Sony 10 Xperia 10 64 GB / zwart / (dualsim)

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 69 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony 10 Xperia 10 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marina 16-12-2020

bagger telefoon

Al jaren een sony gehad en in Januari 2019 de sony xperia 10 gekocht, een wat goedkoper model maar ik had gehoopt hier ook een goede telefoon aan te hebben omdat mijn budget het toen niet toeliet om de nieuwste te kopen. Maar wat een vreselijke bagger telefoon. Prestaties zijn om te huilen...het enige puspunt zijn de redelijke foto's die de telefoon kan maken...en ik hoop 'm binnenkort in de prullenbak te kunnen gooien omdat ik nu weer centjes heb om een ECHT goede telefoon te kopen.
Nadelen:
*je schermdelen balkje rechts in beeld...zit 9 van de 10 keer in de weg om de 'P' en de '0' te kunnen typen. *met je vingers scrollen lukt vaak niet, scherm reageert niet. * vingerafdruk knopje werkt 9 van de 10 keer niet. *mijn telefoon leidt een eigen leven, opent ineens allerlei apps en flipt helemaal...* Batterijduur valt tegen. Ik hou maar op....

Pluspunten

• mooie foto's
  • kan er geen verzinnen

Minpunten

• scherm delen balkje rechts
  • touchscreen
  • vingerafdruk
  • batterijduur
  • prestaties

Robert Piekar 03-10-2019

Sony Experia 1 4k foto,s

Met pijn in mijn hart heb ik mijn afscheid genomen van de zeven jaar oude Experia ultra en de Experia 1 aangeschaft. Dit hoofdzakelijk voor de excellent werkende 4k foto en video opnames en in 4K afspelen van video. Het model van de Experia 1 leent zich uitstekend, door de lengte van het scherm, voor het invoeren van tekst. Ook het in twee delen van het scherm is een uitkomst. Zowel een ontvangen tekst of bestelling als de te verzenden tekst of betaling. op 1 scherm. Verder is de kwaliteit ,zoals verwacht van een Sony product, uitstekend.

Pluspunten

• De afmetingen van het scherm
  • De camera's
  • het delen van het scherm

Minpunten

• De prijs

A. Wenzel 11-09-2019

Dhr

Onlangs heb ik de sony eperia 1 gekocht. dit is mijn eerste ervaring met een adroid toestel. voorheen heb ik een iphone 6 gehad, en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben. de sony heeft een prachtige scherm en werk naar volle tevredenheid. ik het jullie allemaal dit toestel aan raden.

Pluspunten

• scherpbeeld
  • Maak goeie foto,s
  • Makkelijk te beheren en bedienen
  • En een goed programa voor de PC

klein maar fijn 08-09-2019

Klein maar erg fijn

Na van een iPhone SE naar een giga grote telefoon te zijn gegaan , wat alle fabrikanten denken dat wij dat willen. Een groter scherm is fijn , maar had ik toch wel enorm spijt. Ik miste het kunnen bedienen met 1 hand van mijn toestel enorm. De Sony heb ik nu een paar dagen in mijn bezit en het is een erg fijn toestel in gebruik . het toestel is even lang als mijn Sony ZX3 , maar is veel smaller en ligt daar door erg lekker in de hand en ik kan weer met 1 hand typen. Tevens zit de vinger afdruk sensor aan de zijkant van het toestel is wel een verademing , ook levert Sony vrij stock android met weinig bloatware hier door zit alles op de plek waar het zou moeten zitten de telefoon is uptodate met android 9 . Ik kom van een high end toestel maar , ook op deze telefoon loopt alles erg netjes geen haperingen in de menu's het toestel doet prima wat hij moet doen. app openen snel foto's zijn niet de beste maar ook niet slecht. foto's is voor mij ook niet het belangrijkste punt.

