Huawei P8 champagne / 16 GB

LG G6 H870 zwart / 32 GB

LG G6 H870 zwart / 32 GB Best Reviewed jul 2017 8,1 04 - 2017
8,4 (34)

Beoordeling op basis van 942 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

kat 06-01-2016

mooi groot scherm die makkelijk te bedienen is, alleen jammer dat er niet standaard een hoesje bij zit en als je ze zoekt er een zeer beperkte keuze in is.

puck 06-01-2016

9,6
Iedereen zou een Huawai moeten nemen, mooie foto's, mooi design en erg gebruiksvriendelijk!Echt een aanrader voor iedereen

Lianne van der Looij 06-01-2016

Ik had al een Huawei dus het gebruik is heel makkelijk, de telefoon is prachtig vormgegeven en hij is makkelijk te gebruiken en gaat niet snel kaot

Eddy 06-01-2016

Het is een supertelefoon die zich kan meten met de Iphone of de samsung s serie. Mooi vormgegeven en erg praktisch in het gebruik. ben er superblij mee

Bertus 06-01-2016

Vooral de camera en het geluid zijn super! Accu is ook goed en de oplaad kabel is erg sterk.
Kan in tegenstelling tot de P7 veel apps tegelijk draaien, daarnaast zijn emulators of zwaardere spellen ook geen enkel probleem voor dit toptoestel!
Ligt fijn in de hand, is alleen wel erg breed. Maar dat kan ook te maken hebben met de kleine maat van mij handen
Overal, fijn toestel, tot nu toe heb ik nog geen aanmerkingen. nu nog hopen dat huawai niet weer komt met te zware updates (zoals het geval was bij de p7)

Jonathan 06-01-2016

Super telefoon, zeker voor dat geld. Lekker vlot, batterij gaat even lang over langer mee dan andere top telefoons. De camera maakt ook mooie scherpe foto's. Het FHD ips scherm heeft goeie kleurweergave en is goed afleesbaar in zonlicht.
Enige was dat er een klein kiertje in de behuizing zat.

misperzik 06-01-2016

Mooi toestel erg degelijk aanvoelt en dat vlot werkt en over meer dan voldoende werk geheugen beschikt in tegenstelling tot mijn vorige huawei die amper android kon draaien en met al het overige de grootste moeite had. Absoluut geen spijt gehad van de aankoop!

BasvdV 06-01-2016

Een degelijke telefoon met mooi design. Nog beter dan de Huawei P6 en P7. Lange accuduur en een super scherp beeld. Helemaal perfect met een smart cover. Volop mogelijkheden!

Jantien 06-01-2016

9,4
echt een prachtige stijlvolle telefoon voor een leuke prijs. mooie foto's, regeert snel, gebruiksvriendelijk.

Sandra 06-01-2016

De Huawei P8 is een mooie telefoon, hij ligt lekker in de hand en werkt tot nu toe uitstekend (ik heb hem nog maar 2 dagen). Alles is gemakkelijk in te stellen en aan te passen aan de eigen voorkeuren. De telefoon heeft veel mogelijkheden. Ook heeft hij een mooi beeldscherm en maakt hij mooie fotos.

Frans H 06-01-2016

Prima apparaat. In tegenstelling tot veel android-apparaten makkelijk te besturen. Kwaliteit camera is itt concurrenten minder.

Robert-Venray 14-01-2016

Dan doe je toch echt iets niet goed, de foto's van de P8 worden door een groot fotovakblad geprezen om de uitmuntende kwaliteit. Mede door de DSLR Sensor van Sony maakt de P8 kwalitatief zeer goede foto's

corry van herp 06-01-2016

een heel mooi toestel, lekker snel, en heel gebruiksvriendelijk. ik ben er heel blij mee. heb totaal geen spijt van deze aankoop.maakt ook mooie foto's met veel mogelijkheden. echt een aanrader.

KIVO den haag 06-01-2016

Ik gebruik de Huawei nu enkele weken en het toestel voelt heel goed aan. Stevige bouw. Ik vind de kleurstelling heel goed, "gold" achter, zwart wit voor. Persoonlijk vind ik het fijn dat ik mijn duimen op de witte balk aan de onderkant kan houden zonder het scherm aan te raken. Minpunt vind de aanwezige apps zoals bijvoorbeeld calender. Er staan nu dubbele apps op omdat ik een Google account heb. Had eerst problemen met het startscherm, maar nu heb ik ook het startscherm van Huawei veranderd in Aviate van Yahoo. Veel overzichtelijker dan de standaard indeling van Huawei. Ik ben blij met het apparaat. Ik gebruik het ook zakelijk en met behulp van apps voor betalingen ontvangen met een kaartlezer is het toestel sneller dan mijn vorige LG. Kortom, goede aankoop.

Joke 06-01-2016

Ik vind het een super mooi toestel en het is gemakkelijk in gebruik. Ik zou mijn omgeving het ook zeker aanraden om deze telefoon te kopen.

LPtje 06-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

Prima prijs kwaliteit verhouding!! Helemaal tevreden. Goede camera's. Veel mogelijkheden. Heel soms wat instabiliteit, en sluit hij een app af. Wellicht dat er dan teveel apps open staan. Voor de rest een top telefoon!

I v W 06-01-2016

Geweldige opnames gemaakt tijdens een concert, met super goede geluidskwaliteit. Ik was echt stomverbaasd hoe goed het geluid was!
Beeld was ook goed.

Pieter 05-01-2016

Ik ben kei blij met mijn Huawei!
Het toestel ziet er gaaf uit, werkt lekker snel.
Display is perfect.

Kevin Snoei 05-01-2016

Den Huawei P8 is een zeer goede telefoon en fijn om te gebruiken. Goed geluidskwaliteit en beeld. Zelf ben ik overgestapt van de Huawei P6 naar de Huawei P8 omdat ik een net zo betrouwbare en eenvoudig te gebruiken telefoon wou hebben. Zeer tevreden met het product.

Karina 05-01-2016

9,4
Snel reactievermogen, helder beeld, duidelijke pictogrammen. Hoog vermogen mbt foto's maken en een heel behoorlijk geheugen. Heel gebruiksvriendelijk.

lfeslce 05-01-2016

Mooie, degelijke telfoon. Snel, maar EMUI is nogal buggy. Er hapert dus wel met enige regelmaat het een en ander.

Al met al echter een mooie, degelijke telefoon voor een hele redelijke prijs.

Robert-Venray 14-01-2016

Door een andere launcher te installeren kun je de buggy EMUI omzeilen, ik heb nog geen problemen ondervonden bij de EMUI. En gebruik hem nu al vanaf oktober vorig jaar

Fumi 14-02-2016

@Robert als ik een go launcher er opzet heb ik dan wel een app-menu?