Huawei P8 16 GB / grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 942 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P8 16 GB / grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rob 07-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / bruin

Had hiervoor de Huawei de p6, nu Huawei p8 wat een verbetering supersnel en super gebruiksvriendelijk. Je heb geen fototoestel meer nodig deze maakt superfoto's in alle omstandigheden. Een topper kwa prijs en kwaliteit.

Stefan 07-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Super toestel, werkt erg fijn en is supersnel! Camera is ook erg goed en heeft heel veel mogelijkheden. Kortom, gewoon een top toestel!!!

lara 07-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / bruin

Mooi slank dun model, uit 1 deel dus minder kwetsbaar.
Super mooie foto's als screensaver, elke keer een andere, heel inspirerend.

Lootsie 07-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Tot nu toe een goede en degelijke smartphone met een goede snelle processor en een scherp full hd scherm.

postma 07-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / bruin

Als eerste is de behuizing een grote plus. Een metalen behuizing die heel stevig en degelijk aanvoelt zonder het toestel zwaar te maken. Het scherm vond ik in eerste instantie iets aan de grote kant. Nu zijn alle toestellen groot tegenwoordig, maar bij de P8 kan je het scherm verkleinen zodat je met een duim kan werken. Dit is super prettig en makkelijk in te stellen. Wat ook een grote plus is dat het toestel in te stellen is naar je eigen voorkeur. Werkelijk alles is instelbaar. De accuduur is ruim 2 dagen. De Camera is misschien wel het allermooist. Haarscherp beeld en makkelijk te bedienen. ook hier is weer veel instelbaar naar je eigen voorkeur. Al met al ben ik een tevreden gebruiker. Ik ben altijd een Iphone gewent geweest, omdat Samsung mij niet goed bevallen is. Na lang overwegen toch weer terug naar android. Tot nu heb ik geen moment spijt. Huawei is 10x beter dan Samsung. I love it

Jolanda 07-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

top telefoon, zeer handig en gebruiksvriendelijk, mooie vorm geving en een super camera, ben niet heel handig met mobiels maar deze telefoon snap ik direct.

Peter 07-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Top toestel. Mooi design, mooie software. Helder beeldscherm en mooi geluid. Nooit meer Samsung voor mij!

emv 07-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Strakke vormgeving en redelijk sterk door metalen behuizing. Werkt met uitstekend Android besturingssysteem. Geluid kan beter, vooral met playlists.

Leon Smeltink 07-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Hiervoor had ik de Huawei Ascend P6,nu de P8 besteld icm een abonnement en ben weer zeer tevreden.
Zeer goed en helder beeld en het toestel is overzichtelijk , makkelijk in gebruik en heeft een stevige body wat er ook stijlvol uit ziet.
Enig punt is dat ik moet wennen aan de speakers die nu aan de zijkant zitten, als ik het toestel vasthoud demp ik het geluid.

Sky I 07-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / bruin

Uitstekende camera, vooral in situaties waarin weinig licht is. Veel mogelijkheden, ook praktisch bijvoorbeeld de spraaksturing. Duidelijke schermweergave, je kunt alles instellen naar je eigen behoefte. Ik stel de vele mogelijkheden op prijs. Van de degelijkheid heb ik nog geen idee.

Anneke 06-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / bruin

De Huawei p8 is echt een hele fijne telefoon. Wat groot misschien van formaat maar ligt toch erg lekker in de hand. Hiervoor al in het bezit van de p6 maar deze p8 is nog uitgebreider, heel mooi scherp scherm en fantastische camera met veel bewerkopties. Makkelijk ook in gebruik, voor vrijwel iedereen duidelijk. Snel is hij ook en heeft een lange batterij duur. Ik vind hem echt top, goede prijs kwaliteit verhouding!!

Jim 06-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Zeer goed toestel met veel RAM geheugen. Door het grote werkgeheugen kun je in de toekomst nog makkelijk gebruik maken van de zwaarste apps. Tot nu toe functioneerd de telefoon zonder problemen. Omdat ik de telefoon pas kort in bezit heb kan ik voor de rest weinig garanties bieden. Een belangrijk punt voor de aankoop was de 100 euro cashback en de goede garantie regeling van 3 jaar brengen en halen en binnen 72 uur repareren.

Peter 06-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Prachtig chique toestel. Voelt stevig en betrouwbaar aan. Internet lekker snel. Fotos zijn van een prima kwaliteit.

Alie 06-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Dit is mijn eerste smartphone, aanbevolen door mijn kleinzoon en de medewerker van The Phone House. Ik moet zeggen dat het geluid erg goed is en de afwerking is mooier dat de P8 Lite van mijn dochter.

Frank 06-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Een geweldig makkelijk mooi toestel voor en hele mooie prijs. Daar kunnen Apple en Samsung nog wat van leren !!

Tom 06-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Strak toestel. Snel! Moet nog wel wennen aan de grootte!
Ik heb het toestel vooral gekozen vanwege 'value for money'. Zeker met de cash back erbij is dit heel veel telefoon voor een nette prijs.

Holleboom 06-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Prachtig toestel, software niet altijd even intuitief (maar dat kan gelukkig opgelost worden in de toekomst :) )

Henry de Laat 06-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 grijs

Ik ben zeer tevreden met dit toestel,zeer duidelijk en makkelijk in gebruik en ziet er goed uit.Mooie fotoos en goed geluid,als je iets zoekt is het makkelijk te vinden waar je moet zijn en dat is goed te begrijpen.Zeer veel mogelijkheden met je fotocamera die ik nog niet kende is wel leuk... Spellen doen het goed en geen haperingen bij overgang

Natascha 05-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

ik ben na deze korte periode erg tevreden met mijn nieuwe telefoon. erg mooi design en vlotte software.

Jojo 05-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / bruin

Ik vind dat de telefoon er mooi en luxe uitziet! Tot nu toe bevalt hij prima!
Enige nadeel is dat hij wat breder is als de huawei die ik hiervoor had. Daardoor lukt het me niet meer om met 1 hand te appen, mijn hand is dan net te klein!
Maar ook dat went wel weer!

okma 05-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

mooi, hip, simpel in gebruik.
dit is mijn tweede huawei en ik ben er heeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee

sjoemie 05-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / bruin

Prettig in de hand liggend model met veel mogelijkheden,geluid via extra losse speaker is ook goed.

Niekvdberg 05-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Ik vind het een zeer degelijk en goed toestel voor het geld een echte TOPPER! daar kan Samsung nog wat van leren met hun belachelijke duren toestellen.

Ik zeg wil je een goede smartphone voor een schappelijke prijs zou ik zeker voor de Huawei P8 gaan.

Mocht je tot de koop overgaan wens ik je veel plezier met dit fijnen toestel.

Huawei Ga zo door :)

Jaap 05-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / grijs

Eerste indruk is super. Even wennen, maar toestel ziet er erg goed uit. Ga van deze telefoon veel plezier krijgen.

Anita 05-12-2015
Geschreven voor: Huawei P8 16 GB / bruin

Prima telefoon, ziet er mooi uit en is snel. Helaas nog niet zo bekend waardoor er weinig hoesjes voor te koop zijn. Tot nu toe prima tevreden.