Het scherm is een ips paneel maar ondanks het geen oled is , is het prima kwalitijd . de 21:9 ratio is erg fijn zeker bij websites waar je veel naar beneden doet scrollen. en bij video's al youtube en Netflix kun je het volledige scherm benutten door de zoom functie . en ja deze telefoon komt met een headphone jack. en tijdelijk met een bundel krijg je er ook nog een draadloze koptelefoon van Sony er bij in de kleur.
voor de prijs is het zeker een aanrader

Pluspunten

• smal toestel, goed scherm , headphone jack
  • lang scherm, vingerafdruk scanner aan de zijkant

Minpunten

• kleinere accu dan grote broer

Marieke 04-09-2019

Minder dan het vorige model

Het vorige model vond ik fijner in gebruik. De fotokwaliteit was beter. Dit model heeft geen knopje aan de zijkant om snel en gemakkelijk een foto te maken. Dit moet nu op het scherm en om de foto te maken heb je nu 2 handen nodig. Verder werkt het touchscream minder goed.

erwin gramberg 02-09-2019

groot scherm licht lekker in de hand

omdat ik bijna alles van merk sony in huis heb
fijn toestel lekker groot licht lekker in de hand
genoeg opslag geheugen

Hoffa 01-09-2019

Geweldig 21:9 4K Oled scherm

Met dit toestel had ik de meest geweldige kijk- en voel(vibratie)ervaring via de unieke 21:9 4K OLED scherm van (muziek)video's en ander 4K/UHD content in vergelijking met (flagship) mobiele apparaten van andere (top)fabrikanten. Ook de Dolby Atmos maakt de cinematografische beleving compleet.

Pluspunten

• Unieke 21:9 beeldverhouding 4K OLED scherm
  • Dolby Atmos
  • Multi tasken

Minpunten

• Geen wireless charging
  • Toestel wordt gauw warm/heet bij intensief gebruik

Ad Emmers 30-08-2019

Mooi duidelijk groot scherm

Ik ken bijna alle Sony producten en ik ging er van uit dat deze telefoon ook weer goed zou zijn en dat klopt ook. Instellen vanaf een eerdere gekochte Sony telefoon was een fluitje van een cent

Pluspunten

• Groot scherm
  • duidelijk scherm

Minpunten

• lange opstarttijd

Judith 29-08-2019

Heerlijke lichte, grote telefoon

Ik mocht langs een nieuwe telefoon uitzoeken om mijn Xperia X te vervangen, maar gezien de goede gebruikerservaring met Sony mobiele telefoons wilde ik toch graag merktrouw blijven.

Al snel kwam vanwege de goede prijs/kwaliteitverhouding en na het lezen van diverse reviews dit model naar voren. Bij het openen van de verpakking ook echt een genot om deze telefoon in de hand te hebben, gezien zijn lichte gewicht en slanke uiterlijk. Wat mij wel gelijk opviel is dat hij minder robuust aanvoelde, een goede eigenschap waar ik van mijn oude telefoons aan gewend was. De initiële setup was snel gedaan en ik was alweer snel verbonden met de cloud voor mijn foto's.

Pluspunten

• Groot en helder scherm
  • Lichtgewicht
  • Goede prijs
  • Snelle setup

Minpunten

• Mag robuuster aanvoelen
  • Niet spatwaterdicht
  • Diverse standaard apps

Edward 28-08-2019

Handelbaar formaat scherm

Leuke prijs voor wat je krijg, vorige Xperia heeft bij mij jaren fijn gewerkt, mooie 32Gb intern geheugen, fijn scherm, niet te groot formaat tijgerprint herkenning. Accu die bij mij ruimschoots een dag meegaat. Ik ben er blij mee met nu een maand in gebruik

Pluspunten

• Degelijk
  • Mooie prijs voor wat je krijgt

Minpunten

• Nog geen tegen gekomen met een maand gebruik

Marco 19-08-2019

Ligt prima in de hand en is super overzichtelijk

Strak uiterlijk, ligt goed in de hand, lichtgewicht toestel en is vrij dun. Prettig werken met duo screen, super films kijken en in combinatie met een headset een ultieme beleving. Super toestel.

Pluspunten

• Gewicht
  • Gebruiksvriendelijk
  • Super beeld
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Nog niet gevonden

QBAB 17-08-2019

Voor de PS4 gamer de ideale telefoon!

