Sony Xperia XZ2 zwart / 64 GB / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 147 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Rene 22-04-2018

Hij Het scherm is lekker scherp de camera is fantastisch.

Ik heb deze Sony gekocht om het grote beeldscherm en fantastische camera en gebruiksvriendelijk en is lekker snel met een hele goede accu

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Beeldscherm

Minpunten

• Kan zijn dat je modem te oud is nieuwe vragen

Cor 20-04-2018

Top!

Mooie kwaliteit , snel en een goede batterij 🔋geweldig uit japan voorgekomen, zeer tevreden door Sony.

!

Pluspunten

• Batterij
  • Groot scherm

Minpunten

• Vingerafdruk scanner aan de achterzijde

Soroosh 19-04-2018

Happy to come back to Xperia

Since I get this phone I feel amazing about it every thing is smooth and amazingly fast.
I used to had Samsung but this phone is a actuall class it's chic and feel amazing when you grab it
Amazing camera and amazing sound quality and you can also remote play with your Playstation.
Do you really want something more from a phone? I don't think so.
You will enjoy it

Pluspunten

• Amazing processor
  • Wonderful sound quality
  • Feel great when you get it in your hands
  • High quality like all the Sony products

Minpunten

• It's hard to keep it steady on the table
  • Charger port sometimes annoy pinkie finger
  • Lack of 3mm port

Mejdy 19-04-2018

Goede accuduur

Ik heb het gekozen omdat het product goed kwaliteit heeft in vergelijking met andere producten.
Het was ook een goed koop en die kwam ook met en koptelefoon en dat is eigenlijk een voordeel voor mij.
En ik was heel enthousiast om de nieuwe versie van Sony te gebruiken.

Pluspunten

• De camera
  • Proccessor

Ben S 19-04-2018

Sony xperia XZ2 groen

M'n derde xperia telefoon, tussendoor wat andere merken gehad maar blijf toch terug gaan naar Sony. En met dit model blijf ik ook bij Sony.
Met oudere modelen al nooit problemen gehad en deze is alleen nog maar beter. Unieke kleur maakt het ook nog eens uniek. Camera, software en ontwerp, alles uitstekend en van de hoogste kwaliteit, zitten weer genoeg functies op om de rest van het jaar te ontdekken. Heb het bescherm hoesje nog niet binnen dus weet nog niet hoe dat in combinatie gaat werken maar bij vorige modellen was het een optie waarvan het alleen maar beter werd dus ga er vanuit dat dit nu weer zo zal zijn.
Echte aanrader, lust voor het oog en heerlijk in het dagelijkse gebruik, gebruik vriendelijker toestel dan deze vind je niet gauw.

Waarom lees je nog verder? Kopen dat ding!!! ;D

Pluspunten

• Software
  • Camera
  • Uniek Ontwerp en kleur

Minpunten

• Beetje gladde achterkant
  • Groene besteld maar is meer turquoise blauw(beter)

Eastbird 19-04-2018

Originele kleuren en mooie vorm .

Het vlaggenschip van Sony doet zijn naam eer aan. Mooie snelle telefoon met weinig meegeleverde appstore die veel stroom gebruiken.

Het op internet grootst genoemde nadeel, het te laag zitten van de vingerafdruksensor is bij mij niet van toepassing omdat ik geen grote handen heb.

Pluspunten

• Weinig meegeleverde apps
  • Accuduur
  • Vorm
  • Kleur

Minpunten

• Geen dubbele camera
  • Telefoon is vrij glad, hoesje kan dit verhelpen
  • Blijft niet plat liggen op achterkant (bol)

Top telefoon

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Mijn laatste telefoons zijn zo wie zo allemaal van Sony maar deze reageert snel en de slowmotion tijdens het filmen is geweldig

Pluspunten

• Snel reageert
  • Grote scherm
  • Slowmotion filmen

Top telefoon

Pluspunten

• Snel reageert
  • Grote scherm
  • Slowmotion filmen

Top telefoon

Pluspunten

• Snel reageert
  • Grote scherm
  • Slowmotion filmen

Top telefoon

Pluspunten

• Snel reageert
  • Grote scherm
  • Slowmotion filmen

Top telefoon

Pluspunten

• Snel reageert
  • Grote scherm
  • Slowmotion filmen

Linda 26-04-2018

Vingerafdruk fijne plek, mooi groot scherm, goed geluid.

Ik vind dit een fijne telefoon, hij ligt lekker in de hand. Eerder altijd samsung gehad. Super tevreden over sony. Geen spijt van gehad.

Pluspunten

• Vingerafdruk
  • Groot scherm

Bert 26-04-2018

Prachtige telefoon

Alle A merken al gehad. Nu eens voor de Sony xperia xz2 gekozen. Mooi toestel, snel en kan zich meten met de beste high end telefoons van dit moment!

Boegera 26-04-2018

Past goed in je hand en heel gebruikvriendelijk

Ik had hiervoor de xperia x, moet zeggen dat Sony nogsteeds goed bezig is met het verbeteren van hun telefoon. Handig apparaat en heel strak design.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Perfect om te filmen

Minpunten

• Te groot als je kleine handen heb

Neruul 26-04-2018

Super batterij en goeie all-arounder.

