behoort de Galaxy S2 nog steeds tot één van de snelste smartphones. Maakt tevens mooie foto's en fullHD video's. Wat wil je nog meer.... erg blij mee!!

valento 26-12-2012

Ik snap niet dat ze dit een mobiele telefoon noemen.
Hij moet constant aan de oplaadsnoer om hem aan te houden, en dat opladen duurt dan uren.............
Ook mis ik een hele belangrijke optie, nummerweergave uitzetten bij mensen die niet in je contactenlijst staan.

ETET 27-12-2012

Het is een mini computer, die je zelf moet opleuken met allerlei apps, zodat hij ook de functies krijgt, die je bij een gewone telefoon gewend bent.
Het verbruik wordt bepaald door het gebruik: blue tooth, gps, wifi etc. Het is niet te vergelijken met een gewone telefoon.
Anoniem bellen: zoek bij Playstore op "anoniem bellen" en je dan vind je apps, die zoekt.

callie78 05-11-2012

Ik vind het een prachtig toestel, kwaliteit van de foto's is beter dan de versie 1 en alles wat ik nodig heb zit erop. Alleen.... de telefoon valt frequent onverwacht spontaan uit. Erg irritant, omdat opeens blijkt dat je een oproep hebt gemist of je je verslaapt. De wekker werkt uiteraard ook niet meer als de telefoon midden in de nacht uitvalt...
Het blijkt dat dit probleem vaker voorkomt bij dit type. Bij de versie 1 en 3 blijken er geen problemen te zijn.
Ik breng hem dus weer terug naar de winkel in de hoop dat ik mijn geld retour krijg, want ik vind het toch een aardig bedrag dat je voor dit toestel betaalt.

Laurent2008 07-01-2013

Hallo, ik heb hetzelfde probleem, hoe is het bij jou afgelopen : ben je terugbetaald geworden of is het probleem opgelost ? Mvg Laurent

Eveline 11-12-2012

Dat had ik ook dus ermee trug naar de Mediamrkt die werd opgestuurd en voila nu staat er de 4.0.4 op en da zou goed moeten zijn !!! Cross my fingers :-) Nu zoek ik alleen de geruiksaanwijzing heb jij enig idee waar ik die vind ?
grtjs

Tollenaars 24-09-2012

Ik heb de Samsung Galaxy SII nu een half jaar en bevalt mij meer dan goed. Na alle extra's die ik al had gevonden. o.a. gesproken tekst versturen naar SMS. Als je duidelijk spreekt dan vertaalt hij dat in tekst en heb ik nu ontdekt dat hij tevens een E Reader is. Bestandje gedownload Epub reader gratis. Boek digitaal gedownload via de PC en op de telefoon gezet en ja hoor.. Ik kan nu heel goed op mijn telefoon lezen. Alle instellingen erbij lettergrootte, doorbladeren etc. Ik krijg deze week de Samsung Galaxy S III maar ik kan mij niet bedenken wat er beter aan kan zijn dan dit toestel. Alles zit al in perfecte vorm op de SII. Gewoonweg een geweldig toestel.

Catelijne 10-08-2012

Ik ben heel erg blij dat ik deze telefoon heb aangeschaft. Ik las dat hij veel vastliep en vroeg me af of het een goede koop zou zijn, maar dat is het dus wel! Ondanks dat ik hem nu pas 2 weken heb en er misschien nog niet heel goed een mening over kan vormen weet ik wel dat hij nog geen enkele keer is vastgelopen.
Voor de rest is hij supersnel, echt een verademing met mijn HTC desire. Het scherm is scherp en hij ziet er gewoon heel erg cool uit. Ik gebruik hem heel erg veel.
De batterij is slecht, maar dat los ik op door een er een sterkere batterij in te doen (voor 20 euro te koop op amazon.de). Ik las overigens dat het schermpje in de zon ook goed te lezen zou zijn, maar daar ben ik het dus niet mee eens. In de felle zon moet ik echt heel veel moeite doen om te zien wat er staat! Maar hè, als dat het enige is.
Een aanrader, deze telefoon!

ETET 28-09-2012

@ Catelijne. In de zon kan je het beste de helderheid van het scherm zo hoog mogelijk zetten. Je hebt toch een extended battery!

totalproduce 27-09-2012

Hoi catelijne,

Welk type batterij is dat bij amazon.de?
Ik ben ook van plan om de s2 te kopen.

