Huawei P8 grijs / 16 GB

Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 942 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Anna Dudzik 21-01-2016

9,6
Zeer makkelijk te gebruiken, het maken van prachtige foto's. Elegante verschijning, mooi design. Ik zou het product aanbevelen 100%

Ger 17-01-2016

9,6
Prachtig toestel, heel veel mogelijkheden en geweldig makkelijk te installeren met je oude gegevens en alles. Prachtig verpakt. Een echte blikvanger, vooral de foto's zijn erg scherp. Muziek klinkt ook perfect. Kortom gewoon erg tevreden met dit toestel

Thom 17-01-2016

Goede telefoon! Ik heb hem nu een paar weken in bezit en werk super! Camera is niet geweldig maar die gebruik ik toch niet veel.

Jos 17-01-2016

Mijn 2de huawei. Voorheen altijd samsung maar zeer verrast door de snelheid en prestaties van de G750. De overstap naar de p8 was dus zo beslist.

Robert 15-01-2016
  • Product maand in bezit

Dit is mijn tweede Huawei, heb hiervoor 2 andere merken gehad maar kom toch weer bij Huawei terug, omdat die het meest bij mijn logische manier van denken aansluit, dat is erg belangrijk, de andere toestellen vond ik onlogisch en dus irritant. en de foto's zijn top!

Free Heart 15-01-2016

7,6
Makkelijk toestel erg prettig in gebruik.
Start van zichzelf soms op dat is ongemakkelijk!
Beeld kwaliteit geweldig en mooie foto's

S5997 17-02-2016

Heeft de telefoon nog steeds het probleem van opstarten zonder gevraagd?

Danny 15-01-2016

super telefoon helemaal voor waar ik hem voor gebruik foto's die hij maakt super scherp en geheugen meer dan genoeg.

Herman Hofstra 15-01-2016

Goed geluid,
Mooi duidelijk scherm.
Doet wel iets te veel voor je. graag zelf weten wat te doen. In vulling van agenda woirdt niet onthouden, zodat je opnieuw alles moet invullen bij gelijke activiteit

Tomdebom 15-01-2016

Schitterend design, telefoon doet wat het moet doen. Telefoon reageert snel, heeft een mooi scherm en uitstekend bereik. Ik zou deze telefoon zeker aanraden.

hua 15-01-2016

Telefoon nu een paar weken in gebruik, ben tot op heden zeer tevreden.Camera in het donker minder enthousiast over, daar had ik iets meer van verwacht.
Verder een mooie concurrent voor de andere bekende merken en dan met een meer eerlijke prijs

WM 15-01-2016
  • Product maand in bezit

De P8 heeft een premium design, het is heel dun en is gemaakt van metaal.
Het scherm is een full HD-display en is dus niet de beste display, maar het scherm is goed genoeg. De kleuren zijn levendig en scherp.
De prestaties van het toestel zijn goed, de apps starten snel en je kan probleemloos multitasken.
De P8 heeft een kwaliteitsvolle camera met verschillende mogelijkheden. De camera is eenvoudig te gebruiken en werkt in het donker perfect.
Bovendien gaat de batterij redelijk lang mee, bij intensief gebruik kan het wel een dagje mee. Er is ook een mogelijkheid om de energie te sparen door de energiestanden te activeren.

Voor zo'n prijs is de P8 zeker prima, echt een aanrader!

Peter 15-01-2016

Ik ben blij verrast door dit mijn Huawei P8. Mooi groot scherm, meer dan genoeg GB om met alle functies vlot uit de voeten te kunnen, lekker snel, maakt prachtige foto's, alles is overzichtelijk en erg makkelijk te bedienen. Daarnaast is de service en de snelheid van reageren op mijn vragen per mail erg een prettige bijkomstigheid.

Smeggy1607 15-01-2016

Mooi vormgegeven toestel met uitstekend beeld en geluid, ben zelf alleen nog niet zo ervaren ermee, heb het toestel 2 dagen in gebruik. Even wennen nog na overstap van een iPhone 4S.

mkk 14-01-2016
  • Product maand in bezit

Mooie telefoon! wel even wennen omdat ik iets heel anders gewend was maar ben er zeer over te spreken. Ik vind vooral de prijs/kwaliteitsverhouding erg goed! En wow wat een mogelijkheden.. dat was ik ook niet gewend.

Daphne 14-01-2016
  • Product maand in bezit

Erg fijne telefoon die mooie foto's maakt. Veel ruimte voor extern geheugen. De telefoon is makkelijk in gebruik en van een degelijke kwaliteit.

A 14-01-2016
  • Product maand in bezit

Het toestel voelt stevig en kwalitatief hoogwaardig aan. Het heeft een premium, high-end uiterlijk. Ik blijf er gewoon naar kijken. Daarnaast verrast het deze voormalige iPhone gebruiker op het gebied van mogelijkheden. Er gaat echt een wereld voor me open. Ik kan echt alles naar wens en smaak aanpassen! Het minste van deze punten vind ik het geluid - maar dan alleen als ik via de speakers of oordopjes van Huawei zelf luister. Met een hoofdtelefoon of betere oordopjes past het geluid weer bij zo'n prachtig toestel.

Miek 14-01-2016

Nu een ruime week in gebruik, de telefoon is snel, accu gaat lang mee en heeft een goede camera alleen geen enorm groot geheugen. Voor deze prijs absoluut een fijne telefoon!

pruis 14-01-2016

hij doet wat hij moet doen en heeft ook een heldere scherm.
deze telefoon heeft ook leuke extra opties die me andere telefoon niet had. dus ik vind huawei p8 een goede telefoon

Christian 13-01-2016

Had graag wat betere speakers erop gezien, de telefoon heeft wat handige software features maar komt ook met veel nutteloze programma's. Voor de prijs krijg je echter een toestel met een uitstekende camera, mooi scherm en een mooie aluminium behuizing.

Rob 13-01-2016

Mooie telefoon voor een goede prijs. Draait snel en stabiel op Android Lollipop. Enige minpuntje: aan-/uitknop en volumeknop bevinden zich pal naast elkaar! Je kunt je dus heel makkelijk vergissen.