OnePlus 5T 128 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de OnePlus 5T 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Hans 07-05-2018

Top!

Ideale mobiel. Snel, kwaliteit camera, goede accu duur, snel opladen en mooi scherp scherm. Vooral stabiele telefoo n.

Pluspunten

• Scherm
  • Opladen

Dirix 30-04-2018

Goedkope krachtpatser

Ondanks dat deze telefoon niet aan alle punten voldoet waar bijvoorbeeld de nieuwste Samsungs aan voldoen, is hij zeker zijn geld waard.

De processor in deze telefoon is waanzinnig snel waardoor alles wat je aanklikt binnen een oogwenk geopend word. Dit in combinatie met een bijna vanilla uitvoering van Android maakt dat hij gewoon prettig is in gebruik.

Laat je niet misleiden door de resolutie van het scherm! Deze is minder als op andere top telefoons, maar dit verschil zal je alleen merken als je VR gebruikt.

Hij is niet waterdicht, maar daar ga je geen last van hebt als niet 'gewend' bent hem mee te nemen onder de douche.

Enige minpuntje is dat de foto's niet zo mooi worden als op mijn vorige telefoon (Samsung S6). De camera's zijn wel beter, maar de software is niet zo goed als op de Samsung telefoons.
Hierdoor is het eindresulstaat wat minder. Oneplus zou nog wat updates los kunnen laten op deze software, maar dat moeten we nog maar even bezien.

Pluspunten

• Snel
  • Kleine bezels
  • Bijna stock Android

Minpunten

• Camera
  • Niet waterdicht

Robbie 18-03-2018

De Oneplus 5t is en blijft geweldig!!

Vóór dat ik deze waanzinnig goeie telefoon had, vond ik het leuk om van telefoon te wisselen. Maar nu ik dit toestel wat langer heb mogen gebruiken, kan ik niets anders zeggen dan Oneplus, jullie hebben het helemaal voor elkaar! Weinig telefoons kunnen tegen deze snelheid op, tegen de waanzinnig mooie kleuren die van het strakke 6 inch scherm af knallen. Er zijn maar weinig telefoons die zich met de accuduur van de Oneplus 5t kunnen meten. Ik doe 4! dagen met een volle acculading. Oxygene OS loopt zo verschrikkelijk soepel en is heerlijk minimalistisch. Weinig rotzooi waar je niet om gevraagd hebt! Als je een nieuwe android telefoon zoekt is deze Oneplus 5t het enige wat je nodig hebt qua prijs/ kwaliteits verhouding! Qua updates van android zit je ook goed bij Oneplus, ik heb Android 8.0 Oreo al gekregen. Ik geef de telefoon, nu na een paar maanden in gebruik, dus wéér een 10!

Pluspunten

• Design+Bouwkwaliteit
  • Snelheid
  • Accuduur
  • Scherm
  • Oxygene OS

Minpunten

• Je MOET er contant aanzitten.

Gert 26-02-2018

Android-smartphone met de beste prijs/kwaliteitverhouding

Wat een beest! Heb deze telefoon gekocht als vervanger van de Huawei 6P (Google Nexus) en daar nog geen moment spijt van gehad. Voor het eerst kan ik een hele dag de telefoon volop gebruiken zonder 'm tussentijds aan de lader te hangen. Hij heeft een geweldige camera met twee lenzen, een enorme opslag van 128GB en 8 GB RAM. Kom daar bij de iPhone maar eens om, dan betaal je het dubbele. Ik heb AnTuTu Benchmark erop losgelaten en die komt met een score van liefst 213085, dat is meer dan het dubbele van mijn vorige telefoon. (Ik heb voor mijn rode OnePlus 5T slechts 599 euro betaald, maar Kieskeurig kent dat model (nog) niet, vandaar dat ie hier onder 'zwart' staat.)

Pluspunten

• Accu
  • Camera
  • Scherm
  • Prijs

Minpunten

• Gezichtsdetectie werkt niet super

Robbie 11-02-2018

Wauw!!! Wat een fantastische telefoon.

Ik heb dit toestel via de website van Oneplus gekocht. En ik moet zeggen, alle goede reviews van dit toppertje zijn waar! Hij krijgt van mij dan ook een welverdiende 10. Hij heeft geen wireless charging, maar dat hoeft van mij ook niet. Dit vind ik persoonlijk een nikszeggende en nutteloze feature. Wat mankeert er aan opladen met een draadje?? Plus, als je "wireless charged" kan je je telefoon niet gebruiken. De lader van de 5t heet Dash charging en ik rete snel. In een uurtje is je telefoon weer vol. Over de accu gesproken, de accuduur van deze razendsnelle foon is tip top in orde. Met mijn gebruik doe ik er 4 dagen mee. Serieus! Het geluid is ook prima, niet blikkerig. Het scherm is 6 inch OLED en is ongelooflijk strak en kleurrijk. Al met al echt een waanzinnig toestel en dus echt een aanrader!

Pluspunten

• Kwaliteit/prijs verhouding
  • Snelheid en accuduur
  • Waanzinnig kleurrijk en scherp 6 inch OLED scherm

Minpunten

• Geen SD slot