Arjan

ETET 28-09-2012

@: totalproduce - Ik heet weliswaar geen Catelijne en koop ik mijn spullen bij Ebay UK. Als je daar zoekt op: Extended battery Samsung Galaxy S2 en sorteert op goedkoopste prijs inclusief verzendkosten, dan zie je dat de batterij vanaf ongeveer 6 euro inclusief achterkant te koop is. De telefoon wordt wel dikker, omdat de batterij dikker is.

appie45 05-08-2012

Ik heb de Samsung Galaxy 2 nu meer dan een jaar en ik kan niet anders zeggen, dat ik nog nooit zoon goede telefoon heb gehad.De foto's , het filmen, het gebruik,het is net een computer. Is gewoon geweldig.Alleen de batterij houdt het soms niet een hele dag vol. Dit heb ik opgelost door een batterij kit te kopen met meer vermogen ( Extended battery kit) deze is van Samsung zelf. In de Galaxy 2 zit een 1650 mAh batterij en met deze kit verhoog je het vermogen naar 2000 mAh. Dus een winst van 350 mAh. Kosten rond de 25 euro , even zoeken op internet. En het batterij probleem is opgelost.Wat ik ook geweldig vind is dat je gewoon alles er op kan zetten , zonder het eerst om te moeten zetten.Muziek ,film's zet het op een geheugen kaart, stop het in je telefoon en je speelt het gelijk af zonder problemen. Je hoeft niet alles om te zetten zoals andere smartphones. Als je iets niet kan vinden navigatie aan en je komt aan op je bestemming. Android is geweldig je hebt het zo onder de knie. Ook office zit er op ,dus zakelijk gebruik geen probleem. Wel even een virusscaner er op. Ik heb zelf AVG ( gratis in de appstore ). Speelt flash af en je kan alles wat je op je computer ook kan. En en en ,zo kan ik nog wel een tijdje door gaan. Het is gewoon een goede telefoon.

jasper64 03-08-2012

Ik heb de telefoon 7 maanden in bezit en ben zeer tevreden over de kwaliteit. Duidelijk scherm wat zelfs bij direkt zonlicht prima is af te lezen. Software loopt als een zonnetje en de batterij gaat 36 uur mee, mits draaiende op Android 2.3. Na de update is dit naar 13 uur gegaan. Over het OS niets dan lof en ook de Cloud diensten zijn geweldig. Denk hierbij aan agenda, mail en je fotos. Ook de Wifi namen en sleutels staan in de cloud, dus mocht je telefoon kapot gaan. Gewoon aanloggen en alles maar dan ook alles is weer terug. Zelfs de geinstalleerde software. Enfin een aanrader. Telefoon is super licht.

freeks 28-07-2012

Supertoestel.

Snelheid, kleuren en design zijn heel goed.

Batterijduur is goed, evenals geluid. Alle opties die je kan bedenken.

Brera01 17-07-2012

Sinds een paar dagen in mijn bezit sinds het verlies van de GT 5800i. Perfecte service van T-Mobile om mij binnen een paar dagen te voorzien van een nieuw en beter toestel. Eerste ervaringen met dit toestel zijn grandioos, makkelijk te bedienen, heel veel standaard apps en 16 GB intern om mee te beginnen. Alles werkt perfect, camera maakt zeer mooi foto's, navigatie werkt net zo goed en snel als die in de auto, en ga zo maar door. Accu lijkt, na uitschakeling van WiFi e.d. ook langer mee te gaan dan bij de vorige. Binnenkort een update over hoe de SII zich op de lange duur gaat gedragen.

Ingrid_2_4 23-07-2012

hee Brera01
Ik lees bij specificaties dat het intern geheugen 1024 mb is. Hoe kom jij aan die met 16GB?

Albast bedankt

Brera01 01-06-2013

Nu bijna een jaar in bezit, en bevalt nog steeds goed. Het verdient wel aanbeveling om zaken die je even niet nodig hebt, WIFI, GPS, e.d. uit te zetten om de accu te sparen. Nu met de laatste updates van firmware en Android gat de accu idd langer mee. En mijn toestel heeft echt 16 gb intern. Weet ook niet waarom dit positieve verschil. Misschien hoe hij geleverd wordt door de provider??

Niniki 16-07-2012

Begin maart 2012 een nieuwe SII gekocht...........begin juni ter reparatie gebracht.....heel het toestel sloeg op hol geloof ik.

4 weken later, toestel terug ontvangen van SAMSUNG, 'Er mankeerde niets aan, moest alleen ge-update worden.'
2 dagen later....nog meer problemen, o.a. batterij was binnen 1 uur leeg! Geen bereik....alleen wifi functioneerde..........en het geheugen vol, terwijl ik nog niet eens alle cvontacten er in had kunnen zetten.
Begin juli dus weer teruggestuurd.
Ik krijg geen nieuwe telefoon.........tot zover dus de garantie!!!

De beoordeling geldt dus alleen als ik eens een toestel wat langer heb als een paar maanden!

