Oneplus 5T zwart / 128 GB - Reviews

128 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Robbie 11-02-2018

Wauw!!! Wat een fantastische telefoon.

Ik heb dit toestel via de website van Oneplus gekocht. En ik moet zeggen, alle goede reviews van dit toppertje zijn waar! Hij krijgt van mij dan ook een welverdiende 10. Hij heeft geen wireless charging, maar dat hoeft van mij ook niet. Dit vind ik persoonlijk een nikszeggende en nutteloze feature. Wat mankeert er aan opladen met een draadje?? Plus, als je "wireless charged" kan je je telefoon niet gebruiken. De lader van de 5t heet Dash charging en ik rete snel. In een uurtje is je telefoon weer vol. Over de accu gesproken, de accuduur van deze razendsnelle foon is tip top in orde. Met mijn gebruik doe ik er 4 dagen mee. Serieus! Het geluid is ook prima, niet blikkerig. Het scherm is 6 inch OLED en is ongelooflijk strak en kleurrijk. Al met al echt een waanzinnig toestel en dus echt een aanrader!

Pluspunten

• Kwaliteit/prijs verhouding
  • Snelheid en accuduur
  • Waanzinnig kleurrijk en scherp 6 inch OLED scherm

Minpunten

• Geen SD slot