Nieuwe design van Sony ziet er naar mijn mening beter uit. Toestel ligt lekker in je hand en is makkelijk te bedienen. Het toestel is snel, heeft een mooi scherm en prachtige speakers. Persoonlijk vind ik de nieuwe trilfunctie beetje een gimmick. Sterkte punt is batterij!

Pluspunten

• Uitstekende batterij
  • Stereo Speakers
  • HDR
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdruklezer staat iets te laag
  • Glibberig

Nathalie 26-04-2018

Super fijne telefoon

Gekozen omdat ik altijd al vond dat sony goede telefoons had en het nu wel eens wilde proberen.
Accuduur is echt top en het scherm is goed helder. De telefoon zelf werkt ook gewoon heel fijn en ligt heel fijn in de hand.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Goede accuduur

Minpunten

• Vingerafdruk sensor is niet heel handig geplaatst

Monique 26-04-2018

Super telefoon

Dit model van Sony is het fijnste model tot nu toe voor mij. Hiervoor al meerdere modellen gehad waaronder onder andere xperia x performance, xperia z2. Het toestel reageert heel snel, maakt zeer scherpe foto's en de accu houdt het lang vol. Ik heb gekozen voor de compacte versie. Is weer even wennen, omdat ik eerst een groter toestel had (x performance), maar dit is voor mij de aller beste tot nu toe van Sony. Complimenten!

Pluspunten

• Snel
  • Accuduur
  • Mooie foto's
  • Goed geluid
  • De ontgrendeling met de vingerafdruk

Minpunten

• Nog niet ontdekt

John 26-04-2018

Sony Xperia XZ2 Green......wat een heerlijk instrument

Wat een lekker toestel is de Xperia XZ2
Mooi design, fingerprint sensor aan de achterzijde werkt perfect en zit precies op de plek waar je hand/vinger zit, dus makkelijk toegankelijk
Ligt lekker in de hand, door de gebogen achterzijde wel wat wibbelig als je typt en het toestel op een tafel ligt. Beeldscherm zeer mooi en duidelijk en toestel reageert lekker snel.

Mooie camera alleen heeft hij wel wat moeite met duidelijke foto's tijdens een bijv een concert waar de zaal donker is en de artiest uitgelicht (overgevoelig?!) is misschien ook wel een instelling dus wat meer nog mee spelen.

Overall uiterst tevreden met het toestel.

• Snelheid
  • Fingerprint aan achterzijde
  • Beeldscherm

Minpunten

• Niets noemenswaardig

Marjolein 26-04-2018

Wederom een zeer mooi toestel, met helder groot scherm

Mijn inmiddels derde xperia toestel deXz2. En ook deze keer een bewuste keuze. Scherm grote en helderheid is perfect. Zeer mooie foto's. Snelle processor. Accu duur is oké..maar dat ligt natuurlijk ook aan het gebruik.
Toestel ligt goed in de hand. Zeker niet te groot.
Ik raad de Xperia Xz2 zeker aan.

Pluspunten

• Helderheid scherm/ helderheid foto's
  • Snelle processor
  • Ligt zeer goed in de hand
  • Vinger afdrukscanner op achterzijde is zeker oké

Minpunten

• Batterij is oké maar voor mij mocht het meer zijn.
  • Geen kleine widgets (misschien bij een upgrade)
  • Geen bijgeleverde usb c / jack splitter.

Jorien 26-04-2018

Mooi design en goede camera

Na 2, 5 jaar wilde ik graag een upgrade voor mijn Xperia Z5 Compact. Wat ik zocht: goede batterij, camera, waterdicht en een mooi design. In eerste instantie had ik de Samsung S9 gekocht. Deze vond ik echter te duur en niet prettig werken (o.a. de app icoontjes waren te klein). Toen ik zag dat ik de XZ2 kon bestellen, wist ik zeker dat ik hem ging omruilen i.p.v. de S9.
Het eerste wat mij opviel was het mooie design en de vingerafdruk scanner (zit gelukkig niet vlak onder de camera waardoor er vingerafdrukken op de lens komen). De telefoon is gebruiksvriendelijk (leuke widgets en thema's) en vooral de 3D camera vind ik fantastisch! Ik had een super mooie chocolade taart gemaakt en deze kan ik middels de 3D foto goed bewaren voor toekomstige referenties. Inmiddels ben ik op vakantie geweest en heb ik met deze telefoon mooie scherpe foto's kunnen maken. Ook van bewegende beelden (dieren, uit een rijdende auto) maar ook in de schemering zijn de foto's goed. Ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben met de keuze om deze telefoon te kopen i.p.v. de S9. zeker omdat ik de prijs kwaliteit meer in verhouding vind bij de XZ2. (S9 vind ik te duur voor wat je krijgt). Erg blij met mijn aankoop! Zeker een aanrader :)

Pluspunten

• Goede camera
  • mooi design
  • vingerafdruk scanner op goede plek
  • waterdicht
  • uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Slow-motion moment is erg kort
  • 3D foto maken kan lastig zijn