Jitskeeee 13-07-2012

Heb dit toestel nu ongeveer een half jaar. Ben er super tevreden over! nog geen klachten ondervonden. Mooi scherm, duidelijk, makkelijk in gebruik.
1 min puntje vind ik dat de batterij snel leeg is.
Verder super toestel!!

appie45 03-08-2012

Kan er een batterij in doen met meer vermogen, er bestaan setjes van samsung. Extended battery kit van samsung voor de Samsung Galaxy S II. Je gaat dan van 1650 mAh naar 2000 mAh dat is 350 mAh meer. Even zoeken op internet. Je hebt ze rond de 25 euro.

Angeloho 06-07-2012

Een lekker snelle telefoon met veel gebruiksmogelijkheden. De kwaliteit van de oordopjes valt me enigszins tegen, maar de camera vind ik daarentegen weer erg goed. Soepele bediening, maar android is niet mijn favoriet. De batterij is snel leeg en daarom heb ik een reserve batterij gekocht. Het is verbazingwekkend om te zien hoeveel processen zich permanent in het geheugen nestelen en energie vreten.
Het scherm heeft mooie contrasterende kleuren, maar vreet waarschijnlijk ook energie. Het is mijn eerste android toestel en ik kan hem aanraden. Omdat hij erg populair is zijn er talloze accessoires te koop. Zo kan je hem nog meer personaliseren.
Via dlna communiceert hij met mijn ipad en laptop wat erg handig is. Kortom, legio mogelijkheden voor een inmiddels scherpe prijs

Jim95 26-06-2012

Een ontzettend fijne telefoon! Lekker snel en ongeveer alles is mogelijk. Dit alles laat zich ook weer gemakkelijk bedienen. Dit is mijn eerste smartphone, maar zeker niet de laatste, aangezien deze telefoon echt 1000 keer simpeler is dan een gewone mobiele telefoon. De kleuren die weergegeven worden zijn ook allemaal geweldig en de camera maakt ook prachtige foto's. Zelfs de front camera levert nog een heel redelijke kwaliteit. De telefoon heeft ook een mooi design en is lekker dun. Als je vlekken op je scherm hebt, zijn die er na een veeg met je shirt of met een doek weg. Nadelen zijn er natuurlijk ook. Ten eerste is de telefoon heel erg groot waardoor het niet fijn is om hem lang vast te houden, maar dit komt natuurlijk wel weer het gebruiksgemak ten goede. Verder is de batterij in een mum van tijd leeg. Zelfs als ik hem een halve dag alleen in mijn zak heb zitten en verder niet aanraak is de batterij half leeg. Ook wordt hij ontzettend gauw heel erg warm. Als je er een tijdje mee bezig bent/zit te internetten, wordt het hele toestel bloedheet waardoor het niet prettig meer is om ermee te werken. Nog een nadeeltje is de plaatsing van de speaker. Je moet de telefoon op het scherm leggen als je geen oordopjes gebruikt, omdat anders de speaker tegen de tafel aanligt en je een blikken geluid krijgt. Al met al een aanrader, maar dan moet hij nog wel wat goedkoper worden.

HW2007 24-06-2012

er is weinig mis met het toestel behalve dat ie er erg plastic uitziet en ben ik door problemen met KIES software (evenals mijn vorige Samsung) definief van Samsung afgestapt en was ik eerst naar de iphone 4S 16 overgestapt Maar als je andrioid gewend bent is Apple een stapje terug, dus nu de HTC One X en dat is op alle gebieden toch een stuk beter als de Samsung S2. Met name de bouw kwaliteit, camera, cpu snelheid, update mogelijkheden en service is bij HTC echt beter geregeld

RoKr 16-06-2012

Ik ben redelijk tevreden over dit toestel. Vind wel dat de accu snel leeg is. Vaak na /e/en dag alweer aan de lader. Ik vind dat snel. Schijnt met de Android Apps te maken te hebben die - zelfs ongebruikt - toch sluimerend energie gebruiken. Moet verder nog even wennen aan de gebruikersfuncties. Eén aspect vind ik echt helemaal top: de beeldkwaliteit van de foto's.

rhwlwd 21-06-2012

Bij intensief gebruik (spelletjes/internetten) is het inderdaad normaal dat de accu binnen een dag leeg is. Maar die ervaring heb ik tot nu toe bij alle smartphones gehad.

Echter zijn er wel "appkillers"(applicaties) die applicaties op die op de achtergrond draaien automatisch uit kunnen schakelen verder moet/kun je om batterij te besparen, bluetooth/GPS/WIFI/Mobiel internet uit zetten als je het niet gebruikt.

Ook kun je een extended batterij pack, origineel van samsung, aanschaffen.( let wel op dat je het orgineel van samsung hebt, anders krijg je een heel lelijk dik toestel.)

