Sony 10 Xperia 10 64 GB / zwart / (dualsim)

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 69 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony 10 Xperia 10 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michel Nijhuis 12-08-2019

helder scherm, overzichtelijk fijn gewicht en ligging

Mooi toestel, heb hem net maar qua design, beeld en kwaliteit wel een aanrader. Sony schil werkt mooi en tot nu niet vervelend.

Robert 12-08-2019

Lang scherm makkelijk voor meerdere taken

Ik heb de Navy Xperia 10 gehaald omdat hij er in eerste instantie gewoon heel mooi en goed afgewerkt uitziet.
Het is een snelle telefoon met een uitstekende camere die de details goed vastlegt.
Het langwerpige scherm is extra prettig om te multitasken.
Ik was onderweg naar een verjaardag met google maps aan tegelijkertijd moest Ajax spelen, dankzij splitscreen kon ik de wedstrijd van Ajax bovenin het scherm zetten en onderin gewoon de navigatie aan hebben, ideaal!
De batterij is ook uitstekend, na een dag best intensief het toestel te hebben gebruikt stond hij aan het einde van de dag nog op 23% en met intensief gebruik bedoel ik ook echt intensief gebruik!

Pluspunten

• Goede camera
  • Jack 3,5mm aansluiting
  • sterke batterij
  • Handig scherm

Minpunten

• Soms hapert de vingerafdruk scanner

Dylan 11-08-2019

geweldige telefoon

Deze telefoon is een zeer handige telefoon die heel erg mooi beeld kwaliteit heeft met een geweldige camera die zeer scherpe foto's maakt. Ik ben zeer tevreden met de telefoon.

Pluspunten

• kwaliteit beeld
  • scherpte camera
  • snel

Minpunten

• intstellingen raar ingedeeld
  • rare actie balk

Natascha 10-08-2019

Groot mooi scherp scherm,

Had altijd Apple maar iemand zei dat de foto kwaliteit van Sony beter is. Ik ben er zeer tevreden over ook de omschaking naar Android valt me reuze mee. Veel apps kun je makkelijk overzetten en de sony experia 10 werkt heel gebruiksvriendelijk en ligt lekker in de hand, ook de scan voor de vingerafdruk zit op een fijne plaats, batterij geeft goed aan op hoeveel % je zit

Pluspunten

• Scherm
  • Scan voor vingerafdruk

Minpunten

• Even omschakelen ivm besturing maar valt mee
  • Verder nog niet ontdekt

M 10-08-2019

Mooie telefoon

Sony heeft altijd een mooi design, software is altijd goed en vlot. Het is voor een middenklasse telefoon goede kwaliteit waar voor je geld. Scherm heeft zn voor en nadelen, kijken van films is fijn. Echter is hij onhandig om weg te stoppen

Pluspunten

• design
  • software
  • speaker
  • microfoon
  • scherm is fijn om films mee te kijken

Minpunten

• scherm is onhandig voor in je (broek)zak

Andy 10-08-2019

Mooi slank toestel

Had een XA1 wilde niet veel groter deze is nog geen cm langer maar wel veel meer scherm snel en soepel toestel laag gewicht en doet wat het moet doen keurige foto's batterij duur had ik mn twijfels maar ook dit is prima in orde bij mij in ieder geval de hele dag door voor de prijs en zeker met de cashback nu een meer dan prima aankoop

Pluspunten

• Mooi slank
  • Licht in gewicht

Gertrude 09-08-2019

Sony Xperia1

Tot nu toe meer dan tevreden mak mooie foto;s. Heeft een goed leesbaar scherm vooral pdf en dan dwars lezen.
Aanvraag koptelefoon verliep[ moeizaam

Pluspunten

• groot scherm
  • ligt goed in de hand
  • fingerprint ideaal

Minpunten

• uit aan knop met hoesje werk lastig

Henrico smetsers 08-08-2019

slik designe

ziet er gaaf uit en heeft extra grip aan de achterkant.
het scherm is zeer scherp en het geluid gaat luider dan vorige versies waardoor je hem goed kunt horen in drukke ruimtes.
het installeren gaat bijna vanzelf en als je al eerder een sony had dan gaat het nog veel sneller .
het besturing's systeem is zeer snel en is makkelijk te gebruiken.
foto's maken en filmen is zeer makkelijk en de slomo functie is een leuke extra functie.
de sony experia 10 is en goede telefoon voor iedereen die een mooi gestylde telefoon wilt die er niet alleen sliek uit maar ook goed aanvoeld.