Na 8 jaar maak ik de overstap van Sony en dat bevalt tot zover zeer goed. Toestel ligt lekker in de hand en heeft een fijne bediening. Qua voorgeinstaleerde apps heb je het voor het zeggen, oftewel weinig rommel op je telefoon wat je niet vaak zal gebruiken.
Ik vind het wel jammer dat je niet gewoon een normale koptelefoon aansluiting hebt. Zo'n adapter raak je wellicht kwijt. Ook onpraktisch als je muziek wilt luisteren terwijl je telefoon opgeladen moet worden.

Persoonlijke grote plus is de remote play. Als PS4 gamer vind ik dit wel een must have toestel. Dat werkt wel makkelijk en goed.

Pluspunten

• Licht lekker in de hand
  • Prachtig scherm
  • Mooi Design
  • PS4 compatible
  • Weinig voorgeinstaleerde apps

Minpunten

• Geen aparte aansluiting voor een koptelefoon
  • Bedrade koptelefoon en tegelijk opladen kan niet

bertie 17-08-2019

even wennen toch een fijn scherm

heb deze telefoon gekocht omdat mijn contr. kon verlengen. heb nu nog een z1 maar bel weinig ,en ga nu voor een goedkopere. eerlijk gez. toen ik hem uit pakte vond ik hem smal maar niet lang.na ingebruikname vind ik het toch een mooie afmeting ,een keer iets anders . waar ik hem voor ga gebruiken is hij zeker goed .

JR 17-08-2019

Ligt heerlijk in de hand

Het toestel is vlot, goede kleurweergave en de accu zal ook voldoende zijn voor wat ik er mee doe. Ik heb hem gekocht omdat ik steeds meer moeite kreeg met afmetingien van de nieuwe telefoons. Ik heb kleine handen kon geen geschikt toestel vinden om met 1 hand te bedienen. Tot ik bij Sony uit kwam. Een verademing.... Ik raad hem iedereen aan met kleine (of grote), handen

Pluspunten

• Formaat
  • Goede thetering
  • Geluid
  • Makkelijk te installeren
  • In meerdere kleuren de krijgen, grijs is aanrader

Minpunten

• Achterkant een beetje glad

Angelique 16-08-2019

Top telefoon groot scherm

Top scherm makkelijk in gebruik en goed leesbaar gemakkelijk in gebruik een echte aanrader. Maakt super mooie foto’s.

Aanrader! 15-08-2019

Heerlijke mobiel

Ik gebruik de telefoon nog maar net, maar het is een heerlijk werkende telefoon. Mooi groot scherm, vele opties, handige instellingen voor 1 handig werken etc. Etc. Mooie camera en duidelijk beeld. Is mijn geld zeker waard! Grootte is overigens wel even wennen.

Pluspunten

• Mooi helder groot scherm
  • Fijn in gebruik
  • Vinger afdruk is super handig

jaelani 14-08-2019

beste scherm, geluidskwaliteit en camera

Ik ben al lang geleden fan van de mobiele telefoon van Sony. Ik koop Sony Xperia 10 omdat het een geweldige prijs heeft met een fatsoenlijke prijs, de beste beeldverhouding, een zeer goede camera en ik ben ook dol op de geluidskwaliteit van deze telefoon.

Pluspunten

• goed scherm
  • geluidskwaliteit
  • camera

Minpunten

• batterijduur

Olu 14-08-2019

Slank en terk

Mijn vriendin maakt graag goede foto's. Ik heb de telefoon gekocht omdat ze dol is op de kwaliteit van de camera. ik heb het voor haar gekocht zodat ze goede foto's kan maken. ze houdt ook van de slanke telefoon, ook de prijs is een goede deal.

Pluspunten

• Slank
  • Sterk
  • Camera kwaliteit

Minpunten

• Glad bij de hand

Remco 12-08-2019

Xperia 10 - Helder beeld, dual sim en vlor

Verknocht aan Sony ook deze keer wederoom een Xperia gekocht. Waar mijn vorige modellen redelijke topmodellen waren (Z5, Ultra) van hun tijd waren voldoet deze 10 nu prima, met als bonus de dual-sim ondersteuning waardoor een extra werktelefoon overbodig wordt.

