Huawei P8 grijs / 16 GB

Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 942 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Mauro 07-01-2016

i am very happy with everything in this telephone.
Hardware is just the top. Functions and software are superb.
Camera is comparable only to Zeiss from nokia.

TM 07-01-2016

Tot nu toe dik tevreden, accu haalt altijd het einde van de dag, ook bij intensief gebruik. Zeer gebruiksvriendelijk en maakt super foto's.

Wim Pruijn 07-01-2016

Dit is mijn eerste Huawei toestel en ik ben zeer tevreden. Hij is lekker dun en licht. Fotokwaliteit is prima. Makkelijk te bedienen

Hassan Akar 07-01-2016

Mooi vormgegeven toestel. Mooi licht, en de bezels zijn lekker smal. Het aluminium is wel erg krasgevoelig, maar met een hoedje erom heen is dit probleem snel opgelost.

Kevin 07-01-2016

Zeer strak vormgegeven, even wennen omdat ik Samsung gewend was maar went erg snel. De telefoon is mega snel en heeft ongelooflijke beeldkwaliteit.

Minpuntje was dat er bij mij geen pinnetje bijgeleverd was om de SIM slot te openen...

C BAX 07-01-2016

Mooi toestel. Duidelijk makkelijk en helemaal van deze tijd. Alle functie die je je kunt wensen. Mooi vorm gegeven. Had eeder p6 waarover ik ook zeer tevreden ben.p8 heeft nog beter functies en gebruikersgemak

Roan 07-01-2016

Zeer goede telefoon met goede camera en geluidskwaliteit. Alles werkt snel en vloeiend. Ik ben er zeer tevreden over!

Miranda 07-01-2016

Tot nu toe zeer tevreden. Zeer gebruiksvriendelijk!
Duidelijke weergaves, snel, overzichtelijk
Mooi helder scherm en goede camera.
Ik heb deze telefoon nu een paar dagen dus de degelijkheid moet ik nog even afwachten maar dat zit wel goed denk ik als ik naar de constuctie van de telefoon kijk.

Marco 07-01-2016

De muziekkwaliteit is erg goed te noemen. Nog maar enkele keer mee getelefoneerd, gesprekskwaliteit hiervan is naar mijn mening slecht.

MGN 07-01-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb niets te bekritiseren. Ik LTE gebruiker P7 en P8 en nu heb je maximale tevredenheid. Precieze ontwerp, uitstekende prestaties .... misschien gewoon verhogen supply acessoires (cases)

Nicoline 07-01-2016

Groot scherm, sleek design en niet te groot. Hoge hardware technische prestaties voor deze prijs in vergelijking met andere vergelijkbare smartphones in dit segment. Het is erg priegelig en fragiel om SD card of simcard te vervangen. Vandaar mindere score voor degelijkheid.

RenedeK 07-01-2016

Allereerst is het een supermooi toestel, dan de motivatie voor de punten:
- geluid; het geluid is luid genoeg, 1 puntje meer als er onder het andere roostertje nog een speaker zou zitten met stereo geluid.
- mogelijkheden; er hadden nog wat meer achtergrondmogelijkheden op mogen zitten, verder weinig klagen. Dual sim was niet gek geweest.
- gebruiksgemak; zal vast nog even wennen zijn, maar het spreekt allemaal nog niet gelijk voor zich.
- vormgeving; zoals gezegd, supermooi toestel, misschien iets teveel iphone/experia klone, daarom geen 10.
- degelijkheid; het toestel voelt heel degelijk aan, geen kraakje, wat ik bij mijn oude toestel nog weleens hoorde.

Al met al ben ik er erg blij mee en doet het toestel wat het moet doen. de accu gaat ook lang genoeg mee, 2 dagen lukt me net (geen zware gebruiker, wel constant op wifi).

Rahma 07-01-2016

9,6
Het is een prachtig telefoon. Goed afgewerkt. Met als een hele grote pluspunt, de batterijduur! Groot en mooi beeldscherm én nog eens niet zo duur! Goed stuk werk.

Jeroen 07-01-2016
  • Product maand in bezit

op zich fijne snelle telefoon, wel iets te plat voor mijn gevoel, maar dat is persoonlijk. Google maps is trager dan op mijn vorige(nexus 5)

suzanne 07-01-2016

9,6
Het is een zeer mooie telefoon met daarbij alle functionaliteiten die je tegenwoordig bij een smartphone verwacht; een goed geluid, snelle processor, mooi beeld kwaliteit en de mogelijkheid om mooie foto's te maken.

K Douma 07-01-2016

Expliciet gekozen voor dit toestel, omdat mijn oude toestel niet beviel.
De kwaliteit overtreft mijn vorige toestel heel duidelijk. Het typen van tekst, scrollen en werken met de Huawei P8 verloopt zeer soepel en snel.

frits 07-01-2016

Een mooi toestel zeker voor deze prijs, geen spijt van ! mooie vormgeving, fijn en soepel lopend menu. ook een goede camera met veel opties, veel beter dan samsung

Roderik Wijmans 07-01-2016

9,4
De Huawei P8 is heel mooi vormgegeven, de processor is snel, de accuduur is boven verwachting goed. De mogelijkheden van software zijn zeer uitgebreid, ben nog steeds niet uitgekeken en voldoen tot nu toe aan alle verwachtingen. Of het nu voor werk of voor vrije tijd is, dit toestel helpt bij veel dagelijkse bezigheden: van boodschappenlijstjes, tot foto's maken, tot social media, tot e-mail en oh ja, bellen!

Johan 07-01-2016

Precies wat ik nodig had als vervanging voor mijn iphone 5, prijs / mogelijkheden verhouding is perfect.

joram 06-01-2016

geweldig toestel met veel functies, groot scherm, makkelijk in de bediening goed geluid en mooie foto's