Pluspunten

• niet te massief
  • scherp beeld

Minpunten

• is vrij smal vergeleken met de sony experia zx

COR 08-08-2019

ERG HELDER SCHERM

IK BEN GEGAAN VOOR DE AFMETING BREEDTE EN OOK VAN WEGEN DE 50 EURO CASHBACK WAS INTERESANT GEZIEN MIJN UITKERING VERDER VOLDOET DEZE TELEFOON AAN AL MIJN EISEN LIGT HEEL ERG LEKKER EN COMFOTTABEL IN DE HAND

Pluspunten

• SNEL
  • LICHT IN GEWICHT
  • GOED GELUID
  • FIJNE AFMETING

Eric 07-08-2019

Super fijn toestel!

Mijn vorige telefoon was een Sony Xperia XZ1 compact waar ik ook al tevreden over was. Nu toch een wat grotere telefoon om email, nieuws en apps beter te kunnen gebruiken. Ook de beeldkwaliteit is top! Series op Netflix in het vliegtuig kijkt prachtig op dit scherm. Een aanrader deze telefoon!

Pluspunten

• scherm
  • algehele kwaliteit toestel
  • duurzaamheid batterij

Minpunten

• touchscreen is wat minder dan de XZ serie

Lela 06-08-2019

Xperia 10 pink

Super top! Fast, beautiful oude rose color, smart easy to use! Amazing camera, it takes and make beautiful pictures and videos!
Super blij!

PS4 speler 03-08-2019

Lekker langwerpig scherm en smal in de hand

Mooi slank maar lang toestel. Doordat hij slank is past hij perfect in de hand maar doordat hij lang is heb je toch lekker veel beeld. Dit beeld is mooi scherp en prettig van kleur. Verder snel mobieltje, enige wat ik jammer vind is dat je niet Remote Play op de PS4 kan gebruiken op dit model. Had ik wel verwacht helaas..

Pluspunten

• slank model
  • 21:9 verhoudig mooi voor echte films

Minpunten

• Geen Remote Play op PS4
  • hij is wel echt groot vergeleken met vorige mobiel

Arian 02-08-2019

Top scherm

Super telefoon, erg handig en makkelijk in gebruik. Aanrader.
Erg handig met video's en camera is super! Ook met spelen van games is hij snel en reageert hij goed.
Al met al zeker de prijs waard

R.Arts 01-08-2019

Fijn scherm

Fijne telefoon, ligt heel erg goed in de hand. Mooi design, goede prijs en goede hardware performance.

Pluspunten

• Grootte
  • Smal
  • Beeld
  • Performance
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Accuduur

Steven 28-07-2019

Tevreden

Dit toestel voldoet aan al mijn wensen. Het geluid en gebruik van het toestel is zoals ik verwacht had. Deze smartphone ligt goed in de hand en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• geluid
  • camera
  • grootte

ElMarron 27-07-2019

Karakteristieke uitstraling

Ligt lekker in de hand en is mooi om naar te kijken. Het scherm is zo powerfull, de camera is uitstekend.

Sanders 27-07-2019

Fijn in de hand, helder scherm en goed geluid

Voor het geld wat je ervoor betaald is deze Sony het dubbel en dwars waard. Het toestel ligt heel fijn in de hand doordat hij smaller is dan de gemiddelde smartphone van nu. Het scherm is ontzettend helder en ook fijn is de 120 fps en steadyshot. Geen ander merk biedt dit aan, of kan het zo goed waarmaken als Sony. Klein minpuntje, hij is iets trager met uploaden van films... maar dat doet niet onder aan de rest! Kort samengevat, een top toestel voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Lichtgewicht
  • Helder scherm
  • Super geluid
  • 120 fps en steadyshot

Minpunten

• Uploaden van films duurt wat langer

XaVa 25-07-2019

Prachtige handzame telefoon

Ook dit toestel is wat je een Sony toestel mag verwachten maar met handige extra's!
Ik heb opnieuw voor Sony omdat de toestellen aleen maar beter worden.
Muziekgeluid en een goede camera zijn voor mij een must en Sony delyvers met dit toestel.
Jammer dat je bij de promo actie alleen de keuze hebt uit Spiderman kaartjes.