De 10 is relatief lang en slank. Het scherm is helder en het apparaat ligt lekker in de hand, maar is bijna te glad. De telefoon is vlot genoeg, maargoed: ik gebruik nagenoeg geen social-media applicaties. Dat heeft wel als voordeel dat de telefoon zo goed als 2 dagen meegaat. En bij een volledige lading volgens Sony's eigen app 11 dagen standby kan staan.

Een nadeel dan? De software om je telefoon met één hand te bedienen... Dat gebruikt toch niemand? Koop dan een kleinere telefoon.

Voor de rest: Een toestel met een goede kwaliteit-/prijs-verhoudig die het makkelijk een paar jaartjes uithoudt.

Pluspunten

• Kwaliteit/prijs verhouding.
  • Batterijduur, en de instel mogelijkheden daarvoor.
  • Helder scherm

Minpunten

• Een app om je telefoon met één hand te bedienen?

Michel Nijhuis 12-08-2019

helder scherm, overzichtelijk fijn gewicht en ligging

Mooi toestel, heb hem net maar qua design, beeld en kwaliteit wel een aanrader. Sony schil werkt mooi en tot nu niet vervelend.

Robert 12-08-2019

Lang scherm makkelijk voor meerdere taken

Ik heb de Navy Xperia 10 gehaald omdat hij er in eerste instantie gewoon heel mooi en goed afgewerkt uitziet.
Het is een snelle telefoon met een uitstekende camere die de details goed vastlegt.
Het langwerpige scherm is extra prettig om te multitasken.
Ik was onderweg naar een verjaardag met google maps aan tegelijkertijd moest Ajax spelen, dankzij splitscreen kon ik de wedstrijd van Ajax bovenin het scherm zetten en onderin gewoon de navigatie aan hebben, ideaal!
De batterij is ook uitstekend, na een dag best intensief het toestel te hebben gebruikt stond hij aan het einde van de dag nog op 23% en met intensief gebruik bedoel ik ook echt intensief gebruik!

Pluspunten

• Goede camera
  • Jack 3,5mm aansluiting
  • sterke batterij
  • Handig scherm

Minpunten

• Soms hapert de vingerafdruk scanner

Dylan 11-08-2019

geweldige telefoon

Deze telefoon is een zeer handige telefoon die heel erg mooi beeld kwaliteit heeft met een geweldige camera die zeer scherpe foto's maakt. Ik ben zeer tevreden met de telefoon.

Pluspunten

• kwaliteit beeld
  • scherpte camera
  • snel

Minpunten

• intstellingen raar ingedeeld
  • rare actie balk

Natascha 10-08-2019

Groot mooi scherp scherm,

Had altijd Apple maar iemand zei dat de foto kwaliteit van Sony beter is. Ik ben er zeer tevreden over ook de omschaking naar Android valt me reuze mee. Veel apps kun je makkelijk overzetten en de sony experia 10 werkt heel gebruiksvriendelijk en ligt lekker in de hand, ook de scan voor de vingerafdruk zit op een fijne plaats, batterij geeft goed aan op hoeveel % je zit

Pluspunten

• Scherm
  • Scan voor vingerafdruk

Minpunten

• Even omschakelen ivm besturing maar valt mee
  • Verder nog niet ontdekt

M 10-08-2019

Mooie telefoon

Sony heeft altijd een mooi design, software is altijd goed en vlot. Het is voor een middenklasse telefoon goede kwaliteit waar voor je geld. Scherm heeft zn voor en nadelen, kijken van films is fijn. Echter is hij onhandig om weg te stoppen

Pluspunten

• design
  • software
  • speaker
  • microfoon
  • scherm is fijn om films mee te kijken

Minpunten

• scherm is onhandig voor in je (broek)zak

Andy 10-08-2019

Mooi slank toestel

Had een XA1 wilde niet veel groter deze is nog geen cm langer maar wel veel meer scherm snel en soepel toestel laag gewicht en doet wat het moet doen keurige foto's batterij duur had ik mn twijfels maar ook dit is prima in orde bij mij in ieder geval de hele dag door voor de prijs en zeker met de cashback nu een meer dan prima aankoop

Pluspunten

• Mooi slank
  • Licht in gewicht