Dat heb ik gedaan, dan gaat hij meer dan een dag mee bij intensief gebruik, en bij matig gebruik 2-3 dagen. Het blijft een supertoestel

(heb hem nu 8 maanden in bezit)

Harald79 24-05-2012

Accu heeft te weinig capaciteit waardoor nu de telefoon al binnen een normale werkdag al leeg is. Sinds de update naar 4.0 wordt de telefoon weer loeiheet. Dit was voorheen ook, is toen in een update gefixt. Swype werkt met 4.0 niet meer!! Is nota bene een uitvinding van samsung. Ronduit teleurstellend. Reset zichzelf soms wel 4x per dag. Kortom leuk speelgoed, slecht voor zakelijk gebruik.

Adrie1962 02-05-2012

Direct na aanschaf geconstateerd dat er een echo door degene die mij belden gehoord werd. Vooral bij gebruik van een beschermcase. Na de vierde case het toestel teruggestuurd. Na drie weken kwam het toestel terug. De klacht was niet verholpen. Samsung gebeld. De medewerker van de helpdesk stel dat er geen probleem bij Samsung zit. Maar dat het in de hoesjes zit. Hem uitgelegd dat er vier verschillende geprobeerd zijn. En dat ook op forums dit probleem veelvuldig besproken wordt. De helpdesk is dit oneen, en stelt dat er maar geen hoesje toegepast moet worden. Ook schakeld het toestel nu spontaan uit. eerst was er één probleem, en nu twee. Gezien de prijs van dit toestel, vind ik de houding van de Samsung helpdesk belachelijk. Het toestel is dan ook door de leverancier weer teruggestuurd. Kortom de helpdesk afdeling van Samsung verdient m.i. een koude douche.

droef12 12-07-2012

ook ik heb dat probleem ook terug gestuurd heb hem 3 maanden en nu voor de tweede keer weer terug gestuurd batterij knippert word erg warm als het aan mijn legt ruil ik hem om maar dat moet binnen een week slecht slecht

Youri6214 13-06-2012

blijven sturen! na 5 keer heb je recht op een nieuw toestel. Eenzelfde probleem gehad. Duurt even, maar dan heb je ook wat...

Hans Versteeg 67 22-04-2012

Heb toch wel spijt dat ik deze aangeschaft heb. Toestel functioneert op zich goed maar voelt toch niet echt degelijk aan. Daarnaast is Samsung een bedrijf dat teveel producten snel achter elkaar uitbrengt. Op het moment dat je iets van Samsung aanschaft is de opvolger alweer in opkomst. Dat geeft het gevoel dat het product wat je dan gekocht hebt gelijk weer "oud" is. Volgende keer toch een Iphone.

Patric van Bree 05-05-2012

Lol, de Iphone wordt net zovaak geupgrade als de Samsung Galaxy (1 keer per jaar namelijk).

Dat Samsung meerdere modellen uitbrengt is gunstig voor de comsument, er is namelijk keuze uit meerdere prijsklasses dit in tegenstelling tot een Iphone.

Ik heb de SG2 nu bijna een jaar, werkt zonder problemen, supersnel en hij is juist wel degelijk (laat een Iphone en een SG2 maar eens op de grond vallen, dan weet je gelijk dat je nu een goed toestel in je hand hebt).

Gr,

Patric

Pijkman 25-04-2012

Ik vind hem beter dan een iphone. Ik heb de SGSII en mijn vrouw een iphone. ik werk 1000 keer liever met mijn samsung. En nu met de nieuwe update, gaat mijn batterij nog eens een pak langer mee. Ik ben een zeer tevreden gebruiker.

luci_1960 24-04-2012

Ben je daarom niet tevreden?? Vreemd want in de computerwereld is ook de pc die je koopt al ingehaald door de volgende die nog niet in de winkel staat.En voor het gevoel niet degelijk te zijn koop een hoesje.

SPer 23-04-2012

niet degelijk voelen? ... is wel degelijk. een vergelijking met iphone is het degelijker zie http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=drop%20test%20iphone%204%20vs%20galaxy%20s2&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CCEQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DelKxgsrJFhw&ei=nBmVT6WpBe_Z4QSBs4HRDw&usg=AFQjCNFc3hj9qA8Eqy1_JpBTk5EkKxTUGg
Het voelt oud omdat er nieuwere is terwijl de introductie misschien later is rare verhaal? Het klinkt heel erg naar dat ik VW gewoon goed werkt en rijdt maar maar ik ben opeens minder tevreden omdat mijn buurman pas een nieuwe Audi heeft? Het maakt voor jou toch nix uit wat anderen doet?