Pluspunten

• Helder geluid, helder beeld en mooie foto's
  • Mooi slanke uiterlijk en handzame toestel

Minpunten

• Veel te kleine letters op het toetsenbord.
  • Startscherm zit enigszins verstopt

E. Shehadat 25-07-2019

scherp camera

camera is super goed, groot opslagruimte, het is makkelijk te gebruiken maar het zou mooier zijn als die nog breder zou zijn

Marike 23-07-2019

Mooi contrast in scherm, makkelijk te bedienen

Dit is mijn derde Xperia, en deze is weer beter dan de vorige. De prijs is een stuk lager, maar ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.
Het scherm heeft een mooie afmeting, er kunnen net iets meer berichten en apps op maar hij past nog wel in een vakje van je portemonnee of tas.
Apps kun je zowel bereiken door naar boven als naar links te swipen.
Enige minpunt is dat oude opladers niet meer passen.

Pluspunten

• Mooi contrast in scherm
  • Snelle ontgrendeling met vingerafdruk

Minpunten

• Nieuwe oplader

René 19-07-2019

Goede accuduur - top kwaliteit!

Mijn 'oude' Sony Xperia Z3 is 6 jaar oud en werkt nog steeds perfekt. Na 6 jaar begint de accu iets minder te presteren maar zoek maar eens een ander merk wat dit volhoud. Ook de updates zijn er nog steeds. Ik wilde perse weer een Sony en de Xperia 10 overtreft mijn verwachtingen en is voor mij de perfekte vervanger voor m'n Z3. De accuduur, de kwaliteit en de langlevigheid zijn voor mij doorslaggevend geweest weer een Sony te kopen.

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Kwaliteit

WVC 19-07-2019

prijs-kwaliteit

hij voldoet aan de verwachtingen mooi beeld, goede kwaliteit bij het nemen van foto's. binnen een strakke prijs. daarnaast kan je gemakkelijk telefoneren en smsen

Pluspunten

• scherm grote
  • foto kwaliteit
  • prijs

Joke 18-07-2019

Mooi smal model, ligt goed in de hand, mooi duidelijk scherm

Dit model is mooi van vorm en ik heb het ook gekocht voor de prima kwaliteit van de camera. Het toestel ligt goed in de hand en heeft een duidelijke goed leesbaar lettertype. Ik ga hier veel plezier aan beleven.

Pluspunten

• goede dubbele camera
  • mooi smal model

Jeroen 18-07-2019

Next Level Xperience!

Wow..is het eerste woord dat er spontaan uitkwam toen ik de deksel van de doos lostrok en mijn Xperia voor het eerst live onder ogen kreeg. Dit is wel een heel sexy speledingetje. De originele lijnen en lengte zijn echt adembenemend. Sony levert met dit gloednieuwe vlaggenschip een echte game changer af. De unieke verhoudingen en techniek in het beeldscherm zijn echt next level. Je voelt aan alles dat ze keihard hun best hebben gedaan om de concurrentie achter zich te laten. Ik word als foto-nerd echt dolblij van alle functies en opties met betrekking tot beeld en geluid. Het is echt een multimedia superphone, Dit apparaat is echt een natte droom voor iedereen die lekker gaat op het schieten van mooie plaatjes en het onderweg kijken van films en series. Je ziet ook echt de nieuwsgierige blikken van medereizigers naar de vormen van je telefoon. De vragen over merk, type en gebruik volgen meestal al snel daarna. Ik ben nog niet eens op de helft van mijn ontdekkingsreis. Wat kan ik allemaal met dit toestel?? De mogelijkheden lijken eindeloos.. En met betrekking tot de baanbrekende schermtechnologie kan ik alleen zeggen dat ik liever een film op mijn telefoon kijk dan op de televisie! Ik zeg gaat dat meemaken en ervaar het wonder lekker zelf!

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Functionaliteiten
  • Gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• Geen jack aansluiting earphone
  • Extra tussenstuk nodig headset

Nick 18-07-2019

subliem apparaat

Vol spanning naar huis gereden na ik dit kocht in de winkel, het is een super apparaat me een prachtige prijs kwaliteit verhouding, voor grote